Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.

    Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
      Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.

      Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
      Na, jį galima išlaikyti platų, tačiau siaurinti vizualiai ir dalinai fiziškai. Pavyzdžiui, iš abiejų pusių yra A juostos, kurios dar turi įvažas. Jų nereikia. Galima naikinti įvažas, taip atveriant daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams (ypatingai aktualu abiejose Europos a. pusėse). Taip pat turi skiriamąją juostą, kuri yra tiesiog išasfaltuota ir uždažyta baltais dažais. Vietoje jos galima įrengti tikrą žalią skiriamąją juostą su intensyviais želdynais.

      Mano seniai teiktas siūlymas:
      Click image for larger version  Name:	20180220_1519131307_9.jpg Views:	6 Size:	222,7 kB ID:	1669697Click image for larger version  Name:	image_74763.jpg Views:	8 Size:	222,7 kB ID:	1821431
      Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 21:42. Priežastis: Kopija iš temos "NMC". Sumažintas dublis

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.

        Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
        Bet koks centras be pesciuju? Negincyju kad K. prospektas draugiskas automobiliams, bet butent del to ten niekada zmoniu nebus. Populiariausia praktika yra intensyvaus eismo gatves uzkasti negiliai po zeme, tai puikiai imanoma. Is optimistiskos puses tai jei kada nors tai bus daroma, liks pakankamai ploto naujai linijai pastatu. Kai turesiu daugiau laiko galesiu padaryt jums grubu projekta kad geriau suprastumet kodel taip geriau.

        Comment


          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
          Skonio dalykas čia su tuo prospekto pločiu. Man patinka, kad jis yra platus, nes sukuria didingumo, HUGE įspūdį, yra šviesus ir leidžia apžvelgti modernius pastatus, kas būtų neįmanoma siauroje gatvėje. Be to, šalia yra siauresnė Lvovo gatvė, joje manau su laiku formuosis kitokios erdvės.

          Be to, kur nukreipti dabartinį eismo srautą? Per Žalgirio g.?
          Nereikia kalbeti apie eismo srauto nukreipina, o turi buti daroma tai kad naudoti nuosava automobili butu nepatogu. Kiti Europos miestai didina nuosavu automobiliu mokescius, siaurina gatves, skiria daugiau demesio pestiesiams, dviraciams, VT. Kodel zmones pvz Danijoje vaziuoja su dviraciu taip daznai? Nes infrastruktura, ir patis vairuotojai turi skirti prioriteta dviratininkam, plius nuosavo automobilio mokesciai yra astronominiai.

          Comment


            Vilniaus NMC, sakyčiau, puikiai atspindi naujo lietuvio post-agrarinį mentalitetą. Miestas, tik ką išslipęs iš kaimo, dar tik bandantis pabėgti nuo jo. Bet kol kas nelabai toli nubėgęs, vos pasuki už kampo - randi tą kaimą, iš kurio tik neseniai atvykai.
            Platus Konstitucijos prospektas - bajorai pėsčiomis nevaikšto. Tai erdvė, kur gali pasipuikuoti savo BMW X999 ir dar kartą pasitvirtint sau ir kitiems, kad esi gyvenime nemažai pasiekęs. Seni varguoliai piktai ir niūriai žvelgia, laukdami autobuso, tačiau tu nuo jų toli, prospektas platus.
            Jaunos liaunos studentės pavydžiai žvilgsniu palydi tavo Escalade, lėtai slenkantį kamštyje. Tu puikiai, žinai, kad kas antra gali būti tavo ir šitas žinojimas maloniai kutena tavo ego.

            Comment


              Man atrodo Konstitucijos prospekto išplėtimas buvo labai savalaikis ir sprendžia dabar daug kamščių problemų, kurios kilo ir kiltų dėl to, kad išsiplėtė ir toliau plečiasi NMC.

              Kad mažesnis Konstitucijos prospektas būtų "skiriantis", o labiau jungiantis, man norėtusi pėsčiųjų viadukų virš Konstitucijos prospekto. Pavyzdžiui, ties Europa pastatyta požeminė perėja geriau galėtų būti pėsčiųjų viaduku - galima net išvengti laiptų nuo Baltojo tilto pusės įkomponuojant nuolatinį pakilimą ir kitoje pusėje įeitų į Europos prekybos centro antrą aukštą.

              Kažkas panašaus dar galėtų būti ties Forum Palace ir Moksleivių rūmais.

              Man atrodo ir saugumo bei estetine prasme viršuje einantis pėsčiųjų srautas yra tvarkingiau, negu požeminis.

              Comment


                Kažkada čia buvau įmetęs paprastą brėžinį, kuris tiesiog parodo, kad viadukas ties Europos aikšte būtų absurdas. Aukščių skirtumas nuo Baltojo tilto iki Europos a. yra nemažas, o dar prisidėtų papildomas pakilimas bent 3-4 metrus aukštyn.

                Dėl kitų vietų - nežinau nežinau... nežavi manęs visokie sunkumai pėstiesiems. Gal geriau tikrai būtų leisti automobilius žemyn (net nebūtinai į akliną tunelį), o viršuje įrengti ištisą parką. Pavyzdys žemiau iš Čikagos, tik mūsų atveju būtų viršuje platūs žali plotai pėstiesiems, viešajam transportui ir smulkiam ne tranzitiniam transportui.

                Click image for larger version  Name:	Annotation.png Views:	3 Size:	229,4 kB ID:	1669783
                Click image for larger version  Name:	image_80362.png Views:	7 Size:	229,4 kB ID:	1821439
                Paskutinis taisė Romas; 2020.08.15, 06:50. Priežastis: Sumažintas dublis

                Comment


                  Vilniuje su tokiu mažu užstatymo tankumu ir tuščiais laukais miesto centre turėtų dominuoti vieno lygio pėsčiųjų perėjos. Galbūt vienas kitas pėsčiųjų viadukas. Vienas dalykas, kurio Vilniuje NEturėtų būti, tai požeminės "perėjos". Jos yra visiška katastrofa walkability požiūriu.

                  Comment


                    Šiandien miesto taryba pritarė Giedraičių g. rekonstrukcijai. Meras taip pat sakė, kad greitu metu tarybai bus pateiktas ir Kernavės g. projektas pritarimui.

                    Comment


                      Dar dėl Giedraičių:

                      Vilniuje atgimsta Šnipiškės: bus rekonstruojama Giedraičių gatvė

                      https://vilnius.lt/lt/2018/10/03/vil...draiciu-gatve/

                      Sostinės Tarybos nariai priėmė sprendimą rekonstruoti vieną svarbesnių Šnipiškių seniūnijai susisiekimo arterijų – Giedraičių gatvę. Bus rekonstruota beveik 1 km gatvės atkarpa nuo Lvovo iki Žalgirio g. ir 0,2 km S. Fino gatvės atkarpa nuo Giedraičių iki Kalvarijų g. Šalia rekonstruojamos gatvės bus nutiestas ir naujas dviračių takas, nauji šaligatviai ir atnaujintos komunikacijos. Planuojama, kad pavasarį prasidėsianti rekonstrukcija truks 8 mėnesius.
                      Tai dabar turbūt skelbs pirkimą, jei gerai įsivaizduoju procesą.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Dar dėl Giedraičių:

                        Vilniuje atgimsta Šnipiškės: bus rekonstruojama Giedraičių gatvė

                        https://vilnius.lt/lt/2018/10/03/vil...draiciu-gatve/



                        Tai dabar turbūt skelbs pirkimą, jei gerai įsivaizduoju procesą.
                        Įdomu, kur viskas tilps. T.y. ko sąskaita atsiras dviračių takas. Gal padarys vienakryptį eismą ratu su kuria nors gatve ?

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                          Įdomu, kur viskas tilps. T.y. ko sąskaita atsiras dviračių takas. Gal padarys vienakryptį eismą ratu su kuria nors gatve ?
                          Jo, nuotrauka ikelta sako kad automobiliu srautas keliaus i viena krypti.

                          Comment


                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kur viskas tilps. T.y. ko sąskaita atsiras dviračių takas. Gal padarys vienakryptį eismą ratu su kuria nors gatve ?
                            Pagal projektą ir pasitarimų išrašus (čia), tarp Kernavės ir Daugėliškio lyg ir turėtų vienpusis būti. Bet nenustebintų, jei savivaldybės impotentai galutinį rezultatą pakoreguos: "vajėtau, kaip bus automobilistams nepatogu". Plius dar patys ta gatve į/iš darbo grūdasi..

                            Comment


                              Visuomenės informavimas apie numatomą jungiamosios gatvės tarp Konstitucijos pr. ir Upės g., Vilniuje, projektavimą



                              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                              Comment


                                Turint omeny, kad iš šios gatvelės dauguma suks kairėn į Konstitucijos pr., keista, kad prie sankryžos nepadaryta antra juosta.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Šimašiaus interviu 15min.lt: https://www.youtube.com/watch?v=x2F_bFgqW8Y

                                  Gale maždaug nuo 32 minutės užsiminta apie gana tolimą (ne kitos kadencijos) projektą - tunelį iš Konstitucijos pr. į Šeimyniškių g. už Rinktinės g. (tuneliu pravažiuojant Kalvarijų g. ir Rinktinės g. sankryžas).

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Šimašiaus interviu 15min.lt: https://www.youtube.com/watch?v=x2F_bFgqW8Y

                                    Gale maždaug nuo 32 minutės užsiminta apie gana tolimą (ne kitos kadencijos) projektą - tunelį iš Konstitucijos pr. į Šeimyniškių g. už Rinktinės g. (tuneliu pravažiuojant Kalvarijų g. ir Rinktinės g. sankryžas).
                                    Kaip tik ir aš apie tai postą rašiau, tai papeistinu jį čia:

                                    Čia ne kartą jau buvo diskutuota, kad pagrindinė NMC problema yra pernelyg platus Konstitucijos prospektas su per plačiais šaligatviais, dėl ko pats Konstitucijos prospektas tampa per platus, nejaukus ir su pernelyg daug automobilių. Tai problemai išspręsti yra turbūt tik vienas variantas - tunelis po žeme, o viršuje įrengiant papildomą eilę pastatų. 15min diskusijoje Šimašius užsiminė, kad toks tunelis yra planuojamas (žr. nuo 32:20), tik tiek, kad dar ne sekančioje kadencijoje. Užsiminė, kad tunelis 'prasidėtų prieš Kalvarijų gatvę ir išlįstų už Rinktinės gatvės'. Toks tunelis žinoma daugiausiai spręstų mažo pralaidumo ten esančių sankryžų problemą, bet jeigu jau tunelis pakišamas po Šeimyniškių gatve, tai po Konstitucijos prospektu jis juo labiau pakištas galėtų būt, juolab, kad po Kernavės gatvės rekonstrukcijos ir ten gali atsirasti probleminė sankryža. Bet pagrindinis tunelio po Konstitucijos aspektas būtų tas, kad būtų išspręsta ta per plataus prospekto problema ir nors tuneliai brangiai kainuoja, tačiau įvertinus kiek ploto virš to tunelio savivaldybė galėtų parduoti projektų vystytojams ir kad ten žemės kaina turbūt brangiausia Vilniuje - tai labai gali būti kad jis netgi atsipirktų.

                                    Comment


                                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                      ​​​​​​Tiesa, įdomu kaip su kamščiais ateity bus. Jau dabar konstitucijos puko metu mirtis, o planuojama/statoma:

                                      1.k18b
                                      2. Lvovo 37
                                      3.Ibrahim
                                      4.ex Teo
                                      5.SEB HQ,
                                      6.Quadrum South
                                      7. Park Town 2
                                      nemanau kad Konstitucijos prospekto kamščių priežastis yra vien toje gatvėje esančios įstaigos.
                                      neturiu tikslių statistinių duomenų, bet numanau kad daugumoje tą kamštį sudaro tranzitinis eismas iš Narbuto, Geležinio Vilko, Ukmergės gatvių į Žirmūnų, Antakalnio, Olandų gatves ir atvirkščiai.
                                      Kitaip sakant - eismas tarp vakariniės miesto dalies ir rytinės.
                                      Plius daug eismo sugeneruoja prekybcentriai - "Panorama", "Europa", "CUP" (į kuriuos atvykstama iš įvairių miesto vietų)
                                      Aišku įdomiausia būtų padaryti tikslesnį tyrimą, tačiau manau kad baimė dėl didėsiančių kamščių yra perlenkta.

                                      Comment



                                        Būtent. Kai per miesto centrą eina centrinės miesto gatvės, aptarnaujančios didžiosios miesto dalies transportą, tai tas tranzitinis srautas net nelygintinas su tais keliais projektais, vykdomais toje vietoje. Aš netgi sakyčiau atvirkščiai - kuo centras bus tankesnis, tuo mažiau žmonėms reikės persėsti į automobilius ir sudarinėti kamščius.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          Jeigu kamščiai auga, tai būtų praktiškiau statyti nebe NMC.
                                          Bet ne NMC plėtra įtakoja transporto augimą, vis dėl to tranzitas. Pašilaičiai and co.(Viršuliškės, Fabijoniškės, Justiniškės, Viršuliškės, Šeškinė), Pilaitė, Antakalnis, Žirmūnai - pirmyn atgal.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X