Taigi viskas nuo Geležinio Vilko g. link pedagoginio yra, tik labai siaura vieta man atrodo. Panašu, kad ir be šviesoforo bus probleminė, nes reikia nepamiršti srautų nuo Žalgirio g.:
Taigi viskas nuo Geležinio Vilko g. link pedagoginio yra, tik labai siaura vieta man atrodo. Panašu, kad ir be šviesoforo bus probleminė, nes reikia nepamiršti srautų nuo Žalgirio g.:
Kas šioje vietoje negerai? Manau nuo tos sankryžos reiktų pačią Geležinio vilko g. praplatinti nuo 3 iki 4 juostų iki tilto, nes čia susilies srautai iš Ukmergės g., Geležinio vilko ir Žalgirio. Spūstys aišku liks, bet manau nebebus taip, kad kamštis prasideda rytais nuo pat fabų arba baltupių. Vakarais kamštis irgi turėtų būti gerokai mažesnis nebelikus šviesaforo ties Žalgirio g.
Kas šioje vietoje negerai? Manau nuo tos sankryžos reiktų pačią Geležinio vilko g. praplatinti iki 4 juostų iki tilto, nes čia susilies srautai iš Ukmergės g., Geležinio vilko ir Žalgirio. Spūstys aišku liks, bet manau nebebus taip, kad kamštis prasideda rytais nuo pat fabų arba baltupių.
Kaip kas negerai? Vienintelis kelias nuo Žalgirio link Pedagoginio žiedo lieka tik šis. Po nauja estakada garantuotas šviesoforas (ir taip matosi), o tada visas srautas iki ten ir abejoju ar sklandus susiliejimas srautų bus nuo Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. toj siauroj vietoj
Kaip kas negerai? Vienintelis kelias nuo Žalgirio link Pedagoginio žiedo lieka tik šis. Po nauja estakada garantuotas šviesoforas (ir taip matosi), o tada visas srautas iki ten ir abejoju ar sklandus susiliejimas srautų bus nuo Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. toj siauroj vietoj
Jeigu bus tas tunelis kaip nupiešiau, tada Žalgirio ir Geležinio vilko g. srautai galės be problemų patekti ant žiedo. Kitu atveju ant žiedo bus galima patekti turbūt tik iš Ukmergės g., savižudybė būtų leisti tokiems srautams kryžiuotis tokioje trumpoje atkarpoje, jau vien kiek avarinių situacijų matosi ant Lazdynų tilto panašioje situacijoje, nors ten atstumas srautams persikirsti žymiai didesnis.
Jeigu bus tas tunelis kaip nupiešiau, tada Žalgirio ir Geležinio vilko g. srautai galės be problemų patekti ant žiedo. Kitu atveju ant žiedo bus galima patekti turbūt tik iš Ukmergės g., savižudybė būtų leisti tokiems srautams kryžiuotis tokioje trumpoje atkarpoje, jau vien kiek avarinių situacijų matosi ant Lazdynų tilto panašioje situacijoje, nors ten atstumas srautams persikirsti žymiai didesnis.
Taip, tunelis vienas iš sprendinių būtų, bet tada ties Ukmergės g. susijungimu net trys srautai jau kirstųsi. Bet čia guodžia, tai, kad jau turbūt bus pilnas Vakarinis aplinkkelis ir sunkiasvoris tranzitinis transportas lenks šią vietą. Nors ir taip aišku, kad Žalgirio g. kamščiai neišnyks niekada.
/\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?
PAgal planą Lvovo įsilieja tiesiai į GV, kas biški keista, nes dabartinė viaduko konstrukcija man regis to neleidžia, t.y. Lvovo gatvės pabaiga atsitrenkia į viaduko užvažiavimo rampą.
/\ Tam tikslui, kaip suprantu, būtų skirta Linkmenų g. Be to, dabar juk yra nuvažiavimas į Žalgirio g., tai jis gal ir liktų?
Tai dėl to nuvažiavimo nebuvimo plane aš ir stebiuosi. Posūkis į Linkmenų g. jau dabar labai komplikuotas, ypač dėl tų, kurie atvažiuoja nuo Upės g. ir nori apsisukti.
PAgal planą Lvovo įsilieja tiesiai į GV, kas biški keista, nes dabartinė viaduko konstrukcija man regis to neleidžia, t.y. Lvovo gatvės pabaiga atsitrenkia į viaduko užvažiavimo rampą.
Taip. Todėl tie maketai realybę atspindi 60proc. ne daugiau, bent jau aš taip galvočiau...
Spėju, kad maketas pagamintas dar iki tada, kai buvo pradėti realūs Ukmergės g. estakados statybos darbai. Tai tada paaiškintų ir nuvažiavimo nuo "pedagoginio žiedo" nebuvimą.
/\ Problema yra (ir turbūt liks) nuvažiavimas iš Geležinio Vilko gatvės link Pedagoginio žiedo.
Apie tai diskutuota dar 2006 metais Ukmergės - Geležinio vilko mazgo temoje
Atstumas iki žiedo nedidelis ir kertasi srautai. Turbūt dėl to iki šiol ir yra šviesoforas.
Nors iš centro į Ukmergės kalną seniai galėjo leisti eismą tik estakada.
Būtent šviesoforas ir gelbsti nuo visiško eismo Ukmergės g. paralyžavimo. Rytais dažnai būna, kad važiuojantys ant žiedo iš GV gatvės suvažiuoja į sankryžą ir taip blokuoja pravažiavimą iš Ukmergės g. užsidegus žaliam signalui. Jeigu įgyvendintu sprendimą koks parodytas nuotraukoje, tai Ukmergės g. nuo kalno iš vis nebūtų įmanoma pravažiuoti.
Vieninteliai sprendimai: užblokuoti važiavimą iš GV gatvės ant pedagoginio žiedo arba eismą iš Ukmergės g. link tilto leisti per nedidelį tunelį šiame mazge.
Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
Nereikia tokių drastiškų sprendimų. Pats pigiausias ir paprasčiausias būdas yra įrengti fizinius barjerus tarp tų, kurie iš GV suka po žiedu ir tų, kurie nuo Ukmergės g. suka ant žiedo. Kitaip sakant, šitie du srautai gali normaliai susilieti su kitais be šviesoforo. O tie, kurie nori nuo GV sukti ant žiedo ir tie, kurie nori Ukmergės g. važiuoti tiesiai po žiedu, turėtų šviesoforinę sankryžą. O įvažiuoti į sankryžą, kai joje yrą sangrūda, draudžia KET. Tai ir viskas
Tai tokį variantą galima įgyvendinti ir dabar, tam tereikia panaikinti važiavimą tiesiai į Ukmergės kalną nuo sankryžos, t.y. palikti važiavimą TIK viaduku. Tada norintiems iš GV sukti po žiedu nereikėtų laukti prie šviesoforo.
Tai tokį variantą galima įgyvendinti ir dabar, tam tereikia panaikinti važiavimą tiesiai į Ukmergės kalną nuo sankryžos, t.y. palikti važiavimą TIK viaduku. Tada norintiems iš GV sukti po žiedu nereikėtų laukti prie šviesoforo.
Visai nesuprantama, kodėl jis paliktas. Daugelis stebėjosi, po to kai atidaryta estakada. Maža to, pirmenybė yra važiuojantiems per šviesoforą, o ne estakada.
Comment