koks tikslas apvazineti link zalgirio gatves, ar per zieda, jei galima tiesiai? sviesoforo ciklas vistiek lieka, praleidziantis ukmerges gatve vaziuojancius. uzdrausdamas absoliuciai nieko nelaimi, tik sukeli papildomus sunkumus. su likusiu asfaltu jei padarysi ka siulai, tai tie statiniai trukdys antro etapo statybom.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Nežinau kokios bus to antro etapo statybos, bet būtų įdomu sužinot. Ech tiek to.Parašė Faktas Rodyti pranešimąkoks tikslas apvazineti link zalgirio gatves, ar per zieda, jei galima tiesiai? sviesoforo ciklas vistiek lieka, praleidziantis ukmerges gatve vaziuojancius. uzdrausdamas absoliuciai nieko nelaimi, tik sukeli papildomus sunkumus. su likusiu asfaltu jei padarysi ka siulai, tai tie statiniai trukdys antro etapo statybom.
1. Kiek per dieną automobilių važiuoja į Melgą? Tad kažkokio sunkumo aš čia nematau.
2. Sukantys į Paribio gatvę sudarys tikrai sunkumų trukdydami nuo Ukmergės atvažiuojantį srautą. Nors tokių taip pat nebus daug ir važiuoti ant žiedo nematau kažkokių didesnių trukdžių.
3. Didžiausias trukdis mano manymu tai mašinų srautas, kuris pasinaudos galimybe važiuoti tiesiai, bet ne estakada, ir taip trukdys estakada važiuojantiems įsilieti į Ukmergės gatvę priversdamas juos persirikiuoti arba stabdyti eismą.
Comment
-
1-2. koks skirtumas kiek ju? dabar leisti jiems daryti tuos posukius niekam netrukdysi. jei nuspresi, kad jie turi sukti per kitur, - didinsi kitu sankryzu srauta. I paribio sukantys negali trukdyti vaziuojantiems ukmerges gatve zemyn, nes jie juos turi praleisti.
3. kaip jis gali trukdyti, jei jam lieka viena juosta atskirta istysinemis linijomis?
Comment
-
Su tokiu ženklinimu ir lietuviška vairavimo kultūra ši vieta greičiausiai neišsivaduos nuo avariju. Gal kažko nesuprantu, bet iš pirmo juostos sukdamas patenki į Autobusų juostą. Iš antros juostos sukdamas garantija susidursi su mašinom atvažiuojančiom pagr. gatve, nes pažiūrėkit, važiuojantiems Ukmergės g. prieš pat susiliejimą paliekama vos viena juosta. Trečia juosta įvažiuot į Ukmergės gatvę galėsi nebent po vidurnakčio...Parašė FeO Rodyti pranešimą
Comment
-
1 ir 2 manau nesudaro esmės.Parašė Faktas Rodyti pranešimą1-2. koks skirtumas kiek ju? dabar leisti jiems daryti tuos posukius niekam netrukdysi. jei nuspresi, kad jie turi sukti per kitur, - didinsi kitu sankryzu srauta. I paribio sukantys negali trukdyti vaziuojantiems ukmerges gatve zemyn, nes jie juos turi praleisti.
3. kaip jis gali trukdyti, jei jam lieka viena juosta atskirta istysinemis linijomis?
3. Aš matau kaip estakados 2/3 galimybių panaudojimą. Trečia juosta kimšis turėdama praleisti tiesiai važiuojantį srautą. Kodėl nebuvo galima padaryti visų 3 juostų nuo estakados važiuoti be trikdžių?
Suprantu, kad reikėjo palikti galimybę sukantiems nuo Žalgirio į dešinę, bet reikėjo daugiau neaprkrauti šio susidūrimo.
Feo nuotrauka.
Comment
-
ar autobusu juosta tikrai yra?
taip, sukdamas is pirmos patenki i pirma juosta.
sukdamas is antros patenki i antra juosta, jei kazkas pazeizdamas taisykles ir kirsdamas visas juostas atlekia, tai ir praleisk ji, lygiai kaip ir praleistum, jei pamatym, kad kas atvaziuoja pries eisma. "nes paziurekit - paliekama tik viena juosta" - o kiek jiems turi buti paliekama? per sankryza vaziuoti tiesiai, liks tik viena juosta, o kai jiems raudona, sukantiems nuo zalgirio i desine irgi yra tik viena juosta. tai kodel sitam nedideliam srautui turi buti daugiau nei viena juosta?
Comment
-
Gal srautas ten ir nedidelis, tuomet ir susiaurėjimą iki vienos juostos turėtų daryt daug anksčiau. O dabar padarė prieš pat greitąjį susiliejimą. Garantija, bus daug tokių, kurie nespės ar nenorės persirikiuot ir varys kiauriai per visus žymėjimus link viaduko antros juostos kaip tas VW Caddy nuotraukoje.Parašė Faktas Rodyti pranešimąar autobusu juosta tikrai yra?
taip, sukdamas is pirmos patenki i pirma juosta.
sukdamas is antros patenki i antra juosta, jei kazkas pazeizdamas taisykles ir kirsdamas visas juostas atlekia, tai ir praleisk ji, lygiai kaip ir praleistum, jei pamatym, kad kas atvaziuoja pries eisma. "nes paziurekit - paliekama tik viena juosta" - o kiek jiems turi buti paliekama? per sankryza vaziuoti tiesiai, liks tik viena juosta, o kai jiems raudona, sukantiems nuo zalgirio i desine irgi yra tik viena juosta. tai kodel sitam nedideliam srautui turi buti daugiau nei viena juosta?
Comment
-
Del susiaurejimo, teisingas pastebejimas, kad jis turetu prasideti anksciau, nes vakar vaziuojant estakada, maciau, kad daugelis atlekia iki to susijungimo, o tada pradeda makaluotis ir rikiuotis, nors buvo ir tokiu (su bmw), kur brauke tiesiai per visas linijas. Na bet gal cia tik laiko klausimas, juk tik vakar atidare.Gal srautas ten ir nedidelis, tuomet ir susiaurėjimą iki vienos juostos turėtų daryt daug anksčiau. O dabar padarė prieš pat greitąjį susiliejimą. Garantija, bus daug tokių, kurie nespės ar nenorės persirikiuot ir varys kiauriai per visus žymėjimus link viaduko antros juostos kaip tas VW Caddy nuotraukoje.
O del tos autobusu juostos, tai ten dabar bendra. Buvo kazkada padaryta autobusams, bet paskui panaikino. Ta pirma juosta dazniausiai velkasi sunkusis transportas, nes yra zenklai draudziantys jam vaziuoti 2 ir 3 juostomis.gera gyventi gerai
Comment
-
tik pradėjus statybą jau buvo aišku, kad viskas daroma ne iki galo apskaičiavus. jei toks dalykas iškiltų kokioj Vokietijoj, visos eilės būtų sutvarkytos taip, kad jokių eilių susikryžiavimų nebūtų. Tereikėjo padaryti normalias lėtėjimo-greitėjimo juostas su didžiuliais nuorodų stendais prieš 100 ir 200m ant gel.vilko tilto ir nepalikti jokių stačių kampų. o dabar kaip visada išėjo lietuviškai.music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
daug kur uzbruksniuota vaziuojamoji dalis, kur draudziama vaziuoti ir gali pazeidejai vaziuoti. nu tai ka? atitvarus statyti? jei jau tokie vaziuos, tai teks praleist. koks skirtumas kur pagrindinis? padarius atvirksciai, lygiai taip pat sekmingai galima butu rasyti: kokia nesamone - nors i kalna palikta viena juosta, bet nuo estakados atvaziave gali i nieka neziuredami kirsti istysines ir i ja ivaziuoti autobusam i sonus. o dar kazi ar autobusam patogu butu ziureti i is desines isiliejanti srauta ka praleidineti? nezinot ju specifikos?Parašė vaidasc5 Rodyti pranešimąnenorės persirikiuot ir varys kiauriai per visus žymėjimus link viaduko antros juostos kaip tas VW Caddy nuotraukoje.
Comment
-
kur yra juostu susikryziavimas ir status kampai?Parašė Lashelis Rodyti pranešimątik pradėjus statybą jau buvo aišku, kad viskas daroma ne iki galo apskaičiavus. jei toks dalykas iškiltų kokioj Vokietijoj, visos eilės būtų sutvarkytos taip, kad jokių eilių susikryžiavimų nebūtų. Tereikėjo padaryti normalias lėtėjimo-greitėjimo juostas su didžiuliais nuorodų stendais prieš 100 ir 200m ant gel.vilko tilto ir nepalikti jokių stačių kampų. o dabar kaip visada išėjo lietuviškai.
Comment
-
status tiek užvažiavimo, tiek nuvažiavimo kampas. nestačiu laikyčiau lygiagretų esančiam eismą, t.y. kai juostos eina šalia viena kitos ir tolygiai išsiskiria-susijungia, o ne 15 ar 20 laipsnių kampą.Parašė Faktas Rodyti pranešimąkur yra juostu susikryziavimas ir status kampai?

o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
Nuotraukoj atrodo tikrai status kampas, vietoj žiūrint kitaip atrodo, o važiuojant praktiškai nesijaučiaParašė Lashelis Rodyti pranešimąstatus tiek užvažiavimo, tiek nuvažiavimo kampas. nestačiu laikyčiau lygiagretų esančiam eismą, t.y. kai juostos eina šalia viena kitos ir tolygiai išsiskiria-susijungia, o ne 15 ar 20 laipsnių kampą.
Comment
-
o gal tu i vieta nuvaziuok ir paziurek kaip ar ten tikrai status ar ne?Parašė Lashelis Rodyti pranešimąstatus tiek užvažiavimo, tiek nuvažiavimo kampas. nestačiu laikyčiau lygiagretų esančiam eismą, t.y. kai juostos eina šalia viena kitos ir tolygiai išsiskiria-susijungia, o ne 15 ar 20 laipsnių kampą.
juokinga butu jei i kalna turetume 5 juostas, dabar kai turim tris, tai gal nesijuok, kai ir sutalpinama du srautai i tris juostas.o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.
Comment
-
Visiškai teisingai, tik man atrodo, kad vėliau ten eismą ir žymėjimą turėtų pakoreguoti ir palikti tik vieną juostą į kalną.Parašė Lashelis Rodyti pranešimą
o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.
Comment
-
Buvau šiandien kaip ir žadėjau pafotografuot. Iš tikro smarkiai padaugėjo žinančių apie estakadą. Rezultatas – kamščio nebėra! Automobilių daug, tačiau jų judėjimo greitis ~60. Aš ten buvau nuo ~5:30 iki ~6:30
Ką gi, panašu, kad estakada puikiai atlieka savo darbą, jei taip galima pasakyti
1. Dar nemažai vairuotojų važiuoja senuoju keliu.
2. Srautas geležiniu vilku. Automobiliai juda normaliu greičiu, kamštis nesiformuoja.
3. O tos būdelės visgi nesugriovė, tik atėmė iš jo garbę savo stogu vadinti estakadą. Įdomu, kad stogas nudažytas taip pat kaip estakada ir pakreiptas tuo pčiu kampu kaip ir estakada.
4. Ženklas prieš ukmergės gatvės susikirtimą su išvažiavimu nuo estakados.
5. Nemažai vairuotojų laiku nepersirikiuoja ir atsiduria juostoje, kuri turėtų sukti į kairę.
6. Šalia estakados...
7. Ne, neatspėjot, ant asfalto negulėjau
8. Jei aš teisingai supratau ta liniuotė matuoja estakados poslinkius. Būtų labai smagu jei kas nors suprantantis pakomentuotų.
9 -10. Estakados poslinkiui palikta vieta ("poslinkis" - gal ir ne pats geriausias žodis)Paskutinis taisė Laimonas; 2007.07.04, 22:50.
Comment
Comment