O nebūtų buvę pigiau geležinkelio viaduką statyti dukart platesnį ir vieną jo pusę skirti tai trasai, atskirant dviračių taką nuo bėgių kokia nors papildoma tvorele? Dabar du beveik identiški viadukai šalia vienas kito atrodo kaip lėšų švaistymas...
Lėšų švaistymas būtų statyti dvigubai platesnį geležinkelio viaduką, nes jis turi atlaikyti visiškai kitokias apkrovas, jo konstrukcija tvirtesnė ir brangesnė. Kadangi to nereikia pėstiesiems ir dviratininkams, pastariesiems skirtas viadukas paprastesnės konstrukcijos ir pigesnis.
Pro čia eis EuroVelo takas. Ruošiamasi iš anksto. Tas viadukas beje yra tarp Galvių ir Lentvario gatvių sankryžos.
O nebūtų buvę pigiau geležinkelio viaduką statyti dukart platesnį ir vieną jo pusę skirti tai trasai, atskirant dviračių taką nuo bėgių kokia nors papildoma tvorele? Dabar du beveik identiški viadukai šalia vienas kito atrodo kaip lėšų švaistymas...
Rimas_OK
Ta nuovaža greičiausiai ir naudosis to sklypo savininkai. Nejaugi sunku iškelti reikalavimą: "nuovažos čia iš vis nebus arba jei taip reik paskiriate sklypo dalį greitėjimo juostai".
Na matyt yra skirtumas kas tą kelią stato. Jei statytų Vilniaus vandenys, jiems galima būtų iškelti tokį reikalavimą. Bet šiuo atveju stato ne jie, ir kaip tik iš jų reikia gauti sutikimą ir taikytis su jų reikalavimais, ir suteikti buvusią galimybę įvažiuoti į sklypą.
sleader
Įdomu koks numatomas kitas patekimo kelias į šį objektą, jeigu jau numatyta nuovaža yra laikina.
Kalba ne apie tai. Jeigu jau suteikiamas statusas "laikina", tai turi būti suplanuotas kažkoks ilgalaikis privažiavimo kelias (nesvarbu, kad tokio nėra ar artimiausiu metu nesišviečia tokiam atsirasti).
Numatytas privažiavimas. Nuo Vilniaus vandenų sklypo iki viaduko, einant lygiagrečiai Kirtimų gatvei. Bet jo derinimas užtruko dėl valstybinių miškų. Kadangi jo pastatyti kartu su šiuo projektu nesigavo, padarytas laikinas įvažiavimas iš Kirtimų gatvės.
Kadangi užvirė diskusijos apie vakarinio aplinkkelio 3-čią etapą anoj temoj, tai norėjau paklaust, ar galėtumet man apie šitą aplinkkelį šiek tiek priminti? Kiek atsimenu, tai pirmas jo etapas irgi buvo suskaldytas i tris dalis, kaip žinau, tai visos trys dalys yra statomos, norėjau dar paklausti, kada pirmą (visą) etapą planuojama užbaigti? ir jis būtent iki kurios vietos dasitęs? Antras etapas kiek žinau eis iki Lydos plento, ir jis jau bus tik dviejų juostų, ar ne?
Na stende rašo ar tai 2013 lapkritis ar gruodis, neatsimenu gerai dabar. Pirmas etapas tai ką dabar viską stato, antras iki Vilnius - Šalčininkai (A15), o trečias iki Vilnius - Medininkai (A3).
Kadangi užvirė diskusijos apie vakarinio aplinkkelio 3-čią etapą anoj temoj, tai norėjau paklaust, ar galėtumet man apie šitą aplinkkelį šiek tiek priminti? Kiek atsimenu, tai pirmas jo etapas irgi buvo suskaldytas i tris dalis, kaip žinau, tai visos trys dalys yra statomos, norėjau dar paklausti, kada pirmą (visą) etapą planuojama užbaigti? ir jis būtent iki kurios vietos dasitęs? Antras etapas kiek žinau eis iki Lydos plento, ir jis jau bus tik dviejų juostų, ar ne?
Kalba ne apie tai. Jeigu jau suteikiamas statusas "laikina", tai turi būti suplanuotas kažkoks ilgalaikis privažiavimo kelias (nesvarbu, kad tokio nėra ar artimiausiu metu nesišviečia tokiam atsirasti). Dėl tos vandenvietės padėties, žiūrint į žemėlapį nelabai matosi kažkokių realių variantų kitam privažiavimo keliui.
Komentuoti: