Tai, kad teoriškai toks (panašus) žiedas numatytas. Pasižiūrėjus BP matyti Šiaurinis aplinkkelis (ne gatvė). O apie rytinį kažkur čia forume irgi buvo diskusijos, berods jau kelių direkcijos žinioj, kaip ir tikrasis pietinis (kiek man žinoma)
Gal gali BP linką numest jei kur nors jis publikuojamas?
Tai apsimoka daryti tik ten, kur yra didelis eismo intensyvumas. Vilniuje pilno ring-road'o, juosiančio visą miestą, statymas būtų pinigų išmetimas į balą, nes nepakankamas eismo intensyvumas. O aplinkkelių darbą puikiai atliks Pietinis+Vakarinis bei "tikrasis" Vilniaus Pietinis aplinkkeliai. Tokiu būdu visos svarbiausios kryptys (Minskas, Klaipėda, Ryga/Panevėžys) bus pasiekiamos per aplinkkelius, neužsukant į miestą ir nestojant prie vieno lygio sankryžų. Gal tik A14 kelias ir 102 kelias nebus "prijungti" prie aplinkkelių sistemos, bet tam užtektų poros jungiamųjų gatvių ar kitokių paprastesnių sprendimų, o ne viso Šiaurės-Rytinio aplinkkelio, kuris kainuotų labai daug, bet būtų tuščias.
Pvz., Pekine yra net 5 miestą juosiančios magistralės. Nors ir to nepakanka, nes mieste susidaro milžiniški kamščiai.
Tai, kad teoriškai toks (panašus) žiedas numatytas. Pasižiūrėjus BP matyti Šiaurinis aplinkkelis (ne gatvė). O apie rytinį kažkur čia forume irgi buvo diskusijos, berods jau kelių direkcijos žinioj, kaip ir tikrasis pietinis (kiek man žinoma)
Kaip Paryžiaus "Boulevard Periferique". Tik tai reiktų daryti pastačius vakarinį, šiaurinį aplinkelius ir dar rytinį, kuris, man atrodo, net neplanuojamas.
Galėtų apjuosti Vilnių kokia magistrale, ir kaip Maskvoje yra МКАД (Московская колцевая автомобильная дорога), tai ir Vilniuje kokis VŽAK (Vilniaus žiedinis automobilių kelias) būtų.
Prospektas yra tiesi, plati gatvė. Šiuo atveju aplinkkelis tikrai nėra tiesus.
Plentas - kaip terminas kiek yra senobinis , o ir jo reikšmė labiau nurodo į užmiesčio kelią.
O dėl pavadinimo, tai jis skamba visai neblogai - Tūkstantmečio gatvė
Kas tas "pietinis aplinkkelis"? Tai tik techninė sąvoka... Negi norėtumėt, kad Vilniaus gatvės vietoj pavadinimų turėtų numeriukus ir vadintųsi Šiaurinė 6-oji, Privažiavimo 5-oji ir t.t.
Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimą, kuriuo Vilniaus Pietiniam aplinkkeliui suteikė Tūkstantmečio gatvės pavadinimą ir patikslino jo ilgį – 2,8 kilometro. Šis aplinkkelis – Europos tarptautinio kelių tinklo E 85 ir E 28 kelių tęsinys.
Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimą, kuriuo Vilniaus Pietiniam aplinkkeliui suteikė Tūkstantmečio gatvės pavadinimą ir patikslino jo ilgį – 2,8 kilometro. Šis aplinkkelis – Europos tarptautinio kelių tinklo E 85 ir E 28 kelių tęsinys.
Kylant Geležinio Vilko gatve rodyklė į Oro uostą siūlo važiuoti per V. Pietario gatvę. Manau patogiau būtų per pietinį aplinkkelį, arba galėtų būti abi kryptys.
Pamiršo pakeisti. Su ženklais Vilniuje daug kur taip, labai nekvalifikuoti žmonės prižiūri. Galėtų pakeliauti biški po Europą, pažiūrėt kaip kitur dirbama.
Kylant Geležinio Vilko gatve rodyklė į Oro uostą siūlo važiuoti per V. Pietario gatvę. Manau patogiau būtų per pietinį aplinkkelį, arba galėtų būti abi kryptys.
Kažkas pamiršo tą padaryt. Aišku kad visiems yra daug patogiau važiuot per aplinkelį, nei per n šviesoforų.
Kylant Geležinio Vilko gatve rodyklė į Oro uostą siūlo važiuoti per V. Pietario gatvę. Manau patogiau būtų per pietinį aplinkkelį, arba galėtų būti abi kryptys.
Komentuoti: