Parašė spitfire
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Mačiau, kad ir ta arka apšviečiama kažkokia melsvai violetine šviesa iš galų. Truputį diskoteka gaunasi, žiūrėsim galutinį vaizdą. Gal pas ką mažiau rankos dreba, su laiku nufotografuos
.
-
Nereik tik taip kategoriškai vertint. Tiesiog ta perėja nėra saugi, nes ir vairuotojai gerai nemato pėsčiųjų ketinančių pereit gatvę, ir patys pėstieji kažin ar turi gerą matymo lauką stebėt atvažiuojančias transporto priemones.Parašė nerius Rodyti pranešimącia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
Tiesiog kartais pritrūksta žodžių pasakyt kanors į tokią kaikurių pėsčiųjų nuomonę, tarsi jie šviečia kaip žvaigždės ir yra matomi visur, bei visada. Reiktu atkreipt dėmesi kiek tokių vaikšto neapšviestais keliais, be jokių atšvaitų, apsirengę tamsiais rūbais ir nė nesusimasto apie pavojus. Vairuotojai ne visagaliai, kiaurai sienų nemato, ar tamsoje ypač lyjant lietui, pėsčiuosius pastebi tik tada kai gali būti jau per vėlu.
Komentuoti:
-
jei šalia nebūtų žiedo perėjų, tai viskas gal ir būtų ok. Plius, ta vieta yra labai judri ir ne kiekvienas gali pastebėti pėsčiąjį. Aš jau nekalbu apie tuos, kurie dar turi per mažai patirties, "čiainikus". Taip sakau todėl kad aš esu už saugumą kelyje ir niekas mano nuomonės apie tą perėją nepakeis.Parašė nerius Rodyti pranešimącia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
Komentuoti:
-
Savo akimis maciau ta apatini apsvietima, labai patiko
Tik manau graziai atrodytu, jei ir pati juoda "arka" butu apsviesta...
Komentuoti:
-
Aha, žinom. Tik va blogai tai, kad kasmet netoli tūkstančio tokių taupučių pas šventą Petrą atskuba.Parašė Bakennon Rodyti pranešimąNegyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Komentuoti:
-
Gali būti, kad čia koks nors madingas eismo saugumo gerinimo sprendimas. Prancūzijoje mačiau kiek gudresnį. Ten netoli žiedo 2 juostas suprastina iki 1, bet priesh pat žiedą vėl padaro dvi juostas. Tai ten viskas aišku - susiaurėjimas padeda sumažinti greitį iki tinkamo tai vietai (žiedas, pėsčiųjų perėja, dviračių juosta žiedo išorėje), bet kamščiai didesni nepasidaro, nes į žiedą įvažiuoja 2 juostom (nu ir laukia, kol galės įvažiuoti iš esmės 2 juostom, retai kada eilė nusitęsia iki susiaurėjimo, o jeigu ir nusitęsia, tai greitai išsivažinėja).Parašė Kema Rodyti pranešimąKame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.
Čia gi bus šakės. Sustos troleibusas prie žiedo, o visi kiti lauks iš paskos.
Komentuoti:
-
Tą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.Parašė xxl Rodyti pranešimąAtvaizdas
Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
Komentuoti:
-
Kame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąKaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.
Kaip pas mus ir įprasta: padarom, o paskui žiūrėsim kas čia gavosi. Juk perdarinėti "pigiau" ir vėl yra darbo.Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelione Oslo gatve.
Komentuoti:
-
Kaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.Parašė Sula Rodyti pranešimąPrognozuoju nemažus kamštukus toje vietoje
Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelionę Oslo gatve.Paskutinis taisė laSSas_; 2008.11.20, 16:18.
Komentuoti:
-
Prie sitos perejos visad atsargiai vaziuoju, ba daznai isneria netiketai koks pestysis. Nepakenktu ir papildomas apsvietimas tamsiu paros metu dar po estakada, kad kuo anksciau pastebeti pestyji, o ne tik tada, kai pamatai kojas makaluojancias ant perejos.Parašė xxl Rodyti pranešimąAtvaizdas
Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
Komentuoti:
-
Prognozuoju nemažus kamštukus toje vietojeParašė Kema Rodyti pranešimą
O čia dar vienas "genijų" darbas - prieš įvažiavimą į žiedą, lieka viena juosta
Komentuoti:
-
Jo, tik nereikėjo taip rankų judintiParašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai geros foto kaip su muiline ir dar naktį, o šiaip apšvietimas tikrai gerai atrodo, toks Kalėdinis 
))
Komentuoti:
-
Labai geros foto kaip su muiline ir dar naktį, o šiaip apšvietimas tikrai gerai atrodo, toks Kalėdinis
Komentuoti:
-
Vakar jau pajungė apšvietimą iš estakados apačios. Ta proga kelios kreivos nuotraukos (realybėj atrodo 100 kartų geriau):




O čia dar vienas "genijų" darbas - prieš įvažiavimą į žiedą, lieka viena juosta

Na ne fotografas aš, ne fotografas
Komentuoti:
-
Klaida padaryta.. Vilniaus TV bokšto aukštis 326.5 m, Eifelio bokšto - 324 m (~300,7 m be antenos) - pagal angliškos wikipedios duomenis.Parašė miunchy Rodyti pranešimą- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87916
Komentuoti:
-
Keletas įdomių faktų apie Vilniaus pietinio aplinkkelio estakadą:
- Estakados statybai panaudotų medžiagų svoris – apie 20 000 t.
- Sunaudota 55 000 varžtų.
- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
- Statybai sunaudotos 96 sijos. Jas sujungus vieną paskui kitą, gautume tiltą, savo ilgiu prilygstantį garsiajam Bruklino tiltui (1 800 m ilgio ir 5 m pločio).
- Metalines konstrukcijas gabenę 104 automobiliai nuvažiavo maždaug 200 tūkst. km.
- Su estakados projektavimu, pasiruošimu darbui ir statyba susijusių žmonių darbo laikas – maždaug 1 mln. valandų.
- Jeigu estakadą būtų statęs vienas žmogus 24 val. per parą, jis būtų užtrukęs 115 metų.
- Jeigu būtų galima estakadą pastatyti per vieną darbo dieną, statyboje turėtų dirbti 125 tūkst. žmonių arba visi Šiaulių miesto gyventojai.
- Šiame projekte dirbo 150 „Kauno tiltų“ profesionalų.
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87916
Komentuoti:
Komentuoti: