Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    dar kas man nepatinka, tai Lietuvos keliu zenklinimas. Autostradoje zenklai spygos dydzio. Kiek kartu teko matyti kaip zmones prasauna nuvaziavimus nuo autostrados, nes zenklas pastatytas prie pat pacio posukio arba dar geriau is karto uz jo
    Pasirodo, ant Konstitucijos žiedo viaduko kažkas mikroskopiško panašaus į rodykles yra pakabinta.
    Tik iš raudonų ir žalių plėmų ties antra juosta gali spėti, kad ten kažkoks europinis ir magistralinis kelias. Ką nors įskaityti - be šansų.

    Nenustebčiau, jei su tokiu ženklinimu ne vienas ir ne du vairuotojai būdami iš įpratimo dešinėje juostoje vietoj posūkio į GV (Molėtų link) bus užlipę ant estakados

    Comment


      Man tai juokinga, o kartu ir pikta. Sukišo į projektą 36 milijonus, o susiorganizuoti informacijos apie pakitimus nesugebėjo. Negi taip sunku buvo dar ant pedagoginio tilto uždėt užrašą "Naujoji estakada atidaryta"? Britanijoje labai populiarus ženklas, bet kartu ir labai naudingas - "New layout ahead" - negi sunku pakartoti ką nors panašaus? Nereikia būti genijais, kad tokius dalykus sumąstyti, bet investuojant 36 milijonus tokios smulkmenos, kaip ženklų išdėstymas, negali nebadyti akių.

      Kita vertus, neramina faktas, jog neapskaičiavo projekto vadovai šio niuanso. Jei ne tai kad neįvertino, bet net nevertino šio reikšmingo fakto, kaip vairuotojų informavimas apie naująją estakadą, tai kaip galime vertinti apskritai estakadą kaip apskaičiuotą projektą? Gal susėdo burundukai ir pasibraižė, kaip jiems pasirodė geriausia? Normaliomis aplinkybėmis turėtų būti atlikti abejonių nekeliantys skaičiavimai ir analizė, jog ne tik ši estakada bus ekonomiškai pagrįsta, bet ir tai, jog būtent tokio formato ji yra geriausia.

      Vilniuje jau turime vieną "inžinerijos triumfą" - Laisvės prospekto estakadą. Ar ir toliau bus projektuojami keliai pasikrapščius galvą ir iš lubų nukritus idėjai?

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Nenustebčiau, jei su tokiu ženklinimu ne vienas ir ne du vairuotojai būdami iš įpratimo dešinėje juostoje vietoj posūkio į GV (Molėtų link) bus užlipę ant estakados
        Teko jau keturis kartus važiuot estakada ir nustebino itin menkas judėjimas ja. Užtat apačioje vos ne kamščiai. Be to tautiečių vairavimo kultūrą rodo nė nebandymas persirikiuoti pagal gatvės žymėjimą.

        Comment


          pora savaičių ir dauguma jau važiuos estakada, beje ar Ukmergės gatvės dalies nuo Paribio gatvės į apačia (iki šviesoforo) neturėtu rekonstruoti į 5 juostų gatvę ?

          Comment


            Parašė Meier Rodyti pranešimą
            Negi taip sunku buvo dar ant pedagoginio tilto uždėt užrašą "Naujoji estakada atidaryta"? Britanijoje labai populiarus ženklas, bet kartu ir labai naudingas - "New layout ahead" - negi sunku pakartoti ką nors panašaus? Nereikia būti genijais, kad tokius dalykus sumąstyti, bet investuojant 36 milijonus tokios smulkmenos, kaip ženklų išdėstymas, negali nebadyti akių.

            Su tokiais ženklais matyt mūsų miesto planuotojams per sudėtinga. Karta baigėsi kantrybė, kai Užupio/Paupio gatvės sankirtoje pamačiau 5-ą avariją per savaitę. Ten yra net pakabintas veidrodis, tačiau žmonės jo nemato. Veidrodis kairėje, o visi važiuoja žiūrėdami į dešinę už kampo. Tai ar sunku pakabinti geltoną ženklą "Pavojinga sankryža! Jūsų patogumui - veidrodis kairėje."

            Galų gale paskambinau eismo reguliuotojams ir paklausiau, kodėl jie nepakabina perspėjančio ženklo. Atsakė - "tai, kad tokių ženklų nebūna." Bet kad galima geltoną ženklą pakabint tai nesumasto.

            (Po 10 metų nesibaigiančių avarijų įrengė kalniuką, tai situacija lyg ir pagerėjo)

            Comment


              Vakar dienos įspūdžiai:
              1) ženklai tikrai špygutės dydžio - nežinau kodėl visi turėtų rikiuotis atvirkščiai nei buvo įpratę iki šiol
              2) dauguma atrodo jau variuoja per viršų
              3) kiek gaila autobusų vairuotojų, kurie Ukmergės g. atvažiuoja trečia juosta ir turi spaustis į pirmą, kai visi jau varo į kalną ne mažiau 60 km/h
              4) kamščiai apačioje tikrai dingo, bet kaip ir reikėjo tikėtis jie persikėlė į viršų - jei anksčiau kamštis prasidėdavo prie antro Šekinės viaduko (Poliklinikos stotelės), tai dabar prasideda iškart už pirmo (Ukmergės stotelės). Ir visa tai vasarą - rudenį eismas tikrai sustos ties Akropolio viaduku..... Kad bus panaikinti Senukų šviesoforai matyt jokių vilčių iki 2009 kai bus pradėta Šiaurinės gatvės statyba, o kolkas situaciją pagerintų 100 m. Ukmergės g, atkarpos išplatinimas čia http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&...&t=k&z=18&om=1, nes autobusams ir įsukusiems iš Šeškinės reikia susiprastint į dvi juostas, o po to vėl gatvė išplatėja iki trijų.

              Comment


                tai kad neispraleta, o tik atsiranda posukis i desine, o uz sankryzos stotele, uz kurios vel susiaureja iki dvieju, paskui prie senuku atsiranda juosta i kaire.
                bet tiesiai visada dvi.

                Comment


                  Praplatinus iki stotelės galėtų būti autobusinė juosta, nes dabar vienoj vietoj į dvi susispaust bando ir autobusai ir išvažiuojantys iš Šeškinės, o po to autobusam vėl juosta atsiranda iki stotelės. Aišku pagrindinė problema šviesoforai...

                  Comment


                    Kaip sakoma: Beda po viena nevaiksto...

                    Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...

                    Comment


                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                      4) kamščiai apačioje tikrai dingo, bet kaip ir reikėjo tikėtis jie persikėlė į viršų - jei anksčiau kamštis prasidėdavo prie antro Šekinės viaduko (Poliklinikos stotelės), tai dabar prasideda iškart už pirmo (Ukmergės stotelės). Ir visa tai vasarą - rudenį eismas tikrai sustos ties Akropolio viaduku..... Kad bus panaikinti Senukų šviesoforai matyt jokių vilčių iki 2009 kai bus pradėta Šiaurinės gatvės statyba...
                      Bet kuriuo atveju, geriau tegul kamstis persikelia i Seskine/Fabijoniskes nei i Seskines kalno papede. Atidarius estakada dalis is centro vaziuojancio srauto nusuka link Akropolio, kita dalis viaduku link Virsuliskiu, dar siek tiek - i Seskines gatve. O Seskines/Fabijoniskiu kamsciai issispres baigus Ukmerges/Ateities g. sankryzos rekonstrukcija ir, kaip tu sakei, nutiesus Siaurine gatve.

                      Comment


                        Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                        Kaip sakoma: Beda po viena nevaiksto...

                        Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...
                        Kuo čia apskritai vyriausybė ar seimas dėti?
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                          Kuo čia apskritai vyriausybė ar seimas dėti?
                          Spaudimu "is virsaus" paskatinti greitesnes statybas.

                          Comment


                            Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                            Kaip sakoma: Beda po viena nevaiksto...

                            Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...
                            Man įdomiau, kuo dėtas paprastas Seimo narys Paulauskas, kurio partijos įtaka vis mažėja tiek Lietuvoje, tiek Vilniuje..

                            Comment


                              Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                              Man įdomiau, kuo dėtas paprastas Seimo narys Paulauskas, kurio partijos įtaka vis mažėja tiek Lietuvoje, tiek Vilniuje..
                              Nezinau, kiek jis ten mazeja ir pan... Paimiau ji kaip pavizdi, bet kiek yra susidure, kad bet kas sedintis tokiam poste turi itaka.. Nesvarbu ten ar dideja, ar mazeja, jie ten visi kaip seima

                              Cia tik vienas is mano spejimu, ir numoniu, tad nereikia to priimti kaip uz gryna piniga Tiesiog faktas tas, jog postus uzimantys zmones turi kur kas diesne itaka negu paprastas pilietis ir Ju nuomones laikomasi tvirciau, negu musu mirtinguju

                              Comment


                                Na, jų skambučio ir noro galia svaresnė, nei "mirtingųjų", sutinku. Tačiau nežinau, kam iš pačių įtakingiausių rytais tenka važinėt Ukmergės g. (Paulausko į tokius nebeįskaitau, nuo tada kai jis nebe Seimo pirmininkas). Va, jau kelintas meras gyvena rytinėj Vilniaus dalyj (Zuokas Užupy, Imbrasas Antakalny) ir Ukmergės gatvės atkarpą mato nebent per langą darbe Šit, ten ir sutvarkė eismą. O kur nesimato - galvos neskauda
                                Deja, reik pridurt, kad ir Paksas (kaip Vilnių valdančios partijos lyderis), rodos, tebegyvena Antakalny, Kirkilas bei Adamkus, regis, Turniškėse, tiesa, nežinau kur Muntianas. Šiaip ar taip, labai tikėtina, kad jie visi Ukmergės gatvės piką pamato nedažnai..

                                Comment


                                  Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                                  Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...
                                  Akivaizdu, kad viskas yra atvirkščiai. Kol Paulauskas buvo Seimo pirmininkas ir važinėdavo per kamščius šitoje sankryžoje, niekas nieko nedarė. O va kai prarado turėtą įtaką - šast, ir surentė mums visiems valdžia estakadą
                                  O jei rimtai, tai čia ne Baltarusija, kur Lukašenka asmeniškai ėmėsi spręsti Minsko apvažiavimo problemas (pats mačiau per Baltarusijos televiziją, kol dar nebuvo atjungę). Iš esmės tai juk beveik visos dabartinės estakados ir apvažiavimai yra laaabai seniai suplanuoti, tiesiog nebuvo lėšų, o dabar atsirado.

                                  Comment


                                    Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                                    Spaudimu "is virsaus" paskatinti greitesnes statybas.
                                    Ir visgi tai nei kiek nepalengvino tavo nusišnekėjimo.
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                                      Ir visgi tai nei kiek nepalengvino tavo nusišnekėjimo.
                                      As tavo nuomones neklausiau, nes man ji visiskai neidomi.

                                      Comment


                                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                        Akivaizdu, kad viskas yra atvirkščiai. Kol Paulauskas buvo Seimo pirmininkas ir važinėdavo per kamščius šitoje sankryžoje, niekas nieko nedarė.
                                        tai kad jis su migalkem per priespriesine juosta pralekdavo, tai ko ten daryt, jei per 10min jis jau darbe.

                                        Comment


                                          Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                                          As tavo nuomones neklausiau, nes man ji visiskai neidomi.
                                          Biški gal pristabdyk ant posūkio, žmogau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X