Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Na ne, paskraidyti tai vargu ar išeis. Čia greičiau optinės iliuzijos dėl nežmoniško priartinimo

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten pirmoje nuotraukoje toks nuolydis ir yra ar čia tik iliuzija? Nes toks jausmas, kad smagiai įsibėgėjus su mašina galima neblogai paskraidyt

    EDIT: kalbėjau apie pačią pirmą foto, prieš tai esančiame tavo poste.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nusileidus žemyn - žvilgsnis atgal link Galvės g. ir viaduko:



    Pietinė kelio dalis dar toli gražu nebaigta. Nors to nuotraukoje nesimato, ji yra kokiu pusmetriu žemiau nuo šiaurinės. Į Pagirius:



    Ir atgal:



    Viadukas per geležinkelį. Pietinis dar neužasfaltuotas. Žalias aparatas už asfaltavo kelio atkarpą už jo. Apačioje prie apšvietimo stulpų - kelininkų technikos aikštelė ir senojo kelio pervaža.



    Už viaduko:



    Prie sankryžos su Eišiškių plentu. Vaizdas atgal link Galvės g. ir uždaryto įvažiavimo į žiedinę sankryžą ir Vaidotus.



    Ir link Pagirių. Pietinė šio "Baltosios vokės viaduko" dalis irgi dar neasfaltuota.



    Tai tiek

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Iš vakarykščio pasivažinėjimo:

    Pėsčiųjų-dviračių viadukas, o už jo geležinkelio viadukas. Vaizdas nuo Gariūnų pusės link Galvės g. Šiaip bent jau kol kelininkų darbo metu yra įmanoma pravažiuoti visa nauja atkarpa abiejomis kryptimis, išlendant į žiedinę sankryžą už Lukoilo Granito g. (žr. nuovažą nuotraukoje po degalinės ženklu) Tiesa, Gariūnų kryptimi tektų šiek tiek pavažiuoti prieš eismą.



    Viadukas per Galvės g.



    Toliau - nieko ypatingo. Eismas vyksta pagalbiniu keliu (senąja Kirtimų g.) Įvažiavimas į ją iš Fermentų g. - per laikiną pusiau "betonkę". Vaizdas link Pagirių kažkur iš čia >>



    Prie pat viaduko, kur pagalbinis kelias įsilieja į pagrindinį. Vaizdas link Pagirių.



    Toliau eismas abiejomis kryptimis vyksta šiuo viaduku.



    Tiesiai - viskas perkasta. Čia neseniai minėto autobusų žiedo vietoje - smėlio kalnai (jo nefotografavau - ten nėra į ką žiūrėti).



    Eismo schema:



    Iki pat šio etapo pabaigos eismas vyksta šiaurine kelio dalimi (ja bus važiuojama link Galvės g.)
    Paskutinis taisė Mettal; 2013.07.31, 09:57.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Žiedas suplanuotas jungiamosios Kirtimų gatvės gale, o kas ten turės suktis neturiu žinių.
    Beje, pagal statybų eigą matosi, kad rezervinės gatvės į Vaidotus/Graičiūno g. po viaduku per geležinkelį kol kas nebus.
    Taip, tikrai gali būti jog kol kas nebus. Teko girdėti jog ši atšaka bus daroma kartu su tiltu per Vokę ir nauju keliu į Daniliškes. O tas VT žiedas tikrai įdomu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Špionas Rodyti pranešimą
    Kažką praleidau? Apie koki VT apsisukimo žiedą kalbama 08:06 šitam video? http://www.youtube.com/watch?feature...YIxzLJo#at=291

    Gal planuoja 8ta autobusą trumpint? Nes kažkaip neteko jokios info užmatyt dėl to žiedo.
    Žiedas suplanuotas jungiamosios Kirtimų gatvės gale, o kas ten turės suktis neturiu žinių.
    Beje, pagal statybų eigą matosi, kad rezervinės gatvės į Vaidotus/Graičiūno g. po viaduku per geležinkelį kol kas nebus.

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Kažką praleidau? Apie koki VT apsisukimo žiedą kalbama 08:06 šitam video? http://www.youtube.com/watch?feature...YIxzLJo#at=291

    Gal planuoja 8ta autobusą trumpint? Nes kažkaip neteko jokios info užmatyt dėl to žiedo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Kaip pirstu i aki, istiesu - pirminis variantas buvo normalus, truksta zodziu...
    Man atrodo, kad toks variantas pigesnis. Juk tuo variantu sumažėtų Lukoilo teritorija. Šiuo atvejų išagoma pora akrų miško.

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Žiūrėkite planus pranešime Nr.10 šioje temoje - puikiausiai apsieita be jokių kryžkelių ir šviesoforų ir su degaline.
    Kaip pirstu i aki, istiesu - pirminis variantas buvo normalus, truksta zodziu...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė vailokas Rodyti pranešimą
    Kadangi važiuojant nuo gariūnų pusės nuvažiavimas iš aplinkkelio Trakų link per Granito gatvę, srauto iš jos pakaks užsikimšti šviesoforo reguliuojamai sankryžai. Manau.
    Žalia lentelė.

    Komentuoti:


  • vailokas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kamštis susidarytų, jeigu šviesoforo raudona šviesa degtų 1 minutę, tai maždaug toks pats ciklas kaip Narbuto/Laisvės pr. sankryžoje. Tačiau ten kokie srautai (vienodi iš visų pusių) ir kokie bus čia. Juk iš granito g. važiuos tikrai mažai TP, iš Panerių pusės srautas irgi nedidelis. Daugiau nėra kam važiuoti. Tad manau, stovėti apie 20 sekundžių tikrai nėra daug.
    Kadangi važiuojant nuo gariūnų pusės nuvažiavimas iš aplinkkelio Trakų link per Granito gatvę, srauto iš jos pakaks užsikimšti šviesoforo reguliuojamai sankryžai. Manau.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai yra kompleksinis transporto mazgas. Neišvengimas kamštis ties šviesoforu lems eismo sutrikimą ir ant A19 magistralės. Nors, kaip jau rašiau, vidutinis paros eismo intensyvumas magitralėje A4/A16 ko gero išliks didesnis nei prioritetinėje (kodėl?) A19.
    Kamštis susidarytų, jeigu šviesoforo raudona šviesa degtų 1 minutę, tai maždaug toks pats ciklas kaip Narbuto/Laisvės pr. sankryžoje. Tačiau ten kokie srautai (vienodi iš visų pusių) ir kokie bus čia. Juk iš granito g. važiuos tikrai mažai TP, iš Panerių pusės srautas irgi nedidelis. Daugiau nėra kam važiuoti. Tad manau, stovėti apie 20 sekundžių tikrai nėra daug.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šviesoforas išliks A4/A16. A19 jo nebus.
    Tai yra kompleksinis transporto mazgas. Neišvengimas kamštis ties šviesoforu lems eismo sutrikimą ir ant A19 magistralės. Nors, kaip jau rašiau, vidutinis paros eismo intensyvumas magitralėje A4/A16 ko gero išliks didesnis nei prioritetinėje (kodėl?) A19.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šviesoforas išliks A4/A16. A19 jo nebus.
    Apie A4 ir eina kalba.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Jooo, šviesoforas tokio intensyvumo gatvėje - genialus sprendimas.
    Šviesoforas išliks A4/A16. A19 jo nebus.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Žiūrėkite planus pranešime Nr.10 šioje temoje - puikiausiai apsieita be jokių kryžkelių ir šviesoforų ir su degaline.
    Jooo, šviesoforas tokio intensyvumo gatvėje - genialus sprendimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Esmė ne patogiame patekime į degalinę, bet turbūt tiesiog degalinė trukdė padaryti normalesnį užvažiavimą, o šiaip sau privačią nuosavybę negali lengvai atimti - laiko, kompensacijų klausimas. Kas analogiškai yra ženklus hemarojus Vakarinio 3 etapui.
    Žiūrėkite planus pranešime Nr.10 šioje temoje - puikiausiai apsieita be jokių kryžkelių ir šviesoforų ir su degaline.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Ir dar vienas bendras pastebejimas,
    kazkodel daugelis sureiksmina degalines vieta, taciau sis mazgas buvo statomas ne degalines reikmems, bet visuomenes.

    Idomu butu suzinoti kiek Lukoilas prisidejo prie statybos? jei nei cento, kodel mums turetu rupeti ypatingas patogumas patekimui i degaline?
    Esmė ne patogiame patekime į degalinę, bet turbūt tiesiog degalinė trukdė padaryti normalesnį užvažiavimą, o šiaip sau privačią nuosavybę negali lengvai atimti - laiko, kompensacijų klausimas. Kas analogiškai yra ženklus hemarojus Vakarinio 3 etapui.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Nereikalinga ten aplamai jokia sankryza, reikejo siek tiek daugiau zemes paimti kad uzbaigt pietryciu ir pietvakariu lapus zmoniskai

    Kalbant apie zieda - tai neblogas sprendimas, bet vel gi neisbaigtas ir galbut nevisiskai vietoj. Jei butu daugiau zemes paeme - galima butu nuovaza pieciau atitraukti ir papildyti priesinga juosta su uzvaziavimu i aplinkeli gerokai pries zieda.

    bet vel gi, as kalbu apie tai kas jau padaryta (saukstai po pietu), o padaryta nevykusiai, eilini karta apsijuokta
    Jeigu bus nutarta, kad ta sankyža nereikalinga, visada bus galima ją panaikinti (tai kainuoja ne taip brangiai).

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet jeigu ten nėra sankryžos, tai kaip užtikrinti pakankamą susisiekimą su aptarnaujančia gatve?
    Nereikalinga ten aplamai jokia sankryza, reikejo siek tiek daugiau zemes paimti kad uzbaigt pietryciu ir pietvakariu lapus zmoniskai

    Kalbant apie zieda - tai neblogas sprendimas, bet vel gi neisbaigtas ir galbut nevisiskai vietoj. Jei butu daugiau zemes paeme - galima butu nuovaza pieciau atitraukti ir papildyti priesinga juosta su uzvaziavimu i aplinkeli gerokai pries zieda.

    bet vel gi, as kalbu apie tai kas jau padaryta (saukstai po pietu), o padaryta nevykusiai, eilini karta apsijuokta


    Ir dar vienas bendras pastebejimas,
    kazkodel daugelis sureiksmina degalines vieta, taciau sis mazgas buvo statomas ne degalines reikmems, bet visuomenes.

    Idomu butu suzinoti kiek Lukoilas prisidejo prie statybos? jei nei cento, kodel mums turetu rupeti ypatingas patogumas patekimui i degaline?

    Komentuoti:

Working...
X