Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kokia gali būti diskusija, kai totaliai 180 laipsnių kita linkme nusišneki?
    Atėjo "ekspertas" pareiškti savo nuomonės į n-dešimtmečių numatytos susisiekimo jungties aptarimą, ir vietoj to, kad siūlytų kažką konstruktyvaus, siūlo totalias nesąmones.

    Suprask: tavo "veikla" yra destruktyvi. Ta gatvė ten turi būti. Klausimas yra tik dėl techninių sprendimų ar kitų dizaino elementų įgyvendinimo, o ne maždaug, "Chebra, o davai visai nedarome čia tos gatvės? Numatyta tokia ir tokia kategorija, pagal reglamentą negali kirstis/jungtis su tokios ir tokios kategorijos gatve... Turbūt neišsprendžiamas šitas neatitikimas, gal visai braukiam projektą ir šunų šikyklą įrengiame?"- čia lengvai perfrazuojant.
    Jis gali kritikuoti ką nori, viešai elgtis kaip paršas, bet paties jo kritikuoti negalima. Dėl tokių *keiksmažodis* miestas ir merdėja. Ir, beje, atėjo laikai, kai negali viešai pasakyti, kad pasakytos kvailystės yra kvailystės.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.28, 12:39.

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Jis gali kritikuoti ką nori, viešai elgtis kaip paršas, bet paties jo kritikuoti negalima. Dėl tokių *keiksmažodis* miestas ir merdėja. Ir, beje, atėjo laikai, kai negali viešai pasakyti, kad pasakytos kvailystės yra kvailystės.
      Gali sakyti, tik nereikia vadinti durniais, debilais ar pan.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Manau jis tikrai yra NIMBY atstovas ir tas pasiūlymas dėl linijinio parko nebuvo visai ironiškas. Iš esmės toks čiupakabrų apsaugos zonos įsteigimo reikalavimo lygio
        Jis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt

        Comment


          Parašė TIME Rodyti pranešimą
          Jis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt
          Jis tiesiog nori sužludyti BET KOKĮ variantą ir sugalvoti bet kokią absurdišką priežastį

          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą

            Jis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt
            Kuo dabartinis siūlomas variantas yra stroad?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Kuo dabartinis siūlomas variantas yra stroad?
              Stroad yra kai bandoma ieskoti kompromiso tarp tranzito ir komercijos, tad gaunasi plati gatve su daug issukimu i komercija ir daug stabdymu. Tad, gaunasi nei greita gatve, nei maloni gatve vaiksciojimui (Kareiviu gatve Vilniuje). Siulomas variantas atitinka visus to apibrezimus

              Comment


                Parašė TIME Rodyti pranešimą

                Stroad yra kai bandoma ieskoti kompromiso tarp tranzito ir komercijos, tad gaunasi plati gatve su daug issukimu i komercija ir daug stabdymu. Tad, gaunasi nei greita gatve, nei maloni gatve vaiksciojimui (Kareiviu gatve Vilniuje). Siulomas variantas atitinka visus to apibrezimus
                Aš žinau kas yra stroad. Aš klausiu kuo siūlomas variantas yra stroad. Paaiškinimo nepateikei.

                Gatvė nėra planuojama nei ypač plati (4 juostos), nei greito eismo (stroad paprastai yra 60-70 km/h greitis), nei krūva išsukimų ir įsukimų. Taip pat Šiaurinėje g. projektuojami platūs dviračių takai, pėsčiųjų takai, perimetrinis užstatymas - šių dalykų visuma nėra būdinga stroad. Vienintelis dalykas, kuris mano akimis Šiaurinę g. daro panašesnę į stroad - tai jos tiesumas ir "tranzitiškumas". Bet tokiu atveju bet kuri gatvė, kuri yra nors kažkiek tiesesnė ir turi tranzitą, bus strooad. Pradedant Savanorių pr. ir baigiant Kauno g.

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą

                  Stroad yra kai bandoma ieskoti kompromiso tarp tranzito ir komercijos, tad gaunasi plati gatve su daug issukimu i komercija ir daug stabdymu. Tad, gaunasi nei greita gatve, nei maloni gatve vaiksciojimui (Kareiviu gatve Vilniuje). Siulomas variantas atitinka visus to apibrezimus
                  Stroad, mano galva, yra Ukmergės g. Bet koks skirtumas? Neverta prisirišti prie apibrėžimų. Čia svarbiau yra užmušantis motyvas - gatvė neskaidriai bus pritaikyta oligarchų poreikiams. Anksčiau tai buvo itin retas argumentas, nebent Zuoko GV-Goštauto viadukas. Man atrodo, kad Šiaurinės g. atveju reikia daugiau korupcijos įrodymų ir svaresnio STT ar prokuratūros tyrimo, jeigu vykdomos nusikalstomos veiklos. Aišku, šios institucijos irgi žiauriai korumpuotos, todėl reiktų labiau kreipti į visuomenės aktyvistų gilumines žinias ir kompetencijas.

                  Comment


                    Vis girdžiu ir nelabai suprantu argumento “naudinga NT vystytojams”. Tai bet koks sprendimas naudingas kažkuriems vystytojams - statysi greito eismo gatvę-aplinkkelį - bus naudinga kotedžų už Vakarinio Aplinkkelio vystytojams, statysi normalesnę gatvę - bus naudingesnė arti esantiems vystytojams. Kiek miestas demografiškai ir ekonomiškai augs, tiek ir bus naujo NT vystoma. Jeigu nori kad sprendimas nebūtų naudingas NT vystytojams, tai turi ieškoti sprendimų kurie stabdytų miesto augimą (nacionalinė valdžia tuo sėkmigai užsiima), kitu atveju susitaikai kad NT bus bet kuriuo atveju vystomas, tik tu stengies pakreipti vystymą į vieną ar kitą vietą. Šiuo atveju, manau miestui naudingiau daugiau NT aplink Šiaurinę gatvę nei kažkur toliau.

                    Comment


                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                      Daug kas induced demand pateikia kaip argumentą, kad gatvių platinimas ir naujų tiesimas padidintų naudinimąsį automobiliu.
                      To nebus. Visi, kas gali Vilniuje VT jau dabar nesinaudoja. Iš kur atsirastų tas papildomas automobilių srautas? Bomžai pradėtų važinėt?
                      Vilniaus viduje gal ir ne. Nėra tiek parkavimo vietų, kad galėtų visi be išimties važinėt. Bet priemiesčiuose, jei dabar standartinė šeima turi vieną ar du automobilius, išaugus vaikams, jiems irgi reikės važinėti, tai kažkuriuo momentu šeima su pilnamečiais vaikais (kurie pvz. studijuoja Vilniuje) gali ir 4 automobilius turėt.

                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      Vis girdžiu ir nelabai suprantu argumento “naudinga NT vystytojams”. Tai bet koks sprendimas naudingas kažkuriems vystytojams - statysi greito eismo gatvę-aplinkkelį - bus naudinga kotedžų už Vakarinio Aplinkkelio vystytojams, statysi normalesnę gatvę - bus naudingesnė arti esantiems vystytojams. Kiek miestas demografiškai ir ekonomiškai augs, tiek ir bus naujo NT vystoma. Jeigu nori kad sprendimas nebūtų naudingas NT vystytojams, tai turi ieškoti sprendimų kurie stabdytų miesto augimą (nacionalinė valdžia tuo sėkmigai užsiima), kitu atveju susitaikai kad NT bus bet kuriuo atveju vystomas, tik tu stengies pakreipti vystymą į vieną ar kitą vietą. Šiuo atveju, manau miestui naudingiau daugiau NT aplink Šiaurinę gatvę nei kažkur toliau.
                      Man irgi nelabai suprantama sąmokslo teorija dėl elektros laidų, taip sklypų savininkams jie nenaudingi, nes negali statyti namų. Bet čia man atrodo labiau erzelis kad kažkam apskritai ta žemė priklauso. Aišku tas gatvės PR aplipdytas visokiom klišėm apie sovietinius rajonus. Tranzitinės gatvės atveju tai ten tegalėtų būti komercinė paskirtis, ir vistiek būtų toks stroadelis is posūkiais į kiekvieną kiemą ir parduotuvę.
                      Dėl induced demand užmiesčio gyventojams, na sunku pasakyti ar tas efektas galioja, nes keliamasi gyvent bet kur neskaičiuojant laiko ir kuro sąnaudų per rytinius kamščius (tie žmonės vistiek nemato savo kaltės kad būtent dėl tokių migruotojų ir užsikemša pagrindiniai keliai ir sankryžos).
                      Paskutinis taisė Zefyras; 2023.01.28, 15:30.

                      Comment


                        Man atrodo, kad su šios gatvės priešininkais glušais diskutuoti apie gatvės reikalingumą yra tas pats kas su ISIS apie Alacho egzistavimą.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė TIME Rodyti pranešimą

                          Jis Antakalny gyvena tai NIMBY negalioja. Jis tiesiog netori NT vystytojams naudingo stroad kas dabar siuloma, ir arba tranzitini plenta arba normalia gatve statyt
                          Tai kad iš video iškarpos panašu, kad jis visai nori nubraukti projektą.
                          Aš pats esu prieš stroadus, bet ta jungtis ten turi būti.

                          Comment


                            Mane labai stebina mintys, kad Šiaurinės (matomai tuomet ir M Lietuvio, ir Ozo užbaigimo iki VA ir tt.) visai nereikia... Tai pala, o kur VT eis? Levituos?

                            Aš, kaip minėjau, esu už radikalų VT išplėtimą (sakau tai, beje, kaip didelis automobilių entuziastas). Mano galva, beveik visur kur yra 4 juostos, reikia bent dvi juostas skirti VT. VT maksimaliai gerai veikia kai užbaigiamas bendras VT tinklas. Kad toks tinklas atsirastų - reikia M Lietuvio, Šiaurinės, Ozo užbaigimo ir dar gal ko nepaminėjau.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Vilniaus viduje gal ir ne. Nėra tiek parkavimo vietų, kad galėtų visi be išimties važinėt. Bet priemiesčiuose, jei dabar standartinė šeima turi vieną ar du automobilius, išaugus vaikams, jiems irgi reikės važinėti, tai kažkuriuo momentu šeima su pilnamečiais vaikais (kurie pvz. studijuoja Vilniuje) gali ir 4 automobilius turėt.
                              Turiu du pilnamečius vaikus, abu turi automobilius, bet kasdien į darbą nevažinėja, nevažinėja ir sutuoktiniai.

                              Comment


                                Vilniaus miesto savivaldybė toliau daro juokingus.
                                2023-01-24 kreipiausi į VMSA su paprastu prašymu:
                                Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
                                Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.
                                Šiandien gavau atsakymą iš SĮSP:
                                SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
                                Pateikiame atsakymą.

                                Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.

                                Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.

                                Pagarbiai

                                Eglė
                                Vadybininkė
                                Klientų aptarnavimo skyrius
                                Susisiekimo paslaugos SĮ
                                Žolyno g. 15, LT-10209, Vilnius
                                Darau išvadą, kad normaliai aprašyto srautų modeliavimo arba nebuvo, arba jis buvo suchaltūrintas, todėl dabar VMSA visaip vartosi, kad tik nerodyti kokiais duomenimis buvo paremtas projektas.

                                Savaime suprantama, kad tai Eglei parašiau, kad ruoštų normalų atsakymą ir neišsisukinėtų.
                                Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?

                                Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.

                                Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.

                                SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.

                                Comment


                                  Turbūt Eglės laiško akcentas, kad tai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis. Bet į teisės aktus nesigilinau, tad galbūt ir klystu ir jie privalo bet kuriam žmogui, šiam mandagiai pareikalavus, pasidalinti visais turimais duomenimis bei metodikos aprašymais prieš oficialų projekto viešinimą.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    Darau išvadą, kad normaliai aprašyto srautų modeliavimo arba nebuvo, arba jis buvo suchaltūrintas, todėl dabar VMSA visaip vartosi, kad tik nerodyti kokiais duomenimis buvo paremtas projektas.

                                    Manau tuo galima net neabejoti. Jei pats Pakalnis diskusijoje apie VT naudoja grynai išgalvotus skaičius, kuriuos pats ir patalpino į JUDU "studiją", tai nėra jokio pagrindo manyti, kad kitos studijos atliekamos profesionaliai ir tinkamai. Tiesiog sugalvojo skaičių, įrašė ir tiek. Negi kas aiškinsis ar ko nors klausinės. O jei koks keistuolis paklaus, tai nuvems kokį durną atmazą ir tuo baigsis.

                                    Comment


                                      Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                                      tai 'neoficialus projekto viešinimas' - tad galimai jie neprivalo nieko su niekuo dalintis..
                                      Jei savivaldybė turi info kažkokią, ji privalo ją duot, nepaisant to, kad oficialaus viešinimo dar nebuvo.

                                      Comment


                                        Per tą pristatymą, prie vieno iš stalų girdėjau, kad eismo srautus ir modeliavimą daro pati SĮSP.
                                        ​​​​​​

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                          Arūnai, kam taip piktai? Aš tik laikausi nuomonės (logika neatremiama, beje), kad mieste privataus transporto turi būti kuo mažiau. Esu įsitikinęs, kad Šiaurinė gatvė jokių transporto srauto problemų neišspręs, kaip kad beveik neišsprendė VA (piko metu kelionės trukmė +/- tokia pati ar net ilgesnė į centrą).
                                          Labai stipriai nusišneki. Aš 10m. kasdieną važiuodavau iš Šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę. Iki VA su VT važiuodavau 1val. 30min. (persėdimai žiemą menkas malonumas), auto ~50min.
                                          Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
                                          Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X