Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Ar trečias etapas nespręstų daugiau problemų nei antrasis?
    Ne man klausimas. Iš kiekvieno jų atskirai - mažai naudos. Antruoju bus galima pasiekti Lydos pl. Trečias yra ilgiausias.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Būtent. Bet dar yra nežinia, ar ten yra susitarta su visais privačių sklypų savininkais, nes naujas kelias eis laukais.
    Ar trečias etapas nespręstų daugiau problemų nei antrasis?
    Patikslinu - klausimas argumentuotai diskusijai.
    Paskutinis taisė vėkas; 2013.07.15, 15:59.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manau realiai tai priklausys pirmiausia nuo EU fondų 2014-2020 metams. Kol EU biudžetas nėra patvirtintas tam laikotarpiui tai viskas ir stovės.
    Būtent. Bet dar yra nežinia, ar ten yra susitarta su visais privačių sklypų savininkais, nes naujas kelias eis laukais.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manau realiai tai priklausys pirmiausia nuo EU fondų 2014-2020 metams. Kol EU biudžetas nėra patvirtintas tam laikotarpiui tai viskas ir stovės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    O kokia situacija yra su atkarpa nuo Vaidotų iki A3? Ten planuojama ką nors daryti?
    II etapą (iki A15) pradės ne anksčiau kaip 2014 metų antrojoje pusėje. Visas aplinkkelis duok Dieve bus apie 2020 m.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    O kokia situacija yra su atkarpa nuo Vaidotų iki A3? Ten planuojama ką nors daryti?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Nenusismulkinkit, problema yra funkcijos nebuvimas, o ne konkretus sprendimas.
    Juolab, kažkodėl A4/A16 prilyginamas "antraeiliui" keliui, nors automobilių srautas jame beveik 20 tkst. automobilių per parą - antras pagal šį rodiklį magistralė po A1.
    Jei jau ten kažko reikėjo dėl sunkiasvorės technikos iš akligatvinės Granito g., tai galima buvo padaryti jungtis su Žarijų g. po silpnai išnaudojamu viaduku. Ar aplamai sujungti Granito ir Žarijų g. akligatvius (ten geležinkelis už TT Logistics berods išardytas), suformuojant normalią naują gatvę.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Teoriškai daug ką galima šnekėti, bet esminis klausimas ar įmanoma suprojektuoti, nes ten degalinė yra. Šnekėti tai ne akmenys ridenti.
    Tai pirminis variantas ir buvo be šviesoforų ir jokios "antrinės" sankryžos. Tam vietos ten pakanka.
    Paskutinis taisė Sula; 2013.07.15, 12:17.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Teoriškai daug ką galima šnekėti, bet esminis klausimas ar įmanoma suprojektuoti, nes ten degalinė yra. Šnekėti tai ne akmenys ridenti.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Bent jau iš to žieduko užvažiavimo ant aplinkelio tikėtis nerealu nes turėtų būti turbūt 45 laipsnių kalniukas :-)
    O dėl visuomeninių tai ne visada turi prasmę, matome kas gavosi iš buvusio Lietuvos kino teatro, riogso dabar vaiduoklis, atseit tiem "gerbėjams" taip gražiau žiūrint į sovietinių laikų griūveną, nei normalus pastatas.
    Nenusismulkinkit, problema yra funkcijos nebuvimas, o ne konkretus sprendimas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Nezinau kas rase igarsintojai teksta, bet ryskiai autorius persiede durnaropiu. Na kaip galima pavadinti susisiekima patogiu zvelgiant i sia schema??? akivaizdi chaltura ir samoningas neisbaigtumas, o sprendimo architektai eilini karta spjove visuomenei i veida.

    kol visuomeniniai judejimai nedalyvausa sprendimu tvirtinime tol korupcija klestes
    Bent jau iš to žieduko užvažiavimo ant aplinkelio tikėtis nerealu nes turėtų būti turbūt 45 laipsnių kalniukas :-)
    O dėl visuomeninių tai ne visada turi prasmę, matome kas gavosi iš buvusio Lietuvos kino teatro, riogso dabar vaiduoklis, atseit tiem "gerbėjams" taip gražiau žiūrint į sovietinių laikų griūveną, nei normalus pastatas.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2013.07.15, 11:28.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tiesos dėlei reikia pasakyti, kad pirminis projektas buvo be šviesoforinės sankryžos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Creatum,

    esme tame kad sviesoforo kelyje Vilnius-Trakai/Druskininkai isvis normaliom salygom neturetu buti. ta buvusi senoji sankryza turetu buti isilgai uzverta, taip kaip as nupiesiau (senesnis komentaras)

    antra, pietryciu lapas, man rodos kelininkai nepaeme pakankamai zemes (nebuvau ten nuvykes, tai sunku tiksliai ivertinti), taigi lapas nera isbaigtas - truksta nuovazu. jei istaisyt - ankstoka

    trecia, ivaziavimas is ziedo i aplinkeli, nerasta, o jei istaisyt/papildyt - ankstoka

    vienu zodziu - tragedija. baisiausia tai, kad tai jau tapo ne tik kasdienybe, bet dar ir norma.
    Bet jeigu ten nėra sankryžos, tai kaip užtikrinti pakankamą susisiekimą su aptarnaujančia gatve?

    Antram ir trečiam punktams puikiai pasitarnaus Galvės g./Žarijų g. "viadukas", kuris yra čia pat. Juo pasinaudojus (žiedo per Galvės g. pavažiavus link Trakų ir nusukus link Žarijų g., tenai padarius kairį posūkį (jis ten berods yra leidžiamas) galima puikiai tęsti kelionę į Vilnių arba vėliau grįžti į aplinkkelį.

    Nežinau dėl kokių priežasčių taip padaryta, tačiau bet kuriuo atveju yra galimybės vistiek nuvykti visomis kryptimis: iš visur į visur.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Sleader, as apakes ir apstulbes nuo tavo demagogijos

    tai gal dar pasiulytum automagistralese posukius i kaire su sviesoforais... tik tam kad galetum nusukti prie kiekvieno miskelio pagrybaut??? isties tai butu patogu 1 is 100000, nesigincysiu, bet ar teisinga??

    pasisukiojimai ant viaduku - nera cia nieko blogo !

    Deja, as nesu "visu" galu meistras, taciau kai kuriuos dalykus ismanau labai gerai. siuo atveju tu esi visiskai neteisus, ir butu labai malonu kad ir pats tai pripazintum.

    si sankryza arba buvo suprojektuota asilo, arba ji buvo uzsakyta tapti asilybe.
    as neginciau tokio "sprendimo" net jei ir dirbciau toje pacioje imoneje... visiskas absurdas...
    Norėčiau nebetęsti šios "diskusijos", nes kaip tik tamsta čia pažeriate demagogijos su absurdo ir nusišnekėjimo (apie automagistralių kairiuosius posūkius) prieskoniais.

    O jeigu viską argumentuosite tik "aš viską išmanau gerai, o tu esi neteisus" (vertimas: mano vieno nuomonė teisinga ir tam net nereikia jokių argumentu, pakanka kitus asilais, durniais ir t.t. pavadint), net neverta barškinti klaviatūros.
    Ir šiaip, net jeigu ir išmanote, visuomenės nuomonė nėra tik tamstos vieno nuomonė. O siūlyti techninį sprendinį, kuris turi pagrindimą, pakeisti vien kažkieno nuomone, kuri argumentuota apsišikimu - keistoka ir nesuprantama.

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Creatum,

    esme tame kad sviesoforo kelyje Vilnius-Trakai/Druskininkai isvis normaliom salygom neturetu buti. ta buvusi senoji sankryza turetu buti isilgai uzverta, taip kaip as nupiesiau (senesnis komentaras)

    antra, pietryciu lapas, man rodos kelininkai nepaeme pakankamai zemes (nebuvau ten nuvykes, tai sunku tiksliai ivertinti), taigi lapas nera isbaigtas - truksta nuovazu. jei istaisyt - ankstoka

    trecia, ivaziavimas is ziedo i aplinkeli, nerasta, o jei istaisyt/papildyt - ankstoka

    vienu zodziu - tragedija. baisiausia tai, kad tai jau tapo ne tik kasdienybe, bet dar ir norma.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    nei trolis nei durniuoju, tiesiog per retai uzsuku i Oza apsizvalgyt etaloniniu sprendimu

    o tavo protui ar priimtina uzkirsti magistralini kelia sviesoforu kai virs galvos yra estakada?
    tai kas cia dabar durniuoja?
    O tai dėl ko konkrečiai tu pyksti? Ar dėl nebūsiančių kai kurių išvažiavimų į aplinkkelį ar dėl šviesoforinės sankryžos ar dėl aptarnaujančio kelio išvis?

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    nei trolis nei durniuoju, tiesiog per retai uzsuku i Oza apsizvalgyt etaloniniu sprendimu

    o tavo protui ar priimtina uzkirsti magistralini kelia sviesoforu kai virs galvos yra estakada?
    tai kas cia dabar durniuoja?

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Sleader, as apakes ir apstulbes nuo tavo demagogijos

    tai gal dar pasiulytum automagistralese posukius i kaire su sviesoforais... tik tam kad galetum nusukti prie kiekvieno miskelio pagrybaut??? isties tai butu patogu 1 is 100000, nesigincysiu, bet ar teisinga??

    pasisukiojimai ant viaduku - nera cia nieko blogo !

    Deja, as nesu "visu" galu meistras, taciau kai kuriuos dalykus ismanau labai gerai. siuo atveju tu esi visiskai neteisus, ir butu labai malonu kad ir pats tai pripazintum.

    si sankryza arba buvo suprojektuota asilo, arba ji buvo uzsakyta tapti asilybe.
    as neginciau tokio "sprendimo" net jei ir dirbciau toje pacioje imoneje... visiskas absurdas...
    Tu trolis ar šiaip durniuoji?

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Sleader, as apakes ir apstulbes nuo tavo demagogijos

    tai gal dar pasiulytum automagistralese posukius i kaire su sviesoforais... tik tam kad galetum nusukti prie kiekvieno miskelio pagrybaut??? isties tai butu patogu 1 is 100000, nesigincysiu, bet ar teisinga??

    pasisukiojimai ant viaduku - nera cia nieko blogo !

    Deja, as nesu "visu" galu meistras, taciau kai kuriuos dalykus ismanau labai gerai. siuo atveju tu esi visiskai neteisus, ir butu labai malonu kad ir pats tai pripazintum.

    si sankryza arba buvo suprojektuota asilo, arba ji buvo uzsakyta tapti asilybe.
    as neginciau tokio "sprendimo" net jei ir dirbciau toje pacioje imoneje... visiskas absurdas...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    Nepyk Sleader, nematau visisko patogumo, ir tavo atsakymas kertasi su logika ! si sankryza nera 2 lygiu. is brezinio aiskiai matosi kad bus sviesoforas, o jei jo nebus - tai bus labai pavojinga sankryza.

    Tam kad suprojektuoti sprendimo esme - susisiekimo eisma, bei mastyti visuomenes naudai (mums visiems) - nebutina ismanyti STR'u.

    Buvo puiki proga issispresti kamscius ir padaryti susisiekima patogiu, taciau eilini karta buvo pasinaudota galimybe apsisikti (kalbu iskirtinai apie sia sankryza, nelieciant samatu).
    Neturiu dėl ko pykti

    Sankryža yra dviejų lygių, su vienu prioritetiniu keliu. Esant reikalui būtų galima surasti n+1 tokių sankryžų pavyzdžių (vien per google.maps) kai pagrindinis (prioritetinis) kelias palenda "po viaduku" ant kurio yra 1-2 vieno lygio reguliuojamos/nereguliuojamos sankryžos. Arba variantai kai pagrindinis kelias praeina estakada, o kiti keliai/gatvės apačioje susikerta viename lygyje.
    Jeigu didžioji logika ir patogumas sankryžų etalonu įsivaizduoti tik "keturlapio dobilo" sankryžas, tuomet atleiskite, bet tokios logikos aš nesuprantu. Siūlyčiau dažniau tuomet pavažinėti, kad ir Ozo g., kurioje važiuojant per "keturlapio dobilo" viadukus, pirmoje eismo juostoje tenka beveik visiškai sustoti dėl didelio persikertančio užvažiuojančių ir nuvažiuojančių srauto. Jau nekalbant apie tai, kad įsiliejančių transporto priemonių greitis yra kelis kartus mažesnis nei pagrindinio kelio/gatvės leistinas ir juo labiau srauto greitis.
    Aš suprantu, kad visi norime būti "visų galu" meistrai ir žinovai, bet taip niekada nebus. O tokiems visuomeniniams žinovams, tas srauto greitis, srauto sudėtys ir kiti dalykai tikriausiai nieko nesako.

    Ir posūkio sankryžoje į kairę pusę (ypač važiuojant pakrautu sunkvežimiu/savivarčiu) nepavadinčiau mažiau patogiu, nei sukiotis užvažiuojant ir nuvažiuojant nuo viaduko.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    tai kad ten apacioje (Trakai-Vilnius) bus sviesoforas
    Nu tai apačioje. Pačio aplinkkelio ta vieta neliečia.

    Komentuoti:

Working...
X