Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Dar įdomiau, kad baudžiamąją bylą kelti siūlo už tai, kad gatvės pertvarkomos tam, kad ATITIKTŲ reguliavimą. Mind fuck'as visiškas.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Dievie Dievie, ir šie žmonės turi balsavimo teisę... Baudžiamają bylą bl* kelti...
    Čia baisiau kad yra ne šiaip rinkėjas, o aukštosios mokyklos (universitetu vadinti neapsiverčia liežuvis ) politologas. Tai kad yra valstybėje yra akredituojama politologijos programa, kurios dėstytojas neskiria demokratiškai išrinktos valdžios politinių sprendimų nuo nusikalstamos veiklos, kelia nemažą riziką demokratijos ateičiai Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Bet reikia nubausti, reikia, kad už savo pinigus jis atstatytų tų gatvių plotį, to reikia pareikalauti“, – Žinių radijo eteryje piktinosi MRU politologas V. Dumbliauskas.
    Dievie Dievie, ir šie žmonės turi balsavimo teisę... Baudžiamają bylą bl* kelti...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Man čia protu nesuvokiamu, manau, kad čia baudžiamąją bylą galima kelti. Bet tas pasyvumas piliečių yra didžiausia bėda. (…) Bet reikia nubausti, reikia, kad už savo pinigus jis atstatytų tų gatvių plotį, to reikia pareikalauti“, – Žinių radijo eteryje piktinosi MRU politologas V. Dumbliauskas.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92303363

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    O koks išvis skirtumas ką sako Pakalnis? Kada tai rūpėjo ir kada tai turėjo bent kažkokios reikšmės? Kada kažkas iš jo kalbų turėjo kažką bendro su realybe? Kiek mes metų jau statome Vilnių pagal naujus architektūros standartus, naujus gatvių standartus, naujas taisykles, naujus griežtus reikalavimus? O rezultate turime lygiai tas pačias patrauktas kuo toliau nuo gatvės putplastines tinkuotas dėžes su parkingais vietoje pirmųjų aukštų, parkingais tarp pastatų ir pagrindinių gatvių, o tarp jų dar dubliojančias gatves ir beprasmiškas niekam nereikalingas pievas.

    Suprantu, kad ant popieriaus jis yra miesto vyr. architektas and all that ir kaip ir turėtų būti labai svarbu ką jis pasako ta ar ana tema, bet juk realybėje visi dėjo ant tų jo kalbų, net jis pats. Paskutiniais metais yra žymiai svarbiau ką mano ir sako Gilma, nei tas senas balabolas.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Pagaliau paskaičiau postą. Dievulėliau, jį ten komentaruose daužo be gailesčio.
    Pakalnis jau seniai nokdaune, nebesugebėjo jokių kontrargumentų ar bent kokių atsakymų pateikti. O pasiūlymų tikrai gerų ir konstruktyviai pateiktų sulaukė.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Biškį gavo Pakalnis į skudurus komentaruose. Spėju, nelabai tikėjosi
    Pagaliau paskaičiau postą. Dievulėliau, jį ten komentaruose daužo be gailesčio.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kubilius: "Jeigu į Lietuvą pradės važinėti (...) Madrido "Real" ar "Chelsea", tai tada gal atsiras ir stadionai". Taigi, jeigu Vilniuje tankis bus tinkamas ir viešu transportu važinės *mūsų išgalvotas skaičius žmonių* (o jis nevažinės, nes dabar skatinama turėti automobilį), tai po 1 mln miesto gyventojų ribos jums pastatysime tramvajų, prasčiokai.
    Genijų šalis.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.27, 09:11.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dėl BRT gi jau diskutuota jau čia forume. Tai iš esmės ne pigesnė ir ne greitesnė alternatyva, dargi reikalaujanti platesnės infrastruktūros tikrąja to žodžio prasme. Ir pasaulyje BRT kur kas retesnis praktikoje nei light rail.
    Kai kas įsivaizduoja, kad G autobusai ir yra BRT - tikrai ne.
    Tai forume kaip ir dauguma sutaria, dabar paaiškink tai Pakalniui/Šimašiui. Šimašius labai apsidžiaugė kad didesnius autobusus galima bus vadinti "metrobusais" ir teigė kad dabar Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas nei didesnis autobusas, kuris atrodo kaip tramvajus.

    Dėl Pakalnio, nenustebsiu jei vieną dieną parašys:

    Kol Vilniuje neatsiras keleivių važiuojančių tramvajum, tol tramvajaus nebus, nes nebus poreikio.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Šiaip sunku suvokti, kaip vyriausiasis miesto architektas, ko gero išmaišęs didžiąją dalį pasaulio, ramiu veidu gali teigti, jog Vilniuje bėginis transportas nereikalingas ir kartoti tuos kliedesius apie 6-12k naudotojų, reikalingų kokybiškam VT organizuoti.
    Miestas plečiasi, gyventojų skaičius kyla, planuose statybos prie Vingio parko, plečiasi Paupys, Pilaitė, tuoj visos Šnipiškės apsistatys daugiabučiais, o dėl transporto jokių pokyčių, jokios vizijos ir ambicijos.
    Matyt Vilniui tiesiog nelemta

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dėl BRT gi jau diskutuota jau čia forume. Tai iš esmės ne pigesnė ir ne greitesnė alternatyva, dargi reikalaujanti platesnės infrastruktūros tikrąja to žodžio prasme. Ir pasaulyje BRT kur kas retesnis praktikoje nei light rail.
    Kai kas įsivaizduoja, kad G autobusai ir yra BRT - tikrai ne.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Sunku pasakyti ar Pakalnis tikrai supranta, gal įsitikinęs kad dar anksti tramvajams, kad kolkas užtenka BRT, o tramvajus kažkada ateity. Pritarčiau kad laikas Pakalnį kažkuo keisti, tas akivaizdu vien pažiūrėjus į Šnipiškių plėtrą (ir ne tik Šnipiškių aišku), tik čia dar klausimas kas jį pakeistų, gali būti ir blogiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai, belmba, liūdnai atrodo tokie Pakalnio pezalai. Kažkaip nesitikėjau, kad jis arba ant tiek nesigaudo arba tyčia peza nesąmones.
    Viską jis puikiai supranta, bet yra priklausomas nuo politinio užsakymo "laikyti frontą". Nebe jaunuolis, iki pensijos gal pavyks datraukti.
    Ir, kita vertus, ne nuo jo priklauso. O nuo tų, kurie plukdo Nerimi pilvais į viršų oponentus (aliuzija į Z, bet žiūrėsim kaip bus ).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Šitas pramušė: VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš.
    Manau verta čia pacituoti visą komentarą, nes tai vienas geresnių komentarų po Pakalnio postu.

    Mindaugas Pakalnis Čia ta 2014 metų studija? Nuo jos paskelbimo vien Pilaitėje atsirado apie 8 tūkst. naujų gyventojų. Nekalbant apie tai, kad aukštybiniais gyvenamaisiais pastatais užstatomas Viršuliškių skersgatvis, vystosi Šnipiškės. Tankio neužtenka? Neužteks ateinančius 7 metus? Kalvarijų g. nėra srauto? Žaliojo tilto st. autobusų konvojus neišsitenka, o dar ateina konversija prie kuro aparatūros (+ visos naujosios santariškės) Kai pagal Judumo planą kažkaip reikia 20% sumažinti kelionių automobiliu. Susidaro įspūdis, kad jungiamas durnius: ignoruojama miesto plėtra, politiniai tikslai ir sėdima įsikabinus į beveik 10 metų senumo studija. Kiek iš viso buvo daryta tramvajaus studijų Vilniuje? 7? Kol svaičiojame gyventojai pagrindiniais pergrūstais maršrutais turi važiuoti pasibaisėtinomis salygomis. Bus labai įdomu kokiais būdais žmonės iš Pilaitės važiuos link centro, gal įvaldis teleportaciją, nes Narbuto g. situacija tik baisės, o VT akivaizdžiai nesusitvarko su jau esamu kiekiu. Situacija atrodo ne kaip pauglio džemperis kūdikiui, o tai, kad VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš. Dėja nei fukcionalumo, nei komforto, nei malonumo tame nėra.
    Šiaip tai, belmba, liūdnai atrodo tokie Pakalnio pezalai. Kažkaip nesitikėjau, kad jis arba ant tiek nesigaudo arba tyčia peza nesąmones.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    o jus ne iš Kauno?
    Kauną irgi reiktų nugriauti, bet tema apie Vilnių.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kol VMS nedrįsta visose 2x2 VT magistralėse dedikuoti A juostų neplatinant gatvės, tol joks BRT ar tramvajus nebus įmanomas, nes visur 3x3 fiziškai netilps dėl atstumo tarp pastatų ar sklypų.

    Nebent kokiam laisvės pr. yra vietos papildomai infrastruktūrai, bet vien iš tokios atkarpos mažai naudos.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Kalbantys apie virtualius bėgius greičiausiai kalba apie kažką tokio:

    Jon, nes Lietuva ir ypac, Vilnius garseja tuo, kad pavyksta israsti dvirati ir tikrai tokie bandymai nesibaigia visisku failu. Dar tegul pasiulo tuos VT vabalus ant ilgu koju is Adam Something video

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Akivaizdu kad šaligatvius ir pramintus takus irgi reikia užsėti džiunglėmis.
    Dar labiau padėtų visiškas Vilniaus miesto nugriovimas ir užsodinimas palmėmis.
    o jus ne iš Kauno?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Akivaizdu kad šaligatvius ir pramintus takus irgi reikia užsėti džiunglėmis.
    Dar labiau padėtų visiškas Vilniaus miesto nugriovimas ir užsodinimas palmėmis.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tie, kurie kalba apie tramvajų su "virtualiais bėgiais" iš esmės kalba nesąmones, nes nėra jokių virtualių begiųi. Yra arba autobusas/troleibusas arba bėginis transportas.
    Kalbantys apie virtualius bėgius greičiausiai kalba apie kažką tokio:

    "World's first train on virtual tracks" launches passenger services in China


    Komentuoti:

Working...
X