Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ar jau dingo kamščiai Viršuliškių gatvėje? Jau senokai pro ten nevažiavau ir geriau renkuosi Narbuto gatvę tai nuoširdžiai nežinau. Bet net jei dingo tai ten pravažiavus išsukt į VA Gariūnų kryptim šikna, nes reikia ant to pačio Pilaitės viaduko išlįst.
    Šikna ten būna ryte/vakare visaip. Ne tik Viršuliškių gatvėje prie Mados, bet ir pvz ryte iš VA nuo Tarandės pusės bandant patekti ant to pačio Pilaitės viaduko. Kamštis būna toliau už Outleto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.

    Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.
    Ar jau dingo kamščiai Viršuliškių gatvėje? Jau senokai pro ten nevažiavau ir geriau renkuosi Narbuto gatvę tai nuoširdžiai nežinau. Bet net jei dingo tai ten pravažiavus išsukt į VA Gariūnų kryptim šikna, nes reikia ant to pačio Pilaitės viaduko išlįst.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
    Reikia nusiųsti šituos postus į savivaldybę, po poros metų galėsim lėkti nuo Akropolio iki Parkas Outlet 4 juostų greitkeliu.
    Po poros metų išgirsime, kad “projektą įvykdyti negalime nes kapai trukdo”

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kažkur forume esu matęs brėžinius kur pajungta ir Pilaitės prospektas.
    Dabar pajungti iki pat Pilaitės pr. nėra esmės nes yra 2+2 V. Pociūno ir + tada gatvė eitų prie pat VSD, kad manau jiems nelabai patiktų.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Reikia nusiųsti šituos postus į savivaldybę, po poros metų galėsim lėkti nuo Akropolio iki Parkas Outlet 4 juostų greitkeliu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kažkur forume esu matęs brėžinius kur pajungta ir Pilaitės prospektas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    https://maps.app.goo.gl/CqNkGi8UmRzEDQMi8
    Pasiūlymas panašus į kažką tokio, bet ten grafičių nėra.
    O šiaip idėja pilnai apgaubti gatvę, kad nebūtų triukšmo gan gera. Tik tada reikia jau pilnai pabaigti. (2 lygių sankryžą ties susikirtimu su Laisvės pr. variantas būtų kompaktiškas tiesiog darant 2 nuvažiavimus ir 2 įvažiavimus į Ozo g. toje vietoje. toliau galima gatvę kišti po žemę maždaug iki Viršuliškių/Šešuolių sankryžos, kur po jos Ozo gatvė eina iki VA ir jeigu viskas pavyksta jungiama su VA pilnai ir formuoja sankryžą su V. Pociūno g.
    Gautųsi +- kažkas tokio
    Mėlyna - tunelis, geltona - gaubiama dalis, raudona tiesiog gatvė, “oranžinė” - tiltas.
    Čia aišku trūksta sankryžos normalios su VA ir Laisvės pr, bet manau įdėja suprantama

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
    Galima daryti anti-tunelį, tiesiog nutiesti gatvę nuo Ozo iki aplikkelio ir apdengti nebrangiu gaubtu, kaip angarą. Iš išorės leisti ant jo sienų grafitininkams pripiešti miškų, grybų ir pan. Rezultate nebus nei triukšmo, nei dūmų, atrodys kaip sengirė mieste, ir šiaip turėsim unikalų objektą, kaip savo Eifelio bokštą ar kinų sieną.
    https://maps.app.goo.gl/CqNkGi8UmRzEDQMi8
    Pasiūlymas panašus į kažką tokio, bet ten grafičių nėra.
    O šiaip idėja pilnai apgaubti gatvę, kad nebūtų triukšmo gan gera. Tik tada reikia jau pilnai pabaigti. (2 lygių sankryžą ties susikirtimu su Laisvės pr. variantas būtų kompaktiškas tiesiog darant 2 nuvažiavimus ir 2 įvažiavimus į Ozo g. toje vietoje. toliau galima gatvę kišti po žemę maždaug iki Viršuliškių/Šešuolių sankryžos, kur po jos Ozo gatvė eina iki VA ir jeigu viskas pavyksta jungiama su VA pilnai ir formuoja sankryžą su V. Pociūno g.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Galima daryti anti-tunelį, tiesiog nutiesti gatvę nuo Ozo iki aplikkelio ir apdengti nebrangiu gaubtu, kaip angarą. Iš išorės leisti ant jo sienų grafitininkams pripiešti miškų, grybų ir pan. Rezultate nebus nei triukšmo, nei dūmų, atrodys kaip sengirė mieste, ir šiaip turėsim unikalų objektą, kaip savo Eifelio bokštą ar kinų sieną.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ką realiai tokio unikalaus duotų Ozo g. pajungimas į Laisvės pr. per nesamą jungtį pro kapines, lyginant su esama jungtimi arba galima jungtimi per Viršuliškių g.? Kad posūkio nebūtų? Mikrooptimizacija.
    Tvarkinga jungtis vs netvarkingas spageti gatvių tinklas ? Na vieniems mikrooptimizacija, kitiems esminė, čia požiūrio klausimas. Dabar esame jungtis de facto tranzitas piko metu. O kai kas dėl jo būtent ir nesirenka Ozo g, ir ji, būdama pakankamai plati, būtent Šeškinės dalyje patampa nepakankamai efektyviai išnaudota, renkamiesi kiti keliai, apvažiuto per Narbuto, per Laisvės (net ir nuo Ukmergės g)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ką realiai tokio unikalaus duotų Ozo g. pajungimas į Laisvės pr. per nesamą jungtį pro kapines, lyginant su esama jungtimi arba galima jungtimi per Viršuliškių g.? Kad posūkio nebūtų? Mikrooptimizacija.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.

    Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.
    Skiriam 2 temas. Išvažiavimas į VA, ir apskritai srauto nebuvimo. Jei išvažiavimui į VA turėtų tarnauti labiau Šiaurinė, o Ozo nebent perspektyvoje pagalbinė, tai čia kaip ir aišku. O kad visai nėra srauto - tai tas srautas ne per Ozo g.važiuoja, nes ten akligatvis, kitur išsiskirsto, kur mažiau pritaikyta tranzitui. Būtų Ozo g.pritaikyta tranzitui, varytų per Ozo g.

    Kam pritariu - Ozo g.temą reiktų nekelti, nes išsiskaido dėmesys ir Šiaurinė arba visai neįvyktų, ar būtų netinkama tranzitui. Tačiau Ozo bent jau sujungti su Laisvės pr verta vien dėl dabartinių apendiksų, kuriais važiuojama ir pakankamai nesaugiu maršrutu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.

    Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na tai vėl gi, panaši diskusija kaip su aplinkkeliais buvo. Tu jeigu automobiliams padarysi greitesnį ir trumpesnį kelią, tai akivaizdu, kad jis bus naudojamas. Jeigu automobiliai būtų kaip pėstieji, tai mes matytume daug naujų "pramindžiotų" kelių mieste, kurie būtų populiaresni nei esantys tikrieji.

    Bet yra kita medalio pusė. Viena - ar tikrai pusės kilometro atkarpoje yra reikalingi du dideli išvažiavimai į aplinkkelį (esamas Pilaitės pr. dobilas ir tada antras ties Šešuolių g.). Antra - ar tikrai yra toks didelis poreikis srautui Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis Oslo g. kryptimi, kurio nepatenkintų esamas tinklas? Rodiklių tokiam srautui nesimato.

    Čia vėl yra linkstama link tos idėjos, kad Ozo g. turėtų būti vos ne Geležinio vilko g. nr. 2. Aš tam kategoriškai nepritarčiau, nes miesto taip neturėtų dalinti greito eismo gatvės. Tranzitas turėtų eiti išvis aplink miestą, o vietinis srautas pasiskirstyti per tankesnį gatvių tinklą (pirmiausia - Šiaurinę g.).
    Kaip skaičiuojant nėra srauto? Žiūrint į esamą neišbaigtą tinklą ir nematant pakankamo srauto smulkiose gatvelėse, kuriose ir taip stovintis kamštis?

    Dabar turim situaciją, kad nėra normalaus tranzitinio išvažiavimo į VA nuo Pilaitės viaduko iki pat Ukmergės gatvės. Ir tas pats Ukmergės/VA mazgas gatvės pasukt link Oslo/A1 yra šikna Žiūrint į kamščius ir užkištas gatveles kur to srauto neturėtų būti, tai bent vieno normalaus mazgo su vakarų-rytų jungtimi poreikis yra. Jei būtų pilnu ilgiu pastatyta Šiaurinė, to turbūt pakaktų. Arba teisingai užbaigus Oslo gatvę Šiaurinės poreikis ryškiai sumažėtų.

    O dėl „tranzitas turėtų eit aplink miestą“ tai pakartosiu seną klausimą kur ant žemėlapio tas turėtų eiti...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na tai vėl gi, panaši diskusija kaip su aplinkkeliais buvo. Tu jeigu automobiliams padarysi greitesnį ir trumpesnį kelią, tai akivaizdu, kad jis bus naudojamas. Jeigu automobiliai būtų kaip pėstieji, tai mes matytume daug naujų "pramindžiotų" kelių mieste, kurie būtų populiaresni nei esantys tikrieji.

    Bet yra kita medalio pusė. Viena - ar tikrai pusės kilometro atkarpoje yra reikalingi du dideli išvažiavimai į aplinkkelį (esamas Pilaitės pr. dobilas ir tada antras ties Šešuolių g.). Antra - ar tikrai yra toks didelis poreikis srautui Ozo g. -> Vakarinis aplinkkelis Oslo g. kryptimi, kurio nepatenkintų esamas tinklas? Rodiklių tokiam srautui nesimato.

    Čia vėl yra linkstama link tos idėjos, kad Ozo g. turėtų būti vos ne Geležinio vilko g. nr. 2. Aš tam kategoriškai nepritarčiau, nes miesto taip neturėtų dalinti greito eismo gatvės. Tranzitas turėtų eiti išvis aplink miestą, o vietinis srautas pasiskirstyti per tankesnį gatvių tinklą (pirmiausia - Šiaurinę g.).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Užtenka bent kelis kartus per piko metą pabūti Šešuolių/Laisvės/Viršuliškių g. teritorijoje, kad suprasti, jog srauto iš Ozo g. į Vakarinį aplinkkelį visiškai nėra. Galima būtų argumentuoti dėl Vakarinis aplinkkelis -> Ozo g. srauto, bet tam pilnai užtektų Viršuliškių g. tęsinio apeinant Ąžuolyno g. Ir visiškai nereikia kirsti beveik 2ha miško tam, kad pateisinti vienkrypčio eismo poreikį.

    Srauto nebuvimą iš esmės rodo ir JUDU duomenys: https://sisp.maps.arcgis.com/apps/Ma...64036ed5d10259

    Kaip buvo kalbėta kitose temose, Šiaurinės g. bent jau 1 etapas patenkins nemažą srauto poreikį.
    Kol ten reikia važinėt ratais-kvadratais tai natūralu, kad nėra. Sakykim iš Akropolio į VA jau geriau leist Ukmergės gatve, per Paribio gatvę peršokt į Narbuto ir tada išlįst į VA. Bet jei būtų pratęsta Ozo gatvė - pasirinkimas būtų visiškai kitoks.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Nematau prasmės diskutuoti dėl Ozo. Pasirodo blogai kad šunis vedžiojantys žmonės išmina takus O nauji medžiai priklauso tik pakelėse, nes toks gost-zakazas!
    Aš kaip tik siūliau gatves pritaikyti tranzitui, nes dabar tos ypač Viršuliškėse padarytos kaip ramios eismo, nors ten vyksta tranzitas.
    Reikia išvaikyti iš kelkraščių parkavimą, supaišyti juostas ir paleisti intensyviau dar, tai atsiras ženkliai daugiau spaudimo miesto valdžiai spręsti iš esmės jungčuų klausimą

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nematau prasmės diskutuoti dėl Ozo. Pasirodo blogai kad šunis vedžiojantys žmonės išmina takus O nauji medžiai priklauso tik pakelėse, nes toks gost-zakazas!
    Aš kaip tik siūliau gatves pritaikyti tranzitui, nes dabar tos ypač Viršuliškėse padarytos kaip ramios eismo, nors ten vyksta tranzitas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Tu juk suvoki, kad ozai ir kiti gamtiniai objektai neužsibaigia ten, kur savivaldybė nubrėžia ribas (nes planuotojai kuriems visokie ozai buvo pa barabanu ten suplanavo gatvę prieš 50 metų)?
    O medžius galima sodinti tik ten, kur savivaldybė liepia? (beje ar ne pati seniūnija iniciavo tą sodinimą)?
    Nelabai supratau prie ko čia Konstitucijos pr.
    tu juk suvoki, kad šabakštynas ir šunų vedžiotojų išmintas takas nėra joks gamtinis objektas ir isterikuojantys dėl ozo turbūt nėra net pasižiūrėję gatvės trasos žemėlapio.

    Taip, mieste medžius sodinti galima tik ten kur yra suplanuota.

    Konstitucijos prospektas prie to, kad jūsų siūlymas sumažinti gatvės kategoriją nieko nespręstų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ten tiek pat kapinės kiek šiaurinėje ozas. Trasos neliečia bet isterikuojančių visada atsiranda. O medžiai ten nelegaliai pasodinti specialiai kad būtų galima rangytis prieš gatvę.
    Pavertus konstitucijos prospektą C kategorijos gatve ten nustojo vykti eismas?
    Tu juk suvoki, kad ozai ir kiti gamtiniai objektai neužsibaigia ten, kur savivaldybė nubrėžia ribas (nes planuotojai kuriems visokie ozai buvo pa barabanu ten suplanavo gatvę prieš 50 metų)?
    O medžius galima sodinti tik ten, kur savivaldybė liepia? (beje ar ne pati seniūnija iniciavo tą sodinimą)?
    Nelabai supratau prie ko čia Konstitucijos pr.

    Komentuoti:

Working...
X