Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Šventa teisybė - tą "senajį" nuvažiavimą (ne per viaduką) derėtų panaikinti fizinėmis priemonėmis.Parašė aRa Rodyti pranešimąBet tada "plyta" (o gal net ir plytų siena) bandantiems važiuoti į Šeškinės kalną ne viaduku būtina
Comment
-
Bet štai forumietis aukščiau teigia, kad "nenori kelti sumaišties" ir vis vien važiuos tiesiai, net ir per linijas, kol nepastatys dar keletos estakadų.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŠventa teisybė - tą "senajį" nuvažiavimą (ne per viaduką) derėtų panaikinti fizinėmis priemonėmis.
Tik lieka neaišku, kaip tada susigaudys?
Comment
-
"fizinėmis priemonėmis" pavadinau ne linijas ar kokius kelio ženklus, o bordiūrus, tvoras ir grioviusParašė Sula Rodyti pranešimąBet štai forumietis aukščiau teigia, kad "nenori kelti sumaišties" ir vis vien važiuos tiesiai, net ir per linijas, kol nepastatys dar keletos estakadų.
Tik lieka neaišku, kaip tada susigaudys?
Comment
-
Tai juk dviems juostoms nereikia praleisti, tik treciajai, beto is kaires dabar tik viena juosta paliktaParašė Plents Rodyti pranešimą1) 2005 12 05 d įkeltame vaizdelyje važiavimas į Šeškinės kalną tik per viaduką. Visiems buvo aišku, kad kitaip ir būti negali.
2) Klausimas apie kitką: ar buvo rašyta, kodėl pervažiavus viaduku reikia duoti kelią atvažiuojantiems iš kairės?
Comment
-
Mažai būtų naudos iš tokios estekados, reiktų ją pratęsti ir per Ukmergės gatvę, kaf nebeliktų toje vietoje šviesaforinės sankryžos.Parašė ArunasK Rodyti pranešimąSveiki,
Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.
Comment
-
Manau, kad negreitai, jau vien dėl to, kad dabar kurį laiką bus daug sunkiau skolintis pinigus. Spėju, kad ES parama irgi būna iš skolintų lėšų.Parašė ArunasK Rodyti pranešimąSveiki,
Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.
Comment
-
Čia labai sunku pasakyti. Rodos be 2010 niekas nepajudės. Kol kas prioritetas yra Vakarinis aplinkkelis. Tada rodos jau ir šnekos apie Šiaurinę gatvė virs kažkokiais darbais. O ta vieta liks labai problematiška, nes rimtai mazgo plėtrai tukdys sumautas "Soho" kvartalas... Apie manevringas estakadas tik pasvajoti...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Judri gatvė liko be perėjos
http://www.lrytas.lt/?data=20090523&...l090523&view=2
Judri gatvė liko be perėjos
Aurelija JONUŠAITĖ
„Sostinės“ korespondentė
2009-05-23
Ukmergės gatve važiuojantiems vairuotojams nebereikės baimintis, kad į judrią gatvę gali išbėgti pėsčiasis. Ties Ozo gatvės viaduku šią savaitę buvo panaikinta pėsčiųjų perėja.
Šalia viešojo transporto stotelės prieš Ozo gatvės viaduką pėstieji nebegali, kaip anksčiau, kirsti Ukmergės gatvės.
Judrioje gatvėje panaikinti pėsčiųjų perėją miesto valdžia nutarė dėl pačių pėsčiųjų saugumo.
„Šioje vietoje buvusi pėsčiųjų perėja buvo bene pavojingiausia mieste. Čia ne kartą buvo partrenktas pėsčiasis, įvyko daug nelaimių. Dėl to ir ėmėmės tokių saugumo priemonių.
Ši perėja buvo įrengta nuokalnėje. Dėl to vairuotojams buvo labai sudėtinga greitai sustabdyti automobilį, pamačius sparčiai į gatvę žengiantį pėsčiąjį.
Nepatogu buvo ir tiems vairuotojams, kurie važiuodavo į kalno viršų. Ypač tamsiuoju paros metu vairuotojai buvo apakinami priešais atvažiuojančių automobilių šviesų, dėl to taip pat nepastebėdavo pėsčiųjų.
Visos kaltės versti vairuotojams irgi negalima.
Pėstieji taip pat nesilaikydavo kelių eismo taisyklių, greitai išbėgdavo į gatvę. O tai neretai pasibaigdavo nelaime“, – aiškino Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela.
Naikinti perėją Ukmergės gatvėje nutarta ir dėl geresnių eismo sąlygų. Tikimasi, kad panaikinus šią perėją judrioje gatvėje susidarys mažesnės automobilių spūstys.
Kad pėstieji nebevaikščiotų pavojinga perėja, šioje vietoje gatvė užtverta tvora. Po kelių dienų dar viena tvora bus pastatyta ir per gatvės vidurį, ant skiriamosios juostos.
„Aš važiavau šia gatve ir mačiau, jog dabar pėstieji lipa per tvorą ir vis vien bėga per gatvę. Dėl to įrengsime dar vieną daug aukštesnę tvorą per gatvės vidurį. Tada jos perlipti tikrai nepavyks.
Norėdami pereiti Ukmergės gatvę, pėstieji turės eiti per viaduką, esantį visai šalia.
Prie viaduko yra įrengti laiptai, tad žmonėms yra sudarytos visos sąlygos saugiai kirsti Ukmergės gatvę“, – teigė H.Mackela.
Nuotrauka fotografuota iš laikraščio. Temos tiksliau atitinkančios neradau, jei ką, perkelkit.
Comment
-
Jei važiuojant iš centro, tai dar pavojingesnė yra sekanti pėsčiųjų perėja. Eismas ten išplatėja iki 4 juostų, žmonėms reikia pakankamai laiko pereiti, o tamsiuoju paros metu apšvietimo stulpai taip šviečia, kad ant perėjos susidaro šešėlis. Vat tą vietą reikia dar labiau spręsti, labai dažnai vyksta avarijos.
Comment
-
Savivaldybės genijai ne vieną kartą yra darę išvykas prie tos perėjos, per tv reiškėsi, jog statys požeminę, bet..Parašė RamasN Rodyti pranešimąJei važiuojant iš centro, tai dar pavojingesnė yra sekanti pėsčiųjų perėja. Eismas ten išplatėja iki 4 juostų, žmonėms reikia pakankamai laiko pereiti, o tamsiuoju paros metu apšvietimo stulpai taip šviečia, kad ant perėjos susidaro šešėlis. Vat tą vietą reikia dar labiau spręsti, labai dažnai vyksta avarijos.
Menu senas kalbas, kad buvo žadamos požeminės perėjos prie Valakampių tilto, šičia, taip pat viadukas arba perėja prie " Norfos-Kometos" Karoliniškėse, ir daug kur kitur
Deja jie greičiau panaikins jau įrengtas (buvusi požeminė perėja, dabar šviesaforas prie Nacionalinės Galerijos; buvusi požeminė perėja dabar šviesaforas prie PUPOS Pilaitės pr.) nei naujų pastatys.
Realiai visus pėsčiųjų šviesaforus reikėtų keisti į požemines perėjas arba pėsčiųjų viadukus, ypač svarbiausiose gatvėse- Laisvės pr., Ukmergės g., Ozo ir t.t. bet tai tik idealus atvejis...
Kaip manote, ar "Ozas" įrengs požeminių perėjų? Ten jau dabar traiškomi žmonės toje perėjoje
ar jiems tiesiog viskas nueis kaip nuo žąsies vanduo ir bus palaimintas aukščiausiu lygiu ŠVIESAFORAS?
Comment
-
Keičiamas eismas Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje
P.S. Gal į temos pavadinimą vertėtų įtraukti ir Žalgirio g.?Nuo gruodžio 15 d. keičiamas eismas Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje. Vairuotojai, važiuodami Geležinio Vilko gatve nuo Baltupių mikrorajono pusės miesto centro link, Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje darbo dienomis nuo 16 iki 19 val. nebegalės sukti į kairę. Sankryžoje bus draudžiamas kairysis posūkis, o šviesoforai bus perjungti į mirksintį režimą.
Eismo pakitimai yra eksperimentinio pobūdžio, siekiant vakarinio piko metu pagerinti eismo sąlygas Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp Ukmergės ir Žalgirio gatvių.
Comment
-
Toje nuorodoje alfa.lt įdėta mikroskopinis paveikslas.
Radau originalią schemą www.vilnius.lt
Dabar gal aiškiau, kurį šviesoforą įjungs geltonu mirksinčiu režimu.
Bet neaišku, kuo pagerės eismas važiuojantiems link Baltupių - lieka šviesoforai už 20 metrų atvažiuojant nuo Žalgirio gatvės (jie nepažymėti schemoje).
Teoriškai turėtų pagerėti tik važiuojantiems nuo Pedagoginio link Žalgirio g. (jei nebus kamščių)

http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=92500
Comment
-
Ne, ryte šiaip ar taip kamštis stovi, ir nieko kairysis posūkis nekeičia. O vakare tas šviesaforas labai trugdo, nes susidaro kamštis Geležinio vilko g. jau nuo tilto per Nerį.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGalbūt, atvirkščiai, rytinio piko metu reikia tą posūkį drausti?
Comment
tai palaukit, kas bus kai ten susikels gyventojai ir biurai, bei atsidarys Ozas..
Comment