Parašė nerius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
-
Savo akimis maciau ta apatini apsvietima, labai patikoTik manau graziai atrodytu, jei ir pati juoda "arka" butu apsviesta...
Komentuoti:
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąNegyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Komentuoti:
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąKame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.
Čia gi bus šakės. Sustos troleibusas prie žiedo, o visi kiti lauks iš paskos.
Komentuoti:
-
Parašė xxl Rodyti pranešimąAtvaizdas
Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
Komentuoti:
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąKaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.
Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelione Oslo gatve.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPrognozuoju nemažus kamštukus toje vietoje
Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelionę Oslo gatve.Paskutinis taisė laSSas_; 2008.11.20, 15:18.
Komentuoti:
-
Parašė xxl Rodyti pranešimąAtvaizdas
Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
Komentuoti:
-
Parašė Kema Rodyti pranešimą
O čia dar vienas "genijų" darbas - prieš įvažiavimą į žiedą, lieka viena juosta
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai geros foto kaip su muiline ir dar naktį, o šiaip apšvietimas tikrai gerai atrodo, toks Kalėdinis
))
Komentuoti:
-
Labai geros foto kaip su muiline ir dar naktį, o šiaip apšvietimas tikrai gerai atrodo, toks Kalėdinis
Komentuoti:
-
Vakar jau pajungė apšvietimą iš estakados apačios. Ta proga kelios kreivos nuotraukos (realybėj atrodo 100 kartų geriau):
O čia dar vienas "genijų" darbas - prieš įvažiavimą į žiedą, lieka viena juosta
Na ne fotografas aš, ne fotografas
Komentuoti:
-
Parašė miunchy Rodyti pranešimą- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87916
Komentuoti:
-
Keletas įdomių faktų apie Vilniaus pietinio aplinkkelio estakadą:
- Estakados statybai panaudotų medžiagų svoris – apie 20 000 t.
- Sunaudota 55 000 varžtų.
- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
- Statybai sunaudotos 96 sijos. Jas sujungus vieną paskui kitą, gautume tiltą, savo ilgiu prilygstantį garsiajam Bruklino tiltui (1 800 m ilgio ir 5 m pločio).
- Metalines konstrukcijas gabenę 104 automobiliai nuvažiavo maždaug 200 tūkst. km.
- Su estakados projektavimu, pasiruošimu darbui ir statyba susijusių žmonių darbo laikas – maždaug 1 mln. valandų.
- Jeigu estakadą būtų statęs vienas žmogus 24 val. per parą, jis būtų užtrukęs 115 metų.
- Jeigu būtų galima estakadą pastatyti per vieną darbo dieną, statyboje turėtų dirbti 125 tūkst. žmonių arba visi Šiaulių miesto gyventojai.
- Šiame projekte dirbo 150 „Kauno tiltų“ profesionalų.
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87916
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąUžtat nuo tos dienos galėsim smagiai prasilėkt juoBeje, kaip ten reikalai su D&G sankryža? Atsirado kažkokių konkretesnių planų su patekimu iš aplinkelio į Naujininkus?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar tris savaites kankintisBeje, kaip ten reikalai su D&G sankryža? Atsirado kažkokių konkretesnių planų su patekimu iš aplinkelio į Naujininkus?
Komentuoti:
Komentuoti: