Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip apskritai galima tiesiog taip "nuspręsti" daryti ne pagal projektą? Projektas lyg nebuvo keičiamas iš 3 juostų į 5. O būtent toje vietoje viskas daroma pagal projektą, ar ne? Biškį nekažką, jei 2023 Vilniuje tokie dalykai vyksta ne pagal įstatymo numatytą tvarką ir projektus, o mero nurodymus, pagal tai kaip kokie nors marozėliai užbliovė, nes jiems per mažai pločio "komfortabiliai" pagazuoti.
Ar tai išvis legalu? Ar tai nėra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Tai galėjo būti teisiškai taip: pvz. projektas buvo suderintas Infostatyboje, o dabar užspaudė viduje speciailstus parengti A laidą ir paleisti nauju derinimu, o jeigu nepažeidžia STR'u, tai nėra pagrindo ir nederinti. T.y. teisėtas projekto pakeitimas per politinį vidinį spaudimą. O ir neabejoju, kad atitinkamų skyrių vedėjai absoliučiai palaiko tokius dalykus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip apskritai galima tiesiog taip "nuspręsti" daryti ne pagal projektą? Projektas lyg nebuvo keičiamas iš 3 juostų į 5. O būtent toje vietoje viskas daroma pagal projektą, ar ne? Biškį nekažką, jei 2023 Vilniuje tokie dalykai vyksta ne pagal įstatymo numatytą tvarką ir projektus, o mero nurodymus, pagal tai kaip kokie nors marozėliai užbliovė, nes jiems per mažai pločio "komfortabiliai" pagazuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDemagogija ką pacitavau - "Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai". Nes ne vilniečiai, o automobilistai. Pėstiesiems ir dviratininkams bus blogiau.Paskutinis taisė John; 2023.05.09, 20:50.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDemagogija ką pacitavau - "Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai". Nes ne vilniečiai, o automobilistai. Pėstiesiems ir dviratininkams bus blogiau.
Taip, deja tokioje visuomenėje mes gyvename ir deja net tarp mano draugų (25-40m middle ir upper middle class vilniečiai iš kurių kokie 35% yra "naujieji vilniečiai" atvažiavę iš kitų miestų) yra pakankamai daug žmonių, kurie yra prieš gatvių humanizavimą ir kurie pvz nesupranta kam Algirdo gatvėje "padarė tokią nesąmonę" ir "kaip dabar ten gyvenantiems žmonėms išvis ten gyventi"
Jeigu norit pats tuo įsitiknti (nors esu tikras, kad ir pats turit draugų ir pažįstamų, kurie yra prieš siaurinimą ir tikrai nėra kažkokie mega petrolhead'ai), galit facebook'e užsukt į pvz "Miesto planavimo diskusijas" ir tiesiog pasiužiūrėti kas yra ten tie aršiausi anti-siaurintojai - jie išvis pensininkai, kurie iš esmės labiausiai ir laimi iš tų siaurinimų, tik dėl supratimo ir išsilavinimo šioje temoje stokos patys to nesupranta.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa, tbf, nėra čia jokios demagogijos, juk iš tikrųjų nėra aiškaus atsakymo, tai ir rašo, kad neaiškuPaskutinis taisė digital; 2023.05.09, 18:52.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Apie viską spręsti dar labai anksti.
Naujausios citatos iš interviu:
„Visa ši gatvių tema arba gatvių infrastruktūros priežiūros tema mes iš esmės susikeitėm vietomis. Dabar mano komanda prižiūri šią sritį, aš pats asmeniškai daug laiko ir dėmesio skiriu ir čia yra principų klausimas, prioritetų klausimas. Tai jeigu mes kalbame apie gatvių infrastruktūrą Vilniuje, tai labai atvirai su koalicijos partneriais mes susitarėme, kad kuruodami šitą sritį, mes, pirmiausia, skirsime dėmesį prastos būklės gatvių remontui – nekeičiant nei važiuojamosios juostos pločio, nedarant naujų techninių projektų, kurie sąlygotų inžinerinių tinklų pakeitimą, kas ir išbrangina, ir laiko prasme ilgiau užtrunka – tai tiesiog kelio dangos sutvarkymas, nes mes skaičiuojam daugiau kaip 200 kilometrų avarinės būklės gatvių Vilniuje.
Tai yra nemaži pinigai ir reikalauja nemažai žmogiškųjų investicijų, nes turime turėti pajėgius rangomus, kad jie dirbtų visą vasarą, visą sezoną ir darbus padarytų sklandžiai. Negalime sau leisti to, kai gatvės yra išfrezuojamos ir paliekamos trims mėnesiams vilniečiams automobilius daužyti į duobes. Tai šis principas buvo sutartas, kad mes pirmiausia tvarkome ten, kur reikia remonto būdu, o jau tas humanizavimas ateis tada, kai mes susitvarkysime su ta buitim ir higiena, kuri trukdo gyventi patogiai“, – „Žinių radijui“ sakė Vilniaus meras.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPanašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, visgi per anksti buvau patikėjęs pasaka, kad ir į Vilnių ateis vakarų civilizacijaManau ir čia keikiamas Šimašius, bus prisimenamas kaip geriausiais meras ever
Visus 6 metus meravimo "prieš ją" jokių siaurinimų ir europietiškų gatvių standartų nebuvo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNet ir madeinvilnius užsiima demagogija, gėda jiems:
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, visgi per anksti buvau patikėjęs pasaka, kad ir į Vilnių ateis vakarų civilizacijaManau ir čia keikiamas Šimašius, bus prisimenamas kaip geriauiais meras ever
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Nedraudžiama
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kalvarijų gatvėje sukti į konstitucijos prospektą piko metu draudžiama.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai ne su 4 liks, o su visom 5 kaip ir buvo
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.09, 10:27.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: