Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Pagal planą oro uostas turės atskirą privažiavimą su kitu viaduku per Žirnių gatvę. Taip kad Eišiškių pl. galima bus daryti pagrindiniu keliu, juolab, kad pastačius tikrą pietinį aplinkkelį, jis taps svarbia radialine jungtimi su miestu.
-
Pasmerktas oro uostas infrastruktūros prasme buvo, kai jį pastatė atsižvelgiant tik į trumpalaikią miesto plėtrą, nes per arti jis yra centro. Norėjo kažkada daryti dar vieną taką stamenai dabar esantiems, kad lėktuvai nesileistų virš miesto, bet vėl problemos- tada jau per arti Baltarusijos teritorija ir didesniems lėktuvams problemos su manevravimu. Žodžiu reikėjo iš karto statyti oro uostą toliau gerokai nuo miesto su normaliu greitkeliu, kuris būtų skirtas praktiškai tik pačiam oro uostui aptaranauti, ne taip, kaip dabar yra su Dariaus ir Girėno gatve. Reikia tikėtis, kad bent praplatins šią gatvę nuo naujojo aplinkelio iki Eišiškių plento.Parašė JohnTiesa, bet as labiau turejau omeny butent atkarpa nuo D&G viaduko iki pat Tauro kalno ir visus tuos nelabai patraukliai atrodancius Naujininku ir Naujamiescio vaizdelius. Tai ir miesto ivaizdzio dalis
O siaip tikrai pritariu, kad gatve nuo aplinkkelio viaduko iki pat oro uosto turetu buti ne maziau 4 juostu. Tai ne tik praktiniais sumetimais gristas poreikis, bet ir psichologinis, nes toks objektas, kaip oro uostas (o dar didziausias ir svarbiausias salyje), turi tureti normalu privaziavima.
Komentuoti:
-
Ar kas nors supratote kodėl ten pirma juosta dešinėje neleidžiama važiuot? Gi vistiek toliau ji atsiranda ir leidžiama sukti į dešinę, tai galėtų sukantys į dešinę jau gerokai iš anksto persirikiuot. Ar gal čia vėl koks kvailas statybos reglamentas pasireiškė?
Komentuoti:
-
OptimistasParašė JohnNet nesitiki, kad keliaujant is oro uosto nebereiks grustis per Naujininkus.
kamštis bus, ir gana įspūdingas. Ten, kur nuotraukoje fūrytė važiuoja. Projektuotojams dar "nedašilo" praplatinti 100m Dariaus ir Girėno gatvės nuo šio įvažiavimo iki Eišiškių pl.
Komentuoti:
-
Ten buvęs geležinkelio viadukas iki ginklų bazės sovietmečiu. Kaikur netpabėgiai likę dar. Dabar išesmės, tai jis niekam nereikalingas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąPrie progos noriu paklausti. Nuo Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per Žirnių gatvę važiuojant nuo Naujininkų Oro uosto link dešinėj pusėj matosi dar du viadukai. Vienu iš jų važiuoja motrisė Stotis - Oro uostas, o kitas? Buvau ant jo, bet ant jo nėra nei bėgių, nei asfalto. Gal tai pėstiesiems projektuotas tiltas? Kam jis buvo/yra reikalingas?
Komentuoti:
-
Prie progos noriu paklausti. Nuo Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per Žirnių gatvę važiuojant nuo Naujininkų Oro uosto link dešinėj pusėj matosi dar du viadukai. Vienu iš jų važiuoja motrisė Stotis - Oro uostas, o kitas? Buvau ant jo, bet ant jo nėra nei bėgių, nei asfalto. Gal tai pėstiesiems projektuotas tiltas? Kam jis buvo/yra reikalingas?
Komentuoti:
-
2008.10.21 Apžvalga
Kadangi pasitaikė laisva ir dar graži diena, nusprendžiau pasivaikščioti čia
Nuovažos nuo Dariaus ir Girėno g. tiesimo darbai:



Vaizdai Naujininkuose:

Prisiminimas




Nuo nenaudojamo geležinkelio viaduko:




Burbiškių viadukas ir vaizdai nuo jo:





Ši vieta pasikeitė neatpažįstamai per kelis metus:




Panerių g. patapo jungtim su aplinkkeliu:



Viadukas per Naugarduko g.:


Naugarduko g. Pastebėjau, kad tokiai gatvej trūksta apšvietimo stulpų, t.y. jie yra tik viejoje pusėje. Tačiau prisiminiau, jog "Susiekimo paslaugos" žada čia torleibusų liniją montuoti:


Naujasis viešojo transporto žiedas:



Link pėsčiųjų viaduko ir vaizdai nuo jo:





Senovės reliktai

Žvilgsnis atgalios:

Šalia Vandentiekio g.:

O štai ir Didžioji estakada:



Žiedo viduryje rekonstruojami šaligatviai. Tikrai buvo jau baisūs ir sutrypti:


Geležinio Vilko g. klos naują dangą:


Laisvės pr.



Paskutinis taisė SPX; 2008.10.21, 19:09.
Komentuoti:
-
Vaizdas nuo geležinkelio viaduko į pietinę pusę.
Labai subraižytas traukinio langas buvo.
Užtat yra geležinkelio viadukas.Parašė Sula Rodyti pranešimąviadukai per geležinkelį
Nei vieno tokio ten nėra...
Komentuoti:
-
Nu dar vienas žurnaliūgų pravalas... Gal jie tegul pravažiuoja realiai per trasą ir tik tada rašo kas kaip...Parašė Sula Rodyti pranešimąviadukai per geležinkelį
Nei vieno tokio ten nėra...
Komentuoti:
-
Klaida. Nėra pačioj aplikkelio yrasoj nėvieno šviesoforo...Parašė music Rodyti pranešimą
Aplinkos taršą mažins ir trys aplinkkelyje įrengtos šviesoforais reguliuojamos sankryžos.

Komentuoti:
-

Aplinkos taršą mažins ir trys aplinkkelyje įrengtos šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
Komentuoti:
-
Baigiamas įgyvendinti didžiausias transporto investicinis projektas
2008-10-10
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87770Miesto meras Juozas Imbrasas dalyvavo Pietinio aplinkkelio sankryžos, vieno iš sudėtingiausių sostinės transporto projektų, remiamo Europos Sanglaudos fondo, išplėstiniame gamybiniame pasitarime. Pasitarime dalyvavo Savivaldybės miesto ūkio departamento specialistai, Pietinio aplinkkelio techninę priežiūrą atliekantys darbuotojai – „Scott Wilson Ltd.“ atstovai, aplinkkelį tiesusios UAB „Fegda“ atstovai, kitų projekte dalyvavusių įmonių vadovai ir specialistai. Po pasitarimo buvo apžiūrėti Pietinio aplinkkelio estakados statybos baigiamieji darbai.
Šių metų lapkričio mėn. bus baigta ir atidaryta Tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis – Vilniaus pietinis aplinkkelis. Pasitarime buvo pažymėta, kad Europos Sąjungos Sanglaudos fondo remiamas Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimas – didžiausias ne tik Vilniaus miesto, bet ir visos Lietuvos transporto investicinis projektas.
„Tai didelis pasiekimas. Žinau, jog buvo daug sunkumų, darbų pakeitimų, kliūčių, tačiau geriausių įmonių, specialistų, įgyvendinančių projektą, aukštos kvalifikacijos, supratimo, bendradarbiavimo dėka, šis milžiniškas transporto projektas eina į pabaigą. Tai buvo didelis iššūkis visiems dalyvavusiems šiose statybose. Manau, kad įgijome labai vertingos patirties“, - pasitarime sakė Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas.
Pasak vadovų ir specialistų, įgyvendinant projektą, reikėjo tvirtos koordinacijos tarp pačius įvairiausius darbus vykdančių firmų. Projektas buvo kompleksinis – buvo statoma ilgiausia Lietuvoje 400 m estakada, pėsčiųjų tiltai, viadukai per geležinkelį.
„Savanorių žiedas, nors ir su daliniais transporto eismo apribojimais, visų statybų metu buvo funkcionalus. Stengiamės taikiai spręsti problemas su šios teritorijos gyventojais, su sklypų savininkais, su miesto komunikacijų bendrovėmis“, - sakė Miesto ūkio departamento direktorius Juozas Gedvilas.
Projektas įgyvendinamas per 30 mėnesių. Bendra projekto vertė – 267,6 mln. litų. Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto.
Specialistai patikino, kad miesto centrinėje dalyje, senamiestyje ir gyvenamuosiuose rajonuose sumažės neigiamas transporto poveikis aplinkai. Atsiradus šiai jungčiai, tranzitinis transportas nesibraus per miestą: Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, Panerių, Vilkpėdės gatvėmis, Savanorių ir Laisvės prospektais, Oslo, Liepkalnio, Dunojaus, Sukilėlių, P. Višinskio, Zarasų, Olandų, Šeimyniškių gatvėmis, Konstitucijos prospektu, T. Narbuto, Architektų gatvėmis. Iki šiol krovininis transportas važiavo Minsko plentu, per Skaidiškes, Rudaminą, Kalviškes, Kirtimų gatvėmis, o minimos gatvės nepritaikytos tranzitiniam transportui, jų techniniai parametrai neatitinka tranzitui būtinų reikalavimų, todėl nuo transporto keliamo triukšmo ir taršos kenčia miesto gyventojai.
Aplinkkelio statybų metu buvo tiesiamas apie 2,9 km ilgio kelias – trūkstama transporto koridoriaus grandis, statomas viadukas (estakada), pėsčiųjų ir lengvojo transporto viadukas, įrengta apie 5 km apsauginių atitvarų, rekonstruojama apie 4 km gretutinio transporto infrastruktūros tinklo, tiesiami šaligatviai ir dviračių takai aplinkkelio prieigose, įrengiami želdynai. Tiesiant aplinkkelį buvo rūpinamasi naujojo kelio aplinka ir netoliese gyvenančių vilniečių gyvenimo kokybe. Buvo keičiami gyvenamųjų namų langai, abipus aplinkkelio Vandentiekio gatvės zonoje buvo įrengtos 260 m ilgio ir 3–4 m aukščio prieštriukšminės sienos. Šiuo metu aplinkkelis jau apželdintas kelių eilių medžių grupėmis, o želdinių aukštis suderintas taip, kad kuo geriau sulaikytų triukšmą ir teršalus. Aplinkos taršą mažins ir trys aplinkkelyje įrengtos šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
Pasak aplinkkelio techninę priežiūrą atliekančių specialistų, nėra jokių kliūčių, kad projektas būtų nebaigtas laiku – liko aplinkos tvarkymo, kelių ženklinimo, eismo organizavimo priemonių įdiegimo darbai.
Tikimasi, kad aplinkkelis integruos Vilniaus miesto transporto sistemą į transeuropinį kelių tinklą, sumažins tranzitinio ir vietinio transporto srautus miesto centre.
Daugiau informacijos: Miesto ūkio departamento direktorius Juozas Gedvilas, tel. 211 2115.
Komentuoti:
-
Tikiu, kad 80 yra pakankamai daug mieste. Ir Geležiake yra 80 tik už Ukmergės/Žalgirio gatvių sankryžos. O turint omeny, jog kai kur aplinkelis gerokai vingiuos (turiu omeny iškart už tunelio po geležinkeliu link Minsko/oro uosto), nenustebintų 70. Ir manau logiška toks greitis, nes kai ženklas 70, įprasta, jog vairuotojai važiuos 80. Bet pastatyti 80 būtų gal net drąsoka, nes tuomet visi važiuos 90...
Tikiu, jog 80 ženklas turėtų stovėti už to vingio ir tęstis iki pat sankryžos su Liepkalnio gatve.
Galų gale, kur nuskubėsite vietoj 70 važiuodami 90? Tiesa, Oslo gatvėje nuo Gariūnų, koks greitis? Nepamenu, bet akivaizdu, jog čia neturėtų būti daugiau...
Komentuoti:
-
Tiesa sakai, cia minimum 80 km/h tures buti, tik gal iki gelezinkelio nuo ziedo koks 70 ar 60 km/h.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąOi tik nereikia perlenkt. Tai kad gatve eina per pati miesta dar ne viskas. Ji leidzia kirsti visa miesta pagrindinio tranzitinio transporto srauto kryptimi (Minskas-Klaipeda) nei karto nesustojus (isskyrus Liepkalnio ir Gariunu sviesoforus). O ir pacio miesto isdestymo atzvilgiu gatve tiesiama tarp miesto gyvenamuju rajonu vienoje puseje ir pramones rajonu kitoje. Tai kokia cia "vidine"?
Beja, Gelezinio Vilko gatveje (kaip ir dalyje Zirniu gatves) leidziama 80, tad savaime suprantama ir cia tikimes nemazesnio greicio.
Komentuoti:
-
Oi tik nereikia perlenkt. Tai kad gatve eina per pati miesta dar ne viskas. Ji leidzia kirsti visa miesta pagrindinio tranzitinio transporto srauto kryptimi (Minskas-Klaipeda) nei karto nesustojus (isskyrus Liepkalnio ir Gariunu sviesoforus). O ir pacio miesto isdestymo atzvilgiu gatve tiesiama tarp miesto gyvenamuju rajonu vienoje puseje ir pramones rajonu kitoje. Tai kokia cia "vidine"?Parašė Metropolis Rodyti pranešimąMatyt todėl /\ nėra įrengtų normalių greitėjimo juostų, kad vadinamasis pietinis Vilniaus aplinkelis iš tikrųjų tėra vidinė greito eismo gatvė sostinėje. O mieste nelakstysi 130 km/h.
Labai panaši situacija yra ir su V-K magistrale Vievyje.
Beja, Gelezinio Vilko gatveje (kaip ir dalyje Zirniu gatves) leidziama 80, tad savaime suprantama ir cia tikimes nemazesnio greicio.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.10.09, 08:50.
Komentuoti:
-
Be abejo - tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelis yra čia - http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=3352Parašė Metropolis Rodyti pranešimąMatyt todėl /\ nėra įrengtų normalių greitėjimo juostų, kad vadinamasis pietinis Vilniaus aplinkelis iš tikrųjų tėra vidinė greito eismo gatvė sostinėje.
Komentuoti:
-
Tai nebūtina lygiuotis į 130 km/h. Gal tiesiog užtektų projektuojant/tiesiant viską pritaikyt 90-100 km/h, o galiausiai uždėt minimum 80. To visai pakaktu saugumo prasme ir miestiečiai būtu patenkinti galėdami greit nuvažiuot, bei pinigai investuoti į objektą nebūtu paleisti vėjais.
Man tiesiog keistą, jog kaikur plačiose gatvėse/keliuose su palyginti normaliom greitėjimo/letėjimo juostom uždedami juokingai maži greičio ribojimai. Bet tuo tarpu paprastais užmiesčio keliais, kuriuose danga būna apgailėtinos būklės (ir pats asfaltas tik 1 automobilio pločio), su daugybę įvažiavimų, sankryžėlių, imanoma be problemu važiuot 90 km/h. Beto daugelis tokiu greičiu važiuoja, kaikas ir greičiau ir vargo nemato.
Komentuoti:
-
Guest repliedMatyt todėl /\ nėra įrengtų normalių greitėjimo juostų, kad vadinamasis pietinis Vilniaus aplinkelis iš tikrųjų tėra vidinė greito eismo gatvė sostinėje. O mieste nelakstysi 130 km/h.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKažin kokio kūjo reikėtų, kad kažkaip jiems įkalti galvon jog reikia projektuoti normalias greitėjimo juostas, o ne stačius įvažiavimus, kaip žaisliniame žemėlapyje?
Be to Vakaruose būna krūvos srautų įvažiuojančių, išvažiuojančių, besirikiuojančių ir niekas ten greičio nelėtina. Pabandykite įvažiuoti į Paryžių 90 km/h
) Ten važiuoji 120 ir tave lenkia.
Nesitiki, kad čia pinigai stabdo, kai tokią šimtamilijoninė investicija. Matyt reikės laukti kol nauja karta pakeis senus "krienus".
Labai panaši situacija yra ir su V-K magistrale Vievyje.
Komentuoti:
-
Kažin kokio kūjo reikėtų, kad kažkaip jiems įkalti galvon jog reikia projektuoti normalias greitėjimo juostas, o ne stačius įvažiavimus, kaip žaisliniame žemėlapyje?Parašė Sula Rodyti pranešimąPriežastis - įvažiuojantieji/išvažiuojantieji srautai, o letėjimo/greitėjimo juostos nepakankamai ilgos arba iš vis beveik nėra, skirtingai nuo magistralių.
Be to Vakaruose būna krūvos srautų įvažiuojančių, išvažiuojančių, besirikiuojančių ir niekas ten greičio nelėtina. Pabandykite įvažiuoti į Paryžių 90 km/h
) Ten važiuoji 120 ir tave lenkia.
Nesitiki, kad čia pinigai stabdo, kai tokią šimtamilijoninė investicija. Matyt reikės laukti kol nauja karta pakeis senus "krienus".Paskutinis taisė Rimas_OK; 2008.10.08, 12:31.
Komentuoti:
Komentuoti: