Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Robyla
    replied
    Nu va ir pietinis aplinkkelis gal pajudės:

    NŽT: Vilniaus pietinio aplinkkelio statyboms kliūčių nebėra
    Naujųjų metų išvakarėse Nacionalinės žemės tarnybos direktorius Laimonas Čiakas pasirašė paskutinįjį žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktą dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio A 19 tiesimo. Tikimasi, kad naujasis kelio ruožas žymiai palengvins šalies ir tarptautinį susisiekimą, eismą sostinės prieigose, bus išspręsta transporto spūsčių problema.

    Minėtam aplinkkeliui tiesti skirta Žemės paėmimo procedūra pradėta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 444 „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams valstybinės reikšmės magistralinio kelio A19 (Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas) 7,9–17,4 km ruožui tiesti procedūros pradžios“ pagrindu.

    Įgyvendinant šį projektą iš viso parengti 209 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai dėl 95 žemės sklypų, esančių Vilniaus rajono savivaldybėje, o 1 žemės sklypas paimtas visuomenės poreikiams Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje



    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...liuciu-nebera/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.01.07, 17:10. Priežastis: Priedėtas pavadinimas, citata ir brėžinys

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    II etapas tik 2033-2035 metais?? Berods, turėtų būti dar III etapas nuo Lydos iki Minsko pl.
    Gal geriau suplanuoti, kad dėl "darnios judros" ir "darnios važos" automobilių srautai 2050 m. sumažės dvigubai ar dar labiau. Statyti daugiau nieko nereikės. Reikės planuoti nebereikalingų kelių ardymo darbus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar pristatytame Lietuvos automobilių kelių direkcijos kelių tiesimo strategijos iki 2035 metų projekte numatytas 15 aplinkkelių poreikis.
    Per ateinančius 16 metų LAKD strategai prisiėmė ambiciją nutiesti net 1 (vieną) aplinkkelį - pietinį Vilniaus aplinkkelį.


    LAKD. VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS
    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilga...-tinklo-pletra
    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

    Pasiūlymus galima teikti: keliai2035@lakd.lt

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Bus tiesiama, yra nekurių žmonių jau supirkti sklypai trasoje, kurie laukia išpirkimo
    Žinios - pinigai. Produktyvūs kai kurie

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Bus tiesiama, yra nekurių žmonių jau supirkti sklypai trasoje, kurie laukia išpirkimo

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

    Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
    Tie, kas važiuoja Lydos-Gariūnų kryptimi, ir dabar važiuoja per pietinį nes greičiau ir trumpiau negu per Liepkalnį. O ir eismas per visus tuos Juodšilius ir Rudaminą nėra toks intensyvus kad reiktų to aplinkkelio. O tarp A15 ir A3 naudotųsi pagrinde nebent vietiniai gyventojai ir tai su sąlyga kad būtų įrengta jungtis su 106 tarp Skaidiškių ir Rudaminos.

    Apie kažkokią didesnę naujo aplinkkelio apkrovą būtų galima kalbėti jei jis būtų tiesiamas ne iki A3, o iki 103.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
    labai abejoju kad esant Nordika/Ikea/Decathlon ir t.t. sleniui ives tonazu apribojima ir stabdytu visas ten vaziuojancias furas tikrinant ju vaztarascius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
    Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

    Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.
    Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Teko kiek laiko pagyventi Pagiriuose ir kasdien vazineti jau padaryta aplinkkelio trasa. Is tikruju abejotino reikalingumo visas projektas i rytus nuo Paneriu... (mano nuomone).
    Kur kas didesne nauda duotu Eisiskiu plento praplatinimas iki 2x2 - ten srauto zymiai daugiau.
    Gal į pietus? Nevažinėjote tada, kai jo nebuvo? Šiaip srautas ten tikrai periodinis.

    Pirmiausia pagal apkrovas turėtų būti panašiai rekonstruotas A4 bent jau iki atsišakojimo Trakų Vokėje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Teko kiek laiko pagyventi Pagiriuose ir kasdien vazineti jau padaryta aplinkkelio trasa. Is tikruju abejotino reikalingumo visas projektas i rytus nuo Paneriu... (mano nuomone).
    Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Teko kiek laiko pagyventi Pagiriuose ir kasdien vazineti jau padaryta aplinkkelio trasa. Is tikruju abejotino reikalingumo visas projektas i rytus nuo Paneriu... (mano nuomone).
    Kur kas didesne nauda duotu Eisiskiu plento praplatinimas iki 2x2 - ten srauto zymiai daugiau.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.01.16, 09:28.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    pasirode II etapo breziniai: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...tiesti-projek/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied


    www.lrt.lt 2018.03.23
    Iki Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo II etapo darbų pradžios – vienas žingsnis

    Antrajame aplinkkelio statybų etape bus rekonstruotas krašto kelio Vaidotai–Baltoji Vokė ruožas ir nutiestas naujas dviejų eismo juostų kelias iki magistralinio kelio Vilnius–Lyda. Aplinkkelio trasa iki maždaug 9 km turėtų sutapti su krašto keliu Vaidotai–Baltoji Vokė.
    Nuo šio kelio sankryžos su įvažiavimo keliu į Vaidotų geležinkelio stotį bus tiesiamas visiškai naujas kelias. Ties Valčiūnų gyvenviete naujas kelias kirs geležinkelį ir rajoninį kelią Ąžuolijai–Juodšiliai–Jašiūnai, toliau eis per Dusinėnų mišką, kol pasieks magistralinį kelią Vilnius–Lyda.

    Aplinkkelio ruože suplanuotos 3 dviejų lygių sankryžos ties Vaidotų geležinkelio stotimi, susikirtimuose su keliais Ąžuolijai–Juodšiliai–Jašiūnai ir magistrale Vilnius–Lyda.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77506161

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jei obejktas turi starteginę reikšmę, tai žemės paėmimas supaprastintas (galima nelaukti teismų pabaigos). Bet koks jo statusas, aš nežinau.
    Šitas taip, bet dar yra rangovai. O ten be teismų deje bet retai kada apsieina.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

    Praleidai teismai

    Čia yra paskutinis žiksnis iki to kol pradėsime kažka rimtai daryti
    Jei obejktas turi starteginę reikšmę, tai žemės paėmimas supaprastintas (galima nelaukti teismų pabaigos). Bet koks jo statusas, aš nežinau.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar gerai suprantu darbų eiliškumą ir tą "vieną žingsnį":
    1. išpirkti sklypus;
    2. paruošti projektinius pasiūlymus;
    3. paruošti techninį projektą;
    4. statyti.

    1 punktas dabar truks 2 metus, 2-3 dar kokius 2-3?
    Praleidai teismai

    Čia yra paskutinis žiksnis iki to kol pradėsime kažka rimtai daryti

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Sakyčiau, kad žemės išpirkimas yra pirmas (ir ne vienas) žingsnis link tiesimo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ar gerai suprantu darbų eiliškumą ir tą "vieną žingsnį":
    1. išpirkti sklypus;
    2. paruošti projektinius pasiūlymus;
    3. paruošti techninį projektą;
    4. statyti.

    1 punktas dabar truks 2 metus, 2-3 dar kokius 2-3?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iki Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo II etapo darbų pradžios – vienas žingsnis http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...ienas-zingsnis

    Susisiekimo ministerija, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) ir įmonė „Kelprojektas“ pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią bus parengtas projektas privačiai žemei visuomenės reikmėms Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje išpirkti. Beveik 30 ha žemės plotas yra reikalingas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A19 – Vilniaus pietinio aplinkkelio – 9,5 km (nuo 7,9 iki 17,4 km) ilgio ruožui nutiesti, teigiama Susisiekimo ministerijos pranešime spaudai.
    Anot susisiekimo ministro, antrasis aplinkkelio tiesimo darbų etapas bus baigtas ne vėliau kaip iki 2025 m. pabaigos.
    Numatytas ir trečiasis Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo etapas. Jo metu kelias turėtų būti tiesiamas daugiausia neapgyvendinta teritorija, dirbamomis žemėmis, kirsti kelis miškus ir prisijungti prie magistralinio kelio Vilnius–Minskas.

    Komentuoti:

Working...
X