Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tomtom
    replied
    Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kada čia Vilkpėdės viaduką sutvarkė?





    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Dabar yra tema [VLN] Pietinis Vilniaus aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
    Geriau rašyti kaip yra oficialiai: Tūkstantmečio gatvė, o tas pavadinimas pietinis aplinkkelis jau numiręs pavadinimas ten ir turėtų būti naudojamas tik čia (A19 ir 106 keliai)
    Paskutinis taisė Romas; 2015.05.04, 21:39. Priežastis: Kopija iš temos A19/ 106 Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelis

    Komentuoti:


  • amber13
    replied
    Aš siūlau Tikrąjį (būsimą) Vilniaus Pietinį aplinkelį vadinti Vilniaus MIESTO Pietiniu aplinkeliu, o Netikrą (esamą) Vilniaus Pietinį aplinkelį vadinti Vilniaus CENTRO Pietiniu aplinkeliu.
    Tokiu būdu, būtų išvengta sumaišties pavadinimuose.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=67201396
    Vilniaus miesto savivaldybė paaiškino, kad tiltas deformavosi ne savaime, o po šiemet sausio 19 d. įvykusios avarijos, kai savivartis kliudė viaduką.

    "Smūgis buvo toks, kad krovininė dalis nulūžo nuo sunkvežimio ir liko stovėti įsirėmusi į viaduką, o mašina sustojo tik už keliasdešimties metrų", - komentavo Vilniaus savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė Inga Simanonytė.

    Vilniaus miesto savivaldybė po avarijos planavo viaduką uždaryti, nurodė ji.

    „Tačiau po atliktos išsamios tilto ekspertizės buvo nustatyta, kad pavojaus jis nekelia, nes tik pasislinko guoliai ir pažeistos termoizoliacinės siūlės. Kadangi tiltas apdraustas, šiuo metu rengiama remonto sąmata ir šie pažeidimai bus sutvarkyti“, - komentavo ji.

    Komentuoti:


  • arte
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kažin, o negali įstumti atgal? Ar čia neįsistums, reikia kelt būtinai?
    Ir aš panašios minties prisilaikau. Kaltininkas susitvarko savivartį, ir pristabdžius eismą analogiškai iš kitos pusės stumteli atgal į vietą, praktikos juk jau turi… Beliktų pašpakliuot kur koks milimetras nesueina ir tiek ten tų reikalų

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jei viadukas neužtvertas, tai juo eiti kaip ir saugu. Gal ir nereikia jokio remonto? [/troll]

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pažeistas viadukas.













    Komentuoti:


  • represser
    replied
    Galima ir su domkratais atstatyti į vietą ir su kranu pakelti. Bėda visai ne tame ir tai neturėtų kainuoti labai daug lyginant su kitais darbais. Esmė tame, kad gali būti sugadinti deformaciniai pjūviai ir atraminiai guoliai, kurie sąlyginai brangios konstrukcijos. Neturiu šalia kainų jokių, bet maždaug iš lubų galiu pasakyti, kad deformacinio pjūvio metras kainuoja apie 725 eurus (grubiai būtų turbūt 6 metrai), atraminis guolis jeigu tai plieninis sferinis - apie 1500 eurų (viso būtų 4 vnt.). Čia tik pačių dalių kainos neįskaičiuojant jų pakeitimo. Reiktų nuardyti tilto pradžią ir pabaigą (po 80 cm ties deformaciniu pjūviu). Na ir dar smulkmenų visokių, kaip 4 turėklų sekcijos, gal apšvietimo laidai nutraukti ir pan. Aišku įmanomas ir super pigus remonto variantas jei paaiškėtų, kad atraminiai guoliai tinkami naudoti (nutraukti tik jų tvirtinimai prie plieninės sijos), o deformaciniams pjūviams tik išlupta tarpinė guma ir užtektų tik ją pakeisti, bei nieko nereiktų ardyti. Gal net tie patys turėklai gali būti atnaujinti ir panaudoti vėl
    Čia slidus reikalas iš tikro, viskas priklauso nuo to kokio lygio pažeidimai, todėl palaukim geriau oficialios informacijos.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Kai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?
    Bandysiu sėkmę teisingai atsakant į klausimą: inžinierius, kuris jau ilgą laiką dirba šį darbą, sakė, jog įmanoma su domkratais pakelti ir pritvirtinti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Atstatymo darbai tikrai nebus kažkokie be galo sudėtingi. Nors nesimato kokia situacija kitoje pusėje, bet panašu, kad tereikia pritvirtinus domkratus jį stumtelėti atgal ir suremontuoti deformacinę siūlę.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Kai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Savaime suprantama, tik realybėje kartais būna atvirkščiai. Kol kas nėra ir aiškus to atstovo pasakymas "brangu"...

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...

    To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
    Pagal įstatymą, vieno įvykio metu apmokama žala iš viso yra 1 mln eurų. Jeigu dabar spaudoje minimas pesciuju viadukas Klaipėdoje (kur LG nenori prižiūrėti), kainavo 13mln litų - ~4 mln eurų (kitų tiltų statybos kainos "ant greičio" neišeina surasti), o čia gi daug paprastesnės konstrukcijos, tai manau kad užtektų draudimo pinigų visam tiltui naujai nuo nulio pastatyti.

    Palyginimui: pėsčiųjų viaduko per Laisvės pr. pastatymo kaina 2006 metais buvo 3.4 mln litų
    Paskutinis taisė mskapss; 2015.01.30, 11:32.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Kažkas iš valdininkų iškart po įvykio pasakė, kad bus brangu - lūkesčių formavimas yra teisingas reikalas
    Ten ne valdininkas buvo, o UAB "Tiltuva" atstovas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O aš ką sakau, kad bus pigu? Seno chlamo vertė yra , ko gero, keliolika kartų mažesnė už padarytus nuostolius.
    Kažkas iš valdininkų iškart po įvykio pasakė, kad bus brangu - lūkesčių formavimas yra teisingas reikalas

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Kelininkai sąnaudas skaičiuot moka - paskaičiuos kaip reikia. Jei pasakė, kad bus brangu - vadinas taip ir bus. Ar reikia, kad būtų pigu?
    O aš ką sakau, kad bus pigu? Seno chlamo vertė yra , ko gero, keliolika kartų mažesnė už padarytus nuostolius.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...

    To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
    Kelininkai sąnaudas skaičiuot moka - paskaičiuos kaip reikia. Jei pasakė, kad bus brangu - vadinas taip ir bus. Ar reikia, kad būtų pigu?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...

    To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Tai to savivarčio draudimas pagal idėja turi žalą atlyginti, ar ten yra kažkokios "lubos" kurių neužteks ?

    Komentuoti:

Working...
X