Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Kiek jau galima tuo "užbaikime būtiną gatvių tinklą", o kad tą padarytumėm, iškniskim kapines, iškirskim mišką. Padarytų Viršuliškių ir Ąžuolyno gatves normaliomis C kategorijų gatvėmis ir to pakaktų. Dabar Šešuolių g. pradžia (B kategorija!) - plačiausia gatvė, prigrūsta mašinų ir greitis 30, C kategorijos Viršuliškių gatvėje net prasilenkti sunku, o Ąžuolyno gatvė su įžymiuoju įvažiavimu stačiu kampu apskritai yra D kategorijos, kas gavosi, kai planavo petrolheadai, o tada atėjo humanistai ir pasakė kad reikia viską siaurinti ir lėtinti.
    Ten tiek pat kapinės kiek šiaurinėje ozas. Trasos neliečia bet isterikuojančių visada atsiranda. O medžiai ten nelegaliai pasodinti specialiai kad būtų galima rangytis prieš gatvę.
    Pavertus konstitucijos prospektą C kategorijos gatve ten nustojo vykti eismas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dar vienas variantas galbūt būtų svarstyti daryti tunelį ir virš jo leisti statybą taip siekiant kažkiek kompensuoti tunelio išlaidas. Nebūtinai taip - pirminei minčiai iliustruoti:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	339
Size:	212,4 kB
ID:	2200641

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Geriau šalia kapinių, nei šalia daugiabučių. Mirusiems jau dzin. Vakaruose praktika tiesti šalia kapinių, virš jų (arba net vietoj jų, iškeliant kapus, kiek jų likę) yra labai normali ir priimtina. Bet vėlgi – tarpas ten specialiai paliktas gatvei nutiesti.

    Kaip tik geriau būtų humanizuoti Viršuliškių g., kad eismo ten būtų kuo mažiau, o ne užsiimti platinimais ir privažiavimų į ją tiesimais.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Planuojama lyg ir Viršuliškių gatvę tarp Ąžuolyno ir Ozo g. (ta atšaka šalia SOS Vaikų kaimo) nutiesti. Arba tą naujai suremontuotą Ąžuolyno g. planuoti ne D, o C kategorijai, ir padaryti normalią gatvę. Ir kaip galima lyginti plotą tarp Sudervės dviejų kapinių (su teniso arena ir Sportima viduryje) ir tarp Sudervės ir žydų kapinių.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.15, 13:40.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Konkrečiai dėl tos vietos manau, kad ta trasa - labai trūkstama. Ką reiškia "geriau tinkamai įrengti esamas gatves" - platinti Ąžuolyno gatvę ir joje didinti leistiną greitį? Ar tikrai to norime, juolab, kad ta gatvė taip pat literaliai eina tarp dviejų kapinių. Dabar yra taip, jog iki aplinkkelio / Viršuliškių nuo Ozo g. dabar neišvengiamai zigzagais reikia aplinkinėmis gatvėmis važinėti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tai kapinės (ar tas tarpas paliktas tarp dveijų kapinių) tik viena iš kliūčių toje numatomoje trasoje, didesnė problema turbūt Viršuliškių skveras. Argumentas buvo, geriau tinkamai įrengti esamas gatves, nes dabar jose yra balaganas, negu kad tiesti naujas ir susidurti su probleminėmis vietomis.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    <...> iškniskim kapines <...>

    Techniškai taip, bet jei neklystu, tas tarpas, iš abiejų pusių apribotas sienomis
    Vat taip atrodo, kai žmonės iš oro bando argumentus kurti savo pozicijai pateisinti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pro kapines geriau nei Viršuliškių g. pratęsimas tuo, kad sutrumpėja kilometražas, atkrenta 90° posūkis, eismas greitesnis, sklandesis, labiau saugus, nes mažiau tampymosi. Pvz. nuo Akropolio pusė Justiniškių nusuka pro Buivydiškių ir Rygos g., kita mažesnė pusė ima pro Ąžuolyno/Viršuliškių g. Srautas ženkliai išaugtų, jeigu būtų padarytas irgi anksčiau planuotas viadukas virš aplinkkelio, kad į abi puses nusukti, plius tiesiai link Pilaitės. Vilnius Outlet teritorija irgi plečiasi, bus naujų biurų.

    Šiaip naujausiame BP buvo numatytas tunelis, kur dabar žemėlapyje napažymėta jungtis, kur tas "parkelis" su sk8 parku nauju. Keista, kad užsodino medžiais (matyt) raudonosiose linijose Šešuolių g. vieną pusę. Visgi, uždraudus parkuotis gatvėj, ten jau dabar ne platinant yra 2x2 kelias, tinkantis B kategorijai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Užtenka bent kelis kartus per piko metą pabūti Šešuolių/Laisvės/Viršuliškių g. teritorijoje, kad suprasti, jog srauto iš Ozo g. į Vakarinį aplinkkelį visiškai nėra. Galima būtų argumentuoti dėl Vakarinis aplinkkelis -> Ozo g. srauto, bet tam pilnai užtektų Viršuliškių g. tęsinio apeinant Ąžuolyno g. Ir visiškai nereikia kirsti beveik 2ha miško tam, kad pateisinti vienkrypčio eismo poreikį.

    Srauto nebuvimą iš esmės rodo ir JUDU duomenys: https://sisp.maps.arcgis.com/apps/Ma...64036ed5d10259

    Kaip buvo kalbėta kitose temose, Šiaurinės g. bent jau 1 etapas patenkins nemažą srauto poreikį.
    Paskutinis taisė Creatium; 2025.05.15, 11:06.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tai panašiai kaip diskutuojame, kad prie Šeškiuko ežeriuko nėra jokio parko, tik šabakštynai, taip ir čia diskutuosime kad trasoje nėra kapinių. Techniškai taip, bet jei neklystu, tas tarpas, iš abiejų pusių apribotas sienomis, nėra jau toks platus. Be to, Viršuliškėse priešinsis gyventojai. Bet geriau kaltinti visus aplinkui kurie nenori prospekto po langais, kad yra NIMBiai, nors tos pačios Viršuliškės bene iš visų pusių apsuptos magistralėmis (arba kaltinti žmonės, kad negyvena kažkur geriau).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Jo, iškniskim kapines, kurių toje trasoje nėra... Čia tas gaunasi kai NIMBY'izmas aptemdo protą ir pradedamos išsigalvoti "kliūtys". Bet aišku pas mus mieste kiekviena plynė ar niekaip nenaudojama pieva turi sakralinę reikšmę ir jos liesti negalima. Tačiau geriau didesnį srautą nukreipti pas kitus po langais (kur tokio srauto neturėjo būti), nes nu gi ne pas mane.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Kiek jau galima tuo "užbaikime būtiną gatvių tinklą", o kad tą padarytumėm, iškniskim kapines, iškirskim mišką. Padarytų Viršuliškių ir Ąžuolyno gatves normaliomis C kategorijų gatvėmis ir to pakaktų. Dabar Šešuolių g. pradžia (B kategorija!) - plačiausia gatvė, prigrūsta mašinų ir greitis 30, C kategorijos Viršuliškių gatvėje net prasilenkti sunku, o Ąžuolyno gatvė su įžymiuoju įvažiavimu stačiu kampu apskritai yra D kategorijos, kas gavosi, kai planavo petrolheadai, o tada atėjo humanistai ir pasakė kad reikia viską siaurinti ir lėtinti.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Ne, ten vietos gyventojai nenorėjo gatvės su dviejų lygiu sankryža po langais, todėl gatvės trasą, kur dabar parkas, užsodino medžiais. O tarp kapinių pakankamai vietos palikta, ten labiau prakirst miškelį būtų problemų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Turint omeny, kad dėl tos vietos jau sovietmečiu stipriai protestavo „žalieji“, tai turbūt ši administracija bando taip apsisaugoti. Gal sujungus Ozo g. su Laisvės pr. ir išaugus eismui Viršuliškių gatve žmonės ir patys supras tos atkarpos svarbą.
    Man atrodo ne žalieji protestavo dėl kokių medžių, bet šaršalas buvo dėl kapinių, atseit galimai žydų kapines liestų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Neramina, kad nevaizduojama Ozo jungtis su VA. Tokios jungties vienas pagrindinių tikslų yra būtent tiesioginis srauto sujungimas su VA, o ne jo nukreipimas ratais kvadratais su iš to kylančiomis problemomis.
    Turint omeny, kad dėl tos vietos jau sovietmečiu stipriai protestavo „žalieji“, tai turbūt ši administracija bando taip apsisaugoti. Gal sujungus Ozo g. su Laisvės pr. ir išaugus eismui Viršuliškių gatve žmonės ir patys supras tos atkarpos svarbą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Neramina, kad nevaizduojama Ozo jungtis su VA. Tokios jungties vienas pagrindinių tikslų yra būtent tiesioginis srauto sujungimas su VA, o ne jo nukreipimas ratais kvadratais su iš to kylančiomis problemomis.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	285,3 kB ID:	2200402

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilnius 2025. Gatvių kategorijų žemėlapis. Trūkstamos gatvių tinklo jungtys.

    https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...f-ec8cf0b49e8b

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	420
Size:	311,3 kB
ID:	2200400

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Blemba kokia gera mintis.
    Ir pagrindime įrašyti, kad tai būtina evakuacijai iš miesto Avižienių kryptimi, nes Gariūnuose nėra rekonstruota apie ką minėjo eksvaldas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
    Ten vieną vnt paėmus (arčiau Ukmergės g) galima būtų nutiesinėt jungti norintiems iš Ateities į Ukmergės gatvę varyti (galbūt). Tuo pačiu kitam vnt atsirastų neigiama motyvacija likt, jei mašinos pastoviai palei tvorą varytų. Aišku, aš čia fantazuoju šiek tiek, bet na yra gi būdų kažkaip tvarkyt

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ir per tiek dešimtmečių nesugebėjo paimti? Dėl perkūnkiemio gatvelės sugebėjo visus teismus su privačiais savinikais laimėti bet čia neliečiama?
    Jo, ir sakyčiau čia būtų "low hanging fruits", jei pavyktų parodžius valią ir porą spyrių prastumti, tokių neužbaigtų dalykų pabaigimas uždėtų politinio bonuso - be didelių projektų ir toj pačioj kadencijoj.

    Komentuoti:

Working...
X