Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Jaučiu viskas dėl tų dviejų perėjų. Nes toks sprendimas galėjo būti padarytas iš karto.
    Taip, perėjos ten išties maišo. Greičiausiai, tame ir bus problema.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
      KET draudžia, bet faktiškai tai vyksta. Kadangi beveik kasdien važiuoju pro šią vietą, tai dažnai susiduriu, kad iš GV važiuojantys žiedo link užblokuoja kelią. Šiandien vienu momentu buvo visiškai užblokavę visas Ukmergės g. juostas.

      Šiaip nepasakyčiau, kad čia drastiškas sprendimas. Statant transporto mazgą su keliomis estakadomis, jungiamosiomis gatvėmis, taupyti tokioje esminėje vietoje yra tolygų pinigų išmetimui į balą.

      Nelabai suprantu ką siūlomas pigus barjeras pakeistų lyginant su esama situacija. Ukmergės g. nuo kalno atvažiuoja viena eismo juosta judančių link žiedo ir trys juostos važiuojančių tiesiai po žiedu. Įvertinant žiedo laidumą, tai galima sakyti, kad kokie 85-90 proc. automobilių važiuoja tiesiai (po žiedu). Vadinasi jie vis tiek turės stovėti prie šviesoforo. O jeigu jau yra šviesoforas, tai ir eismas GV turi būti stabdomas, nes kitaip neįmanoma reguliuoti eismo. Taigi čia niekas nepasikeistų.

      Realiausiais variantas sutvarkyti šį mazgą išlaikant jo funkcionalumą ir su mažiausiomis investicijomis yra toks:

      Comment


        Jeigu gerai suprantu, tai pažymėjai kaip estakadą? Realiau būtų minėtas tunelis, mat ši estakada trukdytų jau esančiai estakadai (arba atvirkščiai).

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Jeigu gerai suprantu, tai pažymėjai kaip estakadą? Realiau būtų minėtas tunelis, mat ši estakada trukdytų jau esančiai estakadai (arba atvirkščiai).
          Bandžiau pavaizduoti Ukmergės g. pralendančia trumpu tuneliu (dar vadinamu tuneliniu viaduku) po Geležinio vilko g. Estakados nei viena, nei kita kryptimi netelpa, nes net ir minimalus jų ilgis yra pernelyg didelis. Tuo tarpu tunelį galima padaryti su pakankamai trumpu nusileidimo atstumu. Šiuo atveju GV gatvės dalį reikėtu kokiais 1-2 m pakelti nuo esamo lygio, o Ukmergės g. tas dvi juostas įgilinti ~4 metrus.

          Comment


            Pagal eskizą, tai atvirkščiai: jei Ukmergės estakadą daryt, o ne GV, tai niekas niekam netrukdytų, o ir "iškelt" į viršų tik dvi eismo juostas reiktų, o ne tris - pigiau gautųsi.

            Pildau: irgi pamaniau, jog viaduką nupaišei, jei tuneliukas pigiau - tai super.
            Paskutinis taisė dondc; 2014.11.25, 18:26.
            ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Pagal eskizą, tai atvirkščiai: jei Ukmergės estakadą daryt, o ne GV, tai niekas niekam netrukdytų, o ir "iškelt" į viršų tik dvi eismo juostas reiktų, o ne tris - pigiau gautųsi.

              Pildau: irgi pamaniau, jog viaduką nupaišei, jei tuneliukas pigiau - tai super.
              Tuneliukas pigiau su sąlyga, kad jį iš viso įmanoma pastatyti ir ar jam netrukdo lietaus nuotekynė.
              Nes statant tokį tunelį didžiąją dalį iškasamo grunto galima panaudoti viršuje einančios gatvės lygiui sukelti. Papildomų medžiagų (betono) reikėtu tik perdangai ir atraminėms sienutėms, bet tai mažesni kiekiai nei reikėtų estakadai. Tuo pačiu ir pats mazgas gerokai kompaktiškesnis gaunasi.

              Estakadą virš GV gatvės pastatyti tikriausiai nelabai ir išeitų, nes ir taip gatvė su nemažu nuolydžių leidžiasi žemyn po žiedu, tai nusileidimas nuo estakados turėtu būti labai labai status.

              Comment


                Viešasis pirkimas:
                Geležinio Vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių dalių rekonstravimo darbai
                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                Kas nors, prašau, paanalizuokit ir informuokit ar teisingai supratau.
                Paskutinis taisė Romas; 2015.01.24, 09:10. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                Comment


                  Na tokios bendrovės kaip "Kauno tiltai" dažniausiai stato tiltus ar estakadas, viadukus, tai gal ir šį kartą bus viadukas. Be to, rekonstrukcijai duota nemažai laiko. Čia irgi tik mano spėliojimai.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    /\ Nebus. Juk parašyta straipsnyje kas bus atliekama

                    Comment


                      Matau kelis pozityvus dėl šios rekonstrukcijos:
                      1) Iš Žalgirio gatvės link Ukmergės g. važiuos 3 juostos, kas gerina pralaidumą
                      2) Sukant iš Žalgirio g. į Geležinio vilko g. išsukimui bus greitėjimo juosta, kas reiškia, kad automobilių srautas galės nestabdomai judėti Žalgirio g. ir įsilieti į Geležinio vilko g.

                      Minusas tik tas, kad išsukimai/įsukimai iš/į Rimi mažins maksimalų galimą pralaidumą pagal rekonstrukciją.

                      Comment


                        Na aš nepasivarginau atsidaryt dokumentų. Tai šiuo kartu bus daroma daugiau kosmetika. Tačiau nurodyta, kad detaliajame plane yra du lygiai ir kad statoma į tai atsižvelgiant.

                        Comment


                          27 ir 28 pdf failai, ten yra eismo organizavimas. Nieko ypatingo.

                          Comment


                            Pabandžiau uždėt ant ortofoto. Jeigu viską gerai sudėjau, o lyg ir gerai - tai pakeitimų daugiau, negu atrodo iš pirmo žvilgsnio. Realiai stumiamas visas Žalgirio g. eismas šiauriau, taip turbūt paliekant erdvės viadukui. Geltonai pažymėta vieta matyt bus kaip tik tam ir skirta. Nors sunku pasakyt. Su savivaldybėje esančiu maketu nesutampa.

                            Paskutinis taisė Creatium; 2015.01.20, 22:18.

                            Comment


                              Kiek aš atsimenu, tai forume yra tema apie Žalgirio ir GV gatvių mazgo rekonstrukciją. Gal būtų galima paprašyt adminų perkelt pastaruosius pranešimus į ją?

                              Kitas dalykas, kuris man neduoda ramybės, yra tas, kad anksčiau buvo planuojama kad estakada nusileis į GV link Baltupių. Kaip supratau planai pasikeitė ar aš kažką maišau?
                              Paskutinis taisė spirit; 2015.01.20, 22:53.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Kiek aš atsimenu, tai forume yra tema apie Žalgirio ir GV gatvių mazgo rekonstrukciją. Gal būtų galima paprašyt adminų perkelt pastaruosius pranešimus į ją?

                                Kitas dalykas, kuris man neduoda ramybės, yra tas, kad anksčiau buvo planuojama kad estakada nusileis į GV link Baltupių. Kaip supratau planai pasikeitė ar aš kažką maišau?
                                Kol kas jokios estakados nebus. Ir iš dokumentacijos panašu, kad tik ruošiama vieta.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Thank you, captain Obvious - tą aš ir be tavęs supratau Aš tiesiog klausiu ar aš teisingai supratau kad estakadą planuojama statyti į Žalgirio gatvę, o ne GV, kaip anksčiau buvo planuota.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Thank you, captain Obvious - tą aš ir be tavęs supratau Aš tiesiog klausiu ar aš teisingai supratau kad estakadą planuojama statyti į Žalgirio gatvę, o ne GV, kaip anksčiau buvo planuota.
                                    Klysti. Bent pagal savivaldybėje esantį maketą ir dabar planuojamus darbus matosi, kad paliekama vieta tarp Lukoilo ir važiuojamosios kelio dalies keliui nuo Ukmergės gatvės. Jei kada bus estakada, GV gatvė slinktis turėtų į Šeškinės kalno pusę.
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                      Kitas dalykas, kuris man neduoda ramybės, yra tas, kad anksčiau buvo planuojama kad estakada nusileis į GV link Baltupių. Kaip supratau planai pasikeitė ar aš kažką maišau?
                                      Turi omeny turbut ta vieta kur atitraukta Žalgirio g. šiauriau? Tai čia turbut padaryta vieta eismo juostai kuri eis iš Ukmergės g i Žalgirio g. Ant maketo ji butent ten ir eina..

                                      Comment


                                        Taip, buvau pamiršęs apie tą maketą ir tą juostą į Ukmergės g.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Jeigu grįžtant prie dabartinio sankryžos projekto, tai suprojektuota blogai ir įgyvendinus projektą, jis ne pagerins situacijos, o tik dar pablogins. Kritinės vietos:
                                          1. Išvažiavimas iš teritorijos (pro žieduką) į Žalgirio g. Galima nuspėti, kad 99 proc. per čia išvažiuojančių norės važiuoti tiesiai link Ukmergės g. (išvažiuojantys į GV link Baltupių, turi kitą išvažiavimą). Taigi jie išvažiavę pateks į eismo juostą skirtą sukantiems dešinėn. Dėl trumpo atstumo persirikiavimui praktiškai iškart jie turės įjungti posūkį ir bandyti rikiuotis, o to nepavyks padaryti kai važiuojantys tiesiai bus sustoję prie šviesoforo. Vadinasi tokie, pirmoje juostoje su įjungtu kairiuoju posūkiu stovintys automobiliai, pilnai blokuos kelią norintiems sukti į dešinė (į GV g.). Tai išprovokuos chaotiškus bandymus greičiau išsukti į GV važiuojant per stovėjimo aikštelę (nesaugu, nepatogu, neracionalu ir griaunama eismo sistema).
                                          2. Įvažiavimas į teritoriją iš GV gatvės praktiškai iškart už sankryžos. Atvažiavę GV gatve nuo šviesoforo ir norintys pasuktį į PC teritoriją, turės labai trumpą atkarpą persirikiuoti į juostą, kurią atvažiavę nuo Žalgirio g. greitės. T.y. jeigu bus važiuojančių šia "greitėjimo juosta", tai norintys rikiuotis turės praktiškai sustoti ir sustabdys eismą pirmoje GV gatvės eismo juostoje. O tai reiškia, kad galimai dar labiau sumažės ir taip varganas šios sankryžos pralaidumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X