Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    www.5kanalas.lt yra video reportazas is estakados atidarymo... viskas labai grazu, tik ka ten veikia savo uniforma apsirenges kataliku dvasininkas, mosikuojantis savo lazda (na daugmaz "laiminantis" ar "sventinantis" kazi ka)? Ar nelaikas atsisakyti sitos "tradicijos" i viesaji gyvenima kisti religija ir baznycia su savo ritualais?

    Šita pasisakymą traktuoju kaip netolerancijos ir nepakantumo kitaip mąstančių, turinčių kitokius įsitikinimus nei pats John, atžvilgiu kūrstymą. Kaip Johnb reaguotum jei kas sau leistų tokio pobūdžio pasisakymus taip tavo mylimų gėjų atžvilgiu.

    Norėtus, kad adminai į tokius dalykus reaguotų principingiau...
    Parašas :)

    Comment


      /\ Man tie baznycios sventinimai irgi kvailai atrodo. Nu bet jeigu tai nera daroma uz mokesciu moketoju pinigus, tai tegu

      O siaip tai katik pro ja vaziavau, tai turiu pastebeti, kad su naktiniu apshvietimu estakada daug ispudingiau atrodo.
      Paskutinis taisė Eidvis; 2007.07.04, 23:57.

      Comment


        Lietuva yra katalikiskas krastas, su giliomis katalikybes tradicijomis... Galbut ziurint is Niujorko ar Londono tai atrodo archaiskai, bet tokia jau yra musu salis, toks supratimas ir tokios tradicijos. As asmeniskai nemanau, kad tradiciju issaugojimas yra smerktinas...

        Comment


          Su giliomis katalikybės tradicijomis...įdomu ar bent vienas katalikiškas kraštas yra su tokiais gajais pagonybės reliktais.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Laimonas Rodyti pranešimą
            Atsiprašau, jau sutvarkiau.
            Laimonai, ačiū už nuotraukas !!!
            www.scriptorium.ie

            Comment


              Parašė Laimonas Rodyti pranešimą
              8. Jei aš teisingai supratau ta liniuotė matuoja estakados poslinkius. Būtų labai smagu jei kas nors suprantantis pakomentuotų.

              9 -10. Estakados poslinkiui palikta vieta ("poslinkis" - gal ir ne pats geriausias žodis)
              Malonu matyti pirmąsias jau eksploatuojamos estakados nuotraukas


              Viską teisingai pasakei apie poslinkius

              Vardan aiškumo įmetu foto


              Estakada nėra nejudamai sutvirtinta su jos pradžia ar atramomis. Atramų funkcija yra paremti estakadą iš apačios, tam kad ji nenukristų(heh, juk logiška).

              Atramos netrukdo estakadai judėti horizontaliai. Kitaip sakant, ją sąlyginai lengva pastumti į šoną. Beje, paprastuose, tiesiuose tiltuose, estakadose, jų judėjimas vyksta išilgai. Kadangi ši estakada nėra tiesi kaip styga, o lenkta, tai išplaukia, kad ji kažkiek juda ir skersai

              Kadangi šildomi kūnai plečiasi, o šaldomi traukiasi, tai ir estakada ne išimtis. Ji žiemą sutrumpėja, o vasara ištįsta. Ta liniuotė ir rodo jos ilgio pokyčius. Jei konstrukcijos neleistu tiltui judėti horizontaliai, tai labai greit jis susibanguotų ar netgi perlūžtų per pusę

              Turbūt nėra tokio tilto/estakados/viaduko ant kurio užvažiuodami ar nuvažiuodami nepajustume menko(ar nelabai ) bumbtelėjimo. Taip yra dėl to, kad dedamos konstrukcijos, kurios kompensuotų ilgio skirtumus kelio paviršiuje. Tiesiog taip yra todėl, kad asfaltas nėra ant tiek elastingas, kad neparodytų estakados plėtimosi padarinių

              Spėju, kad daugelis stovėdami ant tilto yra pajutę, kad pravažiuojant sunkvežimiui tiltas dreba. Vieną kartą netgi teko girdėti žmogelį, kuris išsigandęs teigė, kad tiltas per ukmergės gatvę (nežinau kuris tiksliai), tuoj sugrius, nes jau vos ne vos atlaiko sunkvežimius

              Kadangi dar nedaug nusimanau apie tokius dalykus, tai tikiuosi atsiras žmogus, kuris papasakos plačiau ir, jei padariau klaidų, ištaisys man

              Comment


                Vakar apie 16.00


                Inercija...

                Comment


                  Susidaro ispudis, kad daugelis vairuotoju neskaito laiksrasciu ir neziuri TV (o jei ir ziuri tai visokius Kreivus veidrodzius) ir apie estakados atidaryma nieko negirdejo.

                  Comment


                    Nėra viskas taip blogai. Tiesiog po darbo žmonės būna pavargę ir važiuoja, galima sakyti, "autopilotu". O paskui jau būna vėlu persirikiuoti. O nuotraukoje visai gali būti susikaupusios prie šviesoforo mašinos, todėl visos kartu ir važiuoja

                    Comment


                      Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                        Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.
                        Tai juk dabar siaip negalima tiesiai vaziuot pagal zenklus. Pirma juosta tik i estakada, atra juosta i estakada arba i Gelezinio vilko, trecia juostai tik i Gelezinio vilko.
                        Matyt sankryza greitai buz uztverta, vaziuojantiems tiesiai per sankryza i kalna.
                        Visi vaziuos per estakada, kad i Ukmerges gatve.
                        O tas butina, kadangi dabar tie, kurie vaziuoja per sankryza i Seskines kalna susigruda toliau, nes ten is triju juostu gaunasi tik viena juosta. Kai srautas bus uzdarytas per sankryza i Seskines kalna, tuomet kai visi vaziuos per estakada bus labai lengva isilieti i Ukmerges gatve, kadangi ten paprasciausiai bus mazai auto(tik sukantieji nuo Baltupiu ar Zirmunu is Gelezinio vilko i desine, Seskines kalna)
                        Paskutinis taisė Enttas; 2007.07.05, 12:13.

                        Comment


                          nu ko jus panikuojat? pamanykit pirma diena zmones jos nepamato, praeis laikas, ir visi sekmingai vaziuos. o kad cia siulot uzdaryt, tai gal pirma pagalvokit kurioj cia vietoj turi but uzdaryta ir tada pabandykit isivaizduoti, kaip faina bus, kai tie patys nepamatantys net estakados bus priversti vietoj ukmerges g. vaziuoti i gelezinio vilko gatve, nes pasirodys, kad prieky jau plyta.

                          Comment


                            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                            Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.
                            Būtent apie šitą pagalvojau vakar važiuodamas. Užvažiuoji estakada ir turi pristabdyti ir žiūrėti ar neatlekia koks "autopilotas".
                            P.

                            Comment


                              Šiandien, prieš ilgąjį savaigalį, senojoje atkarpoje buvo nemaži kamščiai - visi įkalnėje "prastinasi" iš dviejų juostų į vieną.
                              Atitinkamai - avarinės situacijos estakados pabaigoje.

                              Galima sakyti, kad vairuotojai neskaito "Delfio", "Sostinės" ar šio forumo, bet atrodo, kad ten su ženklinimu ne viskas tvarkoj.
                              Juk ir mes svetimame mieste orientuojamės skaitydami ne vietos spaudą, o kelių rodykles.

                              Ant Konstitucijos žiedo vietos pakanka tik reklamoms.
                              Ar kur nors aiškiai nurodyta. kad važiuojant nuo tunelio į Šeškinę, Pašilaičius, Ukmergę, Rygą ar Bendorėlius reikia laikytis dešinės juostos?


                              Dar viena pastaba - šiandien po darbo nuo Geležinio Vilko žemyn buvo kamščiai kaip įprastą penktadienį.
                              Vakare ten turėtų būti taip sureguliuoti šviesoforai, kad nuo G.Vilko ir Žalgirio g. link upės žalia degtų žymiai ilgiau - juk susikertantys srautai turėtų būti labai maži.
                              Paskutinis taisė Romas; 2007.07.05, 18:10.

                              Comment


                                Parašė Faktas Rodyti pranešimą
                                nu ko jus panikuojat? pamanykit pirma diena zmones jos nepamato, praeis laikas, ir visi sekmingai vaziuos. o kad cia siulot uzdaryt, tai gal pirma pagalvokit kurioj cia vietoj turi but uzdaryta ir tada pabandykit isivaizduoti, kaip faina bus, kai tie patys nepamatantys net estakados bus priversti vietoj ukmerges g. vaziuoti i gelezinio vilko gatve, nes pasirodys, kad prieky jau plyta.
                                Bet gal tai butu gera pamoka "ziopliams" ir priverstu kita karta atidziau zvalgytis i zenklus? Mane asmeniskai uzknisa tokie "autopilotai" prie pietinio aplinkelio. Ten kasdien vazineju darban ir nors aiskiai iskabinetos schemos su apvaziavimais ir po kelis kartus pakabintos "plytos", taciau visvien kas antras megina pralyst po plyta. Idomiausia, kad taip elgiasi furos ir autobusai ir jau po laiko megina apsisukt, visiskai blokuodami judejima.
                                Del estakados aiskiu nuorodu su kryptimis sutinku, ju pasigedau ir as. Bet gal jos vistik atsiras truputuka veliau.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2007.07.05, 20:05.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Bet gal tai butu gera pamoka "ziopliams" ir priverstu kita karta atidziau zvalgytis i zenklus? Mane asmeniskai uzknisa tokie "autopilotai" prie pietinio aplinkelio. Ten kasdien vazineju darban ir nors aiskiai iskabinetos schemos su apvaziavimais ir po kelis kartus pakabintos "plytos", taciau visvien kas antras megina pralyst po plyta. Idomiausia, kad taip elgiasi furos ir autobusai ir jau po laiko megina apsisukt, visiskai blokuodami judejima.
                                  Del estakados aiskiu nuorodu su kryptimis sutinku, ju pasigedau ir as. Bet gal jos vistik atsiras truputuka veliau.
                                  na mano nuomone, tai musu vairuotojams isvis retai kada zenklai egzistuoja ir retas kuris juos pastebi .. cia apskritai.

                                  Jei apie sia situacija, tai tiesiog turi praeiti siek tiek laiko, kad visi susiprotetu kaip kur kas, nes paziurekit kas buna, kai nauja sviesofora pastato. Po to dar koki menesi atsiraranda ziopliu per raudona vaziuojanciu. Tiesiog jau taip zmones sutverti, kad ipranta prie tam tikru salygu ir po to reikia laiko pakeisti iprocius

                                  dar kas man nepatinka, tai Lietvuos keliu zenklinimas. Autostradoje zenklai spygos dydzio. Kiek kartu teko matyti kaip zmones prasauna nuvaziavimus nuo autostrados, nes zenklas pastatytas prie pat pacio posukio arba dar geriau is karto uz jo Regioniniuse keliuose ne ka geriau, be to jei tenka su zemelapiu vaziuoti tai varga ieskoti kelio pagal numeri. Aisku gerai jei gaudaisi zemelapiuose ir net nereikia numeriu, bet cia retam zmogui taip teiseina.
                                  Propoganda ir penas mintims >>>

                                  Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                  www.ted.com

                                  Comment


                                    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                    na mano nuomone, tai musu vairuotojams isvis retai kada zenklai egzistuoja ir retas kuris juos pastebi .. cia apskritai.

                                    Jei apie sia situacija, tai tiesiog turi praeiti siek tiek laiko, kad visi susiprotetu kaip kur kas, nes paziurekit kas buna, kai nauja sviesofora pastato. Po to dar koki menesi atsiraranda ziopliu per raudona vaziuojanciu. Tiesiog jau taip zmones sutverti, kad ipranta prie tam tikru salygu ir po to reikia laiko pakeisti iprocius

                                    dar kas man nepatinka, tai Lietvuos keliu zenklinimas. Autostradoje zenklai spygos dydzio. Kiek kartu teko matyti kaip zmones prasauna nuvaziavimus nuo autostrados, nes zenklas pastatytas prie pat pacio posukio arba dar geriau is karto uz jo Regioniniuse keliuose ne ka geriau, be to jei tenka su zemelapiu vaziuoti tai varga ieskoti kelio pagal numeri. Aisku gerai jei gaudaisi zemelapiuose ir net nereikia numeriu, bet cia retam zmogui taip teiseina.
                                    Užtat raklamų gausa ir dydžiu tikrai negalima skūstis Vilnius - Klaipėda kely. kurios švelniai tariant atrodo tragiškai.

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Užtat raklamų gausa ir dydžiu tikrai negalima skūstis Vilnius - Klaipėda kely. kurios švelniai tariant atrodo tragiškai.
                                      ne i tema ...

                                      jos man labai jau primena Lenkija, lai neisizeidzia kas nors

                                      as tai isvis pries jas ...
                                      Propoganda ir penas mintims >>>

                                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                      www.ted.com

                                      Comment


                                        Pritariu Ginthus. Tikrai "autopilotai" nervina. Pradėjau vengti Ukmergės - Ateities būsimos sankryžos nes autopilotai nestebi ženklų ir, pagaliau, elementariai nemąsto. Antra juosta stuma trečią signalindami ir rodydami pirštu į kairę. Tipo - krisk i statybų aikštelę. Užsifiksavę, kad trečia į kairę suka. Pirma stuma antrą ant trečios. Jei nustumti nepavyksta - tada jiems juosta baigiasi ir užtveria Panevėžio plentu atvažiuojantiems visą sankryžą. O juk tereikėtų i ženklus pažiūrėti ir to nebūtų. Aš suprantu, pakeitus šalutinį kelią pagringiniu - galima nepastebėti, tačiau kaip galima nepastebėti tokių statybų ar tikėtis, kad dėl jų esimas nebus koreguojamas - man nesuprantama.
                                        Lygiai taip pat ir čia - važiuoja, kol ant "zebro" pakliūna. Džiugu, kad bent pastebi, kad kažkas ne taip ir rikiuojasi, o ne prieš eismą lekia.
                                        Paskutinis taisė Laimonas; 2007.07.05, 23:46.

                                        Comment


                                          FeO, ačiū už komentarą kurio prašiau ir už nuotrauką parodančią kaip tai veikia!
                                          Beja, man įdomu, koks vidutinis projektuotas poslinkis žiemą/vasarą. Pagal liniuotes - lyg ir labai didelis. Neišdįsau eiti iki estakados pradžios pačia estakada ir nepamačiau (kiek suprantu - pėsčiųjų eismas draudžiamas), o sustabdyti auto vidury estakados - mano supratimu - nepagarba kitiems varuotojams.
                                          Dažnai matomi pjūklelio dantukų formos sujungimai, mano subjektyvia nuomone, leistu estakadai judėti per mažai ir neužtikrintų jos laisvų poslinkių (greičiau laisvą griuvimą). Kaip visgi tai įgyvendinta? Lyg šukų (greičiausia nusikalbėjau) ar kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X