Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su šaligatvių pločiais tikrai kažko prigrybavo. Linkmenų gatvėje, kur bus komercija ir matyt gerokai didesni žmonių srautai, padarytas siauras šaligatvis su beprasme pieva tarp šaligatvio ir gatvės. Medžių, kaip suprantu, čia irgi nesodins? Skersinis parkavimas irgi tampa standartu praktiškai visuose naujuose projektuose, kas yra gana niūru. Patys daugiabučiai atrodo netgi labai neblogai. Fasadinė pusė iš Linkmenų gatvės sakyčiau išvis žiūrisi tarp geriausių naujų daugiabučių projektų visame Vilniuje.

    Comment


      Comment


        Nesuprantu, kodel tokios gatves be zolynu planuojamos. Tikrai “smagu” bus vaiksciot per masinom uzgrusta asfaltine parkovke - literally blogiau sunkiai sugalvot buvo galima. Net Anreka zymiai graziau projekto prieigas sutvarkys.

        Reikejo daryt masinu parkavima isilgai gatves, saligatvi susiaurint trecdaliu ir ta sutaupyta vieta apzeldint uzsodinant medeliais/krumais.

        Comment


          Parašė Zygis Rodyti pranešimą
          Nesuprantu, kodel tokios gatves be zolynu planuojamos. Tikrai “smagu” bus vaiksciot per masinom uzgrusta asfaltine parkovke - literally blogiau sunkiai sugalvot buvo galima. Net Anreka zymiai graziau projekto prieigas sutvarkys.

          Reikejo daryt masinu parkavima isilgai gatves, saligatvi susiaurint trecdaliu ir ta sutaupyta vieta apzeldint uzsodinant medeliais/krumais.
          Kiekvienas šiuolaikinis tikras vilnietis nuo Tauragės ar Plungės rajono tau pasakys, kad nereikia čia tų medžių mieste ieškoti. Jeigu norit medžių ir žalumos - reikia į kaimą važiuoti, o čia tai gi miestas. Turi būti trinkelės, asfaltas ir parkofkės - pageidautina iš abiejų gatvės pusių.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Tai puiku, bet šiuo atveju kaip suprantu buvo apsiribota komentaru forume, o situacija ne visai standartinė:
            1) dažniausiai kovojam su per siaurais šaligatviais, gali būti neaišku projektuotojams kas čia negerai su juo
            Šaligatvio plotis šiuo atveju ok Videniškių gatvėje. Problema dėl per siauro šaligatvio yra už kampo Linkmenų gatvėje, kur daromas išvis kažkoks sunkiai protu suvokiamas šakar-makar: siaurokas šaligatvis ties Naujojo skanseno komerciniu aukštu, tada smaaaarkiai per plati žalia juosta (pieva/purvynas), tada dar vienas šaligatvis ties gatvės važiuojamąja dalimi, tada išilginis parkingas ("smulkus pakeitimasTM"?) ir tada jau gatvės važiuojamoji dalis.

            Įtariu, kad to priežastis gali būti de facto du atskiri viešosios erdvės projektai. Foto daugmaž iš akies papaišiau, kuri dalis yra Naujojo Skanseno, o kuri Linkmenų g. rekonstrukcijos projekto dalis. Nes nu niekaip nebuvo galima tos visos žaliosios erdvės pakišti po vienu projektu . Iš abiejų projektų varpinės žiūrint viskas ok su ta žaliąja erdve. Tiek viename, tiek kitame projekte ji atrodo tinkamo pločio. Bet kai susiliečia abu projektai, gaunasi tokia vos ne futbolo pieva su neproporcingai siauru šaligatviu ir elementariai neefektyviu vietos išnaudojimu. Nu kažkokia nesąmonė tiesiog.



            2) dėl parkingo irgi reiktų argumentų, nes aš pavyzdžiui nematau problemos kiemo lygio gatvelėje įrenginėti stovėjimo vietas kampu, jeigu dėl to nenukenčia šaligatvio plotis
            Tas tiesa. Skersinis parkingas nėra toks jau siaubingas blogis ir jo yra netgi Danijoje ar Nyderlanduose. Bet darant visiškai naują projektą, visiškai naujoje vietose be visiškai jokių apribojimų viską padaryti iš karto idealiai gerai, nesinorėtų, kad būtų daromi tokie "kompromisai". Tiesiog šiuo atveju buvo ekspektacija, kad padarys geriau. Padarė blogiau. Ne pasualio pabaiga, bet visgi gaila.

            Comment


              Dėl šaligatvio pločio, neužmirškite kad kampu statomi automobiliai puse to šaligatvio panaikins, nes juk privaloma važiuoti tol kol ratai atsimuša į bortelį ir nesvarbu kokio ilgio grabovežio dalis išlindusi virš šaligatvio.

              Dėl argumentų kodėl nereikia įrenginėti statymo kampu, tai vien saugumas (išvažiuojant neįmanoma matyti ar gatvėje kas važiuoja) turėtu neleisti tokių įrenginėti. Beje reikia kurti lažybas ar pastatys statymo kampu ženklą ar ne.

              Comment


                Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                Kiekvienas šiuolaikinis tikras vilnietis nuo Tauragės ar Plungės rajono tau pasakys, kad nereikia čia tų medžių mieste ieškoti. Jeigu norit medžių ir žalumos - reikia į kaimą važiuoti, o čia tai gi miestas. Turi būti trinkelės, asfaltas ir parkofkės - pageidautina iš abiejų gatvės pusių.
                Taigi svarbiausia statistika. Vat perduos valstybė dar parkų savivaldybės žinion ir statistiškai miestas vėl ims pirmas vietas žalumos reitinguose...

                Comment


                  Griūva Šnipiškių bakužės, tik išdraskytas šiferis prie naujo kelio lieka.

                  Click image for larger version  Name:	image1 (2).jpeg Views:	0 Size:	747,4 kB ID:	1883555

                  Click image for larger version

Name:	image_110590.jpg
Views:	2733
Size:	878,9 kB
ID:	1883556


                  Click image for larger version  Name:	image4 (1).jpeg Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	1883557
                  Attached Files

                  Comment


                    Kernavės gatvė:





                    Sankryža su Daugėliškio gatve, čia numatomas žiedukas:



                    Comment


                      Ačiū už informatyvias nuotraukas. Matosi, kad prie to būsimo žieduko vienas sklypas dar nepradėtas judinti. Ar kažkokios teisinės problemos iškilo?
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Širvintų gatvė virš Žalgirio. Padarytas zig-zagas. Gal dėl to, kad retai atkreipiu dėmesį į tokius dalykus, bet bortai man pasirodė neįprasti Vilniaus keliams.

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_172942.jpg Views:	227 Size:	1,22 MB ID:	1889701
                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_172747.jpg Views:	225 Size:	1,26 MB ID:	1889702
                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_172637.jpg Views:	220 Size:	1,88 MB ID:	1889703
                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_172628_1.jpg Views:	225 Size:	1,33 MB ID:	1889704
                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_172846.jpg Views:	227 Size:	1,31 MB ID:	1889705
                        Paskutinis taisė digital; 2021.05.31, 17:46. Priežastis: Giedraičių->Širvintų

                        Comment


                          Tai veikiausiai gatvė ir šaligatviai bus vienam lygyje. Įdomu, kaip privers vedeliotojus nevažinėti ir nesiparkuoti ant jų.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Panašiai zigzagus daro Širvintų g. Įdomu, kodėl? Kad vietiniai vayrotojei nepiktnaudžiautų gazu?

                            Comment


                              Ar tikrai Giedraičių? Širvintų g. turbūt?

                              O kreivina dėl greičio. Apsaugoti turėtų berods želdynais:

                              Comment


                                Creatium Širvintų, tu teisus. Eidamas nusukau Utenos gatve į Giedraičių ir taip susišvietė. Ką raudoni stačiakampiai zigzaguose reiškia?

                                John Olandija?
                                Click image for larger version

Name:	e4be70_7c865189b45c49369f6a9a4a0a7c01b2_mv2.jpg
Views:	943
Size:	131,1 kB
ID:	1889802

                                Comment


                                  Šiaip zigzagai turėtų būti tikrai efektyvūs padedant važiuoti kaip ir priklauso gyvenamojoje zonoje.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Raudonas žymėjimas turėtų būti krūmai.

                                    Comment


                                      Antroje nuotraukoje matosi zigzago priežastis - išsikišusi namo tvora. Gal kas žino ten sklypo ribos ar šiaip užgrobta žemė?

                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Tai veikiausiai gatvė ir šaligatviai bus vienam lygyje. Įdomu, kaip privers vedeliotojus nevažinėti ir nesiparkuoti ant jų.
                                      Jie net nesistengs priversti, nebent vietinė bendruomenė bus aktyvi ir pranešinės apie kiekvieną policijai. Kaip ir visur kitur.

                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Panašiai zigzagus daro Širvintų g. Įdomu, kodėl? Kad vietiniai vayrotojei nepiktnaudžiautų gazu?
                                      Jei bortai bus žemesni nei parketinio džipo ratai tai greičiau kad pėstieji per daug neįsijaustų saugūs šaligatviuose. Poto dar ir perėjų pradės reikalauti.

                                      Comment


                                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                                        Giedraičių gatvė virš Žalgirio.
                                        Ne, tai Širvintų gatvė.

                                        Comment


                                          Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                                          Creatium Širvintų, tu teisus.
                                          Būtų prašymas ateity pataisyti pradinį pranešimą. Dabar pataisiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X