Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia įvertinti, ar juosta gausis bent 3 m-3,25 m pločio, tada daryti išvadas ar tilps.

    Šiaip būčiau už tai, kad visur mieste, nesvarbu kokia gatvė, būtų būtent tokio pločio juostos, nebent saugu leisti 70+ km/h greičius, tada galima juostas daryti ir platesnes.

    Comment


      Reiktų įvertinti ir tai kad pirma juosta turėtu būti platesnė dėl viešojo transporto kuris į tas 3m pločio juostas nelabai telpa, ypač žiemą su mūsų kelių valymu. Idealiai tai ir fiziškai atskirta A juosta.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Reiktų įvertinti ir tai kad pirma juosta turėtu būti platesnė dėl viešojo transporto kuris į tas 3m pločio juostas nelabai telpa, ypač žiemą su mūsų kelių valymu. Idealiai tai ir fiziškai atskirta A juosta.
        VT juostos minimalus galėtų būti 3,25 m ir kur įmanoma fiziškai kaip nors atskirta.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Pažiūrėk kokio pločio yra dabartinės juostos (raudonas automobilis) ir galima bus įvertint, kad keturios turėtų tilpti nesunkiai.
          Hmm, jei tilps tuomet gerai. Pravažiuodamas neturėjau progos įvertinti, juolab kad buvo kamštis: auto stovėjo ir ant juostų, nes dėl remonto buvo užtverta dalis juostos/ų.

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Kernavės gatvė:


            Būsimas Kernavės-Daugėliškio žiedas:


            Spalvotosios Šnipiškės:
            Ačiū už atnaujinimą.
            Gerai būtų papildyti Šnipiškių infrastruktūros temą ir daugiau nuotraukų.

            Comment


              O kaip reikalai su Širvintų gatvės rekonstrukcija? Visa gatvė turėjo būti baigta prieš 8-9 mėnesius, kažin ar yra nors viena jos atkarpa, kuri nors kažkiek panaši į baigtą?

              Comment


                PP rašyta, jog pradėti statybą galima tik nukėlus garažus Širvintų/Kervnavės g. Tuo projektu nutiesė dviračių tako ir šaligatvio atkarpėlę Kernavės g. tarp nuo Ozo g. ir Širvintų g. Ties garažais darbai ir baigėsi. Dabar nutiesta infrastruktūra dėvisi, o ja naudotis, bent kokius metus, pilna apimtimi negalima.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Širvintų gatvėje pagaliau matosi rezultatai




                  Comment


                    Kernavės g.

                    1. Išasfaltuota nuo Žalgirio g. iki naujų daugiabučių

                    2.

                    3.Mažiausiai darbų atlikta aplink žiedą

                    4. Už žiedo link Lvovo g. Šioje vietoje nugriovė pastato dalį (matosi kairėje likusi dalis) https://goo.gl/maps/g39FghhmGYsgTYsc9

                    5. Prieš sankryžą su Krokuvos g.

                    6. Atkarpa nuo Krokuvos g. iki Lvovo g.

                    7. Sankryža su Lvovo g.

                    8. Stotelė
                    Paskutinis taisė Kaid; 2021.07.30, 17:21.

                    Comment


                      Kernavės g. žiedas
                      Attached Files

                      Comment


                        iš aukščiau
                        Click image for larger version

Name:	k17.jpg
Views:	1136
Size:	298,5 kB
ID:	1910202
                        Attached Files

                        Comment


                          Kaip labai patogiam kirtimui iš Konstitucijos pr. ir Lvovo g. į Žalgirio g., jai yra didelis potencialas tapti judria (Linkmenų g. kas darosi). Ypač vykstant daugiau plėtros Šnipiškėse.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Šiandien beveik vasariškas oras, praėjau ką tik per Šnipiškių "dvasingiausias vietas" pasižiūrėti permainų ir naujų statybų. Bet tai kiek žmonių vaikšto dar nebaigta Kernavės g. trasa Panašu kad ten bus tikrai judru
                            Snowflakes will attack U <3

                            Comment


                              O kas gali paaiškinti tos skiriamosios juostos vidury Kernavės gatvės prasmę? Ir ar tai pasaulinėje praktikoje pasitvirtino? Turiu omeny ne kažkokius išgooglintus vienetinius pavyzdžiu, bet apskritai. Kaip aš suprantu, tai jeigu ten užstrigs koks automobilis - tai sustos visas eismas. Praktinės prasmės ten jokios nėra. Vienintelis paaiškinimas turbūt yra, kad tai yra kažkodėl gražu. Kai yra daug eismo juostų jas atskirti žalia juosta - šitą grožį aš galiu suprasti, bet kodėl gražu yra perskirti dviejų juostų eismą, vietoj to, kad tą perskiriamos juosto erdvę išnaudoti kažkam naudingam?

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                O kas gali paaiškinti tos skiriamosios juostos vidury Kernavės gatvės prasmę? Ir ar tai pasaulinėje praktikoje pasitvirtino? Turiu omeny ne kažkokius išgooglintus vienetinius pavyzdžiu, bet apskritai. Kaip aš suprantu, tai jeigu ten užstrigs koks automobilis - tai sustos visas eismas. Praktinės prasmės ten jokios nėra. Vienintelis paaiškinimas turbūt yra, kad tai yra kažkodėl gražu. Kai yra daug eismo juostų jas atskirti žalia juosta - šitą grožį aš galiu suprasti, bet kodėl gražu yra perskirti dviejų juostų eismą, vietoj to, kad tą perskiriamos juosto erdvę išnaudoti kažkam naudingam?
                                Kaip papildoma greičio mažinimo priemonė. Taip pat pasodinus čia medžius ir jiems suaugus gatvė bus šešėlyje - nekais asfaltas.

                                Olandijoje pilna tokių vienos juostos gatvių:
                                https://www.google.com/maps/@52.3277...7i16384!8i8192
                                https://www.google.com/maps/@51.8783...7i16384!8i8192

                                Comment


                                  Bet kaip Eidvis teisingai minėjo, jeigu kokia mašina sugenda - viskas, šakės. Nei apvažiuoti, nei apsisukti. Ir neabejotinai tokių situacijų bus, piko metu (o piko metu ten spėju, kad bus ne "prasčiau" nei Linkmenų g.)
                                  Snowflakes will attack U <3

                                  Comment


                                    Gatvės nėra statomos sugedusioms mašinoms laikyti. Kaip ir nėra projektuojamos pikiniam eismui.

                                    Comment


                                      Viena problema, kodėl pas mus tokiose gatvėse nereikia skiriamosios juostos su medžiais yra žiema ir druskų naudojimas. Niekas ten neišgyvens. Net kur plačios juostos yra niekas neišgyvena. Geriau jau tikrai šalia gatvės daugiau erdvės palikti ir ten medžius pasodinti.

                                      Comment


                                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                        Bet kaip Eidvis teisingai minėjo, jeigu kokia mašina sugenda - viskas, šakės. Nei apvažiuoti, nei apsisukti. Ir neabejotinai tokių situacijų bus, piko metu (o piko metu ten spėju, kad bus ne "prasčiau" nei Linkmenų g.)
                                        O tai kaip apvažiuoja NL ar net Lietuvoje esančiose panašiose gatvėse? Kaip apvažiuoja Panevėžio 2+1 aplinkkelyje? Kodėl poros šimtų metrų atkarpa turėtų kelti problemas būtent Kernavės gatvėje ir tik joje?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Gatvės nėra statomos sugedusioms mašinoms laikyti. Kaip ir nėra projektuojamos pikiniam eismui.
                                          Tai ne laikyti. Darbo diena, 17:30, NMC biurų darbuotojai nauja gatve braukia į gyvenamus rajonus šiaurinėje Vilniaus dalyje. Staiga iš vienos mašinėlės parūko dūmai, ir ji sustojo - viskas, važiuoti toliau negali. Paskui ją stovi visi, nes apvažiuoti neįmanoma. Jeigu koks autobusas iš paskos važiavo - ir jis stovi. Žmonės pikti, jiems gal namo greičiau reikia.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O tai kaip apvažiuoja NL ar net Lietuvoje esančiose panašiose gatvėse? Kaip apvažiuoja Panevėžio 2+1 aplinkkelyje? Kodėl poros šimtų metrų atkarpa turėtų kelti problemas būtent Kernavės gatvėje ir tik joje?
                                          Na ir kaip išsprendžiamos tokios situacijos? Nes kai skiriamos juostos nėra, tai labai paprastai - "užtrauktuku".
                                          Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.09.07, 23:30.
                                          Snowflakes will attack U <3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X