Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    jei pradėtų po truputį šviesti tautą taip, kaip dabar "šviečia" visokie prokurorai ir t.t., viskas pasikeistų. Jau dabar kai kurie mano pažįstami nieko blogo nemato tuose siaurinimuose.
    BŪTENT. Mano galva, tai yra viena pagrindinių, o gal ir pagrindinė priežastis. Konfliktas didele dalimi kyla todėl, kad skirtingos visuomenės dalys skirtingai supranta tą patį dalyką: viena dalis (kuri įsigilinusi) kai kalba apie siaurinimą, ji kalba apie perteklinio pločio sumažinimą iki šiuolaikinių, funkcionalių pločių ir šaligatvių įrengimą ar jų praplatinimą bent iki 1,5 m pločio, o kita dalis kai išgirsta žodį ,,siaurinimas'', jie galvoje iškart piešia vaizdus, kad ketinama naikinti eismo juostas arba jas paversti į nepravažiuojamo pločio.

    Taip pat svarbus momentas, kurį reikia aiškinti, tai kad šaligatvis yra prioritetas prieš važiuojamąją dalį ir dėl istorinių bei kitų priežasčių mieste yra vietų kur arba teks siaurinti važiuojamąją dalį vien tam kad įrengti šaligatvius, kuriais pėstieji pagaliau turėtų kur eiti, arba važiuojamąją dalį reikia apjungti su pėsčiųjų ir dviratiininkų srautais (pvz senamiestis).

    Taigi, mums reikia plačios šviečiamosios kampanijos, kuria būtų paprastai, trumpai ir aiškiai paaiškinami šie dalykai, pabrėžiant, kad tikslas yra ne priešinti eismo dalyvius, bloginti susisiekimą, o būtent jį gerinti laikantis skirtingų eismo rūšių prioritetizavimo. Ir kiekvienoje vietoje, paskelbiant, kad ruošiamasi atlikti siaurinimus, dėti aišinimus kodėl taip daroma.

    Galbūt dar kažką reikia pridėti, gal ką praleidau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Iki krano jam toli, o už negabaritą susimokės.
    Panašu jog buvo pakelta strėlė, kabina netikėtai pasiekė viaduko apačią ir jau po to nurovė viską, kas blogai pritvirtinta.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Nelaimė sostinėje – už viaduko užkliuvo automobilinis kranas
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ojas-suzeistas

    STOP gatvių žeminimui!!

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ir važiuoja be švyturėlių.
    Kaip tam anekdote apie bulių - " Tu jam ženkliuką parodyk, ženkliuką!"

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Video matome, kad triukšmas apie nieką. Autocisterna pravažiuoja be problemų. Dėl kopėčių du variantai - arba vairuotojas žioplas, kuo nesinorėtų tikėti, arba tikslingai stengtasi neįtilpti.
    Aš ne veltui surašiau transporto priemonės gabaritus posūkyje. Mašinos ne guminės, jos nesilanksto.

    Ir iš video akivaizdu: jei posūkio pradžioje trūksta išplatėjimo į kairę pusę, posūkio spindulys didėja, išvažiavimo taškas nusikelia tolyn, ko pasekoje reikia platesnio gabarito posūkio paskutiniame segmente.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai jei aš save iš drono nusifilmuosiu, kaip aš su Golfu, tarkim, septyniomis ar net dešimčia iteracijų įveikiu tą patį posūkį, tai jau irgi skaitysis kaip įrodymas, kad gatvių humanizavimas blogai?
    Jei taip padarytum ir paviešintum kartu su gaisrinės video - žymiai didesniai daliai padėtų susivokti kas tikra, o kas "politiniai vėjai"

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT Panorama 2023.04.19 nuo 24:50
    Matosi, kaip gaisrinė mašina įveikia Vytenio - Nagarduko g žiedą keliomis iteracijomis sukiodamasi pirmyn-atgal
    Vilniaus gatvės - iššūūkis tarnyboms

    https://www.youtube.com/watch?v=ESm7_8DoMmc

    LRT Svarbi valanda 2023.04.19
    Benkunskui žadant šalinti kliūtis iš gatvių, vairavimo instruktorius kritikuoja savivaldybę: „Niekas nežino, koks bus Vilnius“
    O tai jei aš save iš drono nusifilmuosiu, kaip aš su Golfu, tarkim, septyniomis ar net dešimčia iteracijų įveikiu tą patį posūkį, tai jau irgi skaitysis kaip įrodymas, kad gatvių humanizavimas blogai?

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    jei pradėtų po truputį šviesti tautą taip, kaip dabar "šviečia" visokie prokurorai ir t.t., viskas pasikeistų. Jau dabar kai kurie mano pažįstami nieko blogo nemato tuose siaurinimuose.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Nu jo. Automobilistai nerimsta dėl kelių susiaurintų Naujamiesčio gatvelių net po rinkimų. Įsivaizduokit, Vilniaus meras pradėtų kalbėti apie tramvajų, imtų jį projektuoti ir galiausiai tiesti bėgius. Gal ir nekeista, kad nenori politikai veltis į tai, nes visuomenė su žiniasklaida pasiustų

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Akivaizdu, kad pasivažinėta specialiai filmavimui. Bet ant tiek perspausta lazda, kad net juokinga - 3m iki burdiūro ir jis netelpa

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Tiksliai, filmuota pernai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Dar pažymėtina, kad labai seni kadrai. Per maždaug metus gal net ir ugniagesiai išmoko pasukti?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ir važiuoja be švyturėlių.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Video matome, kad triukšmas apie nieką. Autocisterna pravažiuoja be problemų. Dėl kopėčių du variantai - arba vairuotojas žioplas, kuo nesinorėtų tikėti, arba tikslingai stengtasi neįtilpti.



    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Video aiškiai parodo, kad net ir gaisrinių kopėčių automobiliui yra per akis vietos posūkiui padaryti, tik tiek, kad vairuotojas žioplas.
    Paskutinis taisė Nitro; 2023.04.20, 09:50.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT Panorama 2023.04.19 nuo 24:50
    Matosi, kaip gaisrinė mašina įveikia Vytenio - Nagarduko g žiedą keliomis iteracijomis sukiodamasi pirmyn-atgal
    Video aiškiai parodo, kad net ir gaisrinių kopėčių automobiliui yra per akis vietos posūkiui padaryti, tik tiek, kad vairuotojas žioplas.

    Bet dabar tokie laikai - visur ieškoma bendro mažiausio vardiklio, t.y. visi verčiami lygiuotis į debilus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT Panorama 2023.04.19 nuo 24:50
    Matosi, kaip gaisrinė mašina įveikia Vytenio - Nagarduko g žiedą keliomis iteracijomis sukiodamasi pirmyn-atgal
    Vilniaus gatvės - iššūūkis tarnyboms

    https://www.youtube.com/watch?v=ESm7_8DoMmc

    LRT Svarbi valanda 2023.04.19
    Benkunskui žadant šalinti kliūtis iš gatvių, vairavimo instruktorius kritikuoja savivaldybę: „Niekas nežino, koks bus Vilnius“
    Vilniaus savivaldybė tikina neskųsianti prokuratūros tyrimo išvadų dėl miesto gatvių pertvarkos. Esą dalis nurodytų trūkumų jau pašalinta, kitas kliūtis planuojama šalinti. Tačiau išrinktasis meras sako, kad kalbėti, kiek šie darbai atsieis miestui ir gyventojams, dar anksti.


    O štai vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas teigia, kad didžiausia problema ta, jog pertvarkas vykdantys politikai nesikalba su miestiečiais.
    „Nieko nesako, patys mintyse kažką įsivaizduoja. Ir sako: Jūs tylėkite, nesikiškite, bus gerai. O kas bus gerai? Kodėl gerai? Ir kai kas nors pasako „dabar yra blogai“, atšaunama: Tu nesupranti, esi kvailys, mes padarysime, ir taip yra teisinga. Toks nesikalbėjimas su žmonėmis, eismo dalyviais, vilniečiais, neaiškinimas, kas vyksta, nedidina tarpusavio supratingumo“, – teigia jis.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ks-bus-vilnius

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O.k. įtikinot: 10000 mugės lankytojų išsilakstytų nesutrukdę, koncertą katedros aikštėje tiesiog apvažiuotų per Gedimino kalną, bet vat 10 staliukų Vilniaus gatvėje tai jau mirtinas kamštis
    Na, jeigu aftamabylistams staiga svarbiausiu prioritetu tapo priešgaisrinė sauga, tai aš siūlyčiau tuomet pradėti nuo daugiabučių kiemų, kur reikia naikinti parkavimo vietas ir platinti šaligatvius su tokiais bortais ant kurių užvažiuotų gaisrinės, bet neužvažiuotų lengvieji automobiliai. Darbo čia būtų kelioms kadencijoms kaip nieko:

    https://www.google.com/maps/@54.7144...7i13312!8i6656
    https://www.google.com/maps/@54.7086...7i13312!8i6656
    https://www.google.com/maps/@54.7197...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pora vakar dienos laidų
    TV3.lt 2023.04.19
    Vilniuje – nauja gatvių siaurinimo dozė: miestiečiai skundžiasi, bet darbai vyks
    Ugniagesiams ir prokurorams pasiskundus dėl siaurinamų, gėlių ar medelių klombomis užstatytų gatvių, meras Remigijus Šimašius eismo kliūtis žada pašalinti tik Senamiestyje. Tiesa, per mero rinkimus gatvių siaurinimą Šimašius sustabdė, o iškart po rinkimų gatvės ir toliau siaurinamos.


    https://www.tv3.lt/naujiena/video/vi...-vyks-n1231208

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    absurdiškos neteisingos valdžios periodus išgyveno, dabar pradėjo de-automobilizacijos etapą, woke politika, žmogaus teisės ir kas tik nori.
    žinoma, siaurinimo periodas bus visai kas kita, visai ne absurdas....

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    O prie ko čia Kelių įstatymas? Pacituokite kažką iš statybos teisės bei pagrindimą kuo RL iš esmės skiriasi nuo sklypų ribų. RL nurodo kur yra savivaldybių valdymo ribos, kur nereikia NŽT pritarimo kažką keičiant, tačiau nieko nesako apie statinių tarp jų savybes ir parametrus.
    Kiekvienas iš savo varpinės muša. RL paminėjau tik kad būtų aiškiau, nes kelio juosta kai kuriems gali painiotis su eismo juosta. Statinys yra visas kelias su takais ir želdiniais - ne tik važiuojamoji dalis.

    Komentuoti:

Working...
X