Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • strongiukas
    replied
    Na tai sekanti turėtų būti Kauno savivaldybė su Autokaustos pergalėmis ir milijonu perskaičiavimų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniaus valdžiai – pralaimėjimas teisme: už Liepkalnio sankryžos konkursą teks atlyginti 2,7 mln. eurų

    Vilniaus valdžia kelių tiesimo bendrovei „Hisk“ turi atlyginti daugiau nei 2,7 mln. eurų žalą dėl 2019 metais nelaimėto Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos Vilniuje rekonstrukcijos konkurso.

    Lietuvos apeliacinis teismas lapkričio 6 dieną pakeitė Vilniaus apygardos teismo šių metų gegužę priimtą sprendimą, kuris tik iš dalies tenkino bendrovės skundą priteisęs jai beveik 1,61 mln. eurų bei 5 proc. metų palūkanas.

    „Pirmosios instancijos teismas nepagrįstai pripažino dalinę ieškovės („Hisk“ – BNS) kaltę ir šiuo pagrindu sumažino iš atsakovės (Vilniaus savivaldybės – BNS) priteistą žalos atlyginimo dydį. (…) Negautas ieškovės pajamas nulėmė būtent perkančiosios organizacijos neteisėti veiksmai, o ne ieškovės pasiūlymo trūkumai“, – konstatavo Apeliacinis teismas.

    Jo teigimu, savivaldybė atmesdama „Hisk“ pasiūlymą kaip neatitinkantį sąlygų, tačiau leisdama konkurso nugalėtojoms – bendrovėms „Fegda“ ir „Tilsta“ – kelis kartus tikslinti pasiūlymą pažeidė lygiateisiškumo principą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Na žinoma, 3 kilometrus paeiti į šoną dėl gatvės perėjimo - smulkmė

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kur ten į šoną galima paeiti, kad pereiti Žirnių g./Minsko pl. ne šioje sankryžoje?
    Ties IKEA arba Nemėžio viadukais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kur ten į šoną galima paeiti, kad pereiti Žirnių g./Minsko pl. ne šioje sankryžoje?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Mes turbut kalbame apie skirtingus dalykus. As kalbu apie Liepkalnio SANKRYŽĄ, o ne apie kirtimą VA ar Tukstantmecio gatves kažkur laukuose.
    Tai ir Liepkalnio sankryža ganėtinai laukuose. Nu nėra ten koks tankiai užstatytas komiblokų rajonas su daug pėsčiųjų srauto. Tai kartais paeit biški į šoną ar mygtukas su šviesoforo iškvietimu ne taip ir blogai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ten šaiposi iš žmonių ar kaip? Man rodos dar ir ne 500m kai kur paeit reikia. Tikiuosi anas postas buvo sarkazmas kurį pražiopsojau.
    Mes turbut kalbame apie skirtingus dalykus. As kalbu apie Liepkalnio SANKRYŽĄ, o ne apie kirtimą VA ar Tukstantmecio gatves kažkur laukuose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    per VA ir neleidzia belekur eiti
    Tai ten šaiposi iš žmonių ar kaip? Man rodos dar ir ne 500m kai kur paeit reikia. Tikiuosi anas postas buvo sarkazmas kurį pražiopsojau.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Viskas yra spektras. Leist eit per kokį VA bilekur irgi išsišaipymas.
    per VA ir neleidzia belekur eiti. O kalbant apie Liepkalnio sankryza, ten labai didelis tp srautas. Labai visi peikia vienos juostos gatves, kad mazyte avarija ir viskas uzsikimsa, bet vienos juostos ziedas atrodo kazkodel cia esantiems normalus sprendimas. Vienos, nes kad jis butu dvieju juostu, turetu buti zymiai zymiai didesnis, kaip pvz minetas Pedagoginio ar Savanoriu. O tokius gremezdiskus ziedus siais laikais jau nebedaro, nes ji apeiti tikrai yra jau issukis ir saugumo prasme irgi jie gan problematiski. Turint omeny ir sunkiasvorio transporto kieki jame, butu problemu ne maziau nei su sankryza.
    Ziedo dar viena problema ta kad kai eina nepertraukiamas srautas, ji turi praleisti visi norintys i zieda ivaziuoti. O piko metu ziede judejimas labai suleteja ir gaunasi kad prie ivaziavimu i zieda butu didziuliai kamsciai, kaip tai yra Konstitucijos prospekte po 17 val, kai stovi visas prospektas. Tas pats butu ir Liepkalnyje, bet galimai blogiau, nes srautas ziede butu lietesnis, o disbalansas tarp jungciu dar didesnis.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.05.22, 10:55.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    na gi esi ne pirma diena forume... Kiekvienas sprendimas ar sviesele pagal iskvietima (daugiau begs nei spaus) ar "tiltukai pestiesiems" (praeikite dar 500 metru) yra issisaipymas.
    Viskas yra spektras. Leist eit per kokį VA bilekur irgi išsišaipymas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tai galbūt pėstiesiems šviesoforus įrengti, kuriuose paspaudus mygtuką įsijungia žalia?
    na gi esi ne pirma diena forume... Kiekvienas sprendimas ar sviesele pagal iskvietima (daugiau begs nei spaus) ar "tiltukai pestiesiems" (praeikite dar 500 metru) yra issisaipymas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar daug iš tikro ten pėsčiųjų?
    Liepkalny? Daug.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Galima tiltukus padaryti pėstiesiems ir dviratininkams, vietos ten pilna. Net nereikėtų laiptų.
    Savanorių žiede tikrai galima padaryti be laiptų bent 3-4-is nusileidimus. Vietos tikrai daugiau nei pakankama. Bet - ne, geriau žliumbsime dar dešimtmečius, kad tik nieko nedaryti.
    Dar net ir susitaupytų - tie nekokybiški laiptai trupa nuolat, geriau paprastas nuolydis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Galima tiltukus padaryti pėstiesiems ir dviratininkams, vietos ten pilna. Net nereikėtų laiptų.
    Tik transporto vertikalus gabaritas 4,7 m. Todėl ir siūlau jungtis į esamas požemines perėjas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė you2001 Rodyti pranešimą
    Manau tikrai tilptu kažkas panašaus į šį. Su apsaugotais dešiniais posūkiais.
    Tikrai tilptų. Kiek vasarą važinėjau Italijoje ( Veneto, kažkiek Liguria), kiekviena didesnio naudojimo regioninio sankryža tampa mini žiedu. 4 ar 6 plastikiniai kelio užtvarai išsprendžia problemą.
    Leidžiantis žemyn - Toscana, Umbria, Abruzzo, Campania, Apulia tokių išradimų matyti nebeteko.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Ziedo geresnis pralaidumas AUTOMOBILIAMS. Bet jei nors kiek pradetumet galvoti, kad yra ir pesciuju, tai prisimintumet, kad ziedas tuomet netinka. Nebent nesvarbu kiek ju mirs, kaip pvz prie Pedagoginio.
    Galima tiltukus padaryti pėstiesiems ir dviratininkams, vietos ten pilna. Net nereikėtų laiptų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai galbūt pėstiesiems šviesoforus įrengti, kuriuose paspaudus mygtuką įsijungia žalia?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Ziedo geresnis pralaidumas AUTOMOBILIAMS. Bet jei nors kiek pradetumet galvoti, kad yra ir pesciuju, tai prisimintumet, kad ziedas tuomet netinka. Nebent nesvarbu kiek ju mirs, kaip pvz prie Pedagoginio.
    Ar daug iš tikro ten pėsčiųjų?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Būtent, kuomet vyko sankryžos rekonstrukcija ir buvo sukurti laikini žiedai, veiksmas vyko mano manymu efektyviausiai ir tokių kamščių kaip iki ir po rekonstrukcijos nebuvo.
    Ziedo geresnis pralaidumas AUTOMOBILIAMS. Bet jei nors kiek pradetumet galvoti, kad yra ir pesciuju, tai prisimintumet, kad ziedas tuomet netinka. Nebent nesvarbu kiek ju mirs, kaip pvz prie Pedagoginio.

    Komentuoti:


  • you2001
    replied
    Manau tikrai tilptu kažkas panašaus į šį. Su apsaugotais dešiniais posūkiais.

    Komentuoti:

Working...
X