Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
    Šiaurine gatve naudosis žymiai didesnių miegamųjų rajonų Justiniškių, Pašilaičių, Šeškinės, Fabijoniškių gyventojai
    Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
    Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais. Taip, kad nusišnekėjote čia.

    Ir be to kaip minėjau ankstesniame pranešime - dabar mieste alternatyvos beveik nėra, nes VMS gerinti viešojo transporto sąlygas mieste nustojo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Sąrašą turėti visai gerai, pačiai VMS bus šioks toks spyris į užpakalį, bus galima papildyti pažadėtomis statybų pradžios datomis ir pan.
    Būtų gerai padaryti lentelę su objektų sąrašu ir nurodytomis datomis.
    Išplėstinėje versijoje taip pat reikėtų tiksliai nurodyti šaltinius, kur buvo paminėti Savivladybės žadami projektų pradžios ir / ar pabaigos terminai.
    Kai kurių objektų atveju tie terminai buvo vis nukeliami; bus įdomu bei naudinga pažiūrėti, kokios priežastys Vilniaus m. savivaldybėi trukdė pradėti projektus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?
    Šiuo atveju gal Mykolo Lietuvio gatvė.
    Daugiau kažkokių rimtesnių projektų priemiesčiuose nenumatoma.
    Nebent magistraliniai keliai. Bet gal jų kiek kitokios funkcijos. Nors ir ten pagal LAKD projekcijas - "ne pyragai".

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
    Tai viešojo transporto atnaujinimas ir dabar užmirštas. Aišku, su autobusais jau viskas kaip ir gerai, tad jokia tragedija per artimiausius kelerius metus neištiks, tačiau su troleibusais situacija anaiptol nėra aiški. Lyg ir yra viešai deklaruota pozicija, kad bus perkama 200 autonominių troleibusų, tačiau jokių realių veiksmų nesiimama. Tas pats ir su A juostomis - sąrašai yra, projektai yra ir viskas, nieko realaus ar apčiuopamo. Toks jausmas kad Šimašiaus administracija užtraukė rankinį stabdį, tad jei artimiausius rinkimus laimės koks nors automobilistas - na, tai VT liks su užtrauktu rankiniu stabdžiu ir tiek (t.y. situacija negerės, bet ir neblogės dar labiau)

    Juokas juokais, bet VT plėtra labiausiai susirūpintų Zuokas, nes jam žutbūt reiktų nutiesti tramvajų. Šimašiaus administracija tokių ambicingų planų vengia, o mažiau ambicingus vykdyti jau nustojo.

    O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?
    Terminai buvo paminėti prieš metus - Galvės gatvės rekonstrukciją pažadėta baigti iki 2025-2027 metų.

    Diena.lt 2020.08.27
    Grandiozinei jungties tarp Trakų ir Vilniaus rekonstrukcijai - žalia šviesa
    Pirmieji rekonstrukcijos rezultatai čia pasijaus po 5–7 metų“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
    https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-sviesa-982929
    Tačiau tam, kad kažkoks rezultatas matytųsi tegu ir po 5 metų, kažkas realaus turėtų būti pradėta jau dabar.
    Tiesa, praėjus metams po to pažado anonsuota, kad rekonstruojant Galvės gatvę pirmas darbas tuoj tuoj bus padarytas - numatoma pervardinti pusę gatvės, o likusią dalį pavadinti Galvės plentu:

    Lrytas.lt 2021.09.19
    Nori pervadinti dalį Vilniaus Galvės gatvės
    http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...atves-20800441

    Čia kaip rusiškame posakyje, kur visas garas nueina švilpukui ("vesj par v gudok ušiol"), o mašina lieka stovėti vietoje.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 12:15. Priežastis: Pilnas pranešimas - temoje "A16. Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė"

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Manau i sarasa tada butu galima itraukti sekancius:
    • Gariunu sankryzos naikinimas
    • Taurupes gatve
    • Gelezinio Vilko/Ukmerges/Zalgirio mazgo platinimas vaziuojant nuo centro link santariskiu

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Žiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.

    Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.

    Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus
    Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Šiaurinio aplinkkelio nebus, ar čia jūs apie Mykolo Lietuvio g. ? Jinai juk nejungia Nemenčinės pl su Vakariniu aplinkkeliu, o bet kuri jungtis rytai-vakarai šiaurinėje miesto dalyje turėtų jungti. Ir pagal dabartinį BP tam suplanuota Ozo g., o ne Šiaurinė g.
    Nebus nes vienam dideliam ponui per arti nuo namų trasa tai ir sustabdė pagal geriausias oligarchų paniatkes. Abi - tiek ozo tiek šiaurinės, yra jungtys. Tik pačiame naujausiame BP šiaurinė buvo pažeminta.

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

    Kam priklauso visa ta žemė supanti Šiaurinę gatvę? Kodėl nepavyko kaip normaliose šalyse, paruošti detalų planą, suprojektuoti gatvę, parduoti sklypus įvairiems vystytojams, už tuos pinigus pastatyti gatvę kol jie susiprojektuis ir gaus leidimus.
    Nes Lietuvoje yra viskas atvirkščiai - pirma pastatomi pastatai, tada suformuojami sklypai o tada jau kaip nors po dešimtmečio išsireikalaujama kad gatvė būtų nutiesta.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Žiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.

    Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.

    Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Šimašius nemėgsta gatvių ir automobilių, todėl pinigų, kurių nėra šiaurinei gatvei turbūt ir neieškoma, ML gatvėstiesimo problemos turbūt irgi nesprendžiamos ir tt. Ar gal kas daroma ten tik nežinom?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Harlem
    prie simasiaus niekada jos nenuties.
    Tikrai nenuties prie Šimašiaus. Jis žadėjo daugiau nebekandidatuoti, o per porą metų tikrai nieko neįvyks.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?

    Ir nesu tikras, bet Gariūnų sankryžos rekonstrukcija, kartais neturėjo datų irgi?
    Galvės dar ne artimiausiuose planuose. Be to, ten tikriausiai prisidės ir LAKD.

    Gariūnų sankryžos projektiniai pasiūlymai lygiai prieš metus patvirtinti, o toliau - tyla. Ėjo pletkai, kad 2022 m. turėtų būti. Kai pastatys Girtekos terminalą, tai ten bus iš viso "batai".

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vilniaus m. ribose užstrigęs Nemenčinės plentas (KK 102) ir didžiausia miesto susisiekimo gėda Galvės gatvė arba Trakų plentas (A4, A16).
    O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?

    Ir nesu tikras, bet Gariūnų sankryžos rekonstrukcija, kartais neturėjo datų irgi?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. ribose užstrigęs Nemenčinės plentas (KK 102) ir didžiausia miesto susisiekimo gėda Galvės gatvė arba Trakų plentas (A4, A16).

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Dar reiktų įtraukti Narbuto g. dviračių taką.
    Viena svarbiausių jungčių mieste, jungianti visą vakarinį Vilnių (~150 tūkst. gyventojų) su miesto centru. Oficiali informacija dėl ko vėluojama kaip visada neskelbiama (dabar lyg ir perprojektuojama ar tiesiog taiso projektą). Žadama nutiesti jau nuo 2018 m. (gali būti, kad net nuo 2017 m.).

    Click image for larger version  Name:	20210905_163151.jpg Views:	236 Size:	1,62 MB ID:	1913391

    Man atrodo, kad visa šių vėlavimų priežastis atsiremia į pinigus. Tiesiog trūksta biudžete lėšų ir atidedama kitiems metams.
    2021 m. Vilniaus miesto biudžete judumui numatyti 75 mln. €. Gal kas žino kokiem dalykam šitie pinigai paskirstomi tiksliau? Įtariu didžioji dalis nueina viešam transportui dotuoti, o už likusius nutiesia kelis kilometrus dviračių takų, sutavarko kelis kilometrus šaligatvių, humanizuoja vieną gatvę ir pinigai pasibaigia. Todėl nei vienas iš didesnių infrastruktūros projektų taip ir nepradedamas.
    Click image for larger version  Name:	image_114767.jpg Views:	242 Size:	1,62 MB ID:	1913390
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 11:34. Priežastis: Sumažintas dublis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Kokia temos paskirtis? Tiesiog kolekcionuoti sąrašą? Ar vieta, kur prastesnei dienai atėjus ar šiaip kai gyvenime nesiseka ateiti išsilieti ant nesusijusių žmonių (VMSA)?
    Esmė yra sekti einamuosius suplanuotus/pažadėtus, bet kažkodėl nerealizuojamus projektus. Tema apie "numirusius", vos ne praėjusių amžių, projektus gal nelabai tinka?
    Jeigu yra kažkokios kliūtys ar keičiami planai, tai turi būti aiškiai iškomunikuota, ko labai trūksta (gal tuomet ir temos nereikėtų).
    Pvz.: dėl tos pačios Šiaurinės P.Poderskis buvo užsiminęs dėl finansavimo problemų. Tai bent jau minimaliai aišku.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Apie ką jus kalbat, jeigu gatvėje 2020 m. yra suplanuojami 90 naujų šviestuvų, bet įrengiama 40. Parasšius VMS, kodėl taip nutiko - atsako, kad šioje gatvėje apšvietimas nenumatytas. Apie ką mes kalbam, kokias sąnkryžas ar naujas gatves?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Kokia temos paskirtis? Tiesiog kolekcionuoti sąrašą? Ar vieta, kur prastesnei dienai atėjus ar šiaip kai gyvenime nesiseka ateiti išsilieti ant nesusijusių žmonių (VMSA)?
    Kodėl nesusiję? Jei VMS viešai pažada ir gal net sukiša miestiečių pinigus į vizulkes... Tai kaipo ir VMS bėdos, kad nejuda iš vietos.

    Litexpo ir Barklajaus tiltus jau galima dėt į sąrašą ar dar ne? Balsių pėsčiųjų tiltas turės palaukt 2022 vasaros.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Sąrašą turėti visai gerai, pačiai VMS bus šioks toks spyris į užpakalį, bus galima papildyti pažadėtomis statybų pradžios datomis ir pan. O išsilieti irgi tiks, kodėl gi ne

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Kokia temos paskirtis? Tiesiog kolekcionuoti sąrašą? Ar vieta, kur prastesnei dienai atėjus ar šiaip kai gyvenime nesiseka ateiti išsilieti ant nesusijusių žmonių (VMSA)?

    Komentuoti:

Working...
X