Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Galėtų kiek anksčiau paleisti eismą nuo Naugarduko - Panerių gatvės tiesiai į žiedą, o kai baigs estakadą - per ją.

    Dabar kamščiai Žemaitės gatvėje ir Savanorių prospekte būna kasdien po darbo, o kai rudenį visi grįš iš atostogų, ten situacija bus vienas didelis kamštis.
    Paskutinis taisė Romas; 2008.08.13, 20:44.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • linker
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Be abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.
    si arka yra vilniaus akcentas.Tik ji galejo kelis metrus auksciau buti kad nebutu duobej.Siaip ji tikrai graziai atrodis.Tik kad is toli nesimatys

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Be abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.
    Buvo, bet ,kaip man sakė, norėjo apsidrausti, kad pirmas blynas neprisviltų, nes tai praktiškai pirmas tiltas po nepriklausomybės. Galėjo būti šiek tik grakštesnis, bet man jis visai patinka.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Na, jei ta santvara tik dėl grožio, tada šitas statinys nebus pirmas atvejis VIlniuje. Karaliaus Mindaugo tilto šoninės (atsišakojančios) atramos taip pat neatlieka jokio darbo .
    Be abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Na, jei ta santvara tik dėl grožio, tada šitas statinys nebus pirmas atvejis VIlniuje. Karaliaus Mindaugo tilto šoninės (atsišakojančios) atramos taip pat neatlieka jokio darbo .

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.
    Mmm, o jei panašią konstrukciją atbulai užkėlus į viršų efektyvumas būtų mažesnis? gautųsi panašiai tokia konstrukcija kaip Senojo Nemenčinės tilto
    Foto iš http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=76

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai jos tik dėl grožio?

    Nors grožis abejotinas kai sukištos į duobę ir kabo kažkur žemai.
    Aišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Tai jos tik dėl grožio?

    Nors grožis abejotinas kai sukištos į duobę ir kabo kažkur žemai.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    O man tos konstrukcijos pradžioje labai nepatiko, o dabar negaliu atsižiūrėt kaip gražu!

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Toje nuotraukoje iš viršaus gan aiškiai matosi atstumas tarp kolonų, kur įtaisyta ferminė konstrukcija. Tarpas kaip tik tokio dydžio, kad tarp eismo juostų galėjo būt tvarkingai ir subtiliai pastatyta dar viena kolona. Šia tema jau buvo šnekėta, bet gal dabar jau yra žinoma konstruktorių/architektų fiks idėja kabinti tą metalinę kerėplą? Ji aišku viaduko kaina turėjo padidinti.

    1. variantas. Ties ta konstrukcija būtinybė daryti viaduko deformacinę siūlę, ar slankiojantį sujungimą, kad nebūtų tokia ilga vientisa metalinė konstrukcija dėl temperatūrinių deformacijų. Bet panašu, kad ten viskas suvirinta į vieną gabalą.

    2. variantas. gal tą konstrukcija reikalinga, kad suteiktų kokio nors mistiško stabilumo visam kitam estakados ilgiui?

    3. variantas. Išsigando, kad mūsų lenktyninkai sugebės kiaurai per apsaugines tvoreles numušti koloną? Bet kodėl neišsigąsdavo ties kitais viadukais?

    4. variantas. Dėl gražumo. Pagalvojo, kad bus per monotoniškas viadukas, reikia jam uždėti "akcentą" %)

    5. variantas. Sutrukdė žemėje esančios komunikacijos. Nusprendė, kad porą metrų pastūmėti komunikacijas į šoną bus brangiau, nei pagaminti, atvežti ir iškelti milžiniškas konstrukcijas

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tris mėnesius klos asfaltą Na ir tempai
    Taigi straipsnis tik reklama. Iš tikrųjų, kaip mačiau, dar tiktai dengia hidroizoliacija viaduka, iki asfaltavimo toloka.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kema Rodyti pranešimą
    Ant statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.

    Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.

    Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.
    Tris mėnesius klos asfaltą Na ir tempai

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Naujoji estakada – po asfalto apklotu

    Ant statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.

    Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.

    Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.

    Artimiausiu metu dar laukia ir Laisvės prospekto prie estakados asfaltavimo darbai. Čia bus liejamas jau viršutinis asfalto sluoksnis.

    Bendrovės „Fegda“ vyriausiasis projektų vadovas Romas Katilauskas vylėsi, jog pastarieji asfaltavimo darbai nepridarys daug nepatogumų vilniečiams, nes bus atliekami naktimis.

    Jie vyks kitą savaitgalį, rugpjūčio 8-10 dienomis.

    Kai vyks darbai, bus stabdomas transporto eismas šia Laisvės prospekto dalimi.

    Statoma estakada virš Savanorių prospekto transporto žiedo bus 380 metrų ilgio.

    Ji bus Vilniaus pietinio aplinkkelio grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto.

    Šiame aplinkkelyje statoma ir daugiau didelių statinių: septyniasdešimt penkių metrų ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 1,6 metro skersmens tunelis lietaus nuotekoms Savanorių prospekto transporto žiede, trisdešimties metrų ilgio tunelis po geležinkeliu.

    lrytas.lt

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Foto 2007.08.22:



    Komentuoti:


  • fastas
    replied
    geros nuotraukos

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Mačiau dažo kolonas violetine spalva, tokia pačia kaip estakada virš Geležinio Vilko gatvės ir jei dar tos metalinės konstrukcijos bus raudonos tai vaizdas bus pakankamai bjaurus. Geriau išvis būtų palikti pliką betoną, o metalines konstrukcijas nudažyti kokia nors iš aplinkos neišsiskiriančia spalva.

    Geras pavyzdys estakada prie spaudos rūmų, blogas - geltonai violetinė virš GV gatvės.

    Nesuprantu, kam reikalingi šitie margumynai, kuriuos taip mėgsta ko gero tik lenkai ir baltarusiai?
    Echm, echm, negražu taip apie lenkus ir baltarusius...
    Be to čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai labai patinka Vilnius-Kaunas kelyje oranžiniai viadukai.
    Bet koks geras išsiskiriančių spalvų derinys, manau, tik suteiks gyvumo ir žaismingumo, o tos "aplinkos spalvos" dažniausiai apsiriboja pilka ir aprūkusia žalia. Nu argi tai gražu? Galų gale tai išvirsta į vientisą slogią spalvinę gamą, kuri yra totaliai nuobodi ir į kurią niekas nenori žiūrėti.
    Žinau, suabejosit mano skoniu, bet pasakysiu, geriau "rožinė su svarovskio kristalais" estakada, nei kad pilka .

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laura Čyžiūtė, "Vilniaus diena"
    2008 liepos mėn. 29 d. 00:00
    Sostinės Miesto plėtros komitetas ieškojo kriminalo

    Baigiamas pietinis greitkelis

    Per išvyką politikai susipažino su dviem projektais: baigiamu tiesti pietiniu aplinkkeliu ir viaduku ties Laisvės prospektu, Ukmergės ir Ateities gatvėmis. Pietinį aplinkkelį statančios bendrovės „Fegda“ direktorius Arvydas Gribulis nudžiugino politikus pristatydamas, kad darbai kruta sparčiau, nei planuota. Šių metų spalį ketinama dalį aplinkkelio atverti, taip sumažinant spūstis link oro uosto.

    „Taip projektas bus tarsi iš dalies priduotas. Visiškai pietinį aplinkkelį baigti ketiname iki lapkričio pabaigos. Kadangi darbai baigiami anksčiau, sutaupėme apie 6 mln. litų. Už juos galėtume pastatyti nuovažas nuo aplinkkelio, tačiau jos būtų už objekto raudonųjų linijų. Tam mums reikia savivaldybės leidimo“, – tikino A.Gribulis.

    Apie 267,6 mln. litų vertinamas pietinis aplinkkelis prasideda nuo Žirnių gatvės ir tęsiasi iki Vandentiekio gatvės. Aplinkkelio ilgis – 3 km. Objektas pradėtas statyti 2006 m. rugsėjį, kai Vilniui vadovavo liberalcentristai. Tąkart planuota pietinę greitkelio atkarpą baigti iki 2009 m. kovo
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17874000

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Parašė fastas Rodyti pranešimą
    tikrai taip bus kaip ir visas tiltas
    Mačiau dažo kolonas violetine spalva, tokia pačia kaip estakada virš Geležinio Vilko gatvės ir jei dar tos metalinės konstrukcijos bus raudonos tai vaizdas bus pakankamai bjaurus. Geriau išvis būtų palikti pliką betoną, o metalines konstrukcijas nudažyti kokia nors iš aplinkos neišsiskiriančia spalva.

    Geras pavyzdys estakada prie spaudos rūmų, blogas - geltonai violetinė virš GV gatvės.

    Nesuprantu, kam reikalingi šitie margumynai, kuriuos taip mėgsta ko gero tik lenkai ir baltarusiai?

    Komentuoti:

Working...
X