Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Sunku pasakyti ar Pakalnis tikrai supranta, gal įsitikinęs kad dar anksti tramvajams, kad kolkas užtenka BRT, o tramvajus kažkada ateity. Pritarčiau kad laikas Pakalnį kažkuo keisti, tas akivaizdu vien pažiūrėjus į Šnipiškių plėtrą (ir ne tik Šnipiškių aišku), tik čia dar klausimas kas jį pakeistų, gali būti ir blogiau.

    Comment


      #62
      Dėl BRT gi jau diskutuota jau čia forume. Tai iš esmės ne pigesnė ir ne greitesnė alternatyva, dargi reikalaujanti platesnės infrastruktūros tikrąja to žodžio prasme. Ir pasaulyje BRT kur kas retesnis praktikoje nei light rail.
      Kai kas įsivaizduoja, kad G autobusai ir yra BRT - tikrai ne.

      Comment


        #63
        Šiaip sunku suvokti, kaip vyriausiasis miesto architektas, ko gero išmaišęs didžiąją dalį pasaulio, ramiu veidu gali teigti, jog Vilniuje bėginis transportas nereikalingas ir kartoti tuos kliedesius apie 6-12k naudotojų, reikalingų kokybiškam VT organizuoti.
        Miestas plečiasi, gyventojų skaičius kyla, planuose statybos prie Vingio parko, plečiasi Paupys, Pilaitė, tuoj visos Šnipiškės apsistatys daugiabučiais, o dėl transporto jokių pokyčių, jokios vizijos ir ambicijos.
        Matyt Vilniui tiesiog nelemta

        Comment


          #64
          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Dėl BRT gi jau diskutuota jau čia forume. Tai iš esmės ne pigesnė ir ne greitesnė alternatyva, dargi reikalaujanti platesnės infrastruktūros tikrąja to žodžio prasme. Ir pasaulyje BRT kur kas retesnis praktikoje nei light rail.
          Kai kas įsivaizduoja, kad G autobusai ir yra BRT - tikrai ne.
          Tai forume kaip ir dauguma sutaria, dabar paaiškink tai Pakalniui/Šimašiui. Šimašius labai apsidžiaugė kad didesnius autobusus galima bus vadinti "metrobusais" ir teigė kad dabar Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas nei didesnis autobusas, kuris atrodo kaip tramvajus.

          Dėl Pakalnio, nenustebsiu jei vieną dieną parašys:

          Kol Vilniuje neatsiras keleivių važiuojančių tramvajum, tol tramvajaus nebus, nes nebus poreikio.

          Comment


            #65
            Kubilius: "Jeigu į Lietuvą pradės važinėti (...) Madrido "Real" ar "Chelsea", tai tada gal atsiras ir stadionai". Taigi, jeigu Vilniuje tankis bus tinkamas ir viešu transportu važinės *mūsų išgalvotas skaičius žmonių* (o jis nevažinės, nes dabar skatinama turėti automobilį), tai po 1 mln miesto gyventojų ribos jums pastatysime tramvajų, prasčiokai.
            Genijų šalis.
            Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.27, 10:11.

            Comment


              #66
              Parašė John Rodyti pranešimą

              Biškį gavo Pakalnis į skudurus komentaruose. Spėju, nelabai tikėjosi
              Pagaliau paskaičiau postą. Dievulėliau, jį ten komentaruose daužo be gailesčio.

              Comment


                #67
                Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                Pagaliau paskaičiau postą. Dievulėliau, jį ten komentaruose daužo be gailesčio.
                Pakalnis jau seniai nokdaune, nebesugebėjo jokių kontrargumentų ar bent kokių atsakymų pateikti. O pasiūlymų tikrai gerų ir konstruktyviai pateiktų sulaukė.

                Comment


                  #68
                  O koks išvis skirtumas ką sako Pakalnis? Kada tai rūpėjo ir kada tai turėjo bent kažkokios reikšmės? Kada kažkas iš jo kalbų turėjo kažką bendro su realybe? Kiek mes metų jau statome Vilnių pagal naujus architektūros standartus, naujus gatvių standartus, naujas taisykles, naujus griežtus reikalavimus? O rezultate turime lygiai tas pačias patrauktas kuo toliau nuo gatvės putplastines tinkuotas dėžes su parkingais vietoje pirmųjų aukštų, parkingais tarp pastatų ir pagrindinių gatvių, o tarp jų dar dubliojančias gatves ir beprasmiškas niekam nereikalingas pievas.

                  Suprantu, kad ant popieriaus jis yra miesto vyr. architektas and all that ir kaip ir turėtų būti labai svarbu ką jis pasako ta ar ana tema, bet juk realybėje visi dėjo ant tų jo kalbų, net jis pats. Paskutiniais metais yra žymiai svarbiau ką mano ir sako Gilma, nei tas senas balabolas.

                  Comment


                    #69
                    Man čia protu nesuvokiamu, manau, kad čia baudžiamąją bylą galima kelti. Bet tas pasyvumas piliečių yra didžiausia bėda. (…) Bet reikia nubausti, reikia, kad už savo pinigus jis atstatytų tų gatvių plotį, to reikia pareikalauti“, – Žinių radijo eteryje piktinosi MRU politologas V. Dumbliauskas.

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92303363
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #70
                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Bet reikia nubausti, reikia, kad už savo pinigus jis atstatytų tų gatvių plotį, to reikia pareikalauti“, – Žinių radijo eteryje piktinosi MRU politologas V. Dumbliauskas.
                      Dievie Dievie, ir šie žmonės turi balsavimo teisę... Baudžiamają bylą bl* kelti...

                      Comment


                        #71
                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                        Dievie Dievie, ir šie žmonės turi balsavimo teisę... Baudžiamają bylą bl* kelti...
                        Čia baisiau kad yra ne šiaip rinkėjas, o aukštosios mokyklos (universitetu vadinti neapsiverčia liežuvis ) politologas. Tai kad yra valstybėje yra akredituojama politologijos programa, kurios dėstytojas neskiria demokratiškai išrinktos valdžios politinių sprendimų nuo nusikalstamos veiklos, kelia nemažą riziką demokratijos ateičiai Lietuvoje.

                        Comment


                          #72
                          Dar įdomiau, kad baudžiamąją bylą kelti siūlo už tai, kad gatvės pertvarkomos tam, kad ATITIKTŲ reguliavimą. Mind fuck'as visiškas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė TIME Rodyti pranešimą
                            Facebooke neitiketinai durnas Pakalnio postas apie tai, kad Vilniuje nereikia tramvajaus, nes neatsiranda pakankamai drasuoliu norinciu pergrustuose trulikuose turbut ant stogo vaziuoti. Be to, mazas tankumas (???, jis galvoja, kad tramvajus i Nemecines miskus ar Ozkiniu sodus turi buti tiesiamas, kad tas tankumas "miesto" su miskais, laukais ir sodybomis turi buti svarbus. Idomus pavyzdys yra Prancuzijoje - Arles (55 000 gyventoju) plotas didesnis uz Paryziaus, nes ten kaip Vilniuje laukai ir miskai i miesta itraukti). I klausimus apie kitus miestus, skatinancius VT naudojima ir statancius tramvaju, atsake tik kad "nenori tokio tramvajaus kaip Daugpilyje" (wtf).Kuo jis blogiau uz visu vertima vazineti automobiliais arba save zeminti pergrustuose trulikuose neatsake.
                            Baisiausia, kai supranti, kad tavo miesto plėtrai 8 m. vadovavo vyr. architektas, kuris aiškina, kad 700-800 tūkst. gyventojų turinti ES valstybės sostinė negali sau leisti paprasčiausio tramvajaus, nors tuo pat metu Europoje pilna 50-60 tūkst. gyventojų turinčių miestų, kur tas tramvajus sėkmingai veikia ir yra pagrindinė viešojo transporto priemonė. Dar baisiau, kai supranti, kad šitas ambicijų neturintis lūzeris garantuotai toliau metų metus vadovaus miesto "plėtrai" (t.y. chaosui mieste), jei tik meru bus išrinktas Benkunskas/Raskevičius.

                            P.S. o dar kartą perskaičius Pakalnio rašliavą kyla klausimų. 12 000 tūkst. keleivių per valandą 1 linijai, tam kad apsimokėtų tramvajaus linija. Ar jam tikrai su galva viskas gerai? Kuo pagrįsti tokie skaičiai ir iš kur jie paimti? Taikomi Naujojo Delio, Džakartos ar Dhakos standartai? Kodėl tada iki šiol nenugriauti tramvajai 130 tūkst gyventojų turinčiame Insbruke, 60 tūkst. turinčioje Liepojoje, 200 tūkst turinčiame Linze, 90 tūkst. turinčiame Avinjone, 90 tūkst turinčiame Lunde, 285 tūkst. Aarhuse ir t.t.?
                            Paskutinis taisė Saliamonas; 2023.01.29, 15:34.

                            Comment


                              #74
                              Ir stebimės, kodėl visokie politiniai marginalai tampa rimtais kandidatais. Šie savaldos rinkimai yra šio "įdirbio" atspindys, iš esmės galima padėkoti skverno ir karbauskio tandemui, kuris atrado, kad gali glaistyti savo skandalus siundydamas runkelius ant Vilniaus. Pliažas, laisvės kalvelė, seimo fontanas dabar kelių siaurinimas. eglutės ir kiti trečiarūšiai klausimai. Ko pasekoje Vilnius tik didins atotrukį nuo vakarų miestų, vien lenkai mus deda į vietą, nepaisant jų PiS'o. Dabar įsivaizduokime, jei meru taptų Raskevičius, tokie politologai skambintų varpais, jei kažkas nusibezdėtų autobuse, eitų ištisa straipsnių serija kodėl VT verbuoja vaikus į LGBT bendruomenę ir kodėl reikia naikinti VT. Šiaip manau Vilniaus laukia stagnacijos laikotarpis, Zuoko 3 kadencija 2.0. Vien iš ekonominės pusės dar nežinome kiek dar ir kaip ilgai smogs krizė, tai pamatysime kaip greitai susitrauks rinkiminiai pažadai, tokius pažadus kaip tramvajų jau galime laidoti, tai razina rinkėjui, pasiteisinimų kodėl jo negali statyti bus labai daug + tai nėra tokia populiari idėja kaip norėtųsi, per šį rinkiminį ciklą atsirado daug "žurnalistų" ir "politologų" besipriešinančių šiai idėjai, nes gi automobiliams didesni kamščiai bus ir šiaip ko čia autobusai blogai. Panašu, kad reikai atkentėti tokią kadenciją ir tikėtis, kad išvados bus padarytos, nusiplaus Šimašiaus skonis (manau prisiminsime jo kadenciją kaip turinčią neblogų idėjų, bet šlubavo jų išpildymas) ir gal tada atsiras stipresnių kandidatų, nes dabar matome komediją: "Vagis, politiniai runkeliai ir py***s" dėja, bet esame dar ta visuomenė, kuri toleruoja nepilnamečių dulkintojus, žmonų išdavikus, smurtautojus, vagis, bet žmogaus orientacija - baisiausias nusikaltimas.

                              Comment


                                #75
                                Visgi, manau, tai nėra išskirtinai kandidatų ir bendrai politikų problema, o tai visuomenės, Vilniaus miestiečių lavumo klausimas. Neįmanoma kažkam įrodyti tokius dalykus, kai jų niekada ir nebuvo. Iki šiol Lietuvoje negali įveikti lauko wc, kurių dar yra net sostinėje, o jūs norite, kad tamsi, provinciali Lietuva su iš sovietinių daugiabučių išlindusiais kandidatais kalbėtų, kas Vakarų visuomenėse buvo diegiama jau XIX a. pab. Na būtų kokie vokiečiai okupacijos metais pastatę tramvajaus liniją ir turėtų šiandien kažkokį pagrindą, o dabar net nėra apie ką kalbėti. Dabar gi tūlas miestietis suvokia, kad be mašinos esi beveik niekas ir nėra kaip jam įrodyti kitaip. Paskaityte jų interviu, politines programas. Verda chebra savo sultyse, jokio žvilgsnio į tai, kas yra daroma urbanistikoje užsienyje (bent jau pas kaimynus, kuriems geriau sekasi), šnekama tiesiog apie kažkokias sodžiaus problemas, niekinius dalykus, kurie turėtų būti suprantama kaip norma kaip kad "asfaltuosime kelius", "gerinsime *kažką*" ir t.t. Žiaurus provincialumas, jokio žvilgsnio į ateitį.
                                Lygiai kaip ir šita tryda - humanizavo porą Vilniaus gatvių ir klyksmas lyg skerstų. Mane tik stebina visuomenė, kaip jie važinėja po užsienius, turistauja ir nepasisemia nieko iš ten, kad galėtų pagerinti gyventimą čia.
                                Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.29, 16:16.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                                  dėja, bet esame dar ta visuomenė, kuri toleruoja nepilnamečių dulkintojus, žmonų išdavikus, smurtautojus, vagis, bet žmogaus orientacija - baisiausias nusikaltimas.
                                  OT, bet žmonos išdavimas nėra nusikaltimas ir tai yra tik poros tarpusavio reikalas, neturėtų būti tapatinamas su kitais paminėtais nusikaltimais.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    OT, bet žmonos išdavimas nėra nusikaltimas ir tai yra tik poros tarpusavio reikalas, neturėtų būti tapatinamas su kitais paminėtais nusikaltimais.
                                    Tas, kuris taikos metu buvo neištikimas savo žmonai, karo metu bus neištikimas savo šaliai.
                                    Paskutinis taisė Aleksio; 2023.01.29, 16:40.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Visgi, manau, tai nėra išskirtinai kandidatų ir bendrai politikų problema, o tai visuomenės, Vilniaus miestiečių lavumo klausimas. Neįmanoma kažkam įrodyti tokius dalykus, kai jų niekada ir nebuvo. Iki šiol Lietuvoje negali įveikti lauko wc, kurių dar yra net sostinėje, o jūs norite, kad tamsi, provinciali Lietuva su iš sovietinių daugiabučių išlindusiais kandidatais kalbėtų, kas Vakarų visuomenėse buvo diegiama jau XIX a. pab. Na būtų kokie vokiečiai okupacijos metais pastatę tramvajaus liniją ir turėtų šiandien kažkokį pagrindą, o dabar net nėra apie ką kalbėti. Dabar gi tūlas miestietis suvokia, kad be mašinos esi beveik niekas ir nėra kaip jam įrodyti kitaip. Paskaityte jų interviu, politines programas. Verda chebra savo sultyse, jokio žvilgsnio į tai, kas yra daroma urbanistikoje užsienyje (bent jau pas kaimynus, kuriems geriau sekasi), šnekama tiesiog apie kažkokias sodžiaus problemas, niekinius dalykus, kurie turėtų būti suprantama kaip norma kaip kad "asfaltuosime kelius", "gerinsime *kažką*" ir t.t. Žiaurus provincialumas, jokio žvilgsnio į ateitį.
                                      Lygiai kaip ir šita tryda - humanizavo porą Vilniaus gatvių ir klyksmas lyg skerstų. Mane tik stebina visuomenė, kaip jie važinėja po užsienius, turistauja ir nepasisemia nieko iš ten, kad galėtų pagerinti gyventimą čia.
                                      Man tai liūdniausia kad nėra erdvės diskusijai ir bet kokiai nuomonei per vidurį. Kai vienoje pusėje yra didelė grupė žmonių, kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio ir visus sprendimus vertina per tai kiek tai trukdys greitam eismui, tai kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Man tai liūdniausia kad nėra erdvės diskusijai ir bet kokiai nuomonei per vidurį. Kai vienoje pusėje yra didelė grupė žmonių, kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio ir visus sprendimus vertina per tai kiek tai trukdys greitam eismui, tai kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.
                                        Aš neįsivaizduoju gyvenimo be automobilio, nes tokia yra mano užsiėmimų/veiklų specifika, tačiau bendrai paėmus standartinių kelionių viduje miesto padengimui bėginis transportas turėtų būti tas postūmis. Nematau čia supriešinimo, kaip tik suderinimą. Yra kur reikia baigti minimalų dubliuojantį svarbiausių transporto arterijų tinklą, ir Vilniaus atvejis parodė, kad induced demand nesugeba pasivyti ir vėl padidint kamščius iki to, kas buvo anksčiau. Bet kartu ir tai negali būti iki beprotybės, nes kiekvienas metodas turi savo efektyvumo ribas, todėl standartiniam srautams reikėtų kuo labiau nesikertančio su kitais srautais VT. Metro būtų idealų, bet brangu, tramvajus matyt yra tas balansas Vilniaus atvejų, kurį protingai suplanavus, įmanoma padaryti.

                                        Kolkas neturiu nuomonės tik dėl bėginio transporto su sparčiai augančiais priemesčiais, ar netolimais miesteliais. Mačiau kur tai veikia, mačiau kur renkasi visgi autobusus. Gali būti netgi reljefo reikalas. Bet turint galvoje, kad potencialiai mažiau reikėtų tokio VT vairuotojų, galbūt irgi verta pagalvoti apie tankesnį bėginį transportą aplink Vilnių

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                          Man tai liūdniausia kad nėra erdvės diskusijai ir bet kokiai nuomonei per vidurį. Kai vienoje pusėje yra didelė grupė žmonių, kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio ir visus sprendimus vertina per tai kiek tai trukdys greitam eismui, tai kitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.
                                          Šiaip nėra čia nė vieno, kuris kada nors teigė, kad vien tik bėginis transportas savaime išspręs visas transporto problemas. Todėl siūlyčiau nekaišioti šiaudinių baidyklių. Tiesiog visapusiškas ir kokybiškas tų problemų išsprendimas iš principo nėra įmanomas be bėginio transporto, kaip ir be kai kurių kitų core komponentų, tokių kaip civilizuotas valdymas, maršrutų planavimas, aiškus ir bekompromisis pirmenybės suteikimas eisme ir t.t.

                                          Čia galima piešti analogiją su karu Ukrainoje, kur Zelenskis jau n mėnesių prašo Vakarietiškų tankų. Šarvuočiai gerai, jie padeda, kaip ir artilerija yra zjb, bet be tankų kontrapuolimo ir proveržio tiesiog nebus. Tam reikalingi tankai. Panašiai yra su tramvajumi vs autobusais Vilniuje. galime šnekėti, kad "pirmiau reikia išnaudoti ką turime" arba "ir su autobusais gali būti gera VT sistema", bet realybė tokia, kad norint proveržio ir kito lygio VT kokybės Vilniuje, bėginis transportas turės būti viena iš svarbiausių dedamųjų. Tai nereiškia, kad vien tik bėgiai viską išspręs. Bet visapusiškas ir veiksmingas sprendimas be bėgių iš principo nėra įmanomas arba tiesiog nėra cost effective (turiu omeny BRT ir panašias nesąmones).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X