Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąOzo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.
Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimąReikia nusiųsti šituos postus į savivaldybę, po poros metų galėsim lėkti nuo Akropolio iki Parkas Outlet 4 juostų greitkeliu.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKažkur forume esu matęs brėžinius kur pajungta ir Pilaitės prospektas.
Komentuoti:
-
Reikia nusiųsti šituos postus į savivaldybę, po poros metų galėsim lėkti nuo Akropolio iki Parkas Outlet 4 juostų greitkeliu.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
https://maps.app.goo.gl/CqNkGi8UmRzEDQMi8
Pasiūlymas panašus į kažką tokio, bet ten grafičių nėra.
O šiaip idėja pilnai apgaubti gatvę, kad nebūtų triukšmo gan gera. Tik tada reikia jau pilnai pabaigti. (2 lygių sankryžą ties susikirtimu su Laisvės pr. variantas būtų kompaktiškas tiesiog darant 2 nuvažiavimus ir 2 įvažiavimus į Ozo g. toje vietoje. toliau galima gatvę kišti po žemę maždaug iki Viršuliškių/Šešuolių sankryžos, kur po jos Ozo gatvė eina iki VA ir jeigu viskas pavyksta jungiama su VA pilnai ir formuoja sankryžą su V. Pociūno g.
Mėlyna - tunelis, geltona - gaubiama dalis, raudona tiesiog gatvė, “oranžinė” - tiltas.
Čia aišku trūksta sankryžos normalios su VA ir Laisvės pr, bet manau įdėja suprantama
Komentuoti:
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimąGalima daryti anti-tunelį, tiesiog nutiesti gatvę nuo Ozo iki aplikkelio ir apdengti nebrangiu gaubtu, kaip angarą. Iš išorės leisti ant jo sienų grafitininkams pripiešti miškų, grybų ir pan. Rezultate nebus nei triukšmo, nei dūmų, atrodys kaip sengirė mieste, ir šiaip turėsim unikalų objektą, kaip savo Eifelio bokštą ar kinų sieną.
Pasiūlymas panašus į kažką tokio, bet ten grafičių nėra.
O šiaip idėja pilnai apgaubti gatvę, kad nebūtų triukšmo gan gera. Tik tada reikia jau pilnai pabaigti. (2 lygių sankryžą ties susikirtimu su Laisvės pr. variantas būtų kompaktiškas tiesiog darant 2 nuvažiavimus ir 2 įvažiavimus į Ozo g. toje vietoje. toliau galima gatvę kišti po žemę maždaug iki Viršuliškių/Šešuolių sankryžos, kur po jos Ozo gatvė eina iki VA ir jeigu viskas pavyksta jungiama su VA pilnai ir formuoja sankryžą su V. Pociūno g.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Galima daryti anti-tunelį, tiesiog nutiesti gatvę nuo Ozo iki aplikkelio ir apdengti nebrangiu gaubtu, kaip angarą. Iš išorės leisti ant jo sienų grafitininkams pripiešti miškų, grybų ir pan. Rezultate nebus nei triukšmo, nei dūmų, atrodys kaip sengirė mieste, ir šiaip turėsim unikalų objektą, kaip savo Eifelio bokštą ar kinų sieną.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą realiai tokio unikalaus duotų Ozo g. pajungimas į Laisvės pr. per nesamą jungtį pro kapines, lyginant su esama jungtimi arba galima jungtimi per Viršuliškių g.? Kad posūkio nebūtų? Mikrooptimizacija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ką realiai tokio unikalaus duotų Ozo g. pajungimas į Laisvės pr. per nesamą jungtį pro kapines, lyginant su esama jungtimi arba galima jungtimi per Viršuliškių g.? Kad posūkio nebūtų? Mikrooptimizacija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąOzo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.
Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.
Kam pritariu - Ozo g.temą reiktų nekelti, nes išsiskaido dėmesys ir Šiaurinė arba visai neįvyktų, ar būtų netinkama tranzitui. Tačiau Ozo bent jau sujungti su Laisvės pr verta vien dėl dabartinių apendiksų, kuriais važiuojama ir pakankamai nesaugiu maršrutu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.
Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa tai vėl gi, panaši diskusija kaip su aplinkkeliais buvo. Tu jeigu automobiliams padarysi greitesnį ir trumpesnį kelią, tai akivaizdu, kad jis bus naudojamas. Jeigu automobiliai būtų kaip pėstieji, tai mes matytume daug naujų "pramindžiotų" kelių mieste, kurie būtų populiaresni nei esantys tikrieji.
Bet yra kita medalio pusė. Viena - ar tikrai pusės kilometro atkarpoje yra reikalingi du dideli išvažiavimai į aplinkkelį (esamas Pilaitės pr. dobilas ir tada antras ties Šešuolių g.). Antra - ar tikrai yra toks didelis poreikis srautui Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis Oslo g. kryptimi, kurio nepatenkintų esamas tinklas? Rodiklių tokiam srautui nesimato.
Čia vėl yra linkstama link tos idėjos, kad Ozo g. turėtų būti vos ne Geležinio vilko g. nr. 2. Aš tam kategoriškai nepritarčiau, nes miesto taip neturėtų dalinti greito eismo gatvės. Tranzitas turėtų eiti išvis aplink miestą, o vietinis srautas pasiskirstyti per tankesnį gatvių tinklą (pirmiausia - Šiaurinę g.).
Dabar turim situaciją, kad nėra normalaus tranzitinio išvažiavimo į VA nuo Pilaitės viaduko iki pat Ukmergės gatvės. Ir tas pats Ukmergės/VA mazgas gatvės pasukt link Oslo/A1 yra šiknaŽiūrint į kamščius ir užkištas gatveles kur to srauto neturėtų būti, tai bent vieno normalaus mazgo su vakarų-rytų jungtimi poreikis yra. Jei būtų pilnu ilgiu pastatyta Šiaurinė, to turbūt pakaktų. Arba teisingai užbaigus Oslo gatvę Šiaurinės poreikis ryškiai sumažėtų.
O dėl „tranzitas turėtų eit aplink miestą“ tai pakartosiu seną klausimą kur ant žemėlapio tas turėtų eiti...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Na tai vėl gi, panaši diskusija kaip su aplinkkeliais buvo. Tu jeigu automobiliams padarysi greitesnį ir trumpesnį kelią, tai akivaizdu, kad jis bus naudojamas. Jeigu automobiliai būtų kaip pėstieji, tai mes matytume daug naujų "pramindžiotų" kelių mieste, kurie būtų populiaresni nei esantys tikrieji.
Bet yra kita medalio pusė. Viena - ar tikrai pusės kilometro atkarpoje yra reikalingi du dideli išvažiavimai į aplinkkelį (esamas Pilaitės pr. dobilas ir tada antras ties Šešuolių g.). Antra - ar tikrai yra toks didelis poreikis srautui Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis Oslo g. kryptimi, kurio nepatenkintų esamas tinklas? Rodiklių tokiam srautui nesimato.
Čia vėl yra linkstama link tos idėjos, kad Ozo g. turėtų būti vos ne Geležinio vilko g. nr. 2. Aš tam kategoriškai nepritarčiau, nes miesto taip neturėtų dalinti greito eismo gatvės. Tranzitas turėtų eiti išvis aplink miestą, o vietinis srautas pasiskirstyti per tankesnį gatvių tinklą (pirmiausia - Šiaurinę g.).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąUžtenka bent kelis kartus per piko metą pabūti Šešuolių/Laisvės/Viršuliškių g. teritorijoje, kad suprasti, jog srauto iš Ozo g. į Vakarinį aplinkkelį visiškai nėra. Galima būtų argumentuoti dėl Vakarinis aplinkkelis -> Ozo g. srauto, bet tam pilnai užtektų Viršuliškių g. tęsinio apeinant Ąžuolyno g. Ir visiškai nereikia kirsti beveik 2ha miško tam, kad pateisinti vienkrypčio eismo poreikį.
Srauto nebuvimą iš esmės rodo ir JUDU duomenys: https://sisp.maps.arcgis.com/apps/Ma...64036ed5d10259
Kaip buvo kalbėta kitose temose, Šiaurinės g. bent jau 1 etapas patenkins nemažą srauto poreikį.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNematau prasmės diskutuoti dėl Ozo. Pasirodo blogai kad šunis vedžiojantys žmonės išmina takusO nauji medžiai priklauso tik pakelėse, nes toks gost-zakazas!
Aš kaip tik siūliau gatves pritaikyti tranzitui, nes dabar tos ypač Viršuliškėse padarytos kaip ramios eismo, nors ten vyksta tranzitas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nematau prasmės diskutuoti dėl Ozo. Pasirodo blogai kad šunis vedžiojantys žmonės išmina takusO nauji medžiai priklauso tik pakelėse, nes toks gost-zakazas!
Aš kaip tik siūliau gatves pritaikyti tranzitui, nes dabar tos ypač Viršuliškėse padarytos kaip ramios eismo, nors ten vyksta tranzitas.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Tu juk suvoki, kad ozai ir kiti gamtiniai objektai neužsibaigia ten, kur savivaldybė nubrėžia ribas (nes planuotojai kuriems visokie ozai buvo pa barabanu ten suplanavo gatvę prieš 50 metų)?
O medžius galima sodinti tik ten, kur savivaldybė liepia? (beje ar ne pati seniūnija iniciavo tą sodinimą)?
Nelabai supratau prie ko čia Konstitucijos pr.
Taip, mieste medžius sodinti galima tik ten kur yra suplanuota.
Konstitucijos prospektas prie to, kad jūsų siūlymas sumažinti gatvės kategoriją nieko nespręstų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ten tiek pat kapinės kiek šiaurinėje ozas. Trasos neliečia bet isterikuojančių visada atsiranda. O medžiai ten nelegaliai pasodinti specialiai kad būtų galima rangytis prieš gatvę.
Pavertus konstitucijos prospektą C kategorijos gatve ten nustojo vykti eismas?
O medžius galima sodinti tik ten, kur savivaldybė liepia? (beje ar ne pati seniūnija iniciavo tą sodinimą)?
Nelabai supratau prie ko čia Konstitucijos pr.
Komentuoti:
Komentuoti: