Išbandžiau ir aš. Tikrai gerai atrodo, bet... Koks idiotas sumanė padaryti įkalnę tiesiai priešais žiedą? Reikėtų pasukioti pirštą prie smilkinio prieš šį veikėją dėl potencialiai avaringos vietos sudarymo.
Tas žiedas per mažas. Fūros vos prasisuka, o jų ten daug važiuoja. Vos per kelias savaites jau danga nutrinta
Išbandžiau ir aš. Tikrai gerai atrodo, bet... Koks idiotas sumanė padaryti įkalnę tiesiai priešais žiedą? Reikėtų pasukioti pirštą prie smilkinio prieš šį veikėją dėl potencialiai avaringos vietos sudarymo.
Kaip suprantu jau paleido eisma nuo Gariunu iki Lukoilo galves g. ? Vaziuodamas nuo traku link miesto, maciau masinos jau lipa ant viaduko, zenklai leidzia vaziuot.
Taip, jau visa savaite vazineju juo kelias i darba sutrumpejo 8-10 minuciu, cia iskaitant ir atidaryta Gelezini Vilka. Plius pridejus, kad dabar Rugsejis, tai gan keistas laiko sumazejimas
Kaip suprantu jau paleido eisma nuo Gariunu iki Lukoilo galves g. ? Vaziuodamas nuo traku link miesto, maciau masinos jau lipa ant viaduko, zenklai leidzia vaziuot.
Viska nulemia kaina. Jeigu yra iš kur patogiai atsivežti grunto (mieste tas sunkiau įmanoma) galima laisvai pilti ir didelius pylimus. Tačiau esant ganėtinai nemažoms kuro kainoms, tokių pylimų supylimas nesigauna labai pigus ir estakados betonavimas pakankamai neblogai sugeba konkuruoti.
Irgi antpilas didžiulis ir paskui nedidelis viadukas Čia aš šiaip, palyginimui. Bo kaikas mano, jog tik Baltarusijoje taip sugeba "technologiškai" pavaryt...
Šiaip jau Lietuvoje kelių tiesėjams būtų priekaištų. Kad ir netoliese esančiam siauručiam Eišiškių pl. su kamščiu vos ne nuo šito viaduko iki Dariaus ir Girėno g.
Atnaujinimas iš kitos pusės. Čia jau nemažai darbų atlikta, liko kai kur tik paskutinį asfalto sluoksnių uždėti, ženklinimas ir kiti kosmetiniai darbai.
Nuotraukų nemažai, tad perskiriu į du pranešimus.
Išvažiavimas iš Vaidotų gyvenvietės.
1.
Pagavau 8 maršruto autobusą.
2.
Įrenginėjamas žiedas, kol kas eismas juo nevyksta.
3.
4.
5.
6.
Pagavau ir 3 maršruto autobusą.
7.
8.
Dešinėje matosi būsima stotelė 8 maršruto autobusams.
9.
Vaizdas į žiedą nuo Kirtimų gatvės.
10.
Lėtėjimo juosta.
11.
12.
Vaizdas į žiedą nuo naujojo privažiuojamojo Kirtimų gatvės kelio.
13.
Laikinas apvažiavimas.
14.
15.
16.
Būsimos 3 ir 78 autobusų maršrutų stotelės.
17.
Nuo čia iki žiedo eis šaligatvis.
18.
Naujasis viadukas. Penktadienį paklotas pirmas asfalto sluoksnis.
19.
Sargas ir technika, kurios čia jau beveik nebeliko.
Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad nuo rugsėjo 2-osios naujai tiesiamame Vilniaus pietiniame aplinkkelyje Kirtimų ir Galvės gatvių dviejų lygių sankryžoje eismas nuo Gariūnų link Trakų bus galimas abejomis kryptimis.
Kelininkai prašo vairuotojų atidžiai stebėti kelio ženklus ir nuorodas.
as tai nesuprantu to apvaziavimo i Minska, vaziuoji nuo kauno, traku, ar regitros, zenklai i Minska i desine rodo, per juodsilius varyt, nors pasukt i kaire pats tiesiausias kelias iki minsko, ir 20km trumpesnis. Juk tukstantmecio gatve irgi aplinkelis, per gariunus ir varai visa laika tiesiai
Tūkstantmečio gatvė tik popieriuose dėl finansavimo vadinasi aplinkkeliu. Anoks čia aplinkkelis, kai jis kerta urbanizuotas miesto teritorijas. Šiaip tai yra greito eismo gatvė skirta miestiečių poreikiams.
Tikras aplinkkelis tiesiamas tranzitiniam transportui, kad jis nepasiektų urbanizuotos miesto teritorijos. Tokiose aplinkkeliuose rečiau susidaro transporto spūstys, būna mažesni transporto srautai, todėl tranzitiniam transportui jie yra patrauklesni, nežiūrint į kiek didesnį atstumą.
as tai nesuprantu to apvaziavimo i Minska, vaziuoji nuo kauno, traku, ar regitros, zenklai i Minska i desine rodo, per juodsilius varyt, nors pasukt i kaire pats tiesiausias kelias iki minsko, ir 20km trumpesnis. Juk tukstantmecio gatve irgi aplinkelis, per gariunus ir varai visa laika tiesiai
Man tai kažkoks neaiškus tas dviračių viadukas. Visų pirma kodėl jis pasuktas, juk vietos ten yra, galėjo padaryt ir tiesų. Ir man labai įdomu kur jis ves, į Minską ?
Tai neegzistuojančios Eurovelo trasos dalis.
Bet galėjo nors minimalų takelį nuvesti.
Visa tai su projektu mažai susiję. Valstybinės reikšmės kelių sąrašą berods tvirtina LR Vyriausybė, Susisiekimo ministerijos teikimu. Projektą įgyvendina Lietuvos automobilių kelių direkcija. T.y. projektui ruošiamasi, jis įgyvendinamas nepriklausomai nuo to, kaip ir kada tą kelią ministerija ar vyriausybė pavadins.
O dėl tos numeracijos ženkluose maža bėda. Skirtingų numerių tikrai neturi likti (t.y. nelikti 106 kelio ten kur jo nebėra), o viskas pataisoma gana paprastai užklijuojant naujus numerius.
Būtų gana komiška situacija jei tie ženklai liktų ir tikiuosi, kad to tikrai nebus. Beje, projektas paskelbtas cvpp.lt (II ir III dabar įgyvendinamos dalys) dar buvo su 106 ženklais, o pastatyti, kaip matome, jau su A19. Šaunuoliai mūsų kelininkai .
Čia kas, sarkazmas ? Tai kam išvis tada tie kelių numeriai jei nėra jų tęstinumo ir vientisumo. Sprendimas pakeisti kelio numerį viduryje projekto vystymo, o ne prieš jo pradžią, yra akivaizdus politikos tęstinumo nebuvimo pavyzdys. Būtų galima apsieiti ir be tokių skylių tokių "gabaritų" projektuose.
Visa tai su projektu mažai susiję. Valstybinės reikšmės kelių sąrašą berods tvirtina LR Vyriausybė, Susisiekimo ministerijos teikimu. Projektą įgyvendina Lietuvos automobilių kelių direkcija. T.y. projektui ruošiamasi, jis įgyvendinamas nepriklausomai nuo to, kaip ir kada tą kelią ministerija ar vyriausybė pavadins.
O dėl tos numeracijos ženkluose maža bėda. Skirtingų numerių tikrai neturi likti (t.y. nelikti 106 kelio ten kur jo nebėra), o viskas pataisoma gana paprastai užklijuojant naujus numerius.
Kodėl jau taip manot, kad reik atsidusti, kad į vieną pusę vienoks kelio numeris, o į kitą pusę - kitoks?
Čia kas, sarkazmas ? Tai kam išvis tada tie kelių numeriai jei nėra jų tęstinumo ir vientisumo. Sprendimas pakeisti kelio numerį viduryje projekto vystymo, o ne prieš jo pradžią, yra akivaizdus politikos tęstinumo nebuvimo pavyzdys. Būtų galima apsieiti ir be tokių skylių tokių "gabaritų" projektuose.
Komentuoti: