Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Sakyčiau, kad labai originalus sprendimas yra dažyti cinkuotą stulpą vietoj to, kad peržiūrėti nelegaliai suklijuotus skelbimus, paskambinti jų naudos gavėjams, skirti baudas ir įpareigoti patiems nuvalyti stulpą.
    Tai ten buvo ne surūdijęs senas stulpas, o normalus apynaujis cinkuotas?!?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai galim sakyt ViaBalticos problema neadekvatus automobilių srautas. Gal nereikėjo net dabartinio durno varianto, o palikt seną gerą 90ųjų per visas Marijampoles ir Kalvarijas Bet realybėje biški kitaip yra.
    ViaBalticos problema yra 30 metų ignoruojama geležinkelio alternatyvos galimybė. Čia tiek keleiviams tiek kroviniams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O gal neadekvatus ne pralaidumas, bet automobilių srautas?
    Tai galim sakyt ViaBalticos problema neadekvatus automobilių srautas. Gal nereikėjo net dabartinio durno varianto, o palikt seną gerą 90ųjų per visas Marijampoles ir Kalvarijas Bet realybėje biški kitaip yra.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Sakyčiau, kad labai originalus sprendimas yra dažyti cinkuotą stulpą vietoj to, kad peržiūrėti nelegaliai suklijuotus skelbimus, paskambinti jų naudos gavėjams, skirti baudas ir įpareigoti patiems nuvalyti stulpą.
    Click image for larger version

Name:	image_131831.jpg
Views:	794
Size:	193,8 kB
ID:	2046760
    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...55859955061188

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labiau yra neadekvataus pralaidumo nuvažiavimas iš Tūkstantmečio gatvės į GV ir Savanorių prospektą. Dėl to grįžtama prie senų praktikų kaip Gerosios vilties gatvė buvo naudota iki pietinio aplinkelio. Aišku būtų galima perkasti Gerosios vilties gatvę ir tada baigtųsi nukirtinėjimai

    Kamštis neretai toks, kad nuo oro uosto į Santariškes greičiau būdavo ne stovėti kamštuke, o apvažiuot per VA, Bukiškį ir Bajorus. Net kol nebuvo ML asfaltavimo.
    O gal neadekvatus ne pralaidumas, bet automobilių srautas?

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Chebra vietoj baltų dažų A juostoms pilkų nusipirko. Dabar dažo Šeimyniškių g. atraminius kontaktinio tinklo stulpus voleliu. Why?..

    Ar pagal naujajį gatvių standartą, ne juodai turėtų dažyti?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Įdomu, kiek metų dabar gatvė bus be viršutinio asfalto sluoksnio ir linijų? Ilgiau nei Ozo g.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai bandant apvažiuoti pačių kuriamą eismą yra daromi pažeidimai ir skundžiamasi, kad nesigauna daryti pažeidimo dėl mažo posūkio kamo?


    Buvo kalbama apie tarpmiestinį autobusą, ne mieso viešajį transportą.
    Labiau yra neadekvataus pralaidumo nuvažiavimas iš Tūkstantmečio gatvės į GV ir Savanorių prospektą. Dėl to grįžtama prie senų praktikų kaip Gerosios vilties gatvė buvo naudota iki pietinio aplinkelio. Aišku būtų galima perkasti Gerosios vilties gatvę ir tada baigtųsi nukirtinėjimai

    Kamštis neretai toks, kad nuo oro uosto į Santariškes greičiau būdavo ne stovėti kamštuke, o apvažiuot per VA, Bukiškį ir Bajorus. Net kol nebuvo ML asfaltavimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt vengia užkišto nusukimo iš Tūkstantmečio gatvės į Geležinį vilką. Iš autobusų stoties daug logiškiau važiuot per Geriosios vilties gatvę. Jei ten D kategorija, tai eilinė nesąmonė neatitinkanti realybės kaip ta gatvė naudojama.
    Tai bandant apvažiuoti pačių kuriamą eismą yra daromi pažeidimai ir skundžiamasi, kad nesigauna daryti pažeidimo dėl mažo posūkio kamo?
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek žinau, autobusų maršrutai vykdomi iš anksto suderintu miestų gatvių tinklu. Jei kažkas pamiršo pakeisti maršrutą - tai ko gero ne vairuotojas kaltas.
    Buvo kalbama apie tarpmiestinį autobusą, ne mieso viešajį transportą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Bet stulpams nudazyti pinigu per desimtmeti taip ir neatsirado
    Greičiausiai iš eilės eis per gatves ir dažys stulpus.
    Ateis ir Saulėtėkio al. eilė.
    Gal šiemet bus netyčia koks stulpų dažymo bumas, paskatintas NATO viršūnių susitikimo, pamatysim.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Abi gatvės yra vidinės kvartalo ir ne tranzitinės. Nekalbam apie žiedus pvz. Švitrigailos g.
    Gatvių kategorijos nustatomos ne pagal taip kaip tos gatvės atrodo, bet kokios jų funkcijos SIEKIAMA. Visas BP procesas yra lūkesčių, o ne realybės atvaizdavimas.
    Keista, kad tokiems veteranams reikia aiškinti elementarius dalykus.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Palaukit tuoj Romas prasines su dzipu,, bus kamsciai

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Bet stulpams nudazyti pinigu per desimtmeti taip ir neatsirado
    Cia jau keist juos reik, o ne dazyt.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkim, kas darosi humanizuojamoje Saulėtekio Alėjoje. Foto darytos apie 16:00-16:15 darbo dienos metu. Kaip matosi iš nuotraukų, dėl susiaurintos gatvės susidarė milžiniški kamščiai
    Bet stulpams nudazyti pinigu per desimtmeti taip ir neatsirado

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Pažiūrėkim, kas darosi humanizuojamoje Saulėtekio Alėjoje. Foto darytos apie 16:00-16:15 darbo dienos metu. Kaip matosi iš nuotraukų, dėl susiaurintos gatvės susidarė milžiniški kamščiai




    Prie Saulėtekio/Nemenčinės pl. sankryžos kamščiai irgi gana dideli:


    Autobusai ir troleibusai irgi netelpa juostose



    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Norėčiau pamatyti kaip gaisrininkai vairuoja Senamiestyje. Kaip suka iš Savičiaus gatvės link Augustijonų?

    Vienintelis dalykas ką jie įrodė, tai kad vairuotojams reikia vairavimo kursų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O kam tarpmiestiniam autobusui važiuoti gerosios vilties gatve? Ar ten ne D kategorija, kur autobusui iš vis būtų draudžiama važiuoti? Tokiomis gatvelėmis "kažkas didesnio" ir neturi važiuoti.
    Kiek žinau, autobusų maršrutai vykdomi iš anksto suderintu miestų gatvių tinklu. Jei kažkas pamiršo pakeisti maršrutą - tai ko gero ne vairuotojas kaltas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ten turėtų kabėti ženklas, draudžiantis tranzitą. Ir jokie tokie autobusai neturėtų lįsti.
    Ir ... kaip toks ženklas atrodo?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kam tarpmiestiniam autobusui važiuoti gerosios vilties gatve? Ar ten ne D kategorija, kur autobusui iš vis būtų draudžiama važiuoti? Tokiomis gatvelėmis "kažkas didesnio" ir neturi važiuoti.
    Turbūt vengia užkišto nusukimo iš Tūkstantmečio gatvės į Geležinį vilką. Iš autobusų stoties daug logiškiau važiuot per Geriosios vilties gatvę. Jei ten D kategorija, tai eilinė nesąmonė neatitinkanti realybės kaip ta gatvė naudojama.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten turėtų kabėti ženklas, draudžiantis tranzitą. Ir jokie tokie autobusai neturėtų lįsti.

    Komentuoti:

Working...
X