Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ko ten važiuot jei ne tranzitu iš Lvovo į Žalgirio g. ir atvirkščiai? Gyventojam į savo garažus įvažiavimas ne pro čia, škias atsimeta, komercija pirmuose aukštuose dar neįsikūrus( O kai vėliau įsikurs tai nepastebėjau ar bus ten nuo gatvės kišenių auto prišvartuot, jei ne tai vėl dalis srauto atpuola). Kokiu dar tikslu varyt ta gatve su auto?

    Comment


      Kad aplenkti kamščius Žalgirio/GV/Lvovo/Ukmerges botlenecke. Jei reikia pvz tarp Narbuto ir Žalgirio nušokti
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Nu tai čia tada galėjo 3x3 padaryt jei tokia ta gatvės paskirtis arba tokių kernabvės botleneck'ų reikia min. trijų vienetų.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Vienžo total košmar anot Romo.
          Taip nebuvo sakyta.
          Eismo prasme tai tik dar viena vietinės reikšmės gatvelė, kuri šiek tiek svarbesnė nei Fino g.ar panašios svarbos kaip Giedraičių gatvelė. Bent kol nėra panašu, kad ji nuimtų kažkiek srauto - net nuo Linkmenų gatvės

          Pasivažinėjimui dviračiais ar pasigrožėti želdynais ir atsivėrusiomis perspektyvomis visai neblogas variantas. Yra vienas tos gatvės pliusas, kad be šabakšynų atsivėrė vaizdas ir į Vyroką (Arfą, Sraigę, Tower ir pan.).

          Comment


            Nusivylimas kažkiek suprantamas. Iš pradžių Kernavės g. planuota kaip pagrindinė Šnipiškių eismo arterija nuo Ozo parko iki Goštauto g. su viešojo transporto linijomis, turėjusi kažkiek nukrauti Kalvarijų ir Geležinio Vilko g. O dabar ji tėra vidinė kvartalo gatvelė, kurioje net nelabai yra prasmės kokį autobusą paleisti (o jei ir bus paleistas, tai važinės su pusvalandžio pertraukomis). Kita vertus, šitas atvejis iliustruoja pasikeitusį požiūrį į urbanistiką, ir daugeliu atveju tas požiūris pasikeitė į gera. Man šiek tiek gaila, kad nebus naujos kokybiškos VT jungties, bet gal tai mažas praradimas siekiant sukurti ramesnį ir jaukesnį kvartalą.

            Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.
            Paskutinis taisė abruo; 2021.12.12, 17:13.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Man asmeniskai viskas gerai su sia gatve, estetikos dizaino prasme simtmeciais pasistumeta i prieki, gyventojams nevazines furos ir masinos pastoviai, judesio tikrai padides kai pasistatys skansenai, vyrokai, hanneriai ir kiti skyscraperiu busimi projektai.
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Pasistūmėta tai pasistūmėta bet iki galo nedastumta . Reikėjo, sakyčiau, dar medžių palei gatvę ir parkavimosi juosta 5cm aukščiau prie krašto padaryt, kad būtų galima kažkaip sustot. Arba bent kišenes įrengt. Dabar gi gaunasi ta gatvė nei tranzitinė nei vietinė. Tokia kažkokia nei šiokia nei tokia. Gal išvis jos nereikėjo jei taip. Pėsčiųjų ir dviratininkų takas be auto juostų atrodytų ne taip keistai kaip tai kas čia sutverta.

                Comment


                  Kokia parkavimo juosta, kokios kišenės? Jos pastoviai būtų užstatytos, niekada nepagelbėtų atveju "kad būtų galima kažkaip sustot".

                  Comment


                    Ilga parkavimo juosta.

                    Comment


                      Šiaip papildomų paralelinio parkingo vietų bus įrengta daug kur, įskaitant patį Konstitucijos pr. Kodėl Kernavės g. buvo pasirinktas būtent toks variantas, geras klausimas. Gal tiesiog nusprendė paeksperimentuoti su tokio tipo gatve ir pažiūrėti, kaip tai veiks. Jeigu paaiškės, kad idėja nebuvo gera, perdaryti į paprastą 1+1 gatvę su paraleliniu parkavimu abiejose pusėse neturėtų būti labai sunku ar brangu.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Šiaip manau, kad pradinį Kernavės užmanymą turėtų pakeisti Linkmenų g., kuri normaliai sujungtų Konstitucijos ir Ozo gatves viešuoju transportu. Bet čia tam reiktų nemažos politinės valios.
                        Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.

                        Comment


                          Kuo toliau tuo labiau man gaila, jog Kernavės gatvė nebuvo daryta tik pėsčiųjų-dviratininkų gatvė be automobilių eismo. Perimetru per didžiąją dalį gatvės būtų nauji pastatai, komercija pirmuose aukštuose. Aplinkui nemažai naujų gyventojų. Svarbu tik tą gatvę buvę padaryti įdomesnę, kaip Hanner Rinktinės pėsčiųjų alėja.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
                            Tai, ką vardijate, ir yra tie sprendimai, kurie būtų ganėtinai sunkūs. Garažų masyvas nenori iš ten keltis – kiek girdėjau, to masyvo pirmininkas labai priešinasi. O ir autoservisas gali užsiprašyti kosminės sumos už išperkamą žemės plotą. Be to, šalia esančių daugiabučių gyventojai nelabai norės išaugusio eismo po jų langais. Žodžiu, tam reikia tvirtų kiaušų, o jais, kaip visi žinom, dabartinė VMS nepasižymi.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Mano nuomone, Kernavės gatvė yra absoliutus urbanistinis failure. Nuo Lvovo iki Daugėliškio gatvė tiesiog buvo iškirsta per sklypus. Tokiu stiliumi, kaip kad mėgo XX a. vidurio urbanistai. Šioje atkarpoje anksčiau gatvės nebuvo, tai gerai matosi, pagal tai, kaip yra orientuoti senieji statiniai. Todėl dabar palei gatvę atsivėrė visas kiemų vidaus "grožis" Palyginkit su Giedraičių gatve, nors ir ten tos pačios baisios Šnipiškės, bet, kadangi tai seniai susiformavusi, nieko "nepjaunanti" gatvė, vaizdas žymiai geresnis.

                              Comment


                                Tai, kad Kernavės g. matosi tik viena ar dvi trobelės, Giedraičių g. yra kokių "50" .
                                Nematau, ką čia "atpjovė" ir nuo ko, juk bus naujai užstatyta gatvė.

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                  Kaip tai išpirkti? Taigi man savivaldybė ne kartą atrašinėjo ir dėl Drujos apendikso kur sugriuvęs sandėlis įsirėžęs į gatvę (K. Vanagėlio 11), ir dėl kitų panašių situacijų, kad: ,,Neįmanoma išpirkti.'' arba ,,Kodėl savivaldybė kažką turėtų išpirkinėti?'' : )
                                  Vakar mačiau, kaip nuo to apendikso stogo buvo plešiamas metalas ar kažkas, geltona darbininko liemenė šmėžavo.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Nelabai supratau, kam būtent reikia politinės valios? Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais (buvusiais? esmais? kokia ten situacija? pagal VMS jau prieš metus nieko neturėjo likti). Tam reiktų susitarti tik su vieno sklypo savininku, kuriame prie to dar yra įsikūręs verslas, kuriam toks gatvės pertvarkymas ir n kartų padidėję žmonių srautai būtų tik į naudą.
                                    Problema yra kad norint sutvarkyti tą 150 metrų reikia atlaikyti 150 gyventojų skundų ir iš to sekantį pasipriešinimą. Gi kaip savivladybė drysta sutvarkyti gatvę. Gal net kažkas važinėti gatve pradės tai nebegyvensim kaip kaime.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Problema yra kad norint sutvarkyti tą 150 metrų reikia atlaikyti 150 gyventojų skundų ir iš to sekantį pasipriešinimą. Gi kaip savivladybė drysta sutvarkyti gatvę. Gal net kažkas važinėti gatve pradės tai nebegyvensim kaip kaime.
                                      Tai ten nėra tokia situacija, kaip jūs sakot, ten nėra jokios kaimo ramybės, nes ta atkarpa intesyviai naudojasi ir visi Linkmenų naujakuriai, ir verslas, ir kiti, bet infrastruktūra yra vietomis kaimo lygio, o vietomis tokia, kad net kaimuose tokių baisiai duobėtų kelių nerasit... Tuo labiau nutiesus ten gatvę, kuria galės važiuoti tik VT ir vietiniai gyventojai, tranzitinio eismo srautai ten kaip tik sumažėtų, o VT stotelės šalia namų yra tik pliusas, tad nemanau, kad būtų daug pasipriešinimo.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Ten kaip ir nėra didesnių problemų sutvarkyt 150 metrų Linkmenų gatvės ir sujungt ją su Kernavės gatve ties garažų masyvais [I](buvusiais? esamais?
                                        Nelabai aišku, apie kurią 150 metrų atkarpą yra kalbama.

                                        Comment


                                          Techniškai pravažiuoti ten ir dabar galima. Yra purvo ir duobių ruožas tik artėjant prie Kernavės g. Tik turbūt tikslas turėtų būti ne ką nors sujungti, o kaip tik riboti ar išvis uždrausti patekimą iš Linkmenų į Kernavės.
                                          Paskutinis taisė John; 2021.12.14, 11:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X