Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13584342
Tai gerai kad 4 men. anksciau atidaro. Neissivaizduoju, ka ten but dar tiek laiko dare.gera gyventi gerai
Comment
-

Cia dar sovietmeciu buvo mokama automobiliu saugojimo aikstele. Gana ilgai ten nuo ilgapirsciu saugojom savo ziguliuka :-) O sitame namelyje sededavo aiksteles sargai. Buvo toks uzkampis, toliau nuo gyvenamuju rajonu, todel joje visada budavo 'pastoviu' vietu. Galbut del tos priezasties ten stovedavo ir daugybe sudauzytu automobiliu, kurie man budavo didele atrakcija :-) Veliau ta aikstele berods buvo transformuota i naudotu automobiliu pardavimo aikstele. Nuotraukose dar matosi senosios tvoros.Paskutinis taisė ACC; 2007.06.22, 00:00.
Comment
-
Kiek supratau, dar nuties sujungimo kelią nuo G.Vilko į dešinę ant estakados pabaigosParašė laSSas_ Rodyti pranešimąSuabejočiau šia logika, nes tam tikru paros metu geriau pro Akropolį nevažinėt - didelis klaustukas kaip greičiau. Be to, Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvės nėra visiškai lygiagrečios.
Comment
-
Tai ta aikštelė turėtų ir toliau ten būti, nes kiek mačiau darbininkai tvarkė tvorą, kuri buvo laikinai išardyta.Parašė sak76 Rodyti pranešimąCia dar sovietmeciu buvo mokama automobiliu saugojimo aikstele. Gana ilgai ten nuo ilgapirsciu saugojom savo ziguliuka :-) O sitame namelyje sededavo aiksteles sargai. Buvo toks uzkampis, toliau nuo gyvenamuju rajonu, todel joje visada budavo 'pastoviu' vietu. Galbut del tos priezasties ten stovedavo ir daugybe sudauzytu automobiliu, kurie man budavo didele atrakcija :-) Veliau ta aikstele berods buvo transformuota i naudotu automobiliu pardavimo aikstele. Nuotraukose dar matosi senosios tvoros.
Comment
-
O kam ta jungtis reikalinga? Juk dabar niekas netrugdys važiuot ir senąja trasa.Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek supratau, dar nuties sujungimo kelią nuo G.Vilko į dešinę ant estakados pabaigos
Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Tam, kad panaikint posuki i desine po estakada ir sureguliuoti srautus. Plius paruosti vieta antrai estakadai (viadukui).Parašė umbrella Rodyti pranešimąO kam ta jungtis reikalinga? Juk dabar niekas netrugdys važiuot ir senąja trasa.
Comment
-
Penktadieninio reportažo spausdinta kopija
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=3840439&sid=Saltoniškių žiedo estakada atidaroma liepą
2007 06 22 / 18:40 /
Aurelija Malakauskaitė
lrt.lt
Netrukus važiuojančiųjų iš Vilniaus Ukmergės link kelionė gerokai sutrumpės. Keturiais mėnesiais anksčiau numatyto termino Saltoniškių transporto žiede baigta tiesti ilgiausia sostinėje estakada, praneša LTV naujienų tarnyba.
Estakada buvo išbandyta lėtai judančiais maždaug 40 tonų sveriančiais sunkvežimiais – tai įprastinis automobilių eismui skirto statinio bandymas. Prieš pradedant naudoti, visi nauji tiltai ar viadukai bandomi didele apkrova.
„Paprastai kituose tiltuose po bandymų plyšiai atsirasdava, o čia beveik neradom. Pirmieji bandymų rezultatai rodo, kad statinys pakankamai tvirtas ir be baimės galime važinėt“, – teigė Tiltų ekspertų centro projektų vadovas dr. Algirdas Notkus.
Pasak tiltų specialisto, estakadai panaudotos Lietuvoje dar neįprastos kreivų linijų lynų konstrukcijos. Tokių kreivės formos estakadų Lietuvoje nedaug.
Ilgiu ją lenkia tik automobilių tiltas ties Jurbarku ir geležinkelio viadukas ties Ariogala. 36 mln. Lt vertės objektą kelininkai pastatė nestabdydami eismo.
„Objektas pagal sutartį turėjo būti baigtas lapkričio mėnesį, tačiau bendromis pastangomis, tai pavyko padaryt anksčiau“, – džiaugėsi bendrovės „Panevėžio tiltai“ projekto vadovas Edmundas Jakubauskas.
Ant 250 m ilgio estakados beliko baigti tvarkyti žibintus, turėklus, kitus smulkius darbus. Po savaitės automobiliai iš Konstitucijos prospekto Ukmergės link jau judės estakada, gerokai palengvindami eismą iš Geležinio vilko gatvės į šiaurinę miesto dalį ir sumažindami kamščius Saltoniškių žiede.
Būgštaujančius dėl galimų kamščių Ukmergės gatvėje, miesto ūkio specialistai ramina, primindami, kad ir šios gatvės atkarpa į Šeškinės kalną praplatinta iki šešių eismo juostų.
„Ši estakada yra tik pirmas etapas įgyvendinant visą transporto mazgo rekonstrukciją. Čia nuo T. Narbuto gatvės turime pastatyti dar vieną lygį, taip pat dar kitą lygį su nuolydžiu į Žalgirio gatvę“, – pasakojo Vilniaus savivaldybės Energetikos ir miesto ūkio departamento direktorius Virginijus Dastikas.
Tačiau tie darbai, anot V. Dastiko, prasidės ko gero tik po 2010 m., baigus pietinį Vilnius aplinkkelį, šiaurinį išvažiavimą Molėtų link ir sutvarkius Rodunės viaduką. Eismas naująja estakada atidaromas liepos pradžioje.
P.S. Žurnalistai, kaip įprasta, mokykloje nesimokė geografijos, o užaugę neiškišo nosies toliau savo miesto.
Ilgiausias ir aukščiausias geležinkelio tiltas per Dubysą yra Lyduvėnuose (9 km nuo Šiluvos), o ne AriogalojePaskutinis taisė Romas; 2007.06.24, 22:31.
Comment
-
Tas tai tiesa, bet man atrodo, kad šiuose žurnalistiniuose "perliukuose" yra daugiau netikslumų:Parašė Romas Rodyti pranešimąPenktadieninio reportažo spausdinta kopija
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=3840439&sid=
P.S. Žurnalistai, kaip įprasta, mokykloje nesimokė geografijos, o užaugę neiškišo nosies toliau savo miesto.
Ilgiausias ir aukščiausias geležinkelio tiltas per Dubysą yra Lyduvėnuose (9 km nuo Šiluvos), o ne Ariogaloje
Gal aš ir klystu, bet kiek atsimenu, tai Vilniaus Valakampių tiltas yra 333 metrų ilgio?Ilgiu ją lenkia tik automobilių tiltas ties Jurbarku ir geležinkelio viadukas ties Ariogala.
Ant 250 m ilgio estakados beliko baigti...
Parašas :)
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPenktadieninio reportažo spausdinta kopija
http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=3840439&sid=
P.S. Žurnalistai, kaip įprasta, mokykloje nesimokė geografijos, o užaugę neiškišo nosies toliau savo miesto.
Ilgiausias ir aukščiausias geležinkelio tiltas per Dubysą yra Lyduvėnuose (9 km nuo Šiluvos), o ne Ariogaloje
"Panevezio tiltai"? Lyg ir nera tokios firmos.
Paskutinis taisė Ginthus; 2007.06.24, 22:58.
Comment
-
/\ Gal be reikalo žurnalistus apkaltinau, kad jie neiškiša nosies iš savo namų.
Kai kas nors pakviečia į kokį furšetą, jie pirmi atvyksta.
Ne veltui juokaujama, kad žurnalistika (kaip ir ir sociologija) labai tikslus mokslas - kiek sumoki, tokį rezultatą ir gauni.
Norint išvengti klaidų, daugeliui reikia duoti gatavą tekstą ir palikti vietos savo pavardei įsirašyti.
Nors teko bendrauti ir su tikrais profesionalais, kuriems šitos "špilkos" negalioja.
Svarbiausia, kad per LTV parodė būtent tą estakadą ir filmuotą tą pačią dieną (o ne archyvinius kadrus iš, pvz. pietinio aplinkkelio).
Comment
-
Vakar kaip tik vaziavau pro ten, tai gaisrininkai jau vyniojo slangas. But gerai, kad iki atidarymo spetu nugriauti ir uzseti zolyte.Vilniuje, įtariama, padegtas apleistas namas
Pirmadienį apie 17 val. Vilniuje, Ukmergės g., įtariama, padegtas negyvenamasis medinis namas. Judrioje gatvėje, šalia statomo aplinkelio, gaisrą gesino penkios ugniagesių cisternos.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento pareigūnų teigimu, pranešimas apie Ukmergės g. 151 liepsnojantį apleistą pastatą gautas, kai jis degė atvira liepsna. Šalia medinio namo yra automobilių padangų parduotuvė.
Pirminiais duomenimis, name žmonių nebuvo. Įtariama, kad pastatas galėjo būti padegtas tyčia.

gera gyventi gerai
Comment
-
Tai aisku, kad kruvele pelenu isvesti pigiau, negu ardyti, vesti ir dar gal moketi uz lauzo pridavima. Tik va beda, kad spejo uzgesinti, reikes vel padeginet.
O siaip tai, pries koki gera desimtmeti, teko gerai pabaliavoti
sitam namuke, ten faina panicka gyveno. Dabar tik prisiminimai ir nuotraukos liks
.
gera gyventi gerai
Comment
-
NostalgijaParašė Kema Rodyti pranešimąTai aisku, kad kruvele pelenu isvesti pigiau, negu ardyti, vesti ir dar gal moketi uz lauzo pridavima. Tik va beda, kad spejo uzgesinti, reikes vel padeginet.
O siaip tai, pries koki gera desimtmeti, teko gerai pabaliavoti
sitam namuke, ten faina panicka gyveno. Dabar tik prisiminimai ir nuotraukos liks
.
Kaip suprantu, jis negyvenamas buvo?
Beje, jei situs padegineja, tai kas su likusiais ten bus?
Mano manymu, isvis tokiuose mazguose gyvenamuju namu neturetu buti... Geriau plesti kelius, ar kisti kokius degaliniu, plovyklu, galu gale uzkandziniu kompleksus, kur didelis masinu praeinamumas...
Comment
-
o jeigu dar ta bakūžė, neduok dieve, saugoma kaip koks nors "būdingas XIX a. griuvenų atstovas" - tai kitų kelių nugriauti išvis nėra...Parašė Kema Rodyti pranešimąTai aisku, kad kruvele pelenu isvesti pigiau, negu ardyti, vesti ir dar gal moketi uz lauzo pridavima. Tik va beda, kad spejo uzgesinti, reikes vel padeginet.
Comment
-
Būtent - griovimui reikalingas leidimas, kurį ne taip jau paprasta, kaip nekeista, gauti.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąo jeigu dar ta bakūžė, neduok dieve, saugoma kaip koks nors "būdingas XIX a. griuvenų atstovas" - tai kitų kelių nugriauti išvis nėra...
Comment
-
Vadovaujantis elementaria logika, kai vietoje namuko riogso tik nuodeguliu kruva, zymiai legviau nudereti nuo lemono koki viena nuli. Ar tik ne vienu nuliu maziau visiems ir siule?Parašė Svecias Rodyti pranešimąNegi visada sudeginti pigiau nei nugriauti?
Comment
Comment