Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau greitai išvysim estakados nuotraukų įvairiu paros metu

    Comment


      Teko šiandien matyti tą technikos stebuklą.
      Estakada važiuoja vos pora mašinų, o senajame kelyje susigrūdę.

      Ten, kur susilieja estakada su senuoju keliu, šiokia tokia grūstis.
      Nenustebsiu, jei kelias savaites ten bus avarijų.
      Bent pradžioj ten galėtų ir policiicnkas pabudėti, vietoj to, kad gaudyti viršijančius greitį normaliose gatvėse.

      O išsukant iš Pedagoginio žiedo į dešinę, sukimas yra dviem eilėm. Reikės laiko, kol priprasim.

      Comment


        Stebėjau oficialų atidarymą ir "tikrąjį atidarymą, vienas iš pirmųjų "išbandžiau" viaduką. Iš tikro - tik nuėmus ženklus iš žiedo pasipylė automobiliai. Lyg tik to ir laukė.
        Vėliau tarp 5 ir 6 val. nusprendžiau įlyst i kamštį GV, kad pažiūrėt estakados efektyvumą. Prieš tunelį jau prasidėjo... Tačiau kamštis judėjo ne taip lėtai, kaip įprasta. Prieš estakados priegas persirikiavau i pirmą iš trečios ir likau labai nustebintas - visi lindo atgal apsidairę ar policija nemato, užuot lipę ant estakados. Užlipus ant estakados įspūdis buvo dar įdomesnis! Toks, kaip Artyi ir sake - leki vienas, o šalia kamščiai

        Tačiau estakados įsiliejimo i Ukmergės gatve vieta, manau, bus avaringa vieta. Nors ir atvažiuojam iš šalutinio kelio estakada, mus skiria ištisinė juosta nuo pagrindinės gatves (išskyrus trečiąją juostą), tačiau bent jau šiandien vairuotojai atsargiai, tačiau tas juostas ignoravo. Na, manau, vėliau viskas turėtų susitvarkyti.

        Žo - sveikinu miestelėnus su šiuo naujus statiniu!

        Rytoj vėl planuoju įlysti i GV pažiūrėti kaip pasikeitė situacija. Būtinai papasakosiu. Apsisukęs grįšiu ir pafotografuosiu kaip viskas atrodo dabar.
        Paskutinis taisė Laimonas; 2007.07.04, 20:20.

        Comment


          Siaip kaip ir minejau, visiems ipratus vazinet per estakada, kylanciu i kalna nuo sankryzos turetu likti vienas kitas. Tad nelabai ten ir liks galimybiu dideliam avaringumui

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Siaip kaip ir minejau, visiems ipratus vazinet per estakada, kylanciu i kalna nuo sankryzos turetu likti vienas kitas. Tad nelabai ten ir liks galimybiu dideliam avaringumui
            Na, pagal ideja taip ir turetu buti. Tik shtai kol vairuotojai ipras... Shendien viskas vyko vezhlio greichiu, - pasisignalinimai blogiausiu atveju. Tachiau kai estakada "pasieks darbines apsukas" - avarijos gali buti skuadzhios. Galbut ateity tas "isiliejimas" bus pertvarkytas, tachiau kol kas kviechiu visus buti atidzhiais, kad avariju virtine nesumazhinti (vietoj padidinimo) sankryzhos pralaidumo.

            Comment


              Parašė John
              www.5kanalas.lt yra video reportazas is estakados atidarymo... viskas labai grazu, tik ka ten veikia savo uniforma apsirenges kataliku dvasininkas, mosikuojantis savo lazda (na daugmaz "laiminantis" ar "sventinantis" kazi ka)? Ar nelaikas atsisakyti sitos "tradicijos" i viesaji gyvenima kisti religija ir baznycia su savo ritualais?
              Butent! Mūsų biurokratai labai mėgsta keliaklupsčiauti prieš tą, atseit "neverslo", organizaciją...

              Comment


                A, na dėl šito - kaip ir nepridera sekuliarioj valstybėj. Nors šiaip šita religija vyraujanti pas mus, ir organizatoriai kaip ir padarė gražų gestą. O išties - kam nuo to blogiau? Katalikai (oficialiai jų - dauguma, nors praktikuojančių gal ir ne) apsidžiaugs, o ateistams juk jokio skirtumo? Skriauda nebent kitų konfesijų atstovams. Nors, galvoju, gyvenčiau šaly, kur su mano tikėjimu būtų mažuma žmonių, ir kelią laimintų daugumos tikėjimo dvasininkas - tikrai prieš tai balso nekelčiau (ir netrukdytų).
                Nepykit, jei įvelsiu politikos, bet, kiek pastebima, ten, kur silpnėja krikščionybės pozicijos, labai mėgsta islamas koją kelt. Va jei jį tikinčių taptų dauguma, tai ir ateistai ramiai nepagyventų
                O patį žvėriuką "in action" tai labai norisi pamatyt

                Comment


                  Pralėkiau ir aš vakar estakada. Viskas labai puiku. Užvažiavimas ir įsiliejimas į Ukmergės gatvę nei per siauri nei per didelio kampo. Galima laisvai važiuoti net nepristabdžius.

                  Comment


                    Vakar ir as pralekiau, tik uzvaziavau nuo Pedagoginio ziedo. Kas idomiausia buvo, kad estakada vaziavo vos kelios masinos, o ten kur estakada baigiasi, visi kylantys senu keliu i kalna grudosi, susidare net nedidelis kamstukas.
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      O kokie ženklai pastatyti važiuojant senuoju keliu? Plyta? Būtinas posūkis į dešinę?

                      Comment


                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                        O kokie ženklai pastatyti važiuojant senuoju keliu? Plyta? Būtinas posūkis į dešinę?
                        Kolkas jokių. Manau dar leis pora dienų visiems apsiprast, o paskui uždarys.

                        Comment


                          ka uzdarys? ka jus fantazuojat?

                          Comment


                            Parašė Faktas Rodyti pranešimą
                            ka uzdarys? ka jus fantazuojat?
                            O tu esi tikras kad atvažiavus nuo tunelio galėsi neužvažiavęs estakada nuvažiuoti tiesiai į Ukmergės gatvę?

                            Manau ten ta viena juosta palikta atvažiavusiems nuo Žalgirio gatvės ir sukantiems į dešinę į Ukmergės gatvę.

                            Aiškiai parodyta

                            Comment


                              galesi galesi. ir autobusai gales, ir dar viena juosta paprastiems mirtingiesiems liks.

                              Comment


                                tai gal jus apsispreskit ar apie pirma statybos etapa kalbat ar apie antra? beje, nerodyk daugiau sitos schemos niekam, ji sena. tokia nebus. (cia del krypciu nuo zalgirio gatves)

                                Comment


                                  Parašė Faktas Rodyti pranešimą
                                  tai gal jus apsispreskit ar apie pirma statybos etapa kalbat ar apie antra? beje, nerodyk daugiau sitos schemos niekam, ji sena. tokia nebus. (cia del krypciu nuo zalgirio gatves)
                                  Ištryniau pranešimą.

                                  Gali man paaiškint kokiu tikslu bus palikta galimybė važiuoti ne estakada, bet senuoju keliu? Skaičiau berods savivaldybės puslapį, kad ir autobusai turi pradėti estakada važiuot.

                                  Comment


                                    Dėl estakados pašventinimo

                                    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                    A, na dėl šito - kaip ir nepridera sekuliarioj valstybėj. Nors šiaip šita religija vyraujanti pas mus, ir organizatoriai kaip ir padarė gražų gestą. O išties - kam nuo to blogiau? Katalikai (oficialiai jų - dauguma, nors praktikuojančių gal ir ne) apsidžiaugs, o ateistams juk jokio skirtumo?
                                    Ankstesniuose pasisakymuose pasitaikė prognozių dėl galimo didelio avaringumo, tai va, jeigu jau kam nors, neduok, Dieve, teks žūti nuvažiuojant nuo estakados, tai ta estakada bent jau pašventinta. Čia gi dėl mūsų stengiasi.

                                    Comment


                                      nuo Ukmerges kalno ateina trys juostos. apacioj vietos septyniom ar keliom ten juostom. na del didesnio pralaidumo pro sviesofora isplatini apacioj iki 4 juostu plius dar viena autobusu. viso 5. na ir viskas. jei padarysi daugiau, uz sankros nebeuzteks juostu, kad visos issivazinetu, prades kimstis. taigi lieka dar vietos. ar siulai ardyti asfalta ar palikti ji parkavimui? kodel nepadaryti galimybes vaziuoti viena juosta tiesiai tiems, kurie gal nori i servisa 'merlga' nuvaziuoti, arba i paribio gatve pasukti? kol yra stotele prie sankryzos, autobusams irgi dar reikia vaziuoti tiesiai.

                                      Comment


                                        Parašė Faktas Rodyti pranešimą
                                        nuo Ukmerges kalno ateina trys juostos. apacioj vietos septyniom ar keliom ten juostom. na del didesnio pralaidumo pro sviesofora isplatini apacioj iki 4 juostu plius dar viena autobusu. viso 5. na ir viskas. jei padarysi daugiau, uz sankros nebeuzteks juostu, kad visos issivazinetu, prades kimstis. taigi lieka dar vietos. ar siulai ardyti asfalta ar palikti ji parkavimui? kodel nepadaryti galimybes vaziuoti viena juosta tiesiai tiems, kurie gal nori i servisa 'merlga' nuvaziuoti, arba i paribio gatve pasukti? kol yra stotele prie sankryzos, autobusams irgi dar reikia vaziuoti tiesiai.
                                        Tiesą sakant nematau jokio reikalo palikti. Į melgą galima nuvažiuoti ir pasukant link Žalgirio gatvės ir apsisukant, į Paribio gatvę užvažiuojant ant žiedo, stotelę perkelt. O su likusiu asfaltu galima daryt ką tik nori: ar aikštelę ar degalinę ar veją ar pažangiau truputį pamąstyt suformuot sklypelį ir kokį biurų pastatą virš gatvės įkomponuot gautom lėšos iš privačios bendrovės dalį estakados išlaidų kompensuot.

                                        Comment


                                          Na tai natūralu, kad iš tunelio žmonės renkasi įprastas juostas važiuoti į Ukmergės gatvę. Tai yra kraštas iš kairės ir dėl to pastebėjusiems, kad jau galima važiuoti estakada, gai būti per sunku persirikiuoti į juostas kitoje pusėje. Apskritai tai galėtų būti kokie nors išankstiniai nurodomieji ženklai, į kur kokia juosta reikia važiuoti.
                                          Mano galerija Flickr'yje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X