Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Dar buvo rašyta kas vyksta kaune (jie delfi kartais perspausdina) , kad tarp 10 svarbių projektų bus kelio 130 Vilnius-Prienai-Alytus rekknstrukcija. Iš tiesų 130 yra Kaunas Alytus.
- 1 patinka
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąKažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
Rekonstruojamo kelio Nr.130 Kaunas - Prienai- Alytus punktai senuose žemėlapiuose (iki 2021.12.03) buvo nurodomi kaip Raudonė - Šakiai - Šunskai ar Marijampolė.
Žiūrėk, tarp "strateguojant"
- Kažkur tarp Skirsnemunės ir Veliuonos netikėtai gali atsirasti naujas tiltas per Nemuną
- Įdomu, ar rekonstruojant kelią tarp "Vilniaus" (ankstesnis pavadinimas - Žasliai) ir "Utenos" (ankstesnis pavadinimas - Surdegis) numatytos lėšos tilto per Nerį statybai ties Gegužine.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKam ta Marijampolę rusams atiduoti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m
Yra ir kitų įdomesnių vietų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkaip buvo praleista kelio KK145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė gana ilgo ruožo (apie 13,5 km) rekonstrukcija.
Kažkur nuo Tarakų (Ukmergės r.) iki Šėtos (Kėdainių r.) ten išties prastas kelias.
BNS 2020.09.28
Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkaip buvo praleista kelio KK145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė gana ilgo ruožo (apie 13,5 km) rekonstrukcija.
Kažkur nuo Tarakų (Ukmergės r.) iki Šėtos (Kėdainių r.) ten išties prastas kelias.
BNS 2020.09.28
Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija
Beveik už 12 mln. eurų bus tvarkomas Kėdainius ir Ukmergę jungiančio kelio ruožas. nuo 26,80 iki 40,27 kilometro, sutarties vertė siekia 11,97 mln. eurų. Darbus atliks bendrovė „Panevėžio keliai“, su kuria sutartis pasirašyta rugsėjo 11 dieną.
Sutvarkius šį krašto kelio ruožą pagerės eismo sauga, nes kelias bus praplatintas.
Anot kelių direkcijos,šis krašto kelio ruožas yra vienas blogiausių šalyje, todėl yra prioritetinis
www.diena.lt/naujienos/versl...etuvoje-987809
Komentuoti:
-
Iškilo klausimas, kaip mažuose miestuose padalintos krašto kelių, kertančių tą miestą, atsakomybės ribos? Ką prižiūri LAKD, o ką savivaldybė?
Pagal stebėjimus manau, kad:- Kelio danga, perėjų įrengimas, greičio mažinimo priemonės - LAKD;
- Šaligatviai, takai šalia kelių, kelio ir takų apšvietimas - savivaldybės.
Komentuoti:
-
Kažkoks keistas krašto kelių finansavimo modelis. Susisiekimo ministerija ir Kelių direkcija su savo strategijomis iki 2035 metų beveik nieko neveikti rekonstruojant tampa tuščia vieta.
Etaplius 2021.10.13
Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros gerinimo
Valstybinių kelių Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir Naujoji Vilnia–Rudamina–Vaidotai ruožų laukia džiuginančios permainos. Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie projektų finansavimo. (...)
Sprendimai prisidėti prie minėtų kelių atkarpų infrastruktūros gerinimo buvo priimti š. m. rugsėjo 23 d. vykusiame Tarybos posėdyje. Kaip teigia Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Rimantas Gerdvilis, kuruojantis kelių ir gatvių infrastuktūros sritį, už valstybinių kelių remontą ir priežiūrą yra atsakinga Lietuvos kelių direkcija, tačiau Savivaldybei prisidėjus prie minėtų kelio ruožų projektų finansavimo, šie projektai bus greičiau pradedami įgyvendinti.
http://www.etaplius.lt/vilniaus-rajo...oogle_vignette
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš nuotraukos sprendžiu, kad tai
A juostos pločio linija skirta pažymėti kelkraščiams magistraliniuose keliuose.
Pasirinktas ženklinimo būdas, atsimenu iš brėžinių, oficialiai vadinasi "šukos"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Susisiekimo ministras šiandien Vyriausybei teikia KPPP finansavimo pakeitimus
Asmeniškai pasirodę esminiai pokyčiai:
Viešas finansavimas ir planavimas ne mažiau kaip 3 metams. Ministras buvo užsiminęs, kad gal SUMIN parengs bendrą žemėlapį
Savivaldybių institucijos Programos finansavimo lėšas paskirsto vadovaudamosi savivaldybių tarybų nustatyta tvarka, pagal kurią turi būti sudaromos viešai skelbiamos ir nuolat atnaujinamos vietinės reikšmės kelių objektų prioritetinės eilės. Vietinės reikšmės kelių objektų prioritetinės eilės sudaromos ne trumpesniam kaip trejų metų laikotarpiui
Ne mažiau kaip 58 procentai Programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams, turi būti naudojama turtui įsigyti – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti ir kapitališkai remontuoti; ne mažiau kaip 5 procentai skirtų Programos finansavimo lėšų turi būti naudojama saugaus eismo priemonėms vietinės reikšmės keliuose finansuoti; ne mažiau kaip 5 procentai skirtų Programos finansavimo lėšų turi būti naudojama darnaus judumo priemonėms finansuoti
12) želdinių gyvenamųjų vietovių gatvių raudonose linijose įrengimui saugaus eismo tikslais ir priežiūrai finansuoti
13) darnaus judumo priemonėms (esamiems šaligatviams, pėsčiųjų takams, pėsčiųjų viadukams ir tiltams, pėsčiųjų estakadoms, pėsčiųjų perėjoms (įskaitant požemines) pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms; viešojo transporto infrastruktūrai; viešojo transporto eismui organizuoti; dviračių statymo infrastruktūrai; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis; elektrinių transporto priemonių (išskyrus elektromobilius) viešosioms įkrovimo prieigoms; šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti; pėsčiųjų, dviračių takų įrenginiams (tvorelėms ir pan.)) įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
14) inžinerinėms saugaus eismo priemonėms (važiuojamajai kelio daliai siaurinti; įvažiavimų į teritorijas zonoms pertvarkyti; važiuojamajai kelio daliai iškreivinti; iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms (greičio mažinimo kalneliams) įrengti; kelio įrenginiams (saugos salelėms, sankryžoms, pėsčiųjų perėjoms); greičio mažinimo priemonėms ties gyvenamosios teritorijos pradžia, siekiant sumažinti galimą per didelį transporto priemonių greitį ir parodyti, jog keičiasi važiavimo režimas (miesto vartai), įrengti; kelio ženklams įrengti; kelio dangai ženklinti; šviesoforams įrengti; tvoroms, kelio apsauginių atitvarų sistemoms, signaliniams stulpeliams įrengti; kelio veidrodžiams įrengti; elektroniniams įrenginiams (greičio kontrolės priemonėms, informacinėms momentinio važiavimo greičio švieslentėms, kintamosios informacijos ženklams (stendams) įrengti ir prižiūrėti; apšvietimui keliuose) ir kitoms priemonėms įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
15) įgyvendinant vietinės reikšmės kelių projektus būtiniems vietinės reikšmės ir valstybinės reikšmės kelių statinių sujungimo darbams, kuriuos vykdant nekeičiami valstybinės reikšmės kelio (statinio) elementų (sankryžų, nuovažų) geometriniai parametrai, finansuoti.Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.29, 07:29.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LAKD 2021.09.08
Pasirašytos 26 rangos darbų sutartysRekonstravimo darbai bus vykdomi šiuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose:
• Nr. 2602 Kazlų Rūda–Višakio Rūda–Blūviškiai ruože nuo 5,358 iki 9,240 km;
• Nr. 105 Pirčiupiai–Eišiškės ruože nuo 18,10 iki 23,50 km;
• Nr. 101 Vilnius–Šumskas ruože nuo 27,61 iki 29,84 km;
• Tilto per Eketę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2212 Klaipėda–Radailiai–Kretinga 10,62 km rekonstravimas;
• Tilto per kanalą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė-Klaipėda 198,858 km rekonstravimas;
• Tiltų per kanalą kelio Nr. 4201 Pagėgiai–Gudai–Sartininkai 2,566 km, 5,257 km, 8,275 km, 9,64 km ir 11,489 km rekonstravimas.(...)
Žvyrkelių asfaltavimas:
• Nr. 4532 Griežpelkiai I–Vilkyškiai ruože nuo 0,019 iki 8,466 km.
Kiti darbai:
• Kelio ženklų įrengimas ir demontavimas valstybinės reikšmės keliuose Alytaus, Kauno, Marijampolės, Panevėžio, Šiaulių, Telšių, Utenos ir Vilniaus apskričių teritorijose.
• Kelio ženklų Nr. 628 ,,Krypties rodyklė į lankytiną vietą“ ir Nr. 629 ,,Lankytinos vietos pavadinimas“ valstybinės reikšmės keliuose įrengimas paženklinant valstybinius parkus, draustinius, rezervatus.
• Aplinkosauginių priemonių diegimas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys ruože nuo 99,615 iki 126,000 km. (...)
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pas...darbu-sutartys
Numatomi kažkokie darbai keičiant kelių ženklinimą ir krypčių nuorodas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Statybų naujienos 2021.07.22
Lietuvoje neliks siauresnių nei 5 m krašto kelių, kurių yra apie 198 km
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto kelius, kurių kelio dangos plotis nesiekia 5 metrų. Pagal viešai paskelbtą „Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m) prioritetinę eilę“, tokių „siaurukų“ Lietuvoje iš viso yra apie 198 km.
https://www.statybunaujienos.lt/nauj...e-198-km/17169
Pilnas sąrašas (lentelės tušti stulpeliai nerodomi):
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._eile_2021.pdf
Daugiau kelių tvarkymo eiliškumo metodikų:
https://lakd.lrv.lt/lt/paslaugos/pri...vimo-metodikas
Komentuoti:
-
laimint konkursą ar darant sava įmone kaštai vistiek yra suskaičiuojami. Geriau klausti kodėl jie iki šiol nebuvo viešinami ir kodėl tik virš milijono?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ELTA 2021/07.19
Seime – siūlymas viešinti brangesnių nei 1 mln. eurų kelių tiesimo ir rekonstrukcijos kaštus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukcijos-kastus
Šiek tiek populistiškas pasiūlymas. Praktiškai visiems projektams reikės papildomos informacijos. Dėl to galbūt sulėtės projektai, o ar bus naudos, sunku pasakyti
Pvz. Tauragės apskrityje 8 km žvyrkelio Griežpelkiai - Vilkyškiai kainuoja 5,1 mln EUR. Vadinasi, jau ilgesnis nei 1,6 km žvyrkelio ruožas bus apaugintas papidomomis pažymomis ir kaštų - naudos analizėmis.
Komentuoti:
-
Šio susisiekimo ministro (M.Skuodžio) užmojai gan dideli, jei ras tinkamą būdą reformuoti KPPP sistemą, gal nuosekliau ir tikslingiau bus vystomi projektai. Įdomi idėja su 3 metų finansavimu, kad viešieji pirkimai nevėluotų laukiant naujų metų sąmatos.
Tobulinant KPPP lėšų administravimą, visų pirma bus siūloma atsisakyti šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams. Pvz., šiemet iš visos 531,6 mln. eurų KPPP sąmatos tokiems projektams tenka 145 mln. eurų. Šias lėšas skirsto ministerija, nebūtina laikytis KPPP finansavimo įstatyme nustatytų proporcijų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams, lėšas galima skirti politiniu sprendimu, be aiškių projektų atrankos kriterijų. Taip pat siūloma atsisakyti kitų KPPP finansavimo išimčių, pačią sistemą darant paprastesne ir sudarant prielaidas KPPP vietinės reikšmės keliams skiriamos dalies tolygesniam paskirstymui tarp šalies savivaldybių. Keičiant tokią praktiką, siekiama depolitizuoti lėšų skirstymą.
<...>
Siūloma atsisakyti 5 proc. programos biudžeto rezervo. Tai leis panaikinti praktiką, kai rezervo lėšos buvo tapusios savotiška atskira kelių finansavimo programa, o sprendimai dėl lėšų skyrimo buvo stipriai politizuoti.
Neužilgo vyks viešoji konsultacija su visuomene, nuorodoje yra trumpas pristatymas ir aprašas bei registracija
Šaltinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
Komentuoti:
Komentuoti: