Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sekmadienį judėjimas į kalną buvo maždaug 50/50 važiavusių senąja trasa ir nauja estakada.
    Manau, kai kuriuos vairuotojus glumina estakados gale "duok kelią" ženklai.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Sekmadienį judėjimas į kalną buvo maždaug 50/50 važiavusių senąja trasa ir nauja estakada.
      Manau, kai kuriuos vairuotojus glumina estakados gale "duok kelią" ženklai.
      Jo, situacija ten subtili - ant kelio trikampis nupieštas tik trečiai juostai, bet ženklas galioja visiems, todėl jei važiuojant antra juosta kažkas iš apačios įlėktų į šoną nors ir atvažiavęs per "zebrą", tai vistiek turbūt būtų teisus?

      O srautų sutvarkymui kaip jau čia buvo pastebėta, tereikia didelio aiškiai matomo ženklo "Ukmergės g. į dešinę, GV - tiesiai" ir ne ant antro viaduko, kuris mažai matomas, nes mašinos ten leidžiasi į daubą po žiedu, o ant pirmojo, kur reklamos liko...

      Ir dar vienas "šalutinis poveikis" nzn ar dėl to, kad praėjusią savaitę šiaip mieste labai mažai mašinų buvo, ar dėl to kad ant tilto nebeliko kamščio, pasirodė kad chroniškas kamštis Lukiškių g. pradėjo kiek greičiau judėti.
      Paskutinis taisė Qbazzz; 2007.07.16, 14:26.

      Comment


        Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
        Jo, situacija ten subtili - ant kelio trikampis nupieštas tik trečiai juostai, bet ženklas galioja visiems, todėl jei važiuojant antra juosta kažkas iš apačios įlėktų į šoną nors ir atvažiavęs per "zebrą", tai vistiek turbūt būtų teisus?
        O vat čia ir yra problema. Tokių džigitų atsiranda ne vienas ir ne du. Man juodas bumeris net piktai signalijo

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          O vat čia ir yra problema. Tokių džigitų atsiranda ne vienas ir ne du. Man juodas bumeris net piktai signalijo
          Musu tautieciu vaziavimo "kulturai" pazaboti, vietoj zebros reikejo 2 m siena pastatyt - tada vaziuotu pagal taisykles Beje, jei rimtai - Paryziuje praktikuojami plastiko stulpeliai (3 kartus storesni, nei pas mus statomomi pakelese), kurie zymi "zebros" krastus, tai per "zebra" neimanoma vaziuot.
          Paskutinis taisė waidz; 2007.07.16, 16:21.

          Comment


            Parašė waidz Rodyti pranešimą
            Musu tautieciu vaziavimo "kulturai" pazaboti, vietoj zebros reikejo 2 m siena pastatyt - tada vaziuotu pagal taisykles Beje, jei rimtai - Paryziuje praktikuojami plastiko stulpeliai (3 kartus storesni, nei pas mus statomomi pakelese), kurie zymi "zebros" krastus, tai per "zebra" neimanoma vaziuot.
            Koks tų stulpelių Paryžiuje aukštis ?
            Parašas :)

            Comment


              Parašė Svecias Rodyti pranešimą
              Koks tų stulpelių Paryžiuje aukštis ?

              Koks pusmetris

              Comment


                Jo, ir aš tokius mačiau Prancūzijoje/Šveicarijoje. Ir dar jie ten zebras padaro pakeltas (veikia kaip kalnelis) , todel labai nesinori ant jų užvažiuoti.

                Comment


                  Darbai tęsiasi - apačioje mačiau jau išrausta sena saugumo salelė. Gal jas sutvarkius bus aiškiau kur ir kam važiuoti ir važiuoti tiesiai bus leista tik autobusams...

                  Comment


                    Man atrodo, viskas išsispręstų, jei "pirmenybė" būtų važiuojant ne nuo apačios, o nuo estakados. Tada džigitai per zebrą galėtų daužyti į šoną ir būtų 2syk neteisūs
                    Beje tuomet nežinantieji labiau susimąstytų kaip kitąsyk papulti ant estakados.
                    O dabar pirmenybė važiuojantiems per zebrą gan kvailai atrodo.

                    Comment


                      Manau, kad pimumas taip sudėliotas tik dėl autobusų, kuriems iš apačios sunkiai lipant į kalną be pirmumo kirsti ištisinį srautą būtų labai sudėtinga.

                      Comment


                        Sutinku su Rimas_OK . Šiaip neatmesčiau ir radikalesnio sprendimo būdo, kokį kažkas jau siūlė kaip "plytos" ženklo uždėjimas visiems, važiuojantiems GV nuo Seimo į Ukmergės g. per šviesoforą. Na, vardan chaoso apmažinimo, galbūt reiktų išdėliot perspėjimus, kad plyta laukia už 50m, ar pan. Bet jei jau taip, tai kodėl tikrai nenorima padaryt "New layout ahead" analogo? Nemanau, kad yra kažkokių teisinių/dar kokių trukdžių. Juk sugebėjo sudėt geltonus skydus, perspėjančius apie viaduko per geležinkelį uždarymą.

                        Comment


                          Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                          kodėl tikrai nenorima padaryt "New layout ahead" analogo? Nemanau, kad yra kažkokių teisinių/dar kokių trukdžių. Juk sugebėjo sudėt geltonus skydus, perspėjančius apie viaduko per geležinkelį uždarymą.
                          Geras pasiūlymas - tiesiog imkitės iniciatyvos šią idėją pasiūlyti valdininkams. Turbūt šiuo atveju ponui Cemnolonskiui:

                          Vidutis Cemnolonskis
                          Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
                          Eismo organizavimo poskyrio vedėjas
                          Konstitucijos pr. 3, LT–01505 Vilnius
                          Tel. (8~5) 2112144
                          El. p. vidutis.cemnolonskis@vilnius.lt

                          Comment


                            Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                            Geras pasiūlymas - tiesiog imkitės iniciatyvos šią idėją pasiūlyti valdininkams. Turbūt šiuo atveju ponui Cemnolonskiui:
                            Nepadės. Įstatymuose nėra tokių ženklų, ir viskas. Ką ponas Cemnolonskis galėtų padaryti, tai tuos ženklus už savivaldybės pinigus kaip reklamą pakabinti. Bet norint juos kabinti nemokamai, reikia keisti įstatymus (t.y. kelių eismo taisykles (ženklus)).

                            Comment


                              visgi manau problema dalinai issiprestu perkelus zenklus su kryptimis ant pirmojo pedagoginio zieno viaduko, bo dabar kabo vos likus 50 m iki issiskyrimo ir daznam buna jau velu persirikiuoti. O ir tos lenteles spygutes dydzio pakabintos taip aukstai, kad nieko iziuret neina. Reiktu panaudoti valstybines reiksmes keliuose naudojamu uzrasu srifto dydi, tuomet jau is tolo viskas matytusi ir nekiltu tokiu nesklandumu.

                              Comment


                                Manau susipratimu zymiai sumazetu padarius saugumo saleles iskylias, dar geriau pazymetas stulpeliais ir patvarkius zenklinima: likes senas zenklinimas klaidina vaziuojancius is apacios. Siulyciau sena likusi punktyra panaikint, nes dabar lyg ir gali tiesiai i antra juosta vaziuot.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Nepadės. Įstatymuose nėra tokių ženklų, ir viskas. Ką ponas Cemnolonskis galėtų padaryti, tai tuos ženklus už savivaldybės pinigus kaip reklamą pakabinti. Bet norint juos kabinti nemokamai, reikia keisti įstatymus (t.y. kelių eismo taisykles (ženklus)).
                                  pala pala - taigi anksčiau kabodavo geltoni skelbimai "gedimino prospektas uždarytas", "žvėryno tiltas uždarytas" ir panašūs. Jie buvo nelegalūs????

                                  Ne įstatymai trukdo, tiesiog nėra įpročio pagalvoti - o gal vairuotojams būtų patogiau, jei pakabintume informaciją apie pasikeitusį eismą,

                                  Comment


                                    O man atrodo, kad sveikiausia būtų toje susiliejimo vietoje kur "ištisinė" juosta - juostos linija pastatyti 10 metrų autostrados-viadukų atitvėrimo metalinės tvorelės - 2 juostos važiuotų greitai, ramiai, nesiblaškydamos, nešokinėdamos į šalis nuo džigitų. Na o 3ioji - liktų "nesaugi" - verstų žmones pristabdyti, apsižvalgyti, pamatyti kad ne jiems pirmumams - o ir iš apačios atlekiantys matytų kliūtį iš toli... Nepakenktų dar 10 metrų tokios pačios tvorelės atskirti priešpriešį eismą - o tai kartais kai susimaišo galvose tos juostos, tai neretas sugeba ir į priešpriešio eismo juostą pusę mašinos kyštelėti - tokia avarija gali turėti daug skaudesnių pasekmių nei neišsitekus susiliejančiuose srautuose.

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      pala pala - taigi anksčiau kabodavo geltoni skelbimai "gedimino prospektas uždarytas", "žvėryno tiltas uždarytas" ir panašūs. Jie buvo nelegalūs????

                                      Ne įstatymai trukdo, tiesiog nėra įpročio pagalvoti - o gal vairuotojams būtų patogiau, jei pakabintume informaciją apie pasikeitusį eismą,
                                      Pvz. panašūs geltoni ženklai kabo greitkelyje Vilnius-kaunas ties gyvenvietėmis "Pavojingas ruožas, greitis 70" ar kažkas pan.

                                      Tai čia galima parašyt:
                                      "Dėmesio, sankryža pertvarkyta", "Pasirinkite tinkamas eismo juostas"
                                      Ir aišku dideli ženklai "Į Žalgirio g. ^^", "Į Ukmergės g. ---->>"

                                      Comment


                                        Parašė 1-2-3 Rodyti pranešimą
                                        O man atrodo, kad sveikiausia būtų toje susiliejimo vietoje kur "ištisinė" juosta - juostos linija pastatyti 10 metrų autostrados-viadukų atitvėrimo metalinės tvorelės - 2 juostos važiuotų greitai, ramiai, nesiblaškydamos, nešokinėdamos į šalis nuo džigitų. Na o 3ioji - liktų "nesaugi" - verstų žmones pristabdyti, apsižvalgyti, pamatyti kad ne jiems pirmumams - o ir iš apačios atlekiantys matytų kliūtį iš toli... Nepakenktų dar 10 metrų tokios pačios tvorelės atskirti priešpriešį eismą - o tai kartais kai susimaišo galvose tos juostos, tai neretas sugeba ir į priešpriešio eismo juostą pusę mašinos kyštelėti - tokia avarija gali turėti daug skaudesnių pasekmių nei neišsitekus susiliejančiuose srautuose.
                                        Puiki mintis. Abejoju ar atsiras daug dzigitu, norinciu taranuoti tvorele. Aisku kita iseitis - ne saugumo salele daryt is dazu, o gatves bordiurus perdaryt, kad is apacios vaziuojantiems liktu tira viena juosta, o ne is dazu nupiesta.
                                        Beje analogiskai reiketu perstatyt bordiurus estakados pradzioje, kad dzigitai is pirmos juostos nevaziuotu tiesiai. As kazkaip stengiuosi ant estakados uzvaziuot is pirmos juostos, nes vaziuot is antros kazkaip nejauku, kad i sona koks zioplys neivarytu.
                                        Paskutinis taisė Pupsis; 2007.07.18, 13:10.

                                        Comment


                                          Gavau atsakymą. Žinoma viskas tradiciškai biurokratiškai be konkrečių atsakymų į mano pateiktus klausimus ir pasiūlymus:

                                          Jūsų pasiūlymui dėl papildomų eismo saugumo priemonių teisingi ir kai kurie įgyvendinami. Kelių eismui reguliuoti naudojamos tos techninės priemonės, kurios numatytos Kelių eismo taisyklėse ir atitinkamuose standartuose dėl tų eismo reguliavimo priemonių gaminimo bei įrengimo. Vilniaus miesto savivaldybės taryba 2006 metais patvirtino Saugaus eismo organizavimo priemonių įrengimo Vilniaus miesto gatvėse rekomendacijas, įtraukiant kai kurias, kelių eismo taisyklėse nenumatytas priemones. Jūsų paminėtos transporto jungties nuo Geležinio Vilko gatvės iki Ukmergės gatvės prieigose bus įrengti papildomi projekte nenumatyti kelio ženklai ir informaciniai skydai.
                                          Pagarbiai, Vidutis Cemnolonskis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X