Prasidėjo kelio darbai ruože Naujoji Vilnia - Grigaičiai. Remontuojama atkarpa nuo Naujosios Vilnios žiedo iki geležinkelio pervažos, įrengtas laikinas šviesoforas.
Šviesoforai bus du ar net trys, vakar per pietus geras kamštis susirinkęs buvo, rekomenduoju apvažiuoti per kitur
Prasidėjo kelio darbai ruože Naujoji Vilnia - Grigaičiai. Remontuojama atkarpa nuo Naujosios Vilnios žiedo iki geležinkelio pervažos, įrengtas laikinas šviesoforas.
Šalia žiedo ir naujai statomos Baltic Petroleum degalinės griaučiai.
Tada atsiimų savo žodžius šiai situacijai. Bet prie šios nuomonės bendrai vistiek pasilieku
Šis projektas gana senas,jeigu neklystu, prieš kokius 7-8 metus buvo jau derintas pilnai - suderinus viską padėtas į stalčių ir dabar tiesiog ji atkapstė. Tai teisiškai kaip ir viskas gerai.
Vilniaus rajono administracija - tai vienas didelis nesuspratimas, geriau gal sujungtų su miesto administracija, gal bent kiek protingiau viskas vyktu.
Užsakovas - kelių direkcija (LAKD), ne Vilniaus rajono savivaldybė.
tai paskelbe ktik dabar prieš pat darbus brėžinius? Kad negalima būtų pastabų niekam parašyti. O kur viešieji susirinkimai šiuo klausimu... VIlniaus rajono administracija - tai vienas didelis nesuspratimas, geriau gal sujungtų su miesto administracija, gal bent kiek protingiau viskas vyktu.
Vakar pravažiuodamas jau mačiau Grigaičiuose sukaltus kuoliukus palei kelią dešinėje pusėje nuo Naujosios Vilnios. Gal jau prasideda rekonstrukcija? Tada tikrai per vėlu kažką keisti.
Tai taip, darbai turėtų vykti šiais ir kitais metais berods.
Vakar pravažiuodamas jau mačiau Grigaičiuose sukaltus kuoliukus palei kelią dešinėje pusėje nuo Naujosios Vilnios. Gal jau prasideda rekonstrukcija? Tada tikrai per vėlu kažką keisti.
Šiaip ten asfaltas gan geros kokybės. Problemos iš esmės tame, kad nėra tinkamos infrastruktūros pestiesiems ir dviratininkams, blogas, netolygus apšvietimas. Ko tikrai reikia, tai lygaus asfaltuoto tako vienoje pusėje per visą ilgį skirto pestiesiems ir dviračiams mišriai, pačioje gyvenvietėje tai turėtų būti iš abiejų pusių. Reikalingi ir bent pora suoliukų gyvienvietėje.
Dėja numatomas tik mišrus pėsčiųjų/dviračių betono trinkelių takas. Kiek atsimenu, tai gana senas projektas, turbūt Narkevičius prieš rinkimus prastumti norėjo projektą, anksčiau planuose šio kelio remontas nebuvo.
Pakoregavus projektą tikrai buvo galima daug geresnius sprendimus parinkti, bet tam reikėtų nemažai laiko. Neturint laiko, bet turint pinigus kuriuos reikia išleisti tai taip ir išėjo.
Dar reiktų paminėti, kad Rudaminoje žiedą turėtų irgi 2020/2021 metais pagaliau sutvarkyti.
Sujungimo su Linksmąja g. vėl nėra, dvirtakių nėra, pervaža lieka, už Didžiasalio nėra net šaligatvio. Neaišku, ar išlaikys esamus paasfaltuotus takus
Šiaip ten asfaltas gan geros kokybės. Problemos iš esmės tame, kad nėra tinkamos infrastruktūros pestiesiems ir dviratininkams, blogas, netolygus apšvietimas. Ko tikrai reikia, tai lygaus asfaltuoto tako vienoje pusėje per visą ilgį skirto pestiesiems ir dviračiams mišriai, pačioje gyvenvietėje tai turėtų būti iš abiejų pusių. Reikalingi ir bent pora suoliukų gyvienvietėje.
Numatoma rekonstruoti pervažą netoli Rudaminos Vilniaus r, Kinelių k.,
Plento A15 Vilnius-Šalčininkai- Lyda ir Vilniaus pietinis geležinkelio aplinkkelio pervaža
KK106 ir A15 sankryža perkeliama į pietus nuo pervažos, kad būtų vietos dviejų lygių pervažai . Bus įrengiama žiedinė sankryža
Jei staiga įvestų bevizį ar net iš vis neliktų muitinės patikrų, yra tikimybė, kad atsirastų didesni srautai, yra tikimybė aplinkkeliui atsirastų greičiau. Kol kas nieko panašaus artimiausiu metu nenusimato. Tada ir A3 apsimokėtų rekonstruot į automagistralę.
Originalus brėžinys paimtas iš TKTI 2005-2006 m. atlikto poveikio aplinkai vertinimo (PAV), kuris buvo patvirtintas 2007 m.
Veikiančių nuorodų su failais, žinoma, dabar nepavyko atsidaryti
VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto darbuotojai apie 2013-2014 m. perkelti į kitą įmonę, o VĮ 2015 m. buvo likviduotas.
2012 m. įsteigta Všį "Kelių ir transporto tyrimo institutas"
2019 m. prijungus kelias Susisiekimo ministerijai pavaldžiai organizacija įmonė tapo VšĮ Transporto kompetencijų agentūra.
Iki 2035 m. numatoma nutiesti pietinio palinkkelio A19 atkarpą tik iki A15 Lydos plento.
Kada iš pietų pusės bus sujungti Kauno, Lydos ir Minsko plentai, dar teks palaukti.
MadeinVilnius 2020.01.30 Pietinio aplinkkelio techninis projektas bus rengiamas ne anksčiau nei nuo kitų metų
Neseniai Nacionalinė žemės tarnyba užbaigė priimti žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktus dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio A19 tiesimo. Projektą įgyvendinanti institucija turi organizuoti aktų pasirašymą su savininkais ir kitais naudotojais. Visa procedūra gali užtrukti gan ilgai: ne visi žemės savininkai aktus pasirašė, kai kurie jau yra mirę, dar kiti išvažiavo į užsienį. Būtent todėl žemės paėmimo procedūrą privaloma užbaigti teisme.
Įgyvendinant šį projektą iš viso parengti 209 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai dėl 95 žemės sklypų, esančių Vilniaus rajono savivaldybėje, o 1 žemės sklypas paimtas visuomenės poreikiams Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.
,,Žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra bus tik tuomet baigta, kai visa aplinkkeliui tiesti reikalinga žemė bus įregistruota valstybės vardu. Atsižvelgiant į galimą bylų trukmę teisme, planuojama, kad visos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros faktiškai bus baigtos per 2020 metus”, – komentuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.
Po to bus pradėtas rengti techninis projektas, tai įvyks ne anksčiau kaip nuo 2021 m
Komentuoti: