Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Man irgi neaišku apie kokį čia tranzitą svaigstama, kai 250 metrų atstumu paraleliai Linkmenų g. eina vos ne greitkelis - Geležinio Vilko g.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nėra poreikio ten platinti tą atkarpą. Tranzitinio eismo ten irgi nereikia, nes jis iš esmės niekur kitur nepateks, nei gali patekti dabar kitomis gatvėmis. Vienas dalykas, kurio ten reiktų, tai nebent VT maršrutas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai tegu paima visuomenės poreikiams (kaip tai daroma daugybėje kitų vietų Vilniuje), ot problemos:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	82 Size:	118,8 kB ID:	2169568
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.12.07, 19:16.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Antra vertus, kokia gali būti ramaus eismo zona, pvz. Linkmenų gatvėje. Toje gatvėje daryti akligatvio nelabai išeina vien dėl civilinės saugos reikalavimų, kad iš Linkmenų-Durpių g. daugiabučių kvartalo žmonės galėtų saugiai išvažiuoti. O palikus ištisinį eismą vyks tranzitas.
    Iš plano matosi, kad nebeliks planų logiškai pratęsti Kernavės gatvę iki Ozo ties Siemens (ar kokios lažybų kontoros vardo) arenos.
    Linkmenų gatvės ir nenagrainėja.
    Ji yra C kategorijos ir bus tranzitinė, kai sutvarkys žvyruotą atkarpą bei įrengs žiedinę sanrkyža (neaišku kokiu tikslu). Tačiau esminė problema yra per mažas sklypų koridorius, ypač ties Linkmenų g. 52:
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1190
Size:	168,4 kB
ID:	2169520

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jie net nesugeba šaligatvių įrengti gatvėse kuriose jų nėra, arba praplatinti bent iki 1,5 m, o jau kurpia tokias schemas. Nedaeina, kad dalinai eismas didinamas nagrinėjamose teritorijose vien dėl to, kad gyventojai nesijaučia jaukiai, saugiai ir apskritai pageidaujami kaip PĖSTIEJI gatvėse? Eismas taip pat vyksta greičiau, nes gatvių pločiai sovietiniai, o ne pagal STR. Tai gal geriau arba uždrausti pėsčiųjų eismą, kad netrukdytų transportui, arba įrengti teleportaciją. Ai, dar reikia kovą su klimato kaita paskelbti minėtose teritorijose.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Vilniaus ramaus eismo zonos
    Tikslai aiškūs ir geri, planai dideli, įdomu, ko gyventojai prašys ir kaip seksis projektuoti neturint gerų teisės aktų. Laikas parodys.
    Kviečiu registruotis į savo gyvenamas teritorijas ar jei gyvenat šalią jų, prisidėkime prie pokyčių
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	146 Size:	63,1 kB ID:	2169355
    Padidintas Šnipiškių ramaus eismo zonos vaizdas

    https://judu.lt/ramaus-eismo-zonos/

    Ramaus eismo zona Šnipiškių šiaurinėje dalyje (ribojama Linkmenų-Ozo-Kalvarijų -Žalgirio) turi nemažai "pakazūchos" elementų.
    Viena ranka dalinami statybos leidimai, didinamas užstatymo intensyvumas, kita - kalbama apie ramų eismą.
    Daugelis šalutinių gatvelių -Dubingių, Maišiagalos ir taip yra aklikeliai, kur nėra eismo.
    Antra vertus, kokia gali būti ramaus eismo zona, pvz. Linkmenų gatvėje. Toje gatvėje daryti akligatvio nelabai išeina vien dėl civilinės saugos reikalavimų, kad iš Linkmenų-Durpių g. daugiabučių kvartalo žmonės galėtų saugiai išvažiuoti. O palikus ištisinį eismą vyks tranzitas.
    Iš plano matosi, kad nebeliks planų logiškai pratęsti Kernavės gatvę iki Ozo ties Siemens (ar kokios lažybų kontoros vardo) arenos.

    Beje, Įdomu, kodėl ramaus eismo zonos autentiškose Šnipiškėse (Lvovo-Linkmenų-Žalgirio-Kalvarijų g.)
    Kol nevyko NMC plėtra ir neprasidėjo gatvių tvarkymas, o Šnipiškių gatvelės buvo duobėti žvyrkeliai (pvz., Krokuvos, Širvintų / Kintų ar Kernavės g.) , ten buvo itin ramu ir tylu.
    Gal vietiniai Šnipiškių gyventojai ten nori turėti ne tik urbanistikos paminklo statusą, bet ir ramaus eismo zoną.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.06, 21:51. Priežastis: Šnipiškių ramaus eismo zonos

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gal tą Krokuvos g kažkaip taip padaryti?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1638
Size:	113,7 kB
ID:	2153332

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2024.09.15
    Kalvarijų gatvėje 24A jau įpusėjo verslo centro „HERO“ statybos. (...) Planuojama statybų pabaiga 2025 metų trečiąjį ketvirtį. Čia pat bus sutvarkyta Krokuvos gatvės dalis nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g. dalis

    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...s-dar-statoma/

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Konstitucijos pr. remontas

    Gatvė tokios prastos būklės, kad...

    ...miesto centrą reikia paversti žvyrkeliu:
    Click image for larger version

Name:	20240730_203239.jpg
Views:	744
Size:	1,80 MB
ID:	2143756

    ... bordiūrus susandėliuoti A juostoje
    Click image for larger version

Name:	20240730_203713.jpg
Views:	741
Size:	1,86 MB
ID:	2143757
    Click image for larger version

Name:	20240730_204539.jpg
Views:	745
Size:	2,56 MB
ID:	2143758

    ... stoteles paversti smėlio sandeliais. Neįsivazduoju, kodėl čia tokios senos plytelės, bet panašu, kad jas atgal sudės, kitaip negulėtų jos čia
    Click image for larger version

Name:	20240730_204422.jpg
Views:	758
Size:	2,68 MB
ID:	2143759

    Esamų bordiūrų būklė. Jų amžius lygiai 20 metų, jie nėra matę sąlyčio su transporto priemonėmis, nes gatvė ypač plati, bet matyt merui norisi per langą matyt juodą juodą asfaltą ir baltus bordiūrus. Kito logiško paaiškinimo apie keičiamus bordiūrus neturiu...
    Click image for larger version

Name:	20240730_204842.jpg
Views:	739
Size:	2,38 MB
ID:	2143760

    Click image for larger version

Name:	20240730_204919.jpg
Views:	740
Size:	2,32 MB
ID:	2143761

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    As bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.
    Tai ten intensyviai planuojamos statybos. Jau ir pirmos vizualizacijos buvo pasirodžiusios ir įkeltos į šį forumą.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2094218
    Tos požeminės perėjos atgaivinimo idėja yra pilnai susijusi su naujo kvartalo statyba.
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.05.21, 08:52.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    As bent jau tos perejos gaivinima ir pritaikyma is naujo matyciau, tik jei butu pradetos satybos sklype tarp Konstitucijos pr. ir Lvivo g. ir butu uzbaigiama Kernaves g. Tda butu galima perprojektuoti visa ta vieta, kartu su sankryzom, o patekimus i perja padaryt su nuozulniais padusais ir pan. Pati pozemine ten galetu gerai isipaisyt, bet tam reik ir gerus pinigus ikist, ko be naujo pastato statybu ir Kernaves g. uzbaigimo neapsimoketu daryt.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.
    Yra ten nusileidimas iki pat Balto tilto. Ne idealus, bet ir ne pats blogiausias. Jeigu reikia į priešingą pusę, galima nuo NDG parkingo link SEB būstinės pasukti.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240520-171951~2 (1).png Views:	0 Size:	2,24 MB ID:	2131638

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tiesiog papildomas patogumas, leisiantis dviratininkams (ir pėstiesiems) išvengti šviesoforo. Ar dėl to verta investuot - kitas klausimas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dvi galimybės: 1) užsukti normaliu (kokio dar Vilniuje nėra) pandusu į vakarus link esamos sankryžos naikinant esamą šoninę skiriamąją apželdintą juostą; 2) tunelį dar pratęsti po esamu šaligatviu ir tiesiai iškelti išvažiavimą dviračiams / neįgaliesiems būsimu Kernavės g. tęsiniu.
    Taip, būtent. Labiau būčiau už 2 variantą, nes jis patogiausias dviratininkams – jiems tai galėtų būti labai puiki Kernavės g. (ir visų Šnipiškių) jungtis su Upės g. ir Baltuoju tiltu, nes požeminė prie Europos tam taip ir nebuvo pritaikyta. O ties šonine juosta užtektų įrengti laiptus (ir būtinai atvirus, arba uždengtus stiklu, o ne kokia betonine konstrukcija), kad būtų galima nusileisti ir nuo Konstitucijos pr.

    Pėstiesiems šita perėja naudotis nėra ypatingo reikalo, kur kas patogiau yra perėjos ties šviesoforais. Išskyrus galbūt atvejus, kai einama iš Kernavės g. apylinkių į centrą, bet vėlgi – tam kur kas patogiau išvažiavimas į Kernavės/Lvovo g.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.
    Bet tuomet kyla suprantamas klausimas apie jo būtinumą, jei jau iš abiejų pusių reikalingi sprendimai, kaip iki jo dasigauti

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dabar taip, bet jeigu išspręsti šiaurinę dalį, tai nusileidimą link Upės g. tikrai irgi galima išspręsti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Bet su dviračiu išlindus šalia NDG, būtų problema tolimesnė dviračių tako trasa. Tiesiai nenusileisi, nes per statu, o daryti magistralinį dviračių taką šalia pėsčiųjų tako per sakurų parką irgi nesąmonė. Ir pėstiesiems bus nekomfortiška ir dviratininkams nepatogu dėl skersai besiblaškančių pėsčiųjų. Dviračių takas būtų logiškiausia lygiagrečiai esančiam takui palei Swedbank, o čia jau nusileidimas būtų nuo gatvės lygio ir jokios požeminės perėjos nereikia.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pietinėje pusėje tereikia pramušti skylę sienoje. Visa esmė yra šiaurinėje pusėje. Tik, kaip ir rašiau, nelabai matyčiau logikos daryti tokius laiptus + pandusą kaip iš kaunietiško pvz., nes vis vien už 10 metrų bus sankryža. Tai kam ten leistis tais laiptais, jei gali sankryžoje pereiti.
    Man irgi sunku įsivaizduoti kaip ten galima būtų padaryt patogiai šiaurinėje pusėje. Pandusas nėra patogus sprendimas, tad jo vertinti tiesiog nereikėtų.

    Buvusiame viešame aptarime dėl Lvivo g., buvo minėta, kad tikslas būtų jog dviračių takas nuo Kernavės g. taip gautų tiesioginę jungtį į Upės g. taką. Bet tam reikėtų daryt pandusą jau nuo pat Lvivo g. Kas šiaip gal ir įmanoma, jeigu kombinuotis su gretimo sklypo projektu. Tada ta perėja būtų iš esmės skirta ne Konstitucijos pr. vartotojams, o Kernavės ir Lvivo g. vartotojams.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš pietinės pusės dėl realjefo realiai nieko daryti nereikia, išei ir toliau leidies žemyn šlaitu link Neries. O iš šiaurinės pusės, yra vietos palei Konstitucijos pr. padaryti patogų nusileidimą.
    Pietinėje pusėje tereikia pramušti skylę sienoje. Visa esmė yra šiaurinėje pusėje. Tik, kaip ir rašiau, nelabai matyčiau logikos daryti tokius laiptus + pandusą kaip iš kaunietiško pvz., nes vis vien už 10 metrų bus sankryža. Tai kam ten leistis tais laiptais, jei gali sankryžoje pereiti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Turbūt iš 13 amžiaus. Reiks archeologų.
    Ne tik kad archeologijos bet ir restauravimo matyt reikes.
    paskutiniu metu kazkoks debilizmas lietuvoj...as manau kad jis cia visai rimtai zinant ji.

    Komentuoti:

Working...
X