Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai jie rekonstruos Kalvarijų 28 pastatą? Kokia prasmė? Kas ten yra ir kokia jo paskirtis?

    Kodėl neišpirkti? Sankryžos užbaigti, taip išeina, nebeketinama? Jei ne - kokiu pagrindu? Deklaruojamas darnus judumas ir panašiai - šiuo atveju pasvertas pvz sankryžos neužbaigimo sukeltas neigiamas poveikis srautams, darniam judumui ir panašiai?

    Kodėl pvz nebuvo sklypas išpirktas prieš vystant Kalvarijų 24A ir sklypo ploto nepanaudojus projektui? Ar kažkaip panašiai.

    Click image for larger version  Name:	Capture.PNG Views:	0 Size:	431,8 kB ID:	1955564
    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...tify=allLayers

    Comment


      Tai, kad sankryžos "neužbaigimas" kaip tik daugiau būtų darnaus judumo link. Kokie ten srautai į D kategorijos Krokuvos g.? O jos prijungimas prie Kalvarijų g. yra numatytas taip:

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Tai, kad sankryžos "neužbaigimas" kaip tik daugiau būtų darnaus judumo link. Kokie ten srautai į D kategorijos Krokuvos g.? O jos prijungimas prie Kalvarijų g. yra numatytas taip:
        Nauda būtų tame, kad atvažiuojantys iš šiaurinės miesto dalies į NMC ir atvirkščiai galėtų važiuoti ne per Kalvarijų - Konstitucijos sankryžą, o per Krokuvos gatvę. Taip šiek tiek sumažėtų tos sankryžos apkrovimas, kuris yra tikrai didelis. Iš to, kas dabar suplanuota, jokios naudos nėra.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Manyčiau, kad kuo mažiau automobilių stovės Kalvarijų – Konstitucijos sankryžoje, tuo pro ją VT pravažiuos greičiau. Tegu automobiliai stovi kamštyje Krokuvos gatvėje.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Naujasis miesto centras be viesojo transporto. Nei Zalgirio, nei linkmenu gatvej niekas nekursuoja koks ten centras

            Comment


              Parašė Zygis Rodyti pranešimą
              Naujasis miesto centras be viesojo transporto. Nei Zalgirio, nei linkmenu gatvej niekas nekursuoja koks ten centras
              Linkmenų gatve važiuoja 3 maršrtai... Jei jau nevažinėji, tai bent VT žemėlapį galima patikrinti.

              Apskritai diskusijos apie NMC ribas yra kažkoks vaikų darželis, koks skirtumas, kad Petrui atrodo, kad tai iki Lvivo g. o Marytei iki žalgirio g. CENTRAS susiformuoja dėl savo infrastruktūros ir traukos objektų, be to diskusija yra beprasmė, rodyti linjas tai neturėjimas ką veikti. Pirma reikia reikalauti kokybės ir traukos objektų, o ne tuštinti galvas su įsivaizduojamomis ribomis, tada ir susiformuos realus NMC, kur jis baigiasi tai žemiausio lygio klausimas.

              Comment


                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                Linkmenų gatve važiuoja 3 maršrtai... Jei jau nevažinėji, tai bent VT žemėlapį galima patikrinti.

                Apskritai diskusijos apie NMC ribas yra kažkoks vaikų darželis, koks skirtumas, kad Petrui atrodo, kad tai iki Lvivo g. o Marytei iki žalgirio g. CENTRAS susiformuoja dėl savo infrastruktūros ir traukos objektų, be to diskusija yra beprasmė, rodyti linjas tai neturėjimas ką veikti. Pirma reikia reikalauti kokybės ir traukos objektų, o ne tuštinti galvas su įsivaizduojamomis ribomis, tada ir susiformuos realus NMC, kur jis baigiasi tai žemiausio lygio klausimas.
                Loooool.

                Nera jokiu normaliu marsrutu, kurie jungtu su stotimi ar pan. Ten vazineja tik “vietines reiksmes autobusai”, kurie vaziuoja bbz kur.

                tame ir esme, kad yra kelia kart teke vaziuot. Appsas paprastai rodo islipus is autobuso ar iki autobuso eit 10-15 minuciu, nes arciau normaliu stoteliu paprasciausiai nebera. Cia nera isvystytas viesasis transportas, cia parodija.

                Comment


                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                  Linkmenų gatve važiuoja 3 maršrtai... Jei jau nevažinėji, tai bent VT žemėlapį galima patikrinti.
                  Kaip besidomintis VT, siūlau atsižvegti ne tik į statistinį maršrutų skaičių, bet dar ir įvertinti, kur tie maršrutai važiuoja ir kaip dažnai. Kaip jau buvo aukščiau pastebėta, iš Linkmenų stotelės nei į ''senąjį'' centrą, nei į stotį tiesiogiai nenuvažiuosi, čia dar nekalbant, kad tų maršrutų kursavimo dažnis yra nuo 1 iki 3 kartų per valandą. Čia gal ir būtų pateisinama kur nors Salininkuose ar Balsiuose, bet tikrai ne miesto centre.

                  Comment


                    butent. Man keista, kokiu kosmonautu turi but kalbedamas apie viesaji transporta linkmenu stotelej. Is esmes niekam ji nereikalinga, nes nei i centra, nei i oro uosta, nei i stoti nenuvaziuosi. Turi eit peskom i arba gaudyt persedimus iki Kalvariju g arba Europos.

                    Comment


                      Tai yra natūrali baigtis to, kad Kernavės g. buvo "iškastruota" ir palikta tik kaip vietinio susisiekimo gatvelė. Jei būtų buvęs realizuotas pradinis planas su Kernavės tiltu, normalus VT Šnipiškėse būtų atsiradęs. Dabar kažko tikėtis yra naivu – reikiamų jungčių nėra ir neatsiras.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Kernavės gatvėje yra VT stotelės.

                        Comment


                          Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                          Linkmenų gatve važiuoja 3 maršrtai... Jei jau nevažinėji, tai bent VT žemėlapį galima patikrinti.
                          Kartą į pusvalandį tai tas pats kas nevažiuoja. Ir tie patys tik į vieną pusę. Niekas nelauks pusvalandį autobuso.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Kartą į pusvalandį tai tas pats kas nevažiuoja. Ir tie patys tik į vieną pusę. Niekas nelauks pusvalandį autobuso.
                            Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.

                            Comment


                              Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                              Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.
                              Ne, kaip tokiai geografinei vietai tai yra smarkiai per mažai. O kad niekas nevažiuoja, tai kodėl turėtu važiuoti. Jeigu autobuso reikia laukti daugiau nei 10 min žmonės persėda į automobilį. Seniai studijos dėl to padarytos. Bet VVT dar nesugeba to suprasti.

                              Tokiai tankiai apgyvendintai ir suofisintai gatvei kaip Linkenų esamų maršrutų tikrai neužtenka, ir net ne maršrutai dabar, o tik puse jo - į vieną pusę.

                              Comment


                                Paprastas pavyzdys - dirbant Zalgirio 135 is Naujamiescio neatvaziuosi viesuoju. Nebent atvaziavima vadini islipima kazkur prie Danskes ir tada 15 minuciu peskom palei gelezini ejima kvepuojant dumais. Kiekvienas normalus zmogus rinksis asmenini transporta.

                                O zalgirio gatvej yra pilna verslo centru nauju. Tie keli autobusai turbut gan protingai paskirstyti - “sugriebia” zmones is Seskines, Virsuliskiu ir Zirmunu. OK. Bet pvz Snipiskiu gyventojam nera jokio skirti viesojo transporto, nes niekas nei i Seskine nei i Virsuliskes tikrai nevaziuoja.

                                Juokinga, kad gyvenant netoli centro - reikia i ji vaziuot masina.

                                Comment


                                  Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                  Paprastas pavyzdys - dirbant Zalgirio 135 is Naujamiescio neatvaziuosi viesuoju. Nebent atvaziavima vadini islipima kazkur prie Danskes ir tada 15 minuciu peskom palei gelezini ejima kvepuojant dumais. Kiekvienas normalus zmogus rinksis asmenini transporta.

                                  O zalgirio gatvej yra pilna verslo centru nauju. Tie keli autobusai turbut gan protingai paskirstyti - “sugriebia” zmones is Seskines, Virsuliskiu ir Zirmunu. OK. Bet pvz Snipiskiu gyventojam nera jokio skirti viesojo transporto, nes niekas nei i Seskine nei i Virsuliskes tikrai nevaziuoja.

                                  Juokinga, kad gyvenant netoli centro - reikia i ji vaziuot masina.
                                  Problema, kad nėra galvojama apie tramvajų ar kokią kitą rimtesnę VT sistemą, pvz. Kernavės g. irgi nutiesta tik automobiliams, nėra net A juostų, jau nekalbant apie vietos palikimą kokiems nors bėgiams ateityje. Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	434
Size:	2,22 MB
ID:	1957402

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Problema, kad nėra galvojama apie tramvajų ar kokią kitą rimtesnę VT sistemą, pvz. Kernavės g. irgi nutiesta tik automobiliams, nėra net A juostų, jau nekalbant apie vietos palikimą kokiems nors bėgiams ateityje. Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	434
Size:	2,22 MB
ID:	1957402
                                    Kwrnaves gatvej nebutu problema iguvendint tramvajaus ruoza. Taciau nelabai naudos is to, kamsciu nera, gali ir autobusai vaziuot. Atsiradus EV autobusam, mazai naudos is tramvaju.

                                    Comment


                                      Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                      Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.
                                      Tai niekas apie Linkmenų gatvę ir nekalbėjo. Esmė, kad Linkmenų stotelėje to VT yra labai labai nedaug. Taip pat jūsų stebimas reiškinys visiškai kertasi su autobusų eismo tvarkaraščiais, nes pagal juos sumoje ten pravažiuoja iki 8 autobusų per valandą, kas pagal visus STRus yra labai, labai mažai, net galima nedaryti stotelių įvažų.

                                      Beje, minimi eismo pakeitimai Ukmergės/GV sankryžoje kaip tik ir gadina visą reikalą, nes tada pro Linkmenų stotelę ir Kernavės gatvę būtų galima paleisti 3G.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        Beje, minimi eismo pakeitimai Ukmergės/GV sankryžoje kaip tik ir gadina visą reikalą, nes tada pro Linkmenų stotelę ir Kernavės gatvę būtų galima paleisti 3G.
                                        Sakyčiau, kad visai nebloga idėja, jei kairys posūkis iš Ukmergės g. būtų grąžintas. B dar reikia, kad Kernavės g. sujungtų su Konstitucijos pr. ir įrengtų Oršos stotelę kitoje Žalgirio g. pusėje.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          N kartų forume keiktas žolės lopinėlis Kernavės gatvėje (sena Lettered nuotrauka):



                                          Ta pati vieta šiuo metu:



                                          Comment

                                          Working...
                                          X