Na, jau tikrai greit, nes žadėjo Lapkričio mėn. atidaryti Nors ilgai čia nepsigžiaugsim, ypač ta vieta kur tulikas stovi (foto), pradės Lazdynų tiltą tvarkyti/perstatyti ir aplinkkelyje kamštis prasidės dar prie kokių Burbiškių . Labai blogai, ben jau man, atrodo prospekto ir estakados galo sankirta, kol kas ten nieko gero tikėtis nereikėtų. Visą efektą pajusim kai išplės Lazdynų tiltą...
Šiandien važiuodamas vakare per Lazdynų tiltą sutemus, pastebėjau, kad jau ir visas Savanorių viaduko bei tolesnio aplinkelio apšvietimas įjungtas. Atrodė tikrai puikiai.
Paskutinej foto gerai tuoletas vidury gatves atrodo Šiaip labai laukiu (ir turbūt ne vienas aš), kuomet jau bus galima pasinaudot šiuo keliu vykstant į oro uostą.
O piečiau Vilniaus pietinio aplinkkelio nebeVilnius?
Tai dar geriau, gatvė bus labiau išnaudojama, ne pavadinime esmė, svarbu, kad gatvė sumažins kamščius pietinėje miesto dalyje. Kaune už aplinkelių irgi dar miestas.
nes vakar vaziavau su masinke, ir maciau, kaip asfaltavo transporto ziedo prieigas, ir kazka dare zirniu gatvėj ties viaduku, kuris veda is naujininku i Oro uosta
Koks skirtumas, rinkimai taigi jau ivyko
Jei pries rinkimus tik ir girdejome kaip pusmeciu lenkia grafika ir jau tuoj tuoj... ryt poryt, siom dienom... tai dabar jau gali liuosiai atsirasti kokiu nors nenumatytu kliuciu, atidedanciu atidaryma.
Žodžiu reikėjo iš karto statyti oro uostą toliau gerokai nuo miesto su normaliu greitkeliu, kuris būtų skirtas praktiškai tik pačiam oro uostui aptaranauti, ne taip, kaip dabar yra su Dariaus ir Girėno gatve. Reikia tikėtis, kad bent praplatins šią gatvę nuo naujojo aplinkelio iki Eišiškių plento.
Pagal planą oro uostas turės atskirą privažiavimą su kitu viaduku per Žirnių gatvę. Taip kad Eišiškių pl. galima bus daryti pagrindiniu keliu, juolab, kad pastačius tikrą pietinį aplinkkelį, jis taps svarbia radialine jungtimi su miestu.
Tiesa, bet as labiau turejau omeny butent atkarpa nuo D&G viaduko iki pat Tauro kalno ir visus tuos nelabai patraukliai atrodancius Naujininku ir Naujamiescio vaizdelius. Tai ir miesto ivaizdzio dalis
O siaip tikrai pritariu, kad gatve nuo aplinkkelio viaduko iki pat oro uosto turetu buti ne maziau 4 juostu. Tai ne tik praktiniais sumetimais gristas poreikis, bet ir psichologinis, nes toks objektas, kaip oro uostas (o dar didziausias ir svarbiausias salyje), turi tureti normalu privaziavima.
Pasmerktas oro uostas infrastruktūros prasme buvo, kai jį pastatė atsižvelgiant tik į trumpalaikią miesto plėtrą, nes per arti jis yra centro. Norėjo kažkada daryti dar vieną taką stamenai dabar esantiems, kad lėktuvai nesileistų virš miesto, bet vėl problemos- tada jau per arti Baltarusijos teritorija ir didesniems lėktuvams problemos su manevravimu. Žodžiu reikėjo iš karto statyti oro uostą toliau gerokai nuo miesto su normaliu greitkeliu, kuris būtų skirtas praktiškai tik pačiam oro uostui aptaranauti, ne taip, kaip dabar yra su Dariaus ir Girėno gatve. Reikia tikėtis, kad bent praplatins šią gatvę nuo naujojo aplinkelio iki Eišiškių plento.
Komentuoti: