Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Anksčiau neretai ten tekdavo važiuoti, tai keistai atrodydavo, kai dažnai sankryža apskritai niekas nevažiuoja, tik aptariamoje pusėje stovi amžina eilė mašinų.
    Gal vardan eksperimento užtektų išdėlioti betoninių trikampiukų ratu ir išjungti šviesoforus?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Anksčiau neretai ten tekdavo važiuoti, tai keistai atrodydavo, kai dažnai sankryža apskritai niekas nevažiuoja, tik aptariamoje pusėje stovi amžina eilė mašinų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Būtent, kuomet vyko sankryžos rekonstrukcija ir buvo sukurti laikini žiedai, veiksmas vyko mano manymu efektyviausiai ir tokių kamščių kaip iki ir po rekonstrukcijos nebuvo.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Ten reikia žiedo, o ne šviesoforinės sankryžos.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.

    Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.

    Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:
    Man visad atrodė, jog šitos sankryžos juostų krypčių išdėstymas prieš sankryžą neleidžia optimaliai išnaudoti šviesoforo ciklų.

    Visos kryptys išskyrus kairiuosius posūkius iš Žirnių g. / Minsko pl. yra kartu su kitomis kryptimis:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.14.09.png
Views:	355
Size:	329,0 kB
ID:	2200832 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.13.55.png
Views:	355
Size:	245,6 kB
ID:	2200833 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.12.29.png
Views:	355
Size:	268,5 kB
ID:	2200834 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.13.33.png
Views:	351
Size:	352,9 kB
ID:	2200835

    Tad vienu metu (išskyrus paminėtus kairiuosius posūkius) eismas vyksta visomis kryptimis tik iš vienos pusės ir nelieka galimybės leisti vienu eismo tiesiai ar posūkiams iš priešingų krypčių, jei tokie eismo srautai tuo metu didesni. Įdomu, ar pavyzdžiui atskyrus juotą dešiniesiems posūkiams ir leidžiant ja eismą tada, kai važiuoja pagrindinis eismas gatve iš dešinės pusės, būtų įmanoma pasiekti didesnį sankryžos efektyvumą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.

    Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	50,8 kB ID:	2200819
    Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	137,6 kB ID:	2200820

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Ten vienintelis srautas dėl stotelės. o ir jos ten nereikia, pastumti ją arčiau IKEA viaduko. Tik kitoje pusėje visiškai jokios infrastruktūros pėstiesiems nėra.
    Beja atsirado vietos patogesniam patekimui į kapinės prie naujai atidaryto Decathlon.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.

    Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.
    Noriu tikėtis, kad su Liepkalnio sankryžos tvarkymu tikrai pajudės reikalai Berods mačiau brėžinius, kad bus naikinamas apsisukimas bent jau tas, kur Liepkalnio sankryžos pusėje.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
    Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.

    Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Vat kaip tik tokioje vietoje ir turetu buti pozemines pesciuju perejos, o ne per Laisves pr. prie poliklinikos.
    Bet juk cia per mazas pesciuju srautas, kad jas daryt. Todel pestieji gali zut - viskas ok.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Be to - ta perėja dar ir kelio vingyje.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
    Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Tą perėja yra pati baisiausia kada matyta. teko pora kartų pereiti. Simboliškai veda į kapines.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Vilniuje, pėsčiųjų perėjoje, mirtinai partrenkta moteris


    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
    labai abejoju kad esant Nordika/Ikea/Decathlon ir t.t. sleniui ives tonazu apribojima ir stabdytu visas ten vaziuojancias furas tikrinant ju vaztarascius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
    Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

    Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.
    Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.05.31, 21:11. Priežastis: Kopija iš temos "A19/106. Pietinis Vilniaus aplinkkelis"

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
    Neįgyvendinama, nes tarp tunelio pabaigos ir viaduko virš GV pradžios būtų tik ~25 m atstumas, o tokiame atstume gatvė turėtų peraukštėti ~6 metrus (žiedas ir naujas viadukas turi būti tokiame pačiame lygyje).

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
    O kaip pėsčiųjų judėjimą tokiam sprendime užtikrinti?

    Komentuoti:

Working...
X