Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • adomazzz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Perspaudžiau, sutinku, bet jei būtų Šengenas tai visai kitokia situacija būtų. Nenustebintų greitkelis netgi į Lydą, kuris toliau vestų link Lenkijos (Balstogės) arba toliau link Baltarusijos. A19 būtų tikrai svarbus kelias.

    Dabartinė situacija tokia, kad užtektų Tūkstantmečio gatvės tranzitui arba bent jau sutvarkyto 106. Nematau priežasčių šiuo metu gerinti kelio pralaidumą į Baltarusiją. Verčiau pralaidumą reikia gerinti su Lenkija ir Latvija.
    Pagal "Via Lietuva" rekonstruotinų ir remontuotinų krašto kelių ruožų eilės prioritetinį sąrašą 106 kelio nuo Minsko plento iki Rudaminos žiedo atkarpa yra 1 vietoje - tai bent galima tikėtis, kad šiame dešimtmetyje kažkokie darbai ten prasidės.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Perspaudžiau, sutinku, bet jei būtų Šengenas tai visai kitokia situacija būtų. Nenustebintų greitkelis netgi į Lydą, kuris toliau vestų link Lenkijos (Balstogės) arba toliau link Baltarusijos. A19 būtų tikrai svarbus kelias.

    Dabartinė situacija tokia, kad užtektų Tūkstantmečio gatvės tranzitui arba bent jau sutvarkyto 106. Nematau priežasčių šiuo metu gerinti kelio pralaidumą į Baltarusiją. Verčiau pralaidumą reikia gerinti su Lenkija ir Latvija.
    na, aplinkkelio antras etapas (iki lydos plento) tikrai nepamaišytų, bet yra svarbesnių projektų kurie bus vystomi artimiausius penkerius metus. gal ir diplomatinių santykių pablogėjimas su baltarusija ir pristabdė šį aplinkkelio projektą...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Manyčiau, kad vertėtų užbaigti pvz iki šio kelio. Arba kažkaip panašiai:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1568
Size:	153,8 kB
ID:	2169570

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Su "nuliniu eismu" šiek tiek perspausta. Kol veikia Medininkų ir Šalčininkų pasienio postai ten koncentruojasi visas eismas iš Kalningrado į Gudiją-Rusiją ir iš dalinaii iš Europos į Gudiją, nes kartais sunkvežimaims geriau važiuoti per Lietuvą .Ten nuolat yra automobilių, autobusų ir sunkvežimių eilės kurios prieš šventes siekia iki 20 kilometrų.

    Tenka sutikti, kad Baltarusijos kryptis nėra prioritetinė, ko nepasakysi apie kažkieno suplanuotas krypčių nuorodas - pvz, krypčių lentas ties Gariūnais A19, rodančias ne į Alytų, Marijampolę ar Varšuvą , o Lydą, Gardiną ir Minską.
    Perspaudžiau, sutinku, bet jei būtų Šengenas tai visai kitokia situacija būtų. Nenustebintų greitkelis netgi į Lydą, kuris toliau vestų link Lenkijos (Balstogės) arba toliau link Baltarusijos. A19 būtų tikrai svarbus kelias.

    Dabartinė situacija tokia, kad užtektų Tūkstantmečio gatvės tranzitui arba bent jau sutvarkyto 106. Nematau priežasčių šiuo metu gerinti kelio pralaidumą į Baltarusiją. Verčiau pralaidumą reikia gerinti su Lenkija ir Latvija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Tai kad pietinis aplinkkelis buvo pagal idėja projektuotas dėl eismo iš/į Baltarusiją, na o kadangi situacija su Baltarusija yra kokia yra ir srautai sumažėję beveik iki 0, tai toks aplinkkelis praranda prasmę.
    Daryti vien dėl darymo nelabai prasminga.
    Su "nuliniu eismu" šiek tiek perspausta. Kol veikia Medininkų ir Šalčininkų pasienio postai ten koncentruojasi visas eismas iš Kalningrado į Gudiją-Rusiją ir iš dalinaii iš Europos į Gudiją, nes kartais sunkvežimaims geriau važiuoti per Lietuvą .Ten nuolat yra automobilių, autobusų ir sunkvežimių eilės kurios prieš šventes siekia iki 20 kilometrų.

    Tenka sutikti, kad Baltarusijos kryptis nėra prioritetinė, ko nepasakysi apie kažkieno suplanuotas krypčių nuorodas - pvz, krypčių lentas ties Gariūnais A19, rodančias ne į Alytų, Marijampolę ar Varšuvą , o Lydą, Gardiną ir Minską.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nereikia šiuo metu A19 tęsinio, užtektų padoriai sutvarkyti esamą 106 kelią. Kai susitvarkys santykiai su Baltarusija, gal iš karto pravers 2x2 variantas, nes turime situaciją kai jungiame valstybių sostines, o vienas iš miestų yra milijoninis. Kažkada į Rytus nuo Vienos, Austrijoje iš vis nebuvo eismo, o dabar eina net trys greitkeliai į Budapeštus, Bratislavas ir taip toliau.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.06, 23:06.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Atsakymo turinys skamba lyg tuoj būsimas lavonas gaudantis paskutinius oro gurkšnius...

    Iki 2035...

    Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
    Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...

    Be to, kas nutiko visiems žemių perėmimams? Jei gerai pamenu buvo beveik užbaigta ar net užbaigta paiminėti žemes valstybės reikmėms? Tai negi jie paėmę žemes numarino aplinkkelį? Nebesuprantu kas vyksta.

    Tai kad pietinis aplinkkelis buvo pagal idėja projektuotas dėl eismo iš/į Baltarusiją, na o kadangi situacija su Baltarusija yra kokia yra ir srautai sumažėję beveik iki 0, tai toks aplinkkelis praranda prasmę. Daryti vien dėl darymo nelabai prasminga. Pasikeitus situacijai su Baltarusija galbūt bus grįžta ir prie idėjos dėl aplinkkelio, bet kol kas prasmingiau tvarkyti kelius kur dabar yra srautai, o ne galbūt kada nors bus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Beje, KK106 tarp Vaidotų ir Juodšilių yra kitas pavyzdys kelio, kuris iš visai gero per porą metų virto tragedija.
    Teoriškai kažkada - po 10, 15 ar 115 metų - turėtų būti nutiestas kelio A19 tęsinys bent iki Lydos plento.


    Turbūt todėl lygiagrečiai einančios KK 106 atkarpos Vaidotai - Juodšiliai tvarkymas nėra prioritetas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Kažkaip nieks nerašė, bet buvo naujo Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 7,20 iki 13,10 km rekonstrukcijos projekto viešinimas - dėl kiberetinės atakos panašu, kad Vilniaus rajono savivaldybės puslapyje projektas nėra prieinamas, tai kam įdomu, ji įkeliu čia: https://we.tl/t-Xe8GnYpwGT
    Ačiū už nuorodą.
    Ten ruožas nuo senojo Minsko plento pradžios ties Didžiasaliu iki Rudaminos

    Žemėlaio pagrindas-iš LAKD https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

    Pagūglinus Klio Nr. 106 ruožą nuo 7,20 iki 13,10 km rodomos seno nuorodos:
    apie 2015 m .parengtą projektinę dokumentaciją https://www.mercell.com/lt-lt/pirkim...-pirkimas.aspx
    Skaidiškių 2021 dviratininkų pastabas https://m.facebook.com/skaidiskiuk/p...91861924211914

    CVPP puslapis https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/ kažko stringa
    Yra 2022.10.13 d. nuoroda į pirkimų pabaigos skelbimą Krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 7,20 iki 13,10 km rekonstravimo projekto koregavimas ir projekto vykdymo priežiūra. Deja, nuoroda neveikia

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Kažkaip nieks nerašė, bet buvo naujo Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 7,20 iki 13,10 km rekonstrukcijos projekto viešinimas - dėl kiberetinės atakos panašu, kad Vilniaus rajono savivaldybės puslapyje projektas nėra prieinamas, tai kam įdomu, ji įkeliu čia: https://we.tl/t-Xe8GnYpwGT

    Šiaip su ankstesniu variantu sumažino dviračių takų skaičių - anksčiau per visą rekonstruojamą kelią turėjo būti iš dviejų pusių, dabar tik iš vienos. Taip pat kai kur sumažino kelio posūkius, kur tai leidžia sklypų ribos (dvi atkarpos tarp Rudaminos ir Skaidiškių). Neapsiėjo dėja ir be blogų dalykų - Skaidiškėse ties PC "Maxima" įvažiavimas į Taikos g., į kurią važiuoja visi sunkvežimiai Maximos, nes patekimas link rampos yra pro šią gatvę - tai čia gatvės plotis šiuo metu vos 5 metrai, toks ir lieka projekte. Sukant sunkvežimiams iš 106 kelio į gatvę susidaro avarinės situacijos - šiaip keista, kad šalia į Maximos sklypą patekimui įvažiavimas paliekamas projekte plačiausioje vietoje 10 metrų, bet šis įvažiavimas skirtas tik automobiliams, o ten kur važiuoja fūros, vos 5 metrai.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kiek man teko kalbėti su pažįstama, kuri gyvena Skaidiškėse, pasakojo, jog prie poliklinikos ir prie mokyklos bus įrengiamos perėjos. Ko pirminiame variante nebuvo. Netgi buvo jos iniciatyva rašytas raštas rajono savivaldybei dėl perėjų įrengimų
    Labai abėjoju, kad dėl pėsčiūjų perėjos darytų projekto keitimus už 90 tūkst. - perėja būtų galima įrengti daug pigiau ir be projekto keitimų už tokius pinigus, be to pažįstama kreipėsi ne ten kur reikia, nes už kelią atsakinga ne savivaldybė, o LAKD, tai gali būti, kad prašymas turbūt netgi nepasiekė to, kam turėjo būti skirtas.

    Šiaip manau kad turbūt supaprastins projektą, nes pagal anstesnį variantą jeigu gerai atsimenu turėjo būti visoje atkarpoje dviračių takas, kas kaip ir gerai, bet pagal dabartinį taupymo režimą galbūt tai per brangiai kainuotų - manau, kad įrengs tik dviračių/pėsčiūjų taką per Skaidiškes, aišku labai gerai būtų, kad tas takas tęstųsi iki pat Rudaminos, bet toks variantas turbūt būtų per daug optimistinis.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kiek man teko kalbėti su pažįstama, kuri gyvena Skaidiškėse, pasakojo, jog prie poliklinikos ir prie mokyklos bus įrengiamos perėjos. Ko pirminiame variante nebuvo. Netgi buvo jos iniciatyva rašytas raštas rajono savivaldybei dėl perėjų įrengimų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas pasikeis projektuojant ruožą nuo viaduko per Minkos plentą ir Rudaminos

    Skelbimas apie sutarties skyrimą
    Krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 7,20 iki 13,10 km rekonstravimo projekto koregavimas ir projekto vykdymo priežiūra
    Vertė be PVM: 89,540,00 EUR
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-614481

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    KK106 Ko iš esmės reikia, tai normalių šaligatvių ir dviračių takų, nes ten baisus eismas piestiesiems, padaryti normaliai VT stoteles.. Kai kur patvarkyti sankryžas į žiedines. Kai kur nepakenktų atnaujinti ištisai asfaltą. Nieko ten daugiau nereikia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?
    Aš stipriai abejoju, ar dabar dabar Rudaminos Gamyklos gatvėje padidėjo srautai.
    Kai žiedinėje sankryžoje yra 3 šviesoforo fazės, tai bet koks tranzitinis transportas išbandęs tą stovėjimą prie šviesoforų ieškotų kito marštruto. Lieka tik vietinis srautas iš Rudaminos ir Turgelkių krypties, kuris neturi didelio pasirinkimo.

    Nesupratau, kodėl kilo kalba apie 2*2 kelia link Skaidiškių - negi pavyko surasti brėžinius Minsko plento iki Rudaminos sankryžos (nuo 7,20 iki 13,10 km).?

    Nepanašu kad Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) planuos 2*2 kelią, kai kiekvienam rimtesniam projektui jie suranda 100+1 paaiškinimą, kodėl nedaryti rimtų inžinerinių sprendimų, Visų pirma LAKD yra viisiškai bejėgė jei reikia išpirkit kokį nors sklypą (ką rodo ir tos dvi ratų-kvadratų sankryžos Kineliuose (KK106-A15) bei Vaidotuose (KK106-KK202).
    Be to perspektyvoje, kurios turbūt nesulauksime ir po 20 metų, yra "numatytas" A19 iki pat Minsko plento.
    Tai KK106 lieka tik lopymas ir kosmetiniai sprendimai, geriausiu atveju šaligatvio nutiesimas prie kelio.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?
    tegu vietiniai sprendžia ar jiems apsimoka, jei apsimoka - gali mestis kelio perdarymui.
    visiems mestis į tokių kelių platinimus tikrai neapsimoka, galim visuomeninius pinigus išleisti žymiai efektyviau.

    Jeigu kas nesutinkat galim prabalsuot.
    Tik reikia iš anksto susitarti ar balsuojam už tikrai visuomenei naudingus projektus įvertinant visus visus ilgailaikius kaštus ar tik tuos kurie mums asmeniškai reikalingi.
    abejais atvejais šitas kelias mano balso negauna
    Paskutinis taisė jan; 2022.10.14, 16:45.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažką ketinama daryti tarp viaduko su A3 ir Rudaminos žiedinės sankryžos.
    Ruožas yra pavargęs, o Skaidiškėse - ir nesaugus

    Krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 7,20 iki 13,10 km rekonstravimo projekto koregavimas ir projekto vykdymo priežiūra
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-614481

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    KK 106 neturėtų būti patrauklus sunkvežimiams - šis kelias yra jungiamasis kelias tarp gyvenviečių (Skaidiškės, Rudamina) ir sunkvežimiams čia ne vieta. Reikia tikėtis, kad kada nors atsiras tikrasis Pietinis aplinkkelis, nors šiuo metu atrodo,kad iki kelio statybų dar labai ilgas kelias.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Konkrečiai šitam žieduke, tokios situacijos nebus - furos lįs po viaduku. Berods kitas žiedas didesnis ir yra atdarginis trinkelinis spindis, bet sutinku su mintim, kad 360 laipsnių suktis žiede bus ką veikt, nors klausimas ar tai bus aktualus maršrutas (juk važiuotų Minsko pl. į liepkalnį)
    Ta nuotrauka su fūra įdėta parodyti, kiek ten yra vietos.
    Čia ne žiedukas, o išsukimas iš Rudaminos pusės ties "Jozita". Tada fūros suko į kairę, dabar suka į dešinę po viaduku, bet sankryžos matmenys nepasikeitė.

    Dėl maršruto per KK106 ar per Liepkalnį. Padarius Liepkalnio jungtį nuo Minsko į Žirnių gatvės ten važiuoja daugiau sunkvežimių.
    Dalis eismo iš Gudijos važiuoja į Trakų-Marijampolės ar Alytaus - Lenkijos kryptimi. Per KK106 jiems yra kiek arčiau.
    Dabar KK106 nėra patrauklus dėl Rudaminos žiedinės sankryžos rekonstrukcijos. Žalio šviesoforo ten tenka laukti ilgiau nei įprasta, nes yra trys, o ne dvi fazės.

    Tranzitiniam maršrutui per Rudaminą šis Kinelių mazgas patrauklumo nepridės. Paprastai tranzitinį eismą stengiamasi nukreipti kuo toliau nuo miesto, o čia gavosi atvirkščiai - skatinamas važiavimas per miestą.
    ​​​​​​

    Komentuoti:

Working...
X