Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Nejaugi taip sunku "perkalkuliuoti" maršrutą?
    Teisingai. Ypatingai buki, galėtų apsisukti dar toliau, po G.Vilko tiltu už upės. Iki šiol stebiuosi, kad nepaisant nieko estakada naudojasi tik 50% automobilių.

    Comment


      Parašė aRa Rodyti pranešimą
      Bet tada "plyta" (o gal net ir plytų siena) bandantiems važiuoti į Šeškinės kalną ne viaduku būtina
      Šventa teisybė - tą "senajį" nuvažiavimą (ne per viaduką) derėtų panaikinti fizinėmis priemonėmis.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Šventa teisybė - tą "senajį" nuvažiavimą (ne per viaduką) derėtų panaikinti fizinėmis priemonėmis.
        Bet štai forumietis aukščiau teigia, kad "nenori kelti sumaišties" ir vis vien važiuos tiesiai, net ir per linijas, kol nepastatys dar keletos estakadų.
        Tik lieka neaišku, kaip tada susigaudys?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Bet štai forumietis aukščiau teigia, kad "nenori kelti sumaišties" ir vis vien važiuos tiesiai, net ir per linijas, kol nepastatys dar keletos estakadų.
          Tik lieka neaišku, kaip tada susigaudys?
          "fizinėmis priemonėmis" pavadinau ne linijas ar kokius kelio ženklus, o bordiūrus, tvoras ir griovius

          Comment


            1) 2005 12 05 d įkeltame vaizdelyje važiavimas į Šeškinės kalną tik per viaduką. Visiems buvo aišku, kad kitaip ir būti negali.
            2) Klausimas apie kitką: ar buvo rašyta, kodėl pervažiavus viaduku reikia duoti kelią atvažiuojantiems iš kairės?

            Comment


              Parašė Plents Rodyti pranešimą
              1) 2005 12 05 d įkeltame vaizdelyje važiavimas į Šeškinės kalną tik per viaduką. Visiems buvo aišku, kad kitaip ir būti negali.
              2) Klausimas apie kitką: ar buvo rašyta, kodėl pervažiavus viaduku reikia duoti kelią atvažiuojantiems iš kairės?
              Tai juk dviems juostoms nereikia praleisti, tik treciajai, beto is kaires dabar tik viena juosta palikta
              Flickr

              Comment


                Turbūt, jei visos trys juostos nuo viaduko būtų pagrindinės, avarijų dar keliskart padaugėtų Jau dabar dažnai tenka matyti, kai antroje juostoje važiuojančios mašinos susimėto...

                Comment


                  Sveiki,
                  Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.

                  Comment


                    Va va, dar vienas pliusas "Rubikoniškėms" šalia ežerų po langais. tai palaukit, kas bus kai ten susikels gyventojai ir biurai, bei atsidarys Ozas..
                    Jūsų,
                    Analitikas PlėtRa™

                    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                    Comment


                      Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
                      Sveiki,
                      Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.
                      Mažai būtų naudos iš tokios estekados, reiktų ją pratęsti ir per Ukmergės gatvę, kaf nebeliktų toje vietoje šviesaforinės sankryžos.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
                        Sveiki,
                        Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.
                        Manau, kad negreitai, jau vien dėl to, kad dabar kurį laiką bus daug sunkiau skolintis pinigus. Spėju, kad ES parama irgi būna iš skolintų lėšų.

                        Comment


                          Čia labai sunku pasakyti. Rodos be 2010 niekas nepajudės. Kol kas prioritetas yra Vakarinis aplinkkelis. Tada rodos jau ir šnekos apie Šiaurinę gatvė virs kažkokiais darbais. O ta vieta liks labai problematiška, nes rimtai mazgo plėtrai tukdys sumautas "Soho" kvartalas... Apie manevringas estakadas tik pasvajoti...
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Judri gatvė liko be perėjos

                            http://www.lrytas.lt/?data=20090523&...l090523&view=2
                            Judri gatvė liko be perėjos
                            Aurelija JONUŠAITĖ
                            „Sostinės“ korespondentė
                            2009-05-23
                            Ukmergės gatve važiuojantiems vairuotojams nebereikės baimintis, kad į judrią gatvę gali išbėgti pėsčiasis. Ties Ozo gatvės viaduku šią savaitę buvo panaikinta pėsčiųjų perėja.
                            Šalia viešojo transporto stotelės prieš Ozo gatvės viaduką pėstieji nebegali, kaip anksčiau, kirsti Ukmergės gatvės.
                            Judrioje gatvėje panaikinti pėsčiųjų perėją miesto valdžia nutarė dėl pačių pėsčiųjų saugumo.
                            „Šioje vietoje buvusi pėsčiųjų perėja buvo bene pavojingiausia mieste. Čia ne kartą buvo partrenktas pėsčiasis, įvyko daug nelaimių. Dėl to ir ėmėmės tokių saugumo priemonių.
                            Ši perėja buvo įrengta nuokalnėje. Dėl to vairuotojams buvo labai sudėtinga greitai sustabdyti automobilį, pamačius sparčiai į gatvę žengiantį pėsčiąjį.
                            Nepatogu buvo ir tiems vairuotojams, kurie važiuodavo į kalno viršų. Ypač tamsiuoju paros metu vairuotojai buvo apakinami priešais atvažiuojančių automobilių šviesų, dėl to taip pat nepastebėdavo pėsčiųjų.
                            Visos kaltės versti vairuotojams irgi negalima.
                            Pėstieji taip pat nesilaikydavo kelių eismo taisyklių, greitai išbėgdavo į gatvę. O tai neretai pasibaigdavo nelaime“, – aiškino Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela.
                            Naikinti perėją Ukmergės gatvėje nutarta ir dėl geresnių eismo sąlygų. Tikimasi, kad panaikinus šią perėją judrioje gatvėje susidarys mažesnės automobilių spūstys.
                            Kad pėstieji nebevaikščiotų pavojinga perėja, šioje vietoje gatvė užtverta tvora. Po kelių dienų dar viena tvora bus pastatyta ir per gatvės vidurį, ant skiriamosios juostos.
                            „Aš važiavau šia gatve ir mačiau, jog dabar pėstieji lipa per tvorą ir vis vien bėga per gatvę. Dėl to įrengsime dar vieną daug aukštesnę tvorą per gatvės vidurį. Tada jos perlipti tikrai nepavyks.
                            Norėdami pereiti Ukmergės gatvę, pėstieji turės eiti per viaduką, esantį visai šalia.
                            Prie viaduko yra įrengti laiptai, tad žmonėms yra sudarytos visos sąlygos saugiai kirsti Ukmergės gatvę“, – teigė H.Mackela.

                            Nuotrauka fotografuota iš laikraščio. Temos tiksliau atitinkančios neradau, jei ką, perkelkit.

                            Comment


                              Jei važiuojant iš centro, tai dar pavojingesnė yra sekanti pėsčiųjų perėja. Eismas ten išplatėja iki 4 juostų, žmonėms reikia pakankamai laiko pereiti, o tamsiuoju paros metu apšvietimo stulpai taip šviečia, kad ant perėjos susidaro šešėlis. Vat tą vietą reikia dar labiau spręsti, labai dažnai vyksta avarijos.

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                Jei važiuojant iš centro, tai dar pavojingesnė yra sekanti pėsčiųjų perėja. Eismas ten išplatėja iki 4 juostų, žmonėms reikia pakankamai laiko pereiti, o tamsiuoju paros metu apšvietimo stulpai taip šviečia, kad ant perėjos susidaro šešėlis. Vat tą vietą reikia dar labiau spręsti, labai dažnai vyksta avarijos.
                                Savivaldybės genijai ne vieną kartą yra darę išvykas prie tos perėjos, per tv reiškėsi, jog statys požeminę, bet..
                                Menu senas kalbas, kad buvo žadamos požeminės perėjos prie Valakampių tilto, šičia, taip pat viadukas arba perėja prie " Norfos-Kometos" Karoliniškėse, ir daug kur kitur
                                Deja jie greičiau panaikins jau įrengtas (buvusi požeminė perėja, dabar šviesaforas prie Nacionalinės Galerijos; buvusi požeminė perėja dabar šviesaforas prie PUPOS Pilaitės pr.) nei naujų pastatys.
                                Realiai visus pėsčiųjų šviesaforus reikėtų keisti į požemines perėjas arba pėsčiųjų viadukus, ypač svarbiausiose gatvėse- Laisvės pr., Ukmergės g., Ozo ir t.t. bet tai tik idealus atvejis...
                                Kaip manote, ar "Ozas" įrengs požeminių perėjų? Ten jau dabar traiškomi žmonės toje perėjoje ar jiems tiesiog viskas nueis kaip nuo žąsies vanduo ir bus palaimintas aukščiausiu lygiu ŠVIESAFORAS?
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Krizes metu pasiteisins kad pinigu nera net sviesoforui

                                  Comment


                                    Keičiamas eismas Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje
                                    Nuo gruodžio 15 d. keičiamas eismas Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje. Vairuotojai, važiuodami Geležinio Vilko gatve nuo Baltupių mikrorajono pusės miesto centro link, Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje darbo dienomis nuo 16 iki 19 val. nebegalės sukti į kairę. Sankryžoje bus draudžiamas kairysis posūkis, o šviesoforai bus perjungti į mirksintį režimą.

                                    Eismo pakitimai yra eksperimentinio pobūdžio, siekiant vakarinio piko metu pagerinti eismo sąlygas Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp Ukmergės ir Žalgirio gatvių.
                                    P.S. Gal į temos pavadinimą vertėtų įtraukti ir Žalgirio g.?

                                    Comment


                                      Galbūt, atvirkščiai, rytinio piko metu reikia tą posūkį drausti?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Toje nuorodoje alfa.lt įdėta mikroskopinis paveikslas.

                                        Radau originalią schemą www.vilnius.lt
                                        Dabar gal aiškiau, kurį šviesoforą įjungs geltonu mirksinčiu režimu.
                                        Bet neaišku, kuo pagerės eismas važiuojantiems link Baltupių - lieka šviesoforai už 20 metrų atvažiuojant nuo Žalgirio gatvės (jie nepažymėti schemoje).
                                        Teoriškai turėtų pagerėti tik važiuojantiems nuo Pedagoginio link Žalgirio g. (jei nebus kamščių)

                                        http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=92500

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Galbūt, atvirkščiai, rytinio piko metu reikia tą posūkį drausti?
                                          Ne, ryte šiaip ar taip kamštis stovi, ir nieko kairysis posūkis nekeičia. O vakare tas šviesaforas labai trugdo, nes susidaro kamštis Geležinio vilko g. jau nuo tilto per Nerį.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X