
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
Collapse
X
-
Na ne, paskraidyti tai vargu ar išeis. Čia greičiau optinės iliuzijos dėl nežmoniško priartinimo
-
Ten pirmoje nuotraukoje toks nuolydis ir yra ar čia tik iliuzija? Nes toks jausmas, kad smagiai įsibėgėjus su mašina galima neblogai paskraidyt
EDIT: kalbėjau apie pačią pirmą foto, prieš tai esančiame tavo poste.
Komentuoti:
-
Nusileidus žemyn - žvilgsnis atgal link Galvės g. ir viaduko:
Pietinė kelio dalis dar toli gražu nebaigta. Nors to nuotraukoje nesimato, ji yra kokiu pusmetriu žemiau nuo šiaurinės. Į Pagirius:
Ir atgal:
Viadukas per geležinkelį. Pietinis dar neužasfaltuotas. Žalias aparatas už asfaltavo kelio atkarpą už jo. Apačioje prie apšvietimo stulpų - kelininkų technikos aikštelė ir senojo kelio pervaža.
Už viaduko:
Prie sankryžos su Eišiškių plentu. Vaizdas atgal link Galvės g. ir uždaryto įvažiavimo į žiedinę sankryžą ir Vaidotus.
Ir link Pagirių. Pietinė šio "Baltosios vokės viaduko" dalis irgi dar neasfaltuota.
Tai tiek
Komentuoti:
-
Iš vakarykščio pasivažinėjimo:
Pėsčiųjų-dviračių viadukas, o už jo geležinkelio viadukas. Vaizdas nuo Gariūnų pusės link Galvės g. Šiaip bent jau kol kelininkų darbo metu yra įmanoma pravažiuoti visa nauja atkarpa abiejomis kryptimis, išlendant į žiedinę sankryžą už Lukoilo Granito g. (žr. nuovažą nuotraukoje po degalinės ženklu) Tiesa, Gariūnų kryptimi tektų šiek tiek pavažiuoti prieš eismą.
Viadukas per Galvės g.
Toliau - nieko ypatingo. Eismas vyksta pagalbiniu keliu (senąja Kirtimų g.) Įvažiavimas į ją iš Fermentų g. - per laikiną pusiau "betonkę". Vaizdas link Pagirių kažkur iš čia >>
Prie pat viaduko, kur pagalbinis kelias įsilieja į pagrindinį. Vaizdas link Pagirių.
Toliau eismas abiejomis kryptimis vyksta šiuo viaduku.
Tiesiai - viskas perkasta. Čia neseniai minėto autobusų žiedo vietoje - smėlio kalnai (jo nefotografavau - ten nėra į ką žiūrėti).
Eismo schema:
Iki pat šio etapo pabaigos eismas vyksta šiaurine kelio dalimi (ja bus važiuojama link Galvės g.)Paskutinis taisė Mettal; 2013.07.31, 09:57.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŽiedas suplanuotas jungiamosios Kirtimų gatvės gale, o kas ten turės suktis neturiu žinių.
Beje, pagal statybų eigą matosi, kad rezervinės gatvės į Vaidotus/Graičiūno g. po viaduku per geležinkelį kol kas nebus.
Komentuoti:
-
Parašė Špionas Rodyti pranešimąKažką praleidau? Apie koki VT apsisukimo žiedą kalbama 08:06 šitam video? http://www.youtube.com/watch?feature...YIxzLJo#at=291
Gal planuoja 8ta autobusą trumpint? Nes kažkaip neteko jokios info užmatyt dėl to žiedo.
Beje, pagal statybų eigą matosi, kad rezervinės gatvės į Vaidotus/Graičiūno g. po viaduku per geležinkelį kol kas nebus.
Komentuoti:
-
Kažką praleidau? Apie koki VT apsisukimo žiedą kalbama 08:06 šitam video? http://www.youtube.com/watch?feature...YIxzLJo#at=291
Gal planuoja 8ta autobusą trumpint? Nes kažkaip neteko jokios info užmatyt dėl to žiedo.
Komentuoti:
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimąKaip pirstu i aki, istiesu - pirminis variantas buvo normalus, truksta zodziu...
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŽiūrėkite planus pranešime Nr.10 šioje temoje - puikiausiai apsieita be jokių kryžkelių ir šviesoforų ir su degaline.
Komentuoti:
-
Parašė vailokas Rodyti pranešimąKadangi važiuojant nuo gariūnų pusės nuvažiavimas iš aplinkkelio Trakų link per Granito gatvę, srauto iš jos pakaks užsikimšti šviesoforo reguliuojamai sankryžai. Manau.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKamštis susidarytų, jeigu šviesoforo raudona šviesa degtų 1 minutę, tai maždaug toks pats ciklas kaip Narbuto/Laisvės pr. sankryžoje. Tačiau ten kokie srautai (vienodi iš visų pusių) ir kokie bus čia. Juk iš granito g. važiuos tikrai mažai TP, iš Panerių pusės srautas irgi nedidelis. Daugiau nėra kam važiuoti. Tad manau, stovėti apie 20 sekundžių tikrai nėra daug.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai yra kompleksinis transporto mazgas. Neišvengimas kamštis ties šviesoforu lems eismo sutrikimą ir ant A19 magistralės. Nors, kaip jau rašiau, vidutinis paros eismo intensyvumas magitralėje A4/A16 ko gero išliks didesnis nei prioritetinėje (kodėl?) A19.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠviesoforas išliks A4/A16. A19 jo nebus.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠviesoforas išliks A4/A16. A19 jo nebus.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąJooo, šviesoforas tokio intensyvumo gatvėje - genialus sprendimas.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŽiūrėkite planus pranešime Nr.10 šioje temoje - puikiausiai apsieita be jokių kryžkelių ir šviesoforų ir su degaline.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąEsmė ne patogiame patekime į degalinę, bet turbūt tiesiog degalinė trukdė padaryti normalesnį užvažiavimą, o šiaip sau privačią nuosavybę negali lengvai atimti - laiko, kompensacijų klausimas. Kas analogiškai yra ženklus hemarojus Vakarinio 3 etapui.
Komentuoti:
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimąIr dar vienas bendras pastebejimas,
kazkodel daugelis sureiksmina degalines vieta, taciau sis mazgas buvo statomas ne degalines reikmems, bet visuomenes.
Idomu butu suzinoti kiek Lukoilas prisidejo prie statybos? jei nei cento, kodel mums turetu rupeti ypatingas patogumas patekimui i degaline?
Komentuoti:
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimąNereikalinga ten aplamai jokia sankryza, reikejo siek tiek daugiau zemes paimti kad uzbaigt pietryciu ir pietvakariu lapus zmoniskai
Kalbant apie zieda - tai neblogas sprendimas, bet vel gi neisbaigtas ir galbut nevisiskai vietoj. Jei butu daugiau zemes paeme - galima butu nuovaza pieciau atitraukti ir papildyti priesinga juosta su uzvaziavimu i aplinkeli gerokai pries zieda.
bet vel gi, as kalbu apie tai kas jau padaryta (saukstai po pietu), o padaryta nevykusiai, eilini karta apsijuokta
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet jeigu ten nėra sankryžos, tai kaip užtikrinti pakankamą susisiekimą su aptarnaujančia gatve?
Kalbant apie zieda - tai neblogas sprendimas, bet vel gi neisbaigtas ir galbut nevisiskai vietoj. Jei butu daugiau zemes paeme - galima butu nuovaza pieciau atitraukti ir papildyti priesinga juosta su uzvaziavimu i aplinkeli gerokai pries zieda.
bet vel gi, as kalbu apie tai kas jau padaryta (saukstai po pietu), o padaryta nevykusiai, eilini karta apsijuokta
Ir dar vienas bendras pastebejimas,
kazkodel daugelis sureiksmina degalines vieta, taciau sis mazgas buvo statomas ne degalines reikmems, bet visuomenes.
Idomu butu suzinoti kiek Lukoilas prisidejo prie statybos? jei nei cento, kodel mums turetu rupeti ypatingas patogumas patekimui i degaline?
Komentuoti:
Komentuoti: