Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Vilniuje tai neįmanoma. Visu pirma kiekvienas namas už pajungimą turi Vilniaus vandenims mokėti mokestį už nuotekas, t.y. jeigu lietvamzdis tiesiogiai pajungtas į kanalizaciją mokate, o jeigu jis išvestas ant šaligatvio ir nubėga ant kelio į šulinį, tuomet mokėti nereikia. Kadangi pas mus dar XIX a., tai toks dalykas, kaip elementarus nuotekų pajungumas nemokamai neįmanomas. Aišku, yra objektyvus dalykas, Vilniuje vandentvarka tokia, kad daug kur tragiškai trūksta rezervarų lauko nuotekoms...
- 2 patinka
-
Turėtų būti ne grioveliai, o tiesioginis pajungimas į lietaus kanalizaciją. Grioveliai madoje buvo prieš kokius 500 metų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Siūlau nusiųsti savivaldybei pasiūlymą dėl griovelių, gal atsižvelgs kada ateity.
Komentuoti:
-
Dėkui už foto. Kaip Naujamiesčio gyventojas, galiu tik pasidžiaugti tos vietos humanizavimu, bet na niekaip negaliu atleisti VMS už tyčinį š malimą visuose tokio tipo projektuose. Tiesiog nesuvokiu, kaip atsakingos institucijos "Infostatyboje" praleidžia tokią blectvą, kai lietvamzdžiai nuvedami ant šaligatvių BE JOKIO GRIOVELIO. Jeigu jau per brangu sostinei sudėti tuos drenažui skirtus lovelius su grotelėmis, tai pasinaudokime kitų patirtimi.Parašė John Rodyti pranešimąŠevčenkos g. Krūmai dar nesužaliavę, kaip turėtų, bet humanizacijos efektas daugiau, nei akivaizdus. Mašinos važiuoja gana lėtai, netriukšmauja, negazuoja ir nevažinėja "komfortabiliu greičiu". Parkuotis dauguma irgi, panašu, sėkmingai išmoko
Štai Taline yra naudojami dviejų tipų grioveliai ant šaligatvių dalyje (senasis ir naujasis):
Antrasis variantas šiuo metu ten dedamas masiškai po bet kokio šaligatvio taisymo, t.y. betoninis lovelis su sklandžiu įdubimu, kuris netrukdo pėsčiajam. Tokio tipo grioveliai dedami ir Stokholme. Taigi, tokiu atveju vanduo nubėga ant važiuojamosios dalies, į kanalizaciją ir neardo šaligatvio, o pas mus tiesiog nuleidžia ant plytelių be ryškesnio nuolydžio. Tas pats Algirdo g., kur pakeitė visą šaligatvį ir NEI VIENO lovelio neįrengė, net paprastučio ir jau dabar (esu dėjęs foto į forumą) po lietaus susikaupia vanduo + ardo pagrindą ir laikui bėgant plytelės išsikraipys ar net sukris. Na, tiesiog nesuvokiu tokios šaligatvių "politikos" prasmės ir tikslų.
Kitas dalykas tai ta mulčiaus obsesija... Negi negalima buvo želdinių pasodinti vietoje mulčiaus? Ten po kiekvieno stipresnio lietaus kažkoks šiukšlynas gaunasi ir tenka berti naują mulčiau "dozę".
Aišku, ateityje ten bus daugiabučių renovacija, tai dalį dangų per ją išdaužys. Gaila. Šiaip tos vietos sutvarkymą vertinu 6/10.Paskutinis taisė R.D.; 2023.05.06, 18:06.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Man irgi atrodo, kad čia buvo pirmieji kartai Vilniuje. Po to tokių dalykų nebedarė lyg ir.
Komentuoti:
-
Prieš kokius trys metus Naujoje Vilnioje vienas toks atsirado prie Linksmosios/Parko sankryžos.Parašė John Rodyti pranešimąKadangi forume nepelnytai liko pamirštas vienas Vilniaus mikrorajonas, tai apsiėmiau pareigą parodyti, kaip gatvių humanizacija vykdoma Grigiškėse. Specifiškai, Kovo 11-osios g. O ji vykdoma gana unikaliai ne tik Vilniuje, bet, turbūt, ir Lietuvoje. Įdomu, kodėl Grigiškėse daromi kitokie sprendimai, nei kitur Vilniuje? Aktyvesnė vietinė seniūnija, kuri tuos dalykus tvarko savaip? Tiesiog pigiau ir Grigiškėms bus gerai? Ar kitos priežastys? Anyway, gerai, kad tai apskritai yra daroma
Komentuoti:
-
Iš nuotraukų matosi, kad kol kas vairuotojai dar nepataiko neatsitrenkę
Komentuoti:
-
Kadangi forume nepelnytai liko pamirštas vienas Vilniaus mikrorajonas, tai apsiėmiau pareigą parodyti, kaip gatvių humanizacija vykdoma Grigiškėse. Specifiškai, Kovo 11-osios g. O ji vykdoma gana unikaliai ne tik Vilniuje, bet, turbūt, ir Lietuvoje. Įdomu, kodėl Grigiškėse daromi kitokie sprendimai, nei kitur Vilniuje? Aktyvesnė vietinė seniūnija, kuri tuos dalykus tvarko savaip? Tiesiog pigiau ir Grigiškėms bus gerai? Ar kitos priežastys? Anyway, gerai, kad tai apskritai yra daroma
Izoliuotos salelės važiuojamosios dalies kraštuose su bordiūrais

Seniai nematyta bordiūrų dažymo schema

Kažką panašaus mačiau Varšuvoje

Perėja

- 11 patinka
Komentuoti:
-
Gatvė dabar tikrai nepalyginamai ramesnė, jaukesnė ir gražesnė. Didelis pliusas savivaldybei šioje vietoje. Tik tiek, kad labai, labai ilgai reikėjo laukti, paskutinius asfaltavimo darbus tik prieš porą dienų baigė, prieš tai buvo palikę pernelyg aukštus perėjų „kalniukus“ ilgiems mėnesiams. Projektų valdymas ir darbų organizavimas išlieka opi problema.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Žiauriai gerai padaryta (neskaitant kai kurių smulkmenų). Visos tokios kategorijos gatvės miesto centre turėtų būti šitaip tvarkomos.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Ševčenkos g. Krūmai dar nesužaliavę, kaip turėtų, bet humanizacijos efektas daugiau, nei akivaizdus. Mašinos važiuoja gana lėtai, netriukšmauja, negazuoja ir nevažinėja "komfortabiliu greičiu". Parkuotis dauguma irgi, panašu, sėkmingai išmoko

Ševčenkos/Vytenio žiedas

Platesnis vaizdas

Donde jau susistatė staliukus lauke. Bet reiktų daugiau kavinių ten


Paskutinis taisė John; 2023.05.04, 19:15.
- 31 patinka
Komentuoti:
-
Tai niekas ir nesako, kad automobilis bus uždraustas. Kai reikia važinėti maršrutu Kauno r. - Kaunas - Vilnius (4 taškai Vilniuje skirtinguose rajonuose) - Ukmergės r. - Kauno r. - važiuosite automobiliu. Bet didžiajai daugumai tokių maršrutų kasdien nereikia.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Turiu vilties kad nesulauksiu to laiko kai taip nebebus. Nors norėčiau pamatyti kaip važinėsite be automobilio maršrutu Kauno r. - Kaunas - Vilnius (4 taškai Vilniuje skirtinguose rajonuose) - Ukmergės r. - Kauno r. (mano vakar dienos maršrutas). Vien iš Karoliniškių į Liepkalnį autobusais keliaučiau virš valandos. Nekalbant apie tai kad nepatempčiau bagažinėje vežamų daiktų.Parašė digital Rodyti pranešimąAišku, tai norite, kad liktų kaip buvo. Labai gerai, kad taip anksčiau ar vėliau nebebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aišku, tai norite, kad liktų kaip buvo. Labai gerai, kad taip anksčiau ar vėliau nebebus.Parašė gerietis Rodyti pranešimąNoriu pasakyti kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B automobiliu yra patogiau negu kažkuo kitu. Nepriklausomai nuo to kas toje Vakrų Europoje ir nepriklausomai nuo to kad kažkas dievina tramvajus ar metro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Noriu pasakyti kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B automobiliu yra patogiau negu kažkuo kitu. Nepriklausomai nuo to kas toje Vakrų Europoje ir nepriklausomai nuo to kad kažkas dievina tramvajus ar metro.Parašė digital Rodyti pranešimąNori pasakyti, kad dabar automobilistams pas mus yra patogiau, negu, tarkim, Vakarų Europoje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nori pasakyti, kad dabar automobilistams pas mus yra patogiau, negu, tarkim, Vakarų Europoje?Parašė gerietis Rodyti pranešimąNeateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
Komentuoti:
-
O kuo dabar trukdoma naudotis(?), juk Vilnius vis tiek eina į subinę, o ne į civilizaciją, viskas tik automibilistams.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gerai, kad ta transporto priemonė ir jos patogus naudojimas egzistuoja be jokių ryšių su išorine aplinka. Iš kur atsiranda pas kai kuriuos žmones tas noras tiesiog kažkam kenkti be jokios priežasties? Senas lietuviškas pavydas?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
Komentuoti:
-
Gal jūs su Romka mažiau skaitykit bulgarų mokslininkų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Jokios čia ne fantazijos. Bulgarų mokslininkai prognozuoja, kad galutinai užarus visas eismo juostas, visi savanoriškai persės ant paspirtukų ir arklių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?Parašė R.D. Rodyti pranešimą
kuo šitas "siaurinimas" taip kliuva automobilizmą dievinantiems ponaičiams?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: