Paskutinias kelias dienas ant estakados jau buvo kamščiai. Man atrodo vienintelė išeitis - visą srautą važiuojanti į Šeškinės kalną nukreipti per estakadą.
Paskutinias kelias dienas ant estakados jau buvo kamščiai. Man atrodo vienintelė išeitis - visą srautą važiuojanti į Šeškinės kalną nukreipti per estakadą.
Tai savaime suprantama. Nežinau, kodėl ten iki šiol neuždėjo kokio gelžbetoninio bloko skersai kelio.
o tai neturėtų likti viena juosta į kalną tam kad nuo Žalgirio gatvės atvažiuojant būtų galima pasukti link šeškinės
Tai ją paliktų... Pagrindinis srautas į Šeškinės kalną yra iš Geležinio Vilko g. Jį reiktų 'priverstinai' nukreipti per estakadą. O toje vietoje kur estakada įsilieja į Šeškinės kalną važiuojantiems estakada turėtų būti pagrindinis kelias.
o tai neturėtų likti viena juosta į kalną tam kad nuo Žalgirio gatvės atvažiuojant būtų galima pasukti link šeškinės
Visiem būtų patogiau, jei nuo Žalgirio g. būtų uždrausta sukti į dešinę. Nuo Žalgirio g. į Šeškinę galima važiuoti per Geležinio Vilko g., tik reikia laiku išsukti.
Mieste pilna vietų, kur vienkryptis eismas, pilna vietų kur draudžiama kažkur sukti ir tenka pasirinkti kitus kelius. Tad ir šioje vietoje panaikinus posūkį į dešinę, būtų pasirinkti kiti keliai ir bent kiek atsilaisvintų šita probleminė sankryža.
Situacija nusirito iki tokio lygio, kad net jau ir prieš užvažiavimą į estakadą nuo Geležinio vilko g. būta ir avarijos. Įtariu vairuotojas pabijojo važiuoti naujuoju keliu ir bandė grįžti į senąjį, tik nesekmnigai - užkliudė furgoną...
Situacija nusirito iki tokio lygio, kad net jau ir prieš užvažiavimą į estakadą nuo Geležinio vilko g. būta ir avarijos. Įtariu vairuotojas pabijojo važiuoti naujuoju keliu ir bandė grįžti į senąjį, tik nesekmnigai - užkliudė furgoną...
Liudniausia, kad prognozavau tokia situacija, taciau buvau kolegu palaikytas vos ne durnium. Na, dabar gurksnoju aluti ir galvoju - patys jie durniai
Liudniausia, kad prognozavau tokia situacija, taciau buvau kolegu palaikytas vos ne durnium. Na, dabar gurksnoju aluti ir galvoju - patys jie durniai
Na, tokių avarinių situacijų buna ne viena, teko matyti kaip panašų manevrą bando atlikti vilkikas. Esmė, tame, kad šis mazgas reikalalauja rimtos rekonstrucijos, o ne kelių salelių pertvarkymo.
Problemos esmė manau aiški. Vairuotojų nervų sistema neleidžia persirikiuoti į dešinę, jei jų tikslas yra kelias į kairę
Tai dar karta įrodo, kad žiurkė yra protingesnis padaras nei žmogus
Ir dar. Gal ir pavėluotas pastebėjimas, bet gal temą reikėtų pavadinti "Transporto jungtis nuo Konstitucijos pr iki Ukmergės g." Nes paminėtų gatvių sankryža lyg ir nepakito.
Paskaičiau, kiek čia pridiskutuota per kelias savaites, kol nebuvau Vilniuje.
Aiškiai nevykęs projektas - jei būtų normaliai pažymėta, nustatytas pirmumas estakadai ir visas eismas nukreiptas per estakadą, visi ja važinėtų, o nediskutuotų apie jį.
Šiandien kai važiavau pro sankryža kažkur apie 14 val tai šviesoforas išjungtas buvo, tai tie, kas ne per estakada tiesiai važiavo, tai ryškiai trukdė greičiau išsukti žmonėms iš Žalgirio gatvės.
Comment