Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Išlindo kandidatas-vantikas Jakeliūnas ir mums papasakojo savo viziją:

    Grasinimai Vilniuje tęsiasi, o Stasys Jakeliūnas siunčia perspėjimą: „Kremliaus klika tikrai keršys“
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ersys-n1215462

    Pirmiausia reikia tinkamai sutvarkyti esamą sistemą, ir tik tuomet, jei tikrai būtina, galvoti apie naują. Viešajam transportui skirtos eismo juostos vis dar veikia apgalėtinai. Dvigubi troleibusai ir autobusai, integruotas su viešojo transporto judėjimu šviesoforinis gatvių eismo reguliavimas, kelių lygių gatvių sankryžų ir papildomų estakadų įrengimas intensyvaus ir magistralinio eismo ruožuose bus prioritetiniai darbai, dalis kurių kainuoja visai nedaug, lyginant su metro sistemos sukūrimu.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Dar vienas dalykas, kurį galėtų greitai ir nesunkiai padaryti bet kas, kam rūpi Vilniaus VT ir pats miestas apskritai, būtų atsiliepimo parašymas prie kompanijos Smart Continent Google paskyros. Vis tik šie žmonės formalizavo Vilniaus VT apsileidimą ir pateikė kliedesių dozę kaip studiją, lygiavertę tai, kurią darė Systra. Manau, kad šių žmonių padaryta žala miestui yra milžiniška - būtų smagu papasakoti visiems, ką apie juos galvojame. Ne?
    Maldeikienė parašė apie vieną šitos firmos studiją.

    Pastarosiomis dienomis buvau priversta susipažinti su dar vienu akivaizdžiai korupciniu tyrimu. Kažkoks menkai žinomas UAB gudriu pavadinimu „Smart Continent“ atliko „Kailinės žvėrininkystės uždraudimo Lietuvoje poveikio vertinimą“. Skaitant šią esą mokslininkų parengtą studiją (autorių nėra, bet tam neišmaniam, nors labai gudriam smartui vadovauja dr. docentas Andrius Jarzemskis) pribloškia absoliutus ekonomikos neišmanymas. „Atradimai“ mokesčių srityje rodo, kad autoriai neturi net elementariausio suvokimo apie mokesčių apskaitą ir viešuosius finansus. Išvados prieštarauja tekste pateiktiems skaičiams, grafinės iliustracijos pribloškia ne tik savo vizualiniu primityvumu, bet ir tuo, kad dažnu atveju visiškai beprasmės.

    Dokumentas, kuris, atrodo, apmokėtas ar bus apmokėtas mokesčių mokėtojų pinigais, iš esmės yra kailinių žvėrelių augintojų interesams atstovaujanti išskirtinai neprofesionali ir šališka nuomonė, kurios tikruosius užsakovus turėtų išsiaiškinti STT. Turėtų, jei gebėtų. Bet bent jau aš pastarąjį tyrimą dar tikrai nuosekliai panagrinėsiu. Mūsų visų pinigai negali būti mėtomi į balą arba, kaip konkrečiu atveju, naudojami politikų balsams pirkti.

    P.S. Metu pirštinę tiems, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai paminėti šiame tekste. Paduokite mane į teismą už garbės ir orumo pažeminimą. Teisme bus gera proga pakalbėti apie tikrą, o ne tariamą garbę.
    https://www.maldeikiene.lt/europos-p...versus-seimas/

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Dar vienas dalykas, kurį galėtų greitai ir nesunkiai padaryti bet kas, kam rūpi Vilniaus VT ir pats miestas apskritai, būtų atsiliepimo parašymas prie kompanijos Smart Continent Google paskyros. Vis tik šie žmonės formalizavo Vilniaus VT apsileidimą ir pateikė kliedesių dozę kaip studiją, lygiavertę tai, kurią darė Systra. Manau, kad šių žmonių padaryta žala miestui yra milžiniška - būtų smagu papasakoti visiems, ką apie juos galvojame. Ne?
    Butu idomu is viso, kad kazkas sita Saraskink kontora pasidometu, kodel jai taip sekasi konkursus valstybinius laimeti. Neseniai skaiciau, kad Smart Continent laimejo konkursa parengti studija del zvereliu auginimo kailiu fermu narvuose. Su problema susipazines zmones tiesiog pasibaisejo sita stufija, kur faktai sumaisyti, skaiciai is neaisku kur istraukti, tiesiog kliedesiai surasyti buvo. Tada susimasciau kur Smart Continent pavadinimas girdetas man buvo

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Turime situaciją kai didžiulė dalis vilniečių nesupranta to tramvajaus poreikio (ir ne tik, gatvių siaurinimas ir t.t.). Kai net ne šiaip paprasti vilniečiai bet miesto vyriausieji architektai, kandidatai į merus ir t.t. nesupranta ar kažkodėl to nenori suprasti. Manau kad ką mes galim padaryti tai bandyti šviesti. Kad ir aiškinti/kelti klausimus politikams (pvz. su Pakalniu fb visai tinkamas). Jei kažkas nepatingėtų ir parašytų kokių nors straipsnių ar sukurtų video youtube būtų irgi gerai.
    Dar vienas dalykas, kurį galėtų greitai ir nesunkiai padaryti bet kas, kam rūpi Vilniaus VT ir pats miestas apskritai, būtų atsiliepimo parašymas prie kompanijos Smart Continent Google paskyros. Vis tik šie žmonės formalizavo Vilniaus VT apsileidimą ir pateikė kliedesių dozę kaip studiją, lygiavertę tai, kurią darė Systra. Manau, kad šių žmonių padaryta žala miestui yra milžiniška - būtų smagu papasakoti visiems, ką apie juos galvojame. Ne?

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Pritariu VLR puikiai išdėstytai nuomonei.

    Kalbant iš savo varpinės, bene pagrindinis šių rinkimų klausimas ar realus kandidatas siūlantis ambicingiausią VT plėtrą (su tramvajumi) t.y. Zuokas tuos planus bent kiek rimtai mėgins juos įgyvendinti, ar tai nėra tiesiog mėginimas įtikti visiems. Sutvarkys kelius autofanams (ale pabaigs karą prieš automobilius), o VT besinaudojantiems žada tramvajų. Kad ir kaip norėčiau tikėti, kad iki ateinančio dešimtmečio turėtumėme bent vieną liniją, pasiklausau ir pasiskaitau ką dėsto Zuokas su komanda, kyla labai daug abejonių.

    Jis jau ir per debatus buvo pradėjęs flip-flopinti apie tramvajų be bėgių, BRT ir t.t. Nuėjus į jo programą https://vilniusbekamsciu.lt/wp-conte...iu-gatvese.pdf net VT sekcijoje 70% turinio yra apie automobilius arba "kovą" prieš juos. Transporto problematika formuojama bukai - Vilniuje padidėjo kamščiai. Taip problematiką kelia 3 kadencijas atidirbęs meras, kuris po to dar kelias kadencijas dirbo miesto taryboje. Būtų juokinga jei nebūtų liūdna. Palyginus pvz. su Kreivio to paties pavadinimo programa: https://tsajunga.lt/wp-content/uploa...o-programa.pdf Zuoko programa atrodo kaip mokyklinuko rašinėlis. Matant tokį atsainumą, vienos krypties nepasirinkimą, plėsime ir geinsime VT, bet automobiliams sąlygų nebloginsime ir pan. atrodo labiau kaip pigus populizmas, nei rimti planai. Dėl tramvajaus nutiesimo labai norėčiau būti neteisus, nes tai būtų kažkoks proveržis VT per tiek dešimtmečių stagnacijos.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.
    Labai smagus bandymas 'užvažiuoti' ant kitos ginčo pusės senu, geru ad hominem. Kokie mes esame blogi, skriaudžiame vargšus vietinius transportininkus, Jėzuli tu mano mielas, kaip baisu. Bet gal vis tik pasižiūrim kaip bendrauja VMS transportininkai ir jiems prijaučiantys (kaip tamsta, spėju)? Paskutinius trisdešimt metų jie:

    - (Netiesiogiai) vadino visus, kurie siūlė vadovautis tarptautinėmis VT plėtros praktikomis debilais. Bet kokia diskusija būdavo (ir yra) išjungiama pradedant tyčiotis diedovščinos stiliumi, dažniausiai prasivardžiuojant ir vadinant kitą pusę sovietinių filmų personažais, o jų idėjas - utopinėmis ('Naujieji Vasiukai'). Tyčiojimosi būdas, dažniausiai, būna labai primityvus ir šlykštus, bei skirtas ne nuoširdžiai diskutuoti, o suabsurdinti priešingą nuomonę sudarant įspūdį, kad kita pusė yra psichiškai nesveika: pvz. jei pasiūlai VT skirtą kelių šimtų metrų ilgio tunelį, prasideda juokai, kaip 'gal statom tunelį į Palangą', Latvijos kaimų transporto priemonė tampa kosmodromu ir tt. ir pan. Ginčijimasis su šiais žmonėmis yra tikrai šlykšti patirtis.
    - Melavo naudodami išgalvotus skaičius (ir ne vieną kartą, ir meluoja iki šiol)
    - Melavo dėl pinigų trūkumo
    - Priešinosi visiems VT projektams įkyriai teigdami, kad jie būtinai turi atsipirkti, bet to nedarė šimtus milijonų eurų kainavusiems kelių projektams
    - Tarptautinių, kompetentingų kompanijų (kaip Systra) studijas be jokios rimtos priežasties vadino šlamštu, užsakinėjo studijas iš savų draugelių
    - Tarptautinių kompanijų konsultantus vadino per geras algas gaunančiais idiotais, teigė (melavo), kad vietiniai gali padaryti darbą geriau
    - Naudojo primityvių provincialų taktiką, kai žmogaus visi bruožai yra suvedami į jo tautybę lyg gyventumėme labai tamsiais pasauliui laikais. Pvz., jei Vilniuje veikė viena korumpuota Prancūzijos energetikos kompanija, reiškia, kad visos prancūziškos kompanijos yra korumpuotos. Nesvarbu, kad pvz. Systra dirba visame pasaulyje ir, kad Prancūzija turi jei ne geriausias, tai vienas geriausių pasaulyje miesto VT tradicijų. Vienas prancūzas susikniso? Visi jie blogi. Kaip jaustumeisi, jei kokioje šalyje tavo paslaugų atsisakytų dėl to, kad Brazauskas tą viešbutį savo draugei atidavė? Galvotum, kad ta šalis yra kaimiečių ir liūzerių šalis - taip apie mus per šiuos maušus galvoja labai kompetetingi konsultantai iš Prancūzijos.

    Štai vienas tokio šlykštaus, ksenofobinio mastymo pavyzdys iš vargšo, skriaudžiamo teisuolio, beje:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...73#post2024873

    Mažai sugalvoju labiau atstumiančių bei daugiau miestui žalos pridariusių žmonių nei šie...hmm... sakai 'liūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai'? Skamba kaip gana taiklus apibūdinimas. Taip, būtent tokie jie ir yra.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.02.01, 18:44.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O nekyla klausimų kodėl forumo aktyvių narių skaičius bėgant metams nelabai keičiasi ir forumo diskusijos neplinta plačiau?
    Diskusijos šiaip plinta paraleliai visokiuose FB puslapiuose ir, kaip matom, daeina ir iki Pakalnio. Raskevičius net savo rinkiminiuose debatuose jau sako, kad A juostos turi būti gatvės viduryje ((C) VLR ). O forumo narių skaičius neauga dėl kelių priežasčių: forumai kaip platforma yra legacy ir mažai kas šiais laikais juose bedalyvauja. Taip pat dėl kokybiško moderavimo stygiaus, kuris tikriausiai kyla iš pirmosios priežasties: tiesiog nelabai daug žmonių šiais laikais apskritai naudoja forumus.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai forume nei Pakalnis, nei plačioji visuomenė ir nedalyvauja.
    O nekyla klausimų kodėl forumo aktyvių narių skaičius bėgant metams nelabai keičiasi ir forumo diskusijos neplinta plačiau?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Tai taip, reikia švietimo, išaiškinimo ir diskusijų. TIk aš sakau kad toks tonas kokiu šitam forume bandoma paaiškinti yra gal ir smagus tarpusavyje apvarant visus nesusipratusius, bet nelabai veda link to kad bėginė VT sistema atsirastų, nes tonas yra tiek atstumiantis plačiajai visuomenei, tiek vedantis į dažnai visiškai nereikalingą konfrontaciją su politikais ir biurokratais.
    Tai forume nei Pakalnis, nei plačioji visuomenė ir nedalyvauja. Kai buvo kalbama su Pakalniu jo FB sienoje, jis buvo visiškai sutaršytas naudojant pakankamai mandagų toną, argumentus ir konkrečius pavyzdžius iš Europos, kuriuos rašė bent keli žmonės iš šito forumo (nu prisipažinkit, kas toks esat Albinas Žvejys, nes už tą komentarą norėčiau pastatyti alaus). Tai viskas čia gerai, nes kiekvienai platformai, kiekvienai vietai ir laikui yra atitinkamas diskusijos tonas. Forume tiesiog yra keliolika seniai esančių žmonių, kurie seniai vieni kitus tokiu būdu "pažįsta" ir nieko čia baisaus, kad biškį tarpusavyje kandžiau parašo.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Turime situaciją kai didžiulė dalis vilniečių nesupranta to tramvajaus poreikio (ir ne tik, gatvių siaurinimas ir t.t.). Kai net ne šiaip paprasti vilniečiai bet miesto vyriausieji architektai, kandidatai į merus ir t.t. nesupranta ar kažkodėl to nenori suprasti. Manau kad ką mes galim padaryti tai bandyti šviesti. Kad ir aiškinti/kelti klausimus politikams (pvz. su Pakalniu fb visai tinkamas). Jei kažkas nepatingėtų ir parašytų kokių nors straipsnių ar sukurtų video youtube būtų irgi gerai.
    Tai taip, reikia švietimo, išaiškinimo ir diskusijų. TIk aš sakau kad toks tonas kokiu šitam forume bandoma paaiškinti yra gal ir smagus tarpusavyje apvarant visus nesusipratusius, bet nelabai veda link to kad bėginė VT sistema atsirastų, nes tonas yra tiek atstumiantis plačiajai visuomenei, tiek vedantis į dažnai visiškai nereikalingą konfrontaciją su politikais ir biurokratais.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Tai didesnė dalis vilniečių nesupranta, kas yra "shared space", pastatų perimertas, komercijos pirmam aukšte svarba, "walkability", tramvajus, "barrier-free environment", kuo blogai parkingai nuo gatvės pusės, nežabojamos automobilizacijos žala ir t.t. Lietuvio miesto idealas - Panevėžys, kuris išėjo iš kaimo, bet neatėjo į miestą.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.29, 17:42.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Turime situaciją kai didžiulė dalis vilniečių nesupranta to tramvajaus poreikio (ir ne tik, gatvių siaurinimas ir t.t.). Kai net ne šiaip paprasti vilniečiai bet miesto vyriausieji architektai, kandidatai į merus ir t.t. nesupranta ar kažkodėl to nenori suprasti. Manau kad ką mes galim padaryti tai bandyti šviesti. Kad ir aiškinti/kelti klausimus politikams (pvz. su Pakalniu fb visai tinkamas). Jei kažkas nepatingėtų ir parašytų kokių nors straipsnių ar sukurtų video youtube būtų irgi gerai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Man tai liūdniausia kad nėra erdvės diskusijai ir bet kokiai nuomonei per vidurį. Kai vienoje pusėje yra didelė grupė žmonių, kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio ir visus sprendimus vertina per tai kiek tai trukdys greitam eismui, tai kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.
    Šiaip nėra čia nė vieno, kuris kada nors teigė, kad vien tik bėginis transportas savaime išspręs visas transporto problemas. Todėl siūlyčiau nekaišioti šiaudinių baidyklių. Tiesiog visapusiškas ir kokybiškas tų problemų išsprendimas iš principo nėra įmanomas be bėginio transporto, kaip ir be kai kurių kitų core komponentų, tokių kaip civilizuotas valdymas, maršrutų planavimas, aiškus ir bekompromisis pirmenybės suteikimas eisme ir t.t.

    Čia galima piešti analogiją su karu Ukrainoje, kur Zelenskis jau n mėnesių prašo Vakarietiškų tankų. Šarvuočiai gerai, jie padeda, kaip ir artilerija yra zjb, bet be tankų kontrapuolimo ir proveržio tiesiog nebus. Tam reikalingi tankai. Panašiai yra su tramvajumi vs autobusais Vilniuje. galime šnekėti, kad "pirmiau reikia išnaudoti ką turime" arba "ir su autobusais gali būti gera VT sistema", bet realybė tokia, kad norint proveržio ir kito lygio VT kokybės Vilniuje, bėginis transportas turės būti viena iš svarbiausių dedamųjų. Tai nereiškia, kad vien tik bėgiai viską išspręs. Bet visapusiškas ir veiksmingas sprendimas be bėgių iš principo nėra įmanomas arba tiesiog nėra cost effective (turiu omeny BRT ir panašias nesąmones).

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Man tai liūdniausia kad nėra erdvės diskusijai ir bet kokiai nuomonei per vidurį. Kai vienoje pusėje yra didelė grupė žmonių, kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio ir visus sprendimus vertina per tai kiek tai trukdys greitam eismui, tai kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.
    Aš neįsivaizduoju gyvenimo be automobilio, nes tokia yra mano užsiėmimų/veiklų specifika, tačiau bendrai paėmus standartinių kelionių viduje miesto padengimui bėginis transportas turėtų būti tas postūmis. Nematau čia supriešinimo, kaip tik suderinimą. Yra kur reikia baigti minimalų dubliuojantį svarbiausių transporto arterijų tinklą, ir Vilniaus atvejis parodė, kad induced demand nesugeba pasivyti ir vėl padidint kamščius iki to, kas buvo anksčiau. Bet kartu ir tai negali būti iki beprotybės, nes kiekvienas metodas turi savo efektyvumo ribas, todėl standartiniam srautams reikėtų kuo labiau nesikertančio su kitais srautais VT. Metro būtų idealų, bet brangu, tramvajus matyt yra tas balansas Vilniaus atvejų, kurį protingai suplanavus, įmanoma padaryti.

    Kolkas neturiu nuomonės tik dėl bėginio transporto su sparčiai augančiais priemesčiais, ar netolimais miesteliais. Mačiau kur tai veikia, mačiau kur renkasi visgi autobusus. Gali būti netgi reljefo reikalas. Bet turint galvoje, kad potencialiai mažiau reikėtų tokio VT vairuotojų, galbūt irgi verta pagalvoti apie tankesnį bėginį transportą aplink Vilnių

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Visgi, manau, tai nėra išskirtinai kandidatų ir bendrai politikų problema, o tai visuomenės, Vilniaus miestiečių lavumo klausimas. Neįmanoma kažkam įrodyti tokius dalykus, kai jų niekada ir nebuvo. Iki šiol Lietuvoje negali įveikti lauko wc, kurių dar yra net sostinėje, o jūs norite, kad tamsi, provinciali Lietuva su iš sovietinių daugiabučių išlindusiais kandidatais kalbėtų, kas Vakarų visuomenėse buvo diegiama jau XIX a. pab. Na būtų kokie vokiečiai okupacijos metais pastatę tramvajaus liniją ir turėtų šiandien kažkokį pagrindą, o dabar net nėra apie ką kalbėti. Dabar gi tūlas miestietis suvokia, kad be mašinos esi beveik niekas ir nėra kaip jam įrodyti kitaip. Paskaityte jų interviu, politines programas. Verda chebra savo sultyse, jokio žvilgsnio į tai, kas yra daroma urbanistikoje užsienyje (bent jau pas kaimynus, kuriems geriau sekasi), šnekama tiesiog apie kažkokias sodžiaus problemas, niekinius dalykus, kurie turėtų būti suprantama kaip norma kaip kad "asfaltuosime kelius", "gerinsime *kažką*" ir t.t. Žiaurus provincialumas, jokio žvilgsnio į ateitį.
    Lygiai kaip ir šita tryda - humanizavo porą Vilniaus gatvių ir klyksmas lyg skerstų. Mane tik stebina visuomenė, kaip jie važinėja po užsienius, turistauja ir nepasisemia nieko iš ten, kad galėtų pagerinti gyventimą čia.
    Man tai liūdniausia kad nėra erdvės diskusijai ir bet kokiai nuomonei per vidurį. Kai vienoje pusėje yra didelė grupė žmonių, kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio ir visus sprendimus vertina per tai kiek tai trukdys greitam eismui, tai kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    OT, bet žmonos išdavimas nėra nusikaltimas ir tai yra tik poros tarpusavio reikalas, neturėtų būti tapatinamas su kitais paminėtais nusikaltimais.
    Tas, kuris taikos metu buvo neištikimas savo žmonai, karo metu bus neištikimas savo šaliai.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2023.01.29, 15:40.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    dėja, bet esame dar ta visuomenė, kuri toleruoja nepilnamečių dulkintojus, žmonų išdavikus, smurtautojus, vagis, bet žmogaus orientacija - baisiausias nusikaltimas.
    OT, bet žmonos išdavimas nėra nusikaltimas ir tai yra tik poros tarpusavio reikalas, neturėtų būti tapatinamas su kitais paminėtais nusikaltimais.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Visgi, manau, tai nėra išskirtinai kandidatų ir bendrai politikų problema, o tai visuomenės, Vilniaus miestiečių lavumo klausimas. Neįmanoma kažkam įrodyti tokius dalykus, kai jų niekada ir nebuvo. Iki šiol Lietuvoje negali įveikti lauko wc, kurių dar yra net sostinėje, o jūs norite, kad tamsi, provinciali Lietuva su iš sovietinių daugiabučių išlindusiais kandidatais kalbėtų, kas Vakarų visuomenėse buvo diegiama jau XIX a. pab. Na būtų kokie vokiečiai okupacijos metais pastatę tramvajaus liniją ir turėtų šiandien kažkokį pagrindą, o dabar net nėra apie ką kalbėti. Dabar gi tūlas miestietis suvokia, kad be mašinos esi beveik niekas ir nėra kaip jam įrodyti kitaip. Paskaityte jų interviu, politines programas. Verda chebra savo sultyse, jokio žvilgsnio į tai, kas yra daroma urbanistikoje užsienyje (bent jau pas kaimynus, kuriems geriau sekasi), šnekama tiesiog apie kažkokias sodžiaus problemas, niekinius dalykus, kurie turėtų būti suprantama kaip norma kaip kad "asfaltuosime kelius", "gerinsime *kažką*" ir t.t. Žiaurus provincialumas, jokio žvilgsnio į ateitį.
    Lygiai kaip ir šita tryda - humanizavo porą Vilniaus gatvių ir klyksmas lyg skerstų. Mane tik stebina visuomenė, kaip jie važinėja po užsienius, turistauja ir nepasisemia nieko iš ten, kad galėtų pagerinti gyventimą čia.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.29, 15:16.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Ir stebimės, kodėl visokie politiniai marginalai tampa rimtais kandidatais. Šie savaldos rinkimai yra šio "įdirbio" atspindys, iš esmės galima padėkoti skverno ir karbauskio tandemui, kuris atrado, kad gali glaistyti savo skandalus siundydamas runkelius ant Vilniaus. Pliažas, laisvės kalvelė, seimo fontanas dabar kelių siaurinimas. eglutės ir kiti trečiarūšiai klausimai. Ko pasekoje Vilnius tik didins atotrukį nuo vakarų miestų, vien lenkai mus deda į vietą, nepaisant jų PiS'o. Dabar įsivaizduokime, jei meru taptų Raskevičius, tokie politologai skambintų varpais, jei kažkas nusibezdėtų autobuse, eitų ištisa straipsnių serija kodėl VT verbuoja vaikus į LGBT bendruomenę ir kodėl reikia naikinti VT. Šiaip manau Vilniaus laukia stagnacijos laikotarpis, Zuoko 3 kadencija 2.0. Vien iš ekonominės pusės dar nežinome kiek dar ir kaip ilgai smogs krizė, tai pamatysime kaip greitai susitrauks rinkiminiai pažadai, tokius pažadus kaip tramvajų jau galime laidoti, tai razina rinkėjui, pasiteisinimų kodėl jo negali statyti bus labai daug + tai nėra tokia populiari idėja kaip norėtųsi, per šį rinkiminį ciklą atsirado daug "žurnalistų" ir "politologų" besipriešinančių šiai idėjai, nes gi automobiliams didesni kamščiai bus ir šiaip ko čia autobusai blogai. Panašu, kad reikai atkentėti tokią kadenciją ir tikėtis, kad išvados bus padarytos, nusiplaus Šimašiaus skonis (manau prisiminsime jo kadenciją kaip turinčią neblogų idėjų, bet šlubavo jų išpildymas) ir gal tada atsiras stipresnių kandidatų, nes dabar matome komediją: "Vagis, politiniai runkeliai ir py***s" dėja, bet esame dar ta visuomenė, kuri toleruoja nepilnamečių dulkintojus, žmonų išdavikus, smurtautojus, vagis, bet žmogaus orientacija - baisiausias nusikaltimas.

    Komentuoti:


  • Saliamonas
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Facebooke neitiketinai durnas Pakalnio postas apie tai, kad Vilniuje nereikia tramvajaus, nes neatsiranda pakankamai drasuoliu norinciu pergrustuose trulikuose turbut ant stogo vaziuoti. Be to, mazas tankumas (???, jis galvoja, kad tramvajus i Nemecines miskus ar Ozkiniu sodus turi buti tiesiamas, kad tas tankumas "miesto" su miskais, laukais ir sodybomis turi buti svarbus. Idomus pavyzdys yra Prancuzijoje - Arles (55 000 gyventoju) plotas didesnis uz Paryziaus, nes ten kaip Vilniuje laukai ir miskai i miesta itraukti). I klausimus apie kitus miestus, skatinancius VT naudojima ir statancius tramvaju, atsake tik kad "nenori tokio tramvajaus kaip Daugpilyje" (wtf).Kuo jis blogiau uz visu vertima vazineti automobiliais arba save zeminti pergrustuose trulikuose neatsake.
    Baisiausia, kai supranti, kad tavo miesto plėtrai 8 m. vadovavo vyr. architektas, kuris aiškina, kad 700-800 tūkst. gyventojų turinti ES valstybės sostinė negali sau leisti paprasčiausio tramvajaus, nors tuo pat metu Europoje pilna 50-60 tūkst. gyventojų turinčių miestų, kur tas tramvajus sėkmingai veikia ir yra pagrindinė viešojo transporto priemonė. Dar baisiau, kai supranti, kad šitas ambicijų neturintis lūzeris garantuotai toliau metų metus vadovaus miesto "plėtrai" (t.y. chaosui mieste), jei tik meru bus išrinktas Benkunskas/Raskevičius.

    P.S. o dar kartą perskaičius Pakalnio rašliavą kyla klausimų. 12 000 tūkst. keleivių per valandą 1 linijai, tam kad apsimokėtų tramvajaus linija. Ar jam tikrai su galva viskas gerai? Kuo pagrįsti tokie skaičiai ir iš kur jie paimti? Taikomi Naujojo Delio, Džakartos ar Dhakos standartai? Kodėl tada iki šiol nenugriauti tramvajai 130 tūkst gyventojų turinčiame Insbruke, 60 tūkst. turinčioje Liepojoje, 200 tūkst turinčiame Linze, 90 tūkst. turinčiame Avinjone, 90 tūkst turinčiame Lunde, 285 tūkst. Aarhuse ir t.t.?
    Paskutinis taisė Saliamonas; 2023.01.29, 14:34.

    Komentuoti:

Working...
X