Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Man irgi neaišku apie kokį čia tranzitą svaigstama, kai 250 metrų atstumu paraleliai Linkmenų g. eina vos ne greitkelis - Geležinio Vilko g.
- 1 patinka
-
Nėra poreikio ten platinti tą atkarpą. Tranzitinio eismo ten irgi nereikia, nes jis iš esmės niekur kitur nepateks, nei gali patekti dabar kitomis gatvėmis. Vienas dalykas, kurio ten reiktų, tai nebent VT maršrutas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAntra vertus, kokia gali būti ramaus eismo zona, pvz. Linkmenų gatvėje. Toje gatvėje daryti akligatvio nelabai išeina vien dėl civilinės saugos reikalavimų, kad iš Linkmenų-Durpių g. daugiabučių kvartalo žmonės galėtų saugiai išvažiuoti. O palikus ištisinį eismą vyks tranzitas.
Iš plano matosi, kad nebeliks planų logiškai pratęsti Kernavės gatvę iki Ozo ties Siemens (ar kokios lažybų kontoros vardo) arenos.
Ji yra C kategorijos ir bus tranzitinė, kai sutvarkys žvyruotą atkarpą bei įrengs žiedinę sanrkyža (neaišku kokiu tikslu). Tačiau esminė problema yra per mažas sklypų koridorius, ypač ties Linkmenų g. 52:
Komentuoti:
-
Jie net nesugeba šaligatvių įrengti gatvėse kuriose jų nėra, arba praplatinti bent iki 1,5 m, o jau kurpia tokias schemas. Nedaeina, kad dalinai eismas didinamas nagrinėjamose teritorijose vien dėl to, kad gyventojai nesijaučia jaukiai, saugiai ir apskritai pageidaujami kaip PĖSTIEJI gatvėse? Eismas taip pat vyksta greičiau, nes gatvių pločiai sovietiniai, o ne pagal STR. Tai gal geriau arba uždrausti pėsčiųjų eismą, kad netrukdytų transportui, arba įrengti teleportaciją. Ai, dar reikia kovą su klimato kaita paskelbti minėtose teritorijose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąVilniaus ramaus eismo zonos
Tikslai aiškūs ir geri, planai dideli, įdomu, ko gyventojai prašys ir kaip seksis projektuoti neturint gerų teisės aktų. Laikas parodys.
Kviečiu registruotis į savo gyvenamas teritorijas ar jei gyvenat šalią jų, prisidėkime prie pokyčių
https://judu.lt/ramaus-eismo-zonos/
Ramaus eismo zona Šnipiškių šiaurinėje dalyje (ribojama Linkmenų-Ozo-Kalvarijų -Žalgirio) turi nemažai "pakazūchos" elementų.
Viena ranka dalinami statybos leidimai, didinamas užstatymo intensyvumas, kita - kalbama apie ramų eismą.
Daugelis šalutinių gatvelių -Dubingių, Maišiagalos ir taip yra aklikeliai, kur nėra eismo.
Antra vertus, kokia gali būti ramaus eismo zona, pvz. Linkmenų gatvėje. Toje gatvėje daryti akligatvio nelabai išeina vien dėl civilinės saugos reikalavimų, kad iš Linkmenų-Durpių g. daugiabučių kvartalo žmonės galėtų saugiai išvažiuoti. O palikus ištisinį eismą vyks tranzitas.
Iš plano matosi, kad nebeliks planų logiškai pratęsti Kernavės gatvę iki Ozo ties Siemens (ar kokios lažybų kontoros vardo) arenos.
Beje, Įdomu, kodėl ramaus eismo zonos autentiškose Šnipiškėse (Lvovo-Linkmenų-Žalgirio-Kalvarijų g.)
Kol nevyko NMC plėtra ir neprasidėjo gatvių tvarkymas, o Šnipiškių gatvelės buvo duobėti žvyrkeliai (pvz., Krokuvos, Širvintų / Kintų ar Kernavės g.) , ten buvo itin ramu ir tylu.
Gal vietiniai Šnipiškių gyventojai ten nori turėti ne tik urbanistikos paminklo statusą, bet ir ramaus eismo zoną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2024.09.15
Kalvarijų gatvėje 24A jau įpusėjo verslo centro „HERO“ statybos. (...) Planuojama statybų pabaiga 2025 metų trečiąjį ketvirtį. Čia pat bus sutvarkyta Krokuvos gatvės dalis nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g. dalis
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...s-dar-statoma/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Konstitucijos pr. remontas
Gatvė tokios prastos būklės, kad...
...miesto centrą reikia paversti žvyrkeliu:
... bordiūrus susandėliuoti A juostoje
... stoteles paversti smėlio sandeliais. Neįsivazduoju, kodėl čia tokios senos plytelės, bet panašu, kad jas atgal sudės, kitaip negulėtų jos čia
Esamų bordiūrų būklė. Jų amžius lygiai 20 metų, jie nėra matę sąlyčio su transporto priemonėmis, nes gatvė ypač plati, bet matyt merui norisi per langą matyt juodą juodą asfaltą ir baltus bordiūrus. Kito logiško paaiškinimo apie keičiamus bordiūrus neturiu...
- 27 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąAs bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.
https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2094218
Tos požeminės perėjos atgaivinimo idėja yra pilnai susijusi su naujo kvartalo statyba.Paskutinis taisė Perfect; 2024.05.21, 08:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
As bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog papildomas patogumas, leisiantis dviratininkams (ir pėstiesiems) išvengti šviesoforo. Ar dėl to verta investuot - kitas klausimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDvi galimybės: 1) užsukti normaliu (kokio dar Vilniuje nėra) pandusu į vakarus link esamos sankryžos naikinant esamą šoninę skiriamąją apželdintą juostą; 2) tunelį dar pratęsti po esamu šaligatviu ir tiesiai iškelti išvažiavimą dviračiams / neįgaliesiems būsimu Kernavės g. tęsiniu.
Pėstiesiems šita perėja naudotis nėra ypatingo reikalo, kur kas patogiau yra perėjos ties šviesoforais. Išskyrus galbūt atvejus, kai einama iš Kernavės g. apylinkių į centrą, bet vėlgi – tam kur kas patogiau išvažiavimas į Kernavės/Lvovo g.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pietinėje pusėje tereikia pramušti skylę sienoje. Visa esmė yra šiaurinėje pusėje. Tik, kaip ir rašiau, nelabai matyčiau logikos daryti tokius laiptus + pandusą kaip iš kaunietiško pvz., nes vis vien už 10 metrų bus sankryža. Tai kam ten leistis tais laiptais, jei gali sankryžoje pereiti.
Buvusiame viešame aptarime dėl Lvivo g., buvo minėta, kad tikslas būtų jog dviračių takas nuo Kernavės g. taip gautų tiesioginę jungtį į Upės g. taką. Bet tam reikėtų daryt pandusą jau nuo pat Lvivo g. Kas šiaip gal ir įmanoma, jeigu kombinuotis su gretimo sklypo projektu. Tada ta perėja būtų iš esmės skirta ne Konstitucijos pr. vartotojams, o Kernavės ir Lvivo g. vartotojams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš pietinės pusės dėl realjefo realiai nieko daryti nereikia, išei ir toliau leidies žemyn šlaitu link Neries. O iš šiaurinės pusės, yra vietos palei Konstitucijos pr. padaryti patogų nusileidimą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTurbūt iš 13 amžiaus. Reiks archeologų.
paskutiniu metu kazkoks debilizmas lietuvoj...as manau kad jis cia visai rimtai zinant ji.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: