Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Turėtų būti ne grioveliai, o tiesioginis pajungimas į lietaus kanalizaciją. Grioveliai madoje buvo prieš kokius 500 metų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlau nusiųsti savivaldybei pasiūlymą dėl griovelių, gal atsižvelgs kada ateity.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ševčenkos g. Krūmai dar nesužaliavę, kaip turėtų, bet humanizacijos efektas daugiau, nei akivaizdus. Mašinos važiuoja gana lėtai, netriukšmauja, negazuoja ir nevažinėja "komfortabiliu greičiu". Parkuotis dauguma irgi, panašu, sėkmingai išmoko
    Dėkui už foto. Kaip Naujamiesčio gyventojas, galiu tik pasidžiaugti tos vietos humanizavimu, bet na niekaip negaliu atleisti VMS už tyčinį š malimą visuose tokio tipo projektuose. Tiesiog nesuvokiu, kaip atsakingos institucijos "Infostatyboje" praleidžia tokią blectvą, kai lietvamzdžiai nuvedami ant šaligatvių BE JOKIO GRIOVELIO. Jeigu jau per brangu sostinei sudėti tuos drenažui skirtus lovelius su grotelėmis, tai pasinaudokime kitų patirtimi.
    Štai Taline yra naudojami dviejų tipų grioveliai ant šaligatvių dalyje (senasis ir naujasis):

    Click image for larger version  Name:	Talinas1.jpg Views:	1 Size:	70,1 kB ID:	2049050 Click image for larger version  Name:	talinas2.jpg Views:	1 Size:	20,7 kB ID:	2049049
    Antrasis variantas šiuo metu ten dedamas masiškai po bet kokio šaligatvio taisymo, t.y. betoninis lovelis su sklandžiu įdubimu, kuris netrukdo pėsčiajam. Tokio tipo grioveliai dedami ir Stokholme. Taigi, tokiu atveju vanduo nubėga ant važiuojamosios dalies, į kanalizaciją ir neardo šaligatvio, o pas mus tiesiog nuleidžia ant plytelių be ryškesnio nuolydžio. Tas pats Algirdo g., kur pakeitė visą šaligatvį ir NEI VIENO lovelio neįrengė, net paprastučio ir jau dabar (esu dėjęs foto į forumą) po lietaus susikaupia vanduo + ardo pagrindą ir laikui bėgant plytelės išsikraipys ar net sukris. Na, tiesiog nesuvokiu tokios šaligatvių "politikos" prasmės ir tikslų.
    Kitas dalykas tai ta mulčiaus obsesija... Negi negalima buvo želdinių pasodinti vietoje mulčiaus? Ten po kiekvieno stipresnio lietaus kažkoks šiukšlynas gaunasi ir tenka berti naują mulčiau "dozę".
    Aišku, ateityje ten bus daugiabučių renovacija, tai dalį dangų per ją išdaužys. Gaila. Šiaip tos vietos sutvarkymą vertinu 6/10.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.05.06, 17:06.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Man irgi atrodo, kad čia buvo pirmieji kartai Vilniuje. Po to tokių dalykų nebedarė lyg ir.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi forume nepelnytai liko pamirštas vienas Vilniaus mikrorajonas, tai apsiėmiau pareigą parodyti, kaip gatvių humanizacija vykdoma Grigiškėse. Specifiškai, Kovo 11-osios g. O ji vykdoma gana unikaliai ne tik Vilniuje, bet, turbūt, ir Lietuvoje. Įdomu, kodėl Grigiškėse daromi kitokie sprendimai, nei kitur Vilniuje? Aktyvesnė vietinė seniūnija, kuri tuos dalykus tvarko savaip? Tiesiog pigiau ir Grigiškėms bus gerai? Ar kitos priežastys? Anyway, gerai, kad tai apskritai yra daroma
    Prieš kokius trys metus Naujoje Vilnioje vienas toks atsirado prie Linksmosios/Parko sankryžos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Iš nuotraukų matosi, kad kol kas vairuotojai dar nepataiko neatsitrenkę

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kadangi forume nepelnytai liko pamirštas vienas Vilniaus mikrorajonas, tai apsiėmiau pareigą parodyti, kaip gatvių humanizacija vykdoma Grigiškėse. Specifiškai, Kovo 11-osios g. O ji vykdoma gana unikaliai ne tik Vilniuje, bet, turbūt, ir Lietuvoje. Įdomu, kodėl Grigiškėse daromi kitokie sprendimai, nei kitur Vilniuje? Aktyvesnė vietinė seniūnija, kuri tuos dalykus tvarko savaip? Tiesiog pigiau ir Grigiškėms bus gerai? Ar kitos priežastys? Anyway, gerai, kad tai apskritai yra daroma

    Izoliuotos salelės važiuojamosios dalies kraštuose su bordiūrais


    Seniai nematyta bordiūrų dažymo schema


    Kažką panašaus mačiau Varšuvoje


    Perėja



    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Gatvė dabar tikrai nepalyginamai ramesnė, jaukesnė ir gražesnė. Didelis pliusas savivaldybei šioje vietoje. Tik tiek, kad labai, labai ilgai reikėjo laukti, paskutinius asfaltavimo darbus tik prieš porą dienų baigė, prieš tai buvo palikę pernelyg aukštus perėjų „kalniukus“ ilgiems mėnesiams. Projektų valdymas ir darbų organizavimas išlieka opi problema.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Žiauriai gerai padaryta (neskaitant kai kurių smulkmenų). Visos tokios kategorijos gatvės miesto centre turėtų būti šitaip tvarkomos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ševčenkos g. Krūmai dar nesužaliavę, kaip turėtų, bet humanizacijos efektas daugiau, nei akivaizdus. Mašinos važiuoja gana lėtai, netriukšmauja, negazuoja ir nevažinėja "komfortabiliu greičiu". Parkuotis dauguma irgi, panašu, sėkmingai išmoko


    Ševčenkos/Vytenio žiedas


    Platesnis vaizdas


    Donde jau susistatė staliukus lauke. Bet reiktų daugiau kavinių ten




    Paskutinis taisė John; 2023.05.04, 18:15.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai niekas ir nesako, kad automobilis bus uždraustas. Kai reikia važinėti maršrutu Kauno r. - Kaunas - Vilnius (4 taškai Vilniuje skirtinguose rajonuose) - Ukmergės r. - Kauno r. - važiuosite automobiliu. Bet didžiajai daugumai tokių maršrutų kasdien nereikia.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aišku, tai norite, kad liktų kaip buvo. Labai gerai, kad taip anksčiau ar vėliau nebebus.
    Turiu vilties kad nesulauksiu to laiko kai taip nebebus. Nors norėčiau pamatyti kaip važinėsite be automobilio maršrutu Kauno r. - Kaunas - Vilnius (4 taškai Vilniuje skirtinguose rajonuose) - Ukmergės r. - Kauno r. (mano vakar dienos maršrutas). Vien iš Karoliniškių į Liepkalnį autobusais keliaučiau virš valandos. Nekalbant apie tai kad nepatempčiau bagažinėje vežamų daiktų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Noriu pasakyti kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B automobiliu yra patogiau negu kažkuo kitu. Nepriklausomai nuo to kas toje Vakrų Europoje ir nepriklausomai nuo to kad kažkas dievina tramvajus ar metro.
    Aišku, tai norite, kad liktų kaip buvo. Labai gerai, kad taip anksčiau ar vėliau nebebus.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nori pasakyti, kad dabar automobilistams pas mus yra patogiau, negu, tarkim, Vakarų Europoje?
    Noriu pasakyti kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B automobiliu yra patogiau negu kažkuo kitu. Nepriklausomai nuo to kas toje Vakrų Europoje ir nepriklausomai nuo to kad kažkas dievina tramvajus ar metro.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
    Nori pasakyti, kad dabar automobilistams pas mus yra patogiau, negu, tarkim, Vakarų Europoje?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
    O kuo dabar trukdoma naudotis(?), juk Vilnius vis tiek eina į subinę, o ne į civilizaciją, viskas tik automibilistams.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
    Gerai, kad ta transporto priemonė ir jos patogus naudojimas egzistuoja be jokių ryšių su išorine aplinka. Iš kur atsiranda pas kai kuriuos žmones tas noras tiesiog kažkam kenkti be jokios priežasties? Senas lietuviškas pavydas?

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    Jokios čia ne fantazijos. Bulgarų mokslininkai prognozuoja, kad galutinai užarus visas eismo juostas, visi savanoriškai persės ant paspirtukų ir arklių.
    Gal jūs su Romka mažiau skaitykit bulgarų mokslininkų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    kuo šitas "siaurinimas" taip kliuva automobilizmą dievinantiems ponaičiams?
    Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    niekam nepatinka papildomai sėdėti kamščiuose dėl kažkieno fantazijų.

    Jokios čia ne fantazijos. Bulgarų mokslininkai prognozuoja, kad galutinai užarus visas eismo juostas, visi savanoriškai persės ant paspirtukų ir arklių.

    Komentuoti:

Working...
X