Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Premier
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Lietuvoje ir taip per daug kelio ženklų statoma. Ir dar šūdinos kokybės - pusė ženklų kabo su nublukusia raudona spalva, bet Kelių direkcijai tai ne problema. Įsisavino kabindami, įsisavins keisdami.
    visi ženklai yra reikalingi, turi paskirtį ir statomi ne šiaip sau, (bent jau užmiestyje tikrai).

    o ten kur Predatorius rodo kad 180 laipsnių posūkyje leidžiama 100 kmh, tai įdomu kiek žmonių išvairuoja tokiu greičiu
    Paskutinis taisė Premier; 2023.09.17, 15:38.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na taip. Austrijoj 30 ženklas ties autobusų stotele - puiku. Lietuvoj 70 ženklas ties stotele - absurdas!
    Lietuva, ženklas 30... https://www.google.lt/maps/@55.71826...8192?entry=ttu nuostabu ane?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Na taip. Austrijoj 30 ženklas ties autobusų stotele - puiku. Lietuvoj 70 ženklas ties stotele - absurdas!

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau visiškai nebesuprantu, ką čia bandot įrodyti. Kad kažkur pasaulyje yra nuo seno kelių, kur senai nebuvo rekonstrukcijos ar juodojo taško? Bet jei ten kažkur pastatė 30, tai darė protingi, o pas mus kažkur pastatė 70, tai jau asilai? Ar galvojat, kad ženklus stato vat taip, kaip dabar pasiūlius prasivažiuoti ir ai žinai, gal čia reiktų, nes kažkur panašioj vietoj mačiau stovint.
    ar nori pasakyti, kad po kelio remonto, nekeičiant jo pagrindinių charakteristikų jis pasidaro pavojingesnis? ir reik ten ribojimo ženklų prismaigstyti? pas mus tai mėgsta, nes taip parašyta. Kai matai ten ženklą 30 suvoki dėl ko jis stovi ir jį pastatę atrodo protingi... o kai įkala 70 eiliniame kelio vingyje pas mus - tai ir atrodo asiliškai. Lietuviškais standartais išsukus iš bet kokio Austrijos greikelio likusiuose keliuose negalėtum daugiau 70 važiuot
    Imk pirmas pasitaikęs taškas Lenkija https://www.google.com/maps/@53.8253...8192?entry=ttu ir jie ribojimų neprismaigstė. Tai gal ir pas mus nereiktų verkt apie "nesilaikančius ribojimo ženklų", jei nesmaigstytume ribojimų kur papuolę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na jei skirtumo nematai, tai siūlau nuvažiuoti pasivažinėti, jei nesi buvęs. Gal nuoseklumą įžvelgsi. Supratau, kad Jums Lietuvos kelių ženklinimas ir nuoseklumas puikus. Na tiek tos.
    Tik duosiu dar vieną atkarpą: https://www.google.lt/maps/@46.76083...8192?entry=ttu pabandyk susidėlioti ženklus pagal lietuvišką "standartą", sėkmės , dabar ten 100...
    Jau visiškai nebesuprantu, ką čia bandot įrodyti. Kad kažkur pasaulyje yra nuo seno kelių, kur senai nebuvo rekonstrukcijos ar juodojo taško? Bet jei ten kažkur pastatė 30, tai darė protingi, o pas mus kažkur pastatė 70, tai jau asilai? Ar galvojat, kad ženklus stato vat taip, kaip dabar pasiūlius prasivažiuoti ir ai žinai, gal čia reiktų, nes kažkur panašioj vietoj mačiau stovint.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Bet kvesčionuoji nejau tiek smarkiai gali skirtis ten kažkaip, jau net nebeaišku kaip, nes posūkis kažkodėl atrodo blogai, o gyvenvietės žymiai griežtesnis ribojimas jau o.k. - jokio nuoseklumo.
    Na jei skirtumo nematai, tai siūlau nuvažiuoti pasivažinėti, jei nesi buvęs. Gal nuoseklumą įžvelgsi. Supratau, kad Jums Lietuvos kelių ženklinimas ir nuoseklumas puikus. Na tiek tos.
    Tik duosiu dar vieną atkarpą: https://www.google.lt/maps/@46.76083...8192?entry=ttu pabandyk susidėlioti ženklus pagal lietuvišką "standartą", sėkmės , dabar ten 100...
    Paskutinis taisė PredatorGTR; 2023.09.16, 10:29.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ar matei kur tas ženklas stovi? Ties gyvenvietės ženklu ir autobusų apsisukimu. Ar kas kvestionuoja mūsų gyvenamųjų zonų greitį? Ar skirtumą jauti?
    Bet kvesčionuoji nejau tiek smarkiai gali skirtis ten kažkaip, jau net nebeaišku kaip, nes posūkis kažkodėl atrodo blogai, o gyvenvietės žymiai griežtesnis ribojimas jau o.k. - jokio nuoseklumo.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.09.16, 07:57.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Asmeniškai vakar girdėjau per žinias LKAD atstovas pasakė 0,7%
    Aš tą 0,3% išskaičiavau iš 2022 m. audituotų ataskaitų. Jei neseniai girdėjai LAKD, tai galbūt jis kalbėjo apie 2023 m. arba tolimesnius planus?
    Bet kokiu atveju, procentas niekinis.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal pradėkim nuo to, kad už 100m stovi 30. Ten irgi nesąmonė ar jau sąmonė
    Ar matei kur tas ženklas stovi? Ties gyvenvietės ženklu ir autobusų apsisukimu. Ar kas kvestionuoja mūsų gyvenamųjų zonų greitį? Ar skirtumą jauti?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jūs* esate puikus pavyzdys kai vairuotojas pats neįvertina koks greitis yra saugus

    * - sprendžiant iš jūsų pasakojimų šioje temoje.
    Nu nuostabus talentas iš forumo posto pręsti apie žmogaus sugebėjimus. Turiu nuvilti, per 20 metų nei vieno KET pažeidimo, nei nuotykio su pasekmėmis kelyje. Tad rekomenduoju updeitą "krištoliniam rutuliui"

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei posūkis nėra visiškai aklas ir neprognozuojamas, ar vairuotojas neturėtų pats įvertinti kokiu greičiu pravažiuoti? Nes priklausomai nuo oro sąlygų saugaus greičio diapazonas tokiame posūkyje labai didelis. Pagal tokius reikalavimus atnaujinus visus keliukus ženklų miškus užstatytume.
    Pvz. 201 Винер штрассе – „Google“ žemėlapiai Austrijoje tokioje kreivėje galima oficialiai 100km/h važiuoti. Tiesiog klausimas ar Lietuvos KTR tiek kardinaliai skiriasi nuo Vakarų šalių?
    Gal pradėkim nuo to, kad už 100m stovi 30. Ten irgi nesąmonė ar jau sąmonė

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    pirmu atveju yra gana staigus posūkis, tai pagal KTR nustatytas kreives uždėtas laikinas greičio apribojimas. sunku saugiai išvažiuoti būtų važiuoti 90 kmh.

    beje, pastebėjau kad Lietuvos užmiesčio keliuose labai tiksliai ir reikalingai sudėlioti greičio ribojimai, ženklai dėl kelio vingių ir pan. ten kur reikia.
    Pirmu atveju ten ribojama visa kelio atkarpa ne tik posūkis, nors kelias vingiuotas. Bet aš tuo pavyzdžiu norėjau parodyti ne tai, kad tas 70 ženklas nereikalingas, bet tai, kad jų nėra ten kur jis turbūt reikalingesnis. Ir kai matomi tokie pavyzdžiai visiškai suprantama, kad pas kai ką kyla nepasitenkinimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Ne visada. Priklauso nuo pavaros, su kuria važiuoji ir kaip tos pavaros sukurtos.
    Jeigu tavo pavara pradeda važiuoti nuo 100 km/h tai metas į servisą, kažkas negerai su pavarų dėže.
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Niekam neįdomu tie biudžetai. Šiais laikais svarbiausia PR. Ir kai vietoje to, kad paskelbtų, kad kelias 122 bus remontuojamas 2028-2030 metais, paskelbiama, kad 2023 metais kelyje 122 bus įrengta sektorinio greičio matavimo zona - natūrali reakcija WTF?
    Kai neįdomūs, tai ir atsiranda tokių nesąmones paistančių kad prioritetas yra matuokliams.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Jei posūkis nėra visiškai aklas ir neprognozuojamas, ar vairuotojas neturėtų pats įvertinti kokiu greičiu pravažiuoti?
    Jūs* esate puikus pavyzdys kai vairuotojas pats neįvertina koks greitis yra saugus

    * - sprendžiant iš jūsų pasakojimų šioje temoje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Pagal tokius reikalavimus atnaujinus visus keliukus ženklų miškus užstatytume.
    Lietuvoje ir taip per daug kelio ženklų statoma. Ir dar šūdinos kokybės - pusė ženklų kabo su nublukusia raudona spalva, bet Kelių direkcijai tai ne problema. Įsisavino kabindami, įsisavins keisdami.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    pirmu atveju yra gana staigus posūkis, tai pagal KTR nustatytas kreives uždėtas laikinas greičio apribojimas. sunku saugiai išvažiuoti būtų važiuoti 90 kmh.

    beje, pastebėjau kad Lietuvos užmiesčio keliuose labai tiksliai ir reikalingai sudėlioti greičio ribojimai, ženklai dėl kelio vingių ir pan. ten kur reikia.
    Jei posūkis nėra visiškai aklas ir neprognozuojamas, ar vairuotojas neturėtų pats įvertinti kokiu greičiu pravažiuoti? Nes priklausomai nuo oro sąlygų saugaus greičio diapazonas tokiame posūkyje labai didelis. Pagal tokius reikalavimus atnaujinus visus keliukus ženklų miškus užstatytume.
    Pvz. 201 Винер штрассе – „Google“ žemėlapiai Austrijoje tokioje kreivėje galima oficialiai 100km/h važiuoti. Tiesiog klausimas ar Lietuvos KTR tiek kardinaliai skiriasi nuo Vakarų šalių?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Reikia bent 2%, kaip ir gynybai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai metas priminti apie prioritetus. Išlaidos radarams - 0,3% biudžeto. Išlaidos kelių būklei - 80%+. Kaip manai, kuris čia turi prioritetą?
    Asmeniškai vakar girdėjau per žinias LKAD atstovas pasakė 0,7%

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Dėl tų greičio ribojimo ženklų, tai kai matai tokius nesusipratimus tai ir kyla įvairiausių minčių ar tikrai ten tie ženklai sustatyti. Tas pats kelias 2602 čia ribojama 70 km/h:
    https://www.google.lt/maps/@54.77677...8192?entry=ttu
    o čia jau saugu ir 90 km/h ? :
    https://www.google.lt/maps/@54.82113...8192?entry=ttu
    pirmu atveju yra gana staigus posūkis, tai pagal KTR nustatytas kreives uždėtas laikinas greičio apribojimas. sunku saugiai išvažiuoti būtų važiuoti 90 kmh.

    beje, pastebėjau kad Lietuvos užmiesčio keliuose labai tiksliai ir reikalingai sudėlioti greičio ribojimai, ženklai dėl kelio vingių ir pan. ten kur reikia.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kokį čia gaidį vairuoji, kad toks neelastingas variklis?
    Veyroną. 1.9tdi, 81kw, 4 durys

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Dėl tų greičio ribojimo ženklų, tai kai matai tokius nesusipratimus tai ir kyla įvairiausių minčių ar tikrai ten tie ženklai sustatyti. Tas pats kelias 2602 čia ribojama 70 km/h:
    https://www.google.lt/maps/@54.77677...8192?entry=ttu
    o čia jau saugu ir 90 km/h ? :
    https://www.google.lt/maps/@54.82113...8192?entry=ttu
    O tai kokią čia problemą matot? Kad antrame ruože niekas savanoriškai neatėjo pamatuoti ar posūkio spinduliai atitinka projektinį 90 greitį ir nepakabino informacinių stendų apie šį žygdarbį? Nu jei labai jau knieti, pasikvieskit suremontuoti - esu tikras, ras ir ten kur teks sumažint

    Komentuoti:

Working...
X