Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Anksčiau neretai ten tekdavo važiuoti, tai keistai atrodydavo, kai dažnai sankryža apskritai niekas nevažiuoja, tik aptariamoje pusėje stovi amžina eilė mašinų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtent, kuomet vyko sankryžos rekonstrukcija ir buvo sukurti laikini žiedai, veiksmas vyko mano manymu efektyviausiai ir tokių kamščių kaip iki ir po rekonstrukcijos nebuvo.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.
Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.
Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:
Visos kryptys išskyrus kairiuosius posūkius iš Žirnių g. / Minsko pl. yra kartu su kitomis kryptimis:
Tad vienu metu (išskyrus paminėtus kairiuosius posūkius) eismas vyksta visomis kryptimis tik iš vienos pusės ir nelieka galimybės leisti vienu eismo tiesiai ar posūkiams iš priešingų krypčių, jei tokie eismo srautai tuo metu didesni. Įdomu, ar pavyzdžiui atskyrus juotą dešiniesiems posūkiams ir leidžiant ja eismą tada, kai važiuoja pagrindinis eismas gatve iš dešinės pusės, būtų įmanoma pasiekti didesnį sankryžos efektyvumą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.
Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.
Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ten vienintelis srautas dėl stotelės. o ir jos ten nereikia, pastumti ją arčiau IKEA viaduko. Tik kitoje pusėje visiškai jokios infrastruktūros pėstiesiems nėra.
Beja atsirado vietos patogesniam patekimui į kapinės prie naujai atidaryto Decathlon.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.
Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.Berods mačiau brėžinius, kad bus naikinamas apsisukimas bent jau tas, kur Liepkalnio sankryžos pusėje.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.
Komentuoti:
-
Vat kaip tik tokioje vietoje ir turetu buti pozemines pesciuju perejos, o ne per Laisves pr. prie poliklinikos.
Bet juk cia per mazas pesciuju srautas, kad jas daryt. Todel pestieji gali zut - viskas ok.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Be to - ta perėja dar ir kelio vingyje.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
Komentuoti:
-
Tą perėja yra pati baisiausia kada matyta. teko pora kartų pereiti. Simboliškai veda į kapines.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.Paskutinis taisė Romas; 2019.05.31, 21:11. Priežastis: Kopija iš temos "A19/106. Pietinis Vilniaus aplinkkelis"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKą manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKą manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
Komentuoti:
Komentuoti: