Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    GV turi tik dvi juostas nuo kalno su Žalgirio g. Todėl ir kamštis. Į kalną 4 juostos Jei būtų 4 nuo kalno, trys galėtų eiti link Ukmergės (juolab visom 3 galima sukti į kairę) ir viena apsisukti link Lukoil.

    Beje, suka per kiekvieną ciklą ne po 1 iš Ukmergės į kairę.
    Jau esu rašęs, kad savivaldybė atsakė į panašų klausimą seniau:
    Dėkojame Jums už pasiūlymą. Informuojame, kad Saltoniškių gatvės administracinių pastatų statytojui išduotos prisijungimo sąlygos, kur nustatyta suprojektuoti transporto mazgą, apimantį Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžas. Nurodyta suprojektuoti keturias eismo juostas Geležinio Vilko gatvėje nuo PC Rimi iki sankryžos su Ukmergės g., taip pat papildomą trečią eismo juostą nuo Konstitucijos pr. žiedinės sankryžos su Geležinio Vilko g. iki PC Rimi bei atlikti kitus sankryžų pakeitimus. Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių transportinio mazgo rekonstrukcija bus atlikta, kai bus parengta projektinė dokumentacija bei skirti asignavimai tokiems darbams atlikti.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Bet kokiu atveju čia susikerta pagrindinės miesto gatvės ir be viadukų neišeis išspręsti kamščių problemos.
      Be viešojo transporto populiarinimo - taip pat.

      Comment


        Nepaisant naujos tvarkos vienoje avaringiausių sostinės sankryžų – dar viena avarija

        Comment


          O šį kartą geltonus įspėjimus apie pasikeitimus bent sustatė?

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            O šį kartą geltonus įspėjimus apie pasikeitimus bent sustatė?
            Kaip žinia yra pristatyta ženklų, draudžiančių sukt, bet mūsų "aklieji" vairuotojai jų nemato.
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Kaip žinia yra pristatyta ženklų, draudžiančių sukt, bet mūsų "aklieji" vairuotojai jų nemato.
              Per du darbus ariantis neišsimiegantis kelių vaikų tėvas dar ne tokių dalykų gali nepastebėti. Tai nėra įspėjimų?

              Comment


                Nuo šeškinės važiuojant sustatyti tokie ženklai.

                http://i4.alfi.lt/30976/97/70.jpg
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Nuo šeškinės važiuojant sustatyti tokie ženklai.

                  http://i4.alfi.lt/30976/97/70.jpg
                  Bet čia gatvė jau tokia plati, kad ne kiekvienas puls žiūrėti, kas dešinėje pusėje parašyta. Iškalbingesnis ženklas prie kraštinės kairiosios juotos, kad važiuoti galima tik tiesiai. Pripažįstu, vieną kartą, iškart po pakeitimų, pasukau į kairę, kaip pratęs, ir tik tada supratau, kokį ženklą mačiau akies krašteliu...

                  Šiaip reikia pastebėti, kad pertvarkyta sankryža tiesiog stebuklingai nuėmė Ukmergės gatvės kamščius. Gana nedidelį atstumą įveikiu maždaug dukart greičiau, nei anksčiau. Aišku, ir važiuoju gana vėlai, apie 9, kai sankryža efektyviau paskirsto sumažėjusį srautą.

                  Comment


                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                    Bet čia gatvė jau tokia plati, kad ne kiekvienas puls žiūrėti, kas dešinėje pusėje parašyta. Iškalbingesnis ženklas prie kraštinės kairiosios juotos, kad važiuoti galima tik tiesiai. Pripažįstu, vieną kartą, iškart po pakeitimų, pasukau į kairę, kaip pratęs, ir tik tada supratau, kokį ženklą mačiau akies krašteliu...

                    Šiaip reikia pastebėti, kad pertvarkyta sankryža tiesiog stebuklingai nuėmė Ukmergės gatvės kamščius. Gana nedidelį atstumą įveikiu maždaug dukart greičiau, nei anksčiau. Aišku, ir važiuoju gana vėlai, apie 9, kai sankryža efektyviau paskirsto sumažėjusį srautą.
                    Aš galiu patvirtinti akivaizdų pasikeitimą, apie 7.00 pravažiuoju šią vietą, tai anksčiau strigdavau prie šeškinės arba prie Ozo viaduku, o dabar arba pravažiuoju kiaurai su žaliu šviesoforu arba sustoju prie šviesoforo.

                    Man šis pakeitimas labai patinka ir labai veiksmingas.
                    Atėjo, pamatė, pastatė...

                    Comment


                      Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                      Aš galiu patvirtinti akivaizdų pasikeitimą, apie 7.00 pravažiuoju šią vietą, tai anksčiau strigdavau prie šeškinės arba prie Ozo viaduku, o dabar arba pravažiuoju kiaurai su žaliu šviesoforu arba sustoju prie šviesoforo.

                      Man šis pakeitimas labai patinka ir labai veiksmingas.
                      Bet juk rytais ir anksčiau nebuvo galima sukti? Tai kas realiai pasikeitė? Pailgėjo tik kairė kraštinė juosta? Tik to ir reikėjo? Man tai mistiškas atrodo pagerėjimas
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                        Bet juk rytais ir anksčiau nebuvo galima sukti? Tai kas realiai pasikeitė? Pailgėjo tik kairė kraštinė juosta? Tik to ir reikėjo? Man tai mistiškas atrodo pagerėjimas
                        Kraštinė juosta buvo labai trumpa, vos keli automobiliai tilpdavo, dabar galima sakyti eismas realiai vyksta 5 juostomis per visą ciklą. Reiktų atitinkamai ir iš GV pusės padaryti 5 ilgas juostas.
                        Beje, vakar vakare pro ten pravažiavau, tai iš tos juostos vis dar suka į kairę visi, kam reikia.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Kraštinė juosta buvo labai trumpa, vos keli automobiliai tilpdavo, dabar galima sakyti eismas realiai vyksta 5 juostomis per visą ciklą. Reiktų atitinkamai ir iš GV pusės padaryti 5 ilgas juostas.
                          Beje, vakar vakare pro ten pravažiavau, tai iš tos juostos vis dar suka į kairę visi, kam reikia.
                          Sakykit gerbiamieji, kodėl negalima sukti į kaitę kai pasibaigia rytinis pikas? Kam nuo to blogai? Va leidimas važiuoti tiesiai per šviesoforą, o ne per viaduką, panaikinus kairį posūkį į Paribio gatvę, man kelia irgi klausimų.
                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                          Comment


                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                            Sakykit gerbiamieji, kodėl negalima sukti į kaitę kai pasibaigia rytinis pikas? Kam nuo to blogai? Va leidimas važiuoti tiesiai per šviesoforą, o ne per viaduką, panaikinus kairį posūkį į Paribio gatvę, man kelia irgi klausimų.
                            Čia dėl autobuso stotelės. Ant viaduko jos nėra kaip "pakabinti".

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Per du darbus ariantis neišsimiegantis kelių vaikų tėvas dar ne tokių dalykų gali nepastebėti. Tai nėra įspėjimų?
                              Tokiu atveju jis gali nepastebėti ir įspėjimų.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Čia dėl autobuso stotelės. Ant viaduko jos nėra kaip "pakabinti".
                                Atobusas gali važiuoti, nėra reikalo visus automobilius ten leisti.

                                Comment


                                  Vilniaus Ukmergės gatvė: ar pasikeitė eismas rugsėjį, lyginant su rugpjūčiu?

                                  Yra ir video.

                                  Comment


                                    Išvada: posūkis uždraustas todėl, kad kertantys iš Saltoniškių g. kirto per smarkiai ir per daug juostų
                                    Pasekmės: dabar kertančius iš Saltoniškių g. pakeitė šiaip smagiai kertantys į kairę

                                    Comment


                                      Kiek matau, padidėjo eismas Šeimyniškių gatve link Žirmūnų žiedo kai uždraudė kairį posūkį nuo Ukmergės kalno nusileidus link Žalgirio g. Dabar Žalgirio g. kryptimi link Tuskulėnų apytuštė, nes dauguma renkasi (alternatyvų kaip ir nelabai yra) Konstitucijos - Šeimyniškių gatves.

                                      Comment


                                        Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
                                        Kiek matau, padidėjo eismas Šeimyniškių gatve link Žirmūnų žiedo kai uždraudė kairį posūkį nuo Ukmergės kalno nusileidus link Žalgirio g. Dabar Žalgirio g. kryptimi link Tuskulėnų apytuštė, nes dauguma renkasi (alternatyvų kaip ir nelabai yra) Konstitucijos - Šeimyniškių gatves.
                                        na palyginus kamscius su pernai metais - tai same shit, visada ten budavo daug transporto. zinau, kad siek tiek srauto vaziuoja per Siesiku gatve (nors ten zenklai stovi draudziantys eisma) arba per GV zieda.

                                        Comment


                                          http://www.vilnius.lt/index.php?2714147078

                                          Pastačius prekybos centrą Rimi, atsirado trečia eismo juosta Geležinio Vilko g. už sankryžos su Žalgirio g. važiuojant link Baltupių. Šia juosta automobiliai iš Žalgirio g. įsibėgėja ir įsilieja į Geležinio Vilko g. Netoli sankryžos yra pasukimas į prekybos centrą. Važiuojantys Geležinio Vilko g. link Baltupių ir norintys pasukti į prekybos centrą turi praleisti iš Žalgirio g. į Geležinio Vilko g. įsiliejančius automobilius (kliūtis iš dešinės). Gaunasi konfliktinė situacija: sukantys į prekybos centrą turi mažinti greitį ir praleisti įsiliejančius iš Žalgirio g. Galbūt būtų galima horizontaliu kelio ženklinimu, panaudojant trikampėlius, važiuojamoje dalyje aiškiai atskirti pagrindinį ir šalutinį kelią, kaip buvo padaryta prie Spaudos rūmų, kur dabar tikrai aišku, kur Laisvės pr., o kur T. Narbuto g., ir kas kam turi duoti kelią.

                                          Dėkojame už Jūsų informaciją ir pastebėjimus.
                                          Informuojame, kad Geležinio Vilko g. išpaltinimas ir išvažiavimas iš Žalgirio gatvės yra greitėjimo juosta, o ne vienos eismo juostos įvažiavimas į kitą eismo juostą be juostų susiliejimo. Dėl šios priežasties važiuojamosios dalies ženklinimas KET 1.12 artimiausiu metu nebus atliekamas. Visi eismo dalyviai turi vadovautis Kelių eismo taisyklėmis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X