Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KET 112 str. čia netinka, nes jis nurodo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms. Kai iš GV suki per greitėjimo juostą į Rimi, tai važiuoji ne "juo" KET 112 str. prasme, o apžergęs "jį" ir greitėjimo juostą. Ši juosta skirta greitėti, tai ar būtų logiška teigti, kad greitėdami dar kažką turime praleidinėti? Jei KET būtų pasakyta, kad greitėjimo juosta yra šalutinis kelias, tada gal ir būtų teisinga kai kurių kelta analogija su pagrindiniu keliu, besisukančiu 90 laipsnių kampu. Dabar gi KET nepasako, kad greitėjimo juosta yra šalutinis kelias.

    Comment


      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
      KET 112 str. čia netinka, nes jis nurodo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms. Kai iš GV suki per greitėjimo juostą į Rimi, tai važiuoji ne "juo" KET 112 str. prasme, o apžergęs "jį" ir greitėjimo juostą. Ši juosta skirta greitėti, tai ar būtų logiška teigti, kad greitėdami dar kažką turime praleidinėti? Jei KET būtų pasakyta, kad greitėjimo juosta yra šalutinis kelias, tada gal ir būtų teisinga kai kurių kelta analogija su pagrindiniu keliu, besisukančiu 90 laipsnių kampu. Dabar gi KET nepasako, kad greitėjimo juosta yra šalutinis kelias.
      Bet KET nurodo, kad važiuojantys greitėjimo juosta turi praleisti važiuojančius pagrindiniu keliu (juo tampa kelias į kurį nori įvažiuoti).

      112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
      Paryškinta vieta taikoma įvažiuojantiems į GV (kitaip tariant išsukantiems nuo Žalgirio g.). Nesvarbu ar važiuojantis GV nori persirikiuoti į greitėjimo juostą ir po to išsukti (nes taip daryti ir reikia) ar tiesiog važiuoja toliau GV. Jis bet kuriuo atveju yra važiuojantis sraute, į kurį turi įsilieti į tą kelią įvažiuoti norintis vairuotojas (išsukęs iš Žalgirio g.).

      Ne GV važiuojantysis turi įsilieti į srautą (važiuojančius greitėjimo juosta), o važiuojantysis greitėjimo juosta turi įsilieti į srautą (važiuojančius GV).

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        KET 112 str. čia netinka, nes jis nurodo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms. Kai iš GV suki per greitėjimo juostą į Rimi, tai važiuoji ne "juo" KET 112 str. prasme, o apžergęs "jį" ir greitėjimo juostą. Ši juosta skirta greitėti, tai ar būtų logiška teigti, kad greitėdami dar kažką turime praleidinėti? Jei KET būtų pasakyta, kad greitėjimo juosta yra šalutinis kelias, tada gal ir būtų teisinga kai kurių kelta analogija su pagrindiniu keliu, besisukančiu 90 laipsnių kampu. Dabar gi KET nepasako, kad greitėjimo juosta yra šalutinis kelias.
        Palaikau, kiti bando įrodyti, kad jei važiuoji GV tai ta greitėjimo juosta yra GV dalis ir galioja tos pačios taisyklės, tačiau jei esi joje iš Žalgirio , tai tau jau nebegalioja GV , atseit dar nesi. Greitėjimas yra skirtas įsiliejimui į srautą, bet ne sąnkryža kaip tokia, kurioje galioja pirmumo teisė. Su sąnkryža ten nieko bendro nėra.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Čia kažkas panašaus į tokią situaciją diskutuojama?
          Mėlinam automobiliui reikia patekti iki žvaigždutės.


          Ir pagrindinis klausimas kurį KET punktą taikyti?
          Ar
          104. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima eismo juosta ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.

          ar


          112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

          o kaip dėl
          116. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje. ?

          Tai taip gaunasi, kad judrioje Geležinio vilko gatvėje privalai lėtinti greitį, o galbūt net ir sustoti, kad praleisti išvažiuojančius iš greitėjimo juostos?
          Paskutinis taisė M1gdas; 2016.10.19, 21:22.

          Comment


            Bijau dabar suklyst, tačiau įvažiavimas į RIMI aikštelę yra tiesiai iš greitėjimo juostos, nėra taip, kaip tu nupiešei.

            Comment


              Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
              Čia kažkas panašaus į tokią situaciją diskutuojama?
              Mėlinam automobiliui reikia patekti iki žvaigždutės.
              Atvaizdas


              Ir pagrindinis klausimas kurį KET punktą taikyti?
              Ar
              104. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima eismo juosta ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.

              ar


              112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

              o kaip dėl
              116. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje. ?

              Tai taip gaunasi, kad judrioje Geležinio vilko gatvėje privalai lėtinti greitį, o galbūt net ir sustoti, kad praleisti išvažiuojančius iš greitėjimo juostos?
              Viskas labai paprasta, mėlynas pristabdo ir praleidžia žalią, nes jam dabar staigiai reikia rikiuotis, o žalias turi daugiau laiko važiuoti savo juosta ir vėliau praleisti mėlyno juosta važiuojančius.
              Flickr

              Comment


                Kaip aš turėčiau greitėti ta greitėjimo juosta, jei man reikia bijoti, jog kiekvienas automobilis, važiuojantis kairėje, gali staiga mestis į mano pusę ir dėl avarijos liksiu kaltas aš?

                Comment


                  Nuotraukos darytos 2016 10 19

                  Vaizdas link Molėtų.




                  Vaizdas atgal link Ukmergės g.


                  Panašu, kad šioje vietoje yra ir greitėjimo ir lėtėjimo juosta. Situacija pasitaikanti ties dobilo lapo sankryžomis.
                  Jau ne kartą aptartos tokios situacijos ir jos yra dažnai įvardijamos kaip konfliktiškos.
                  Čia reikia vadovautis 112 ir 116 KET punktais.

                  Comment


                    Parašė kkg Rodyti pranešimą
                    Kaip aš turėčiau greitėti ta greitėjimo juosta, jei man reikia bijoti, jog kiekvienas automobilis, važiuojantis kairėje, gali staiga mestis į mano pusę ir dėl avarijos liksiu kaltas aš?
                    Nematau jokių teisinių prielaidų, kad važiuojantis pirma juosta turėtų praleisti iš antros į RIMI. Yra tik 60 ženklas, bet ne trikampis duoti kelią. Pirma yra iš dešinės ir važiuoja tiesiai niekur nesirikiuodamas šioje vietoje, o rikiuotis nori iš antros į pirmą. Taškas. Visi kiti išvedžiojimai neverti burbulų iš po vandens.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Tai, išeitų, čia irgi iš "trečios" juostos neriantis į "antrą" turi pirmenybę prieš važiuojantį "antra"?

                      https://www.google.lt/maps/@54.66990...7i13312!8i6656

                      Comment


                        „Regitros“ pagalba siekiantiems įgyti vairavimo teisę – gero vairuotojo elgesio aprašas. Paskelbta 2016-03-30.
                        Vairuotojo kompetencijos B kategorija

                        Kai važiuojama juosta, kuri yra ir greitėjimo, ir lėtėjimo juosta, reikia visada atsižvelgti į iš kelio išsukančius vairuotojus.
                        Paskutinis taisė M1gdas; 2017.05.10, 13:03. Priežastis: Atnaujinta nebeveikusi nuoroda

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Tai, išeitų, čia irgi iš "trečios" juostos neriantis į "antrą" turi pirmenybę prieš važiuojantį "antra"?

                          https://www.google.lt/maps/@54.66990...7i13312!8i6656

                          Comment


                            Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                            112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
                            Suprantu, kad ši diskusija jau seniai išėjo iš temos ribų, bet vis tik. Kokiais požymiais remiantis šią pirmą juostą norima identifikuoti kaip greitėjimo arba lėtėjimo ir dėl to bandyti pritaikyti KT 112 punktą? Juk susijungia 2 lygiaverčiai keliai (tik vienas iš jų yra 1 juostos, o kitas - 2 juostų, bet tai nieko nekeičia).
                            Tai, kad po kelių šimtų metrų ar puskilometrio GV gatvė siaurėja iki 2 juostų, manęs neįtikina, kad pirmąją juostą prie Rimi parduotuvės reikėtų vadinti lėtėjimo arba greitėjimo.
                            Kaip kažkas minėjo, žiūrint sukančio iš Žalgirio g. perspektyvos, nėra jokių nuorodų, kad kam nors turėtų būti duodamas pirmumas.

                            Comment


                              Niekur neišėjo. Analogiškos situacijos. Žalgirio atšakoje, į GV, irgi yra trikampis. Tik iš kur žinoti, kad čia greitėjimo juosta? Ženklas yra už kelių šimtų metrų.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Nematau jokių teisinių prielaidų, kad važiuojantis pirma juosta turėtų praleisti iš antros į RIMI. Yra tik 60 ženklas, bet ne trikampis duoti kelią. Pirma yra iš dešinės ir važiuoja tiesiai niekur nesirikiuodamas šioje vietoje, o rikiuotis nori iš antros į pirmą. Taškas. Visi kiti išvedžiojimai neverti burbulų iš po vandens.
                                Paskutinis taisė M1gdas; 2016.10.19, 17:22.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad kaip ir ne. Savivaldybė aiškiai nurodė, kad juosta, kurioje atsiduri važiuodamas iš Žalgirio g. yra greitėjimo juosta (visai ne pirma juosta). Todėl pirmenybė tenka eismui važiuojančiam GV. Kai GV važiuojantys nori išsukti, jie turi pirmenybę prieš įsukti norinčius vairuotojus. Bent aš taip suprantu logiką.

                                  Čia panašiai, kaip jeigu yra 90 laipsnių posūkis, kuri yra pagrindinis kelias. Tai jeigu važiuojantis pagrindiniu keliu nori ne daryti posūkį (toliau važiuoti pagrindiniu), o važiuoti tarkim tiesiai, tai jis neturi praleisti iš šalutinio kelio bandančio į pagrindinį įvažiuoti vairuotojo. Nesvarbu kur nori važiuoti pagrindinio kelio vairuotojas, jis vis tiek turės pirmenybę prieš šalutinio kelio vairuotoją.
                                  Visiškai neturi reikšmės ką pasakė savivaldybė, ką norėjo suprojektuoti projektuotojas ar kaip situacija aiškina bet kokie asmenys. Viską reikia vertinti iš perspektyvos, kurią mato pirma kartą pro ten važiuojantis vairuotojas iš savo akių. T.y. kaip eismo reguliavimo priemonėmis (ženklais, ženklinimu ir kt.) ten sureguliuotas eismas.
                                  Net jeigu visi sutarsime, kad ten yra greitėjimo juosta, tai absoliučiai nieko nesako ir situacijos visiškai nekeičia, nes KET nėra jokių punktu kaip elgtis greitėjimo juostoje išskyrus tai, kad joje draudžiama sustoti.

                                  Pvz. dėl 90 laipsnių posūkio ir pagrindinio kelio yra netinkamas šiai situacijai, nes konfliktinis taškas tuo atveju yra sankryžos ribose (žr. sankryžos apibrėžimą) ir KET aiškiai apibrėžta kas ką turi praleisti. Aptariamu atveju konfliktinė situacija persikelia jau už sankryžos ir viską reglamentuoja kiti KET punktai.

                                  Comment


                                    Gal tie trikampiai yra dėl dviračių tako?

                                    PS
                                    KET
                                    3.17. Važiuojamųjų kelio dalių sankirta (toliau – važiuojamųjų dalių sankirta) – plotas, kurį riboja linijos, įsivaizduojamos pratęsus išorinius susikertančių važiuojamųjų dalių kraštus.
                                    Neaišku kiek čia tęsti linijas tas įsivaizduojamas

                                    Comment


                                      Dar nebuvo paminėta, kad greitėjimo juosta žymima plačia brūkšnine linija, nuotraukose matosi, kad ten yra ploną.

                                      Comment


                                        Tuomet ten jokia greitėjimo juosta. Ji prasideda už Rimi įvažiavimo-išvažiavimo.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Nesvarbu ar važiuojantis GV nori persirikiuoti į greitėjimo juostą ir po to išsukti (nes taip daryti ir reikia) ar tiesiog važiuoja toliau GV.
                                          Tai pala, čia jau prieštarauji pats sau. Tai jis nori važiuoti keliu, ar nori išvažiuoti iš kelio į greitėjimo juostą, kuri jau anot taves nebėra tas kelias? Gal dar ir parkavimo aikštelėje turi teisę į ką nors įvažiuoti, nes gi atvažiavo iš pagrindinio kelio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X