Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O jeigu nesutinka duoti dalies sklypo?
    Išpirkti pagal kadastrinę vertę. Tuo labiau, kad tai ne kažkokia tai privati valda, o UAB "Vilniaus vandenys", t.y. valstybės įmonės turtas.
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Įdomu koks numatomas kitas patekimo kelias į šį objektą, jeigu jau numatyta nuovaža yra laikina.
    Nėra nieko pastovesnio, kaip laikina.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ta nuovaža greičiausiai ir naudosis to sklypo savininkai. Nejaugi sunku iškelti reikalavimą: "nuovažos čia iš vis nebus arba jei taip reik paskiriate sklypo dalį greitėjimo juostai".
    O jeigu nesutinka duoti dalies sklypo? Bet kokiu atveju nuovažą teks įrengti, nes tai vienintelis privažiavimas iki sklypo. Tai susiję ne tik su patogumu savininkams privažiuoti automobiliu, bet ir pvz. dėl priešgaisrinių reikalavimų (privažiavimas ugniagesiams), bei kt.

    Įdomu koks numatomas kitas patekimo kelias į šį objektą, jeigu jau numatyta nuovaža yra laikina.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tokia nuovaža saugumo išties neprideda, bet letėjimo/greitėjimo juostų įrengimas tikriausiai būtų problematiškas dėl sklypo. Jei judėjimas bus labai minimalus, galima su tuo susitaikyti.
    Ta nuovaža greičiausiai ir naudosis to sklypo savininkai. Nejaugi sunku iškelti reikalavimą: "nuovažos čia iš vis nebus arba jei taip reik paskiriate sklypo dalį greitėjimo juostai".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nėra gerai tokie praėjimai pėstiesiems, bet jeigu ten praeis tik keletas žmonių per visą dieną, tai pernelyg brangu statyti tam skirtą kažkokią infrastruktūrą. Tokie nuovaža saugumo išties neprideda, bet letėjimo/greitėjimo juostų įrengimas tikriausiai būtų problematiškas dėl sklypo. Jei judėjimas bus labai minimalus, galima su tuo susitaikyti.

    Greičio valdymo problema irgi labai ryški. Toks -20 km/h apribojimas trumpoje (~150m) atkarpoje nieko neduoda ir srauto greičio nepakeičia, jeigu tik toje vietoje nebūna greičio kontrolės įtaiso. Nors aišku iš inercijos kaip ir visada projektuojami bei statomi kelio ženklai, kurie neveikia.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Aplinkkelio brėžiniuose radau ganėtinai įdomu dalyką, tai pamaniau pasidalinsiu

    Patys suprantant ką reiškia šitie ženklai.........



    Atvažiuojant nuo kitos pusės tas pats.



    Žiūrėkite kur veda žalias takelis..... Viduryje važiuojamosios dalies paliekamas tarpas tarp atitvarų . Kažin kam .....



    Nuovaža be greitėjimo/lėtėjimo juostų. Bet svarbiausia laikina. Nors Lietuvoje su tuo laikinumu visaip būna......



    Ir tokie dalykai statomame kelyje už 215 mln. Lt........

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas rašoma apie nepatogumus ir už juos kaip ir atsiprašoma, bet nėra įdėta jokios schemutės.Jos nepavyko rasti ir www.vilnius.lt

    Šiaip yra absurdas, kai išleidžiama krūva pinigų vadinamajam ES projektų "viešinimui", o pagailima poros šimtų litų informavimui apie pasikeitusias eismo sąlygas.

    Dėl rekonstruojamos Galvės ir Kirtimų gatvių sankryžos - nepatogumai vairuotojams
    2012 m. lapkričio 7 d. keitėsi eismo organizavimas tiesiamo Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio antrojo etapo darbų vykdymo vietoje, rekonstruojamoje Galvės ir Kirtimų gatvių sankirtoje.

    „Demontavus pastolius pradėti darbai po Galvės viaduku, dėl ko teko keisti eismo organizavimą ir sumažėjo tos sankryžos pralaidumas. Darbų eigoje radome galimybių eismo organizavimą dar pakoreguoti, kad pralaidumas kiek padidėtų, o vairuotojai kuo mažiau gaištų. Kita vertus, visiškai pašalinti eismo trukdžių galimybės tikrai neturime“, - skubančių vairuotojų atsiprašo rangos darbus vykdančios AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene (...)

    http://verslas.delfi.lt/automoto/del....d?id=59933431

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ką jie ten pakeitė? Nes kamštis širyt išties nerealus. Važiavau aplink.

    Komentuoti:


  • Laimonas
    replied
    Kaip Lietuvos automobilių kelių direkciją informavo Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio rangovas AB „Panevėžio keliai“, 2012 m. lapkričio 7 d. keitėsi eismo organizavimas antrojo etapo darbų vykdymo vietoje - rekonstruojamoje Galvės ir Kirtimų gatvių sankirtoje.
    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/n...laikini_/13234

    Komentuoti:


  • Audrius
    replied
    Važiuojant nuo Vaidotų link Gariūnų viaduko per geležinkelį statyba
    1

    2

    3

    4

    5

    Viaduko per Kirtimų g. statyba
    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    Viadukas prie Lukoil degalinės
    15

    16

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Beje kokiu greiciu bus leista vaziuti ?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied




















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied




















    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Viskas vyksta super-paprastai. Važiuoja sunkvežimukas su dviem darbininkais ir sustato ženklus iš kėbule esančio rinkinuko.
    Geriausiu atveju įkasa iš anksto užsakytą pusiau stacionarų plakatą su schema.
    Vietiniams susigaudyti paprastai užtenka.
    Vietiniams ir rugsėjo 1-ąją dieną nereikia normalių rodyklių iki "babatuko" fabriko.
    Bet nejaugi nėra kokios atsakingos kelių priežiūros tarnybos? Kodėl man visada tokiais atvejais žymiai lengviau susiorientuoti kur nors prie Lodzės, Brno ar Alikantės, nei pavažiavus 10 km nuo Vilniaus centro?
    Paskutinis taisė oranger; 2012.10.09, 16:23.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kaip viskas vyksta iš tikro, aš nežinau. Panašu, kad tikrai ne taip.
    Viskas vyksta super-paprastai. Važiuoja sunkvežimukas su dviem darbininkais ir sustato ženklus iš kėbule esančio rinkinuko.
    Geriausiu atveju įkasa iš anksto užsakytą pusiau stacionarų plakatą su schema.
    Vietiniams susigaudyti paprastai užtenka.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Tas anoniminis užrašas "Apylanka" (be krypties) yra ne taupumo, o Eismo taisyklių autorių ir kelininkų nepagarbos vairuotojams ženklas

    Pvz., čekai ar net latviai visada kitos spalvos fone užrašo
    Tikra tiesa. Kartais tai net ne nepagarba, bet tikras klaidinimas.
    Aš taip įsivaizduoju remonto vykdytojų darbą: kai pastatyti visi ženklai, vykdytojo atstovas specialiai pravažiuoja visus remontuojamus ruožus ir "pirmą kartą čia važiuojančio turisto akimis" patikrina - ar viskas yra aišku ir ar nesusidaro dviprasmiškų traktuočių.
    Kaip viskas vyksta iš tikro, aš nežinau. Panašu, kad tikrai ne taip.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ten vakar buvo jau tokios duobės išmuštos, kad karteriu per gumbus daužiausi. Negi kelininkai negali užpilti skaldos, kurios kalnai supilti netoli?
    Ten ir be duobių yra 2 asfaltuotos vietos, kur galima visus bamperius nusidaužyti ar išvis pakibti: važiuojant nuo Eišiškių pl. iškart pervažiavus viaduką per geležinkelį ir pasukus bei prie posūkio į Vaidotus (žr. Romo nuotrauką, toje vietoje kur yra VW Passat). Plika akimi matosi, kad pirmasis "tramplinas" jau yra visas nubraižytas autobusų ir vilkikų.
    P.S. kaip priedas prie 2 tramplinų, važiuojantys nuo Eišiškių pl. į Pagirius, naujoje jungiamojoje gatvėje dar ir 2 "gulinčius policininkus" turi įveikti. Tiesa, nepanašu, kad tie policininkai ant naujutėlio kelio "įrengti" tyčia.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Spėkit iš trijų kartų, ar besikratant per tas duobes yra kada pažvelgti, kaip nuvažiuoti į 202 keliu Pagirius - į kuriuos, kaip vėliau išaiškėjo, važiuojant tiesiai kelias uždarytas
    Atvaizdas
    Ten vakar buvo jau tokios duobės išmuštos, kad karteriu per gumbus daužiausi. Negi kelininkai negali užpilti skaldos, kurios kalnai supilti netoli?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Ačiū, Romai, už ištrintą pastebėjimą, negi tokią teisybę parašiau, kad akis pradėjo badyti?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...Turbūt tik Lietuvoje norint pasukti į dešinę reikia suktį į kairę ir lįsti po viaduku...
    Anglijoje irgi...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuoroda į 202 kelią link Pagirių ir B.Vokės pastatyta taip, kad jos niekas nematytų net dieną


    Spėkit iš trijų kartų, ar besikratant per tas duobes yra kada pažvelgti, kaip nuvažiuoti į 202 keliu Pagirius - į kuriuos, kaip vėliau išaiškėjo, važiuojant tiesiai kelias uždarytas


    Tas anoniminis užrašas "Apylanka" (be krypties) yra ne taupumo, o Eismo taisyklių autorių ir kelininkų nepagarbos vairuotojams ženklas


    Pvz., čekai ar net latviai visada kitos spalvos fone užrašo kryptį:








    Taškas E. Eišiškių plentas.
    Dabar 106 kelias link Juodšilių persiverčia į kitą geležinkelio pusę, o ateityje į Lydos ir Minsko pusę eis ta pačia geležinkelio puse


    Ačiū už dėmesį
    Paskutinis taisė Romas; 2012.10.08, 23:43.

    Komentuoti:

Working...
X